Най-странното място дето сте ремонтирали или поправяли колат
Модератор: Общи модератори
65 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- JORO_86
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 19.08.2008
- Местоположение: СОФИЯ*ПАВЛИКЕНИ
Re: Най-странното място дето сте ремонтирали или поправяли колат
Хайде и аз да си кажа
- Преди две седмици в събота сутрин карам по бул.България в посока Бояна и точно след светофара на бул.Гоце Делчев колата взе да се тресе, а карах с 20км/ч все едно че болтовете на джантата са развити, а съм в най-лявата лента, спирам слизам и гледам нищо не се вижда, викам си ще отбия след малко в дясно да проверя обстойно, потеглям и след 10 метра колата е неоправляема сама отиде в банкета до трамвайните линии, слизам и гледам дясното колело завило все едно на пълен волан съм го навил, по стечение на обстоятелствата имах само крик в мен иначе в багажника обикновенно си нося инструменти за основен ремонт
, звъннах на приятел и той ми ги донесе, оказа се скъсан вътрешен накрайник през остта все едно с флекса съм го резнал, а е на 3000 км кой ме би по главата да ги сменя всичките след ремонта на рейката още се питам, уж Лемфьодер. Та така на бул.България в най-лявата лента смених накрайника и му направихме един регулаж на око
, малко беше опасно че там се случва да се засилят снад 100 и въпреки триъгълника беше суматоха ама накрая всичко бе ОК.



- b.bonev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 83
- Регистриран на: 18.05.2009
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Astra j 1.4 t
Re: Най-странното място дето сте ремонтирали или поправяли колат
Преди 8-9 години с първата ми кола ауди 100 сс, отивам за риба на един язовир намира се в Средна гора някъде , беше едно пролетно време и седя някъде до към 7.30-8 часа вечерта. Тръгвам да си ходя влизам в колата, натискам съединителя и педала си остава долу. Шашнах се яко викам си кво ше правя ся аз тогава скоро скоро бях зел книжка общо взето пълна аджамия, ама няма как неволята учи. Залягам долу при педалите и гледам, педала на съединителя е със жило, което посредством едно пластмасово ухо, се захваща за педала в горната му част и тва ухо се счипило. Чудя се аз кво да правя по едно време се усещам да го завържа с тел, ровя по колата ама няма грам тел и решавам да го завържа с рибарска корда /0.60/ направих му няколко намотки, стана здраво и така се прибрах .
"Не Русия е проблемът на света в момента. Проблем са самозабравили се бездушни хора, които управляват Запада. Утре ще измислят още нещо. Това са някакви "зомбита", които само се стремят да рушат. Не знам до кога ще е възможно Русия да ги възпира, дори с цената на самоунищожение. Но ще направим каквото можем..."- завърши Путин.
- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Re: Най-странното място дето сте ремонтирали или поправяли колат
Колега като каза за съеднетеля се сетих на Реното преди няколко години как двапъти сменях жилото на съединителя! И двата пъти се скъса в движение и го сменях буквално на улицата. Беше голямцилк цялата работа!
- Totogada
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 763
- Регистриран на: 13.02.2006
- Местоположение: Сливен
- Кара: ше E36 320 Coupe
Re: Най-странното място дето сте ремонтирали или поправяли колат
Миналата година отиваме на рали България
През целият път от Сливен - тази кола ми понамирисва малко на бензин, спирам на Метро Стара Загора гледам двигателен отсек ...няма никъде течове. Пристигаме в Костенец понамирисва ми ...и на една полянка легнах хубаво да видя иии опа там, където горивният маркуч влиза в бенз. помпа съска по малко бензин. От там се сваля резервоара (пълен беше до горе!) и се запушва мястото където течеше с части от горивен маркуч
Колата нямаше проблем даже ходих до Франция и се върнах така
(естествено преди това пак бях свалил резервоара да видя дали пак не капе от същото място)
Друг интересен момент - то не може да се нарече точно ремонт. 2008-ма година с голям мерак си карам Ладичката 2103. Атина до олимпийското селце, беше сервизният парк на рали Акрополис. Надъхан от видяното преди това (първият ми "жив" поглед на Световен рали шампионат) на едно леко скокче ми изгарят късите на колата и останах само с дълги
Всеки, който е имал Лада 2103 (2106) знае за да се смени крушката, трябва да развиваш металната решетка и да я откачиш
Спрях и сменях крушките пред има няма 15~20 гръцки полицаи и те гледат ей така
За жалост ладичката
вече я няма ...огромна емоция си беше това пътуване тогава 

През целият път от Сливен - тази кола ми понамирисва малко на бензин, спирам на Метро Стара Загора гледам двигателен отсек ...няма никъде течове. Пристигаме в Костенец понамирисва ми ...и на една полянка легнах хубаво да видя иии опа там, където горивният маркуч влиза в бенз. помпа съска по малко бензин. От там се сваля резервоара (пълен беше до горе!) и се запушва мястото където течеше с части от горивен маркуч


Друг интересен момент - то не може да се нарече точно ремонт. 2008-ма година с голям мерак си карам Ладичката 2103. Атина до олимпийското селце, беше сервизният парк на рали Акрополис. Надъхан от видяното преди това (първият ми "жив" поглед на Световен рали шампионат) на едно леко скокче ми изгарят късите на колата и останах само с дълги







R.I.P. Champion 1968 – 2007 Colin McRae
- stamov79
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 14.12.2010
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: e36M40B18, е36М43В18
Re: Най-странното място дето сте ремонтирали или поправяли колат
Смяна на пистов ремък на лада(скъса се и колата прегря) на кръстовището на OMV на бул."Славянски" до Автогарата в Ст.Загора, в 17 ч. следобед, през лятото(който е от града знае за какъв "час пик" става въпрос там по това време
)





65 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани