записки от състезание на автобус и тролеибус
Модератор: Общи модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- prostia
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 4.01.2006
- Местоположение: димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: e28 e30 e38
записки от състезание на автобус и тролеибус
Един хубав пролетен ден двама шофьори на Тролей и автобус решиха да се състезават с превозните си средства. Наеха една дълга писта близо до Пловдив и шофьорът на тролея повика майсторите които поддържат контактната мрежа и им каза да опънат над пистата тролейни жици. Разгласиха в цял Пловдив за предстоящото състезание и започнаха да продават билети. Месец и половина след това жиците вече бяха опънати и свързани към източника на право напрежение 600V. Дни след това бе продаден и последния билет. Насрочиха дата за надпреварата и след 3 дни ето ни на пистата. Отидохме първи защото бяхме нетърпеливи да видим кой ще победи. Икарусът беше излъскан и блестеше ослепително. Тролея беше неотразим току-що пребоядисан с прибрани рогца и лъщящи медни жици над него по които още не беше минал нито един тролей. Стана време за началото публиката с нетърпение очакваше да започне надпреварата. Но защо още се бавят? Вече 5 минути след обявения час за старта. Публиката се изнерви много. И ние се изнервихме и отидохме да си купим кафе. Когато изпихме кафето си и се върнахме тролея вече отдавна си беше закачил рогцата и чакаше на пистата докато Икарусът още се опитваше да запали двигателя! Всички зрители питаха защо още не започва състезанието и защо този автобус не може да запали? След 1 час Икарусът запали и отиде до Тролея на пистата. Всички притаиха дъх ... 3... 2... 1... и Старт! Тролеят плавно и мощно набра 80 Км/ч за 5 сек. и се оказа 300 м пред Икаруса докато той още се опитваше да привключи от първа на втора. Не можа да превключи и съвсем спря да се движи. След малко Икарусът беше успял да включи на четвърта и със страхотен грохот се движеше с 30км/ч. След няколко минути беше набрал скорост и шофьорът започна да вижда в далечината на пистата тролея. Това го обнадежди но в този момент се оказа на наклонен участък от пистата. Тролеят даже не беше забелязал наклона но скоростта на Икарусът намаля на половина а шумът от двигателя надхвърли 500 ДБ. Всички зрители си запушиха ушите защото в противен случай рискуваха да оглушеят. Тролеят продължаваше да се движи с 80Км/ч докато Икарусът още береше душа по наклонения участък и скоростта му клонеше към 0. След дълко и мъчително изкачване на наклона с 5 Км/ч Икарусът най-накрая прехвърли баира и шофьорът започна да се заглежда в далечината за да види до къде е стигнал тролея.
След дълго вглеждане шофьорът забеляза малка точица да се синее и разбра че това е тролея. Разярен и твърдо решен да го настигне шофьорът на Икаруса включи на първа но нещо в скоростната кутия изръмжа и целия Икарус се разтресе. Тролеят вече пресичаше финала когато шофьорът на Икаруса беше на средата на пистата и се мъчеше да поправи скоростния лост който му беше останал в ръката.
Добре че зрителите не чуха какви псувни ръси шофьорът докато правеше отчаяни опити да закрепи скоростния лост на мястото му. Шофьорът вече беше отремонтирал скоростния лост и се засили разярен до краен предел и както се движеше с 45Км/ч се друсна в една дупка и втората половина се раздрънка и почти се откачи. 500 метра по-нататък задната част изцяло се откачи и се изтъркаля встрани от пистата. Шофьорът даже не забеляза, толкова беше разярен. И тъкмо пресичаше финала час и половина след тролея когато установи че му липсва задната половина от автобуса и се върна да си я търси. Зрителите отдавна вече заливаха тролея с хвалби и освиркваха Икаруса а в този момент шофьорът на автобуса заедно с първата му половина беше нейде из пистата и търсеше другата половина. След малко я откри и установи че не може да я закачи сам и повика шофьорът на тролея заедно с тролея да му помогне да изтегли втората половина. Шофьорът отказваше да помогне но след като шофьорът на Икаруса му се помоли и призна че той е безспорен победител той склони и отиде да издърпа половината. Въпреки че теглеше цяла половина в повече тролея не стана по-маломощен и пак вдигна 80Км/ч. Когато стигнаха и пресекоха финала от високата скорост половината се беше превърнала в четвъртина и всички зрители похвалиха тролея и освиркаха Икаруса.
Така завърши надпреварата. Шофьорът на Икаруса съжаляваше че се е захванал със състезанието защото от градския транспорт щяха да го пребият от бой че е съсипал автобуса но го спаси факта че и те знаеха че тези автобуси са гола вода
След дълго вглеждане шофьорът забеляза малка точица да се синее и разбра че това е тролея. Разярен и твърдо решен да го настигне шофьорът на Икаруса включи на първа но нещо в скоростната кутия изръмжа и целия Икарус се разтресе. Тролеят вече пресичаше финала когато шофьорът на Икаруса беше на средата на пистата и се мъчеше да поправи скоростния лост който му беше останал в ръката.
Добре че зрителите не чуха какви псувни ръси шофьорът докато правеше отчаяни опити да закрепи скоростния лост на мястото му. Шофьорът вече беше отремонтирал скоростния лост и се засили разярен до краен предел и както се движеше с 45Км/ч се друсна в една дупка и втората половина се раздрънка и почти се откачи. 500 метра по-нататък задната част изцяло се откачи и се изтъркаля встрани от пистата. Шофьорът даже не забеляза, толкова беше разярен. И тъкмо пресичаше финала час и половина след тролея когато установи че му липсва задната половина от автобуса и се върна да си я търси. Зрителите отдавна вече заливаха тролея с хвалби и освиркваха Икаруса а в този момент шофьорът на автобуса заедно с първата му половина беше нейде из пистата и търсеше другата половина. След малко я откри и установи че не може да я закачи сам и повика шофьорът на тролея заедно с тролея да му помогне да изтегли втората половина. Шофьорът отказваше да помогне но след като шофьорът на Икаруса му се помоли и призна че той е безспорен победител той склони и отиде да издърпа половината. Въпреки че теглеше цяла половина в повече тролея не стана по-маломощен и пак вдигна 80Км/ч. Когато стигнаха и пресекоха финала от високата скорост половината се беше превърнала в четвъртина и всички зрители похвалиха тролея и освиркаха Икаруса.
Така завърши надпреварата. Шофьорът на Икаруса съжаляваше че се е захванал със състезанието защото от градския транспорт щяха да го пребият от бой че е съсипал автобуса но го спаси факта че и те знаеха че тези автобуси са гола вода
- BMW lover
- Любовника
-
- Мнения: 2210
- Регистриран на: 10.10.2005
- Местоположение: Пловдив <-> София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...





- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
ИЗРУДИ!!!
Ша ме уморите от смях. Ама си знаех от началото още че тролея ша е по бърз. Сега чакаме продължението на отпадналия автобус с трамвая







Ша ме уморите от смях. Ама си знаех от началото още че тролея ша е по бърз. Сега чакаме продължението на отпадналия автобус с трамвая


- AGT
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2055
- Регистриран на: 3.04.2003
- Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото ми попадне .
- Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
- Детайли за колата: Лачена 39_ка .
- shnitzera
- ентусиаст
-
- Мнения: 1072
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525d
- Мечтае да кара: това ,което кара
- Гецата
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
shnitzera написа:дават ти боклуциAGT написа:Сменяй дилъра батка, т'ва не е истина![]()
![]()
![]()
![]()
![]()


"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Тази история май е взаимствана от разказите на мой съсед-тролейджия. Та той разказваше как навремето рано сутрин си правели ръчки от Орлов мост до Университета. Само че между два тролея. Знам какво ще кажете: тролей не може да изпревари друг такъв. И аз така си мислех, ама се оказа, че още много може да се научи на този свят. Как го правели гадовете? Става само много рано, около 5,30 когато първите коли излизат от гараж и няма движение из София (става дума за края на 80те и началото на 90те години на миналия век). 1. Настигат колегата на скорост към Орлов мост. 2. Изнасят се в лявата лента и започват изпреварване. 3. При застигането прътовете на задния се удрят в тези на предния и се откачат. 4. Механизмите(ако работят
) прибират въжетата и прътите не се мотаят наляво-надясно. 5. Тролеят е набрал скорост и по инерция продължава към Университета. 6. На светофара на Университета прави ляв завой, спира, закача прътите и е "обратно в бизнеса". ШЕСТ ЛЕСНИ СТЪПКИ ДА СТАНЕШ ИДИОТА НА ГОДИНАТА 



- B U L L I
- Дон Хуан де Маркофф
-
- Мнения: 6034
- Регистриран на: 1.06.2002
- Местоположение: Стара Загора/Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 cardio,Е39,Е36 combainero
- Мечтае да кара: X6 cabrio




http://bayern-bulgaria.net/
"към крайно тежките заболявания се прилагат крайно тежки форми на лечение!"
71% от повърхността на Земята е покрита от вода… Останалата площ се покрива от Мануел Нойер.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани