RAM HT.ONE

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 152
Регистриран на: 26.06.2009
Местоположение: Варна
Кара: passat b5
Мечтае да кара: без да зарежда и да ремонтира

Re: RAM HT.ONE

Мнение от lowshow » 22 Юли 2011, 8:56

Gh0s7 написа:E, добра ви е идеята, ама ще организирате в София предполагам...
Ако ми беше по-близо можеше да ви покажа как се кара trials :mhihi:

Тъкмо и аз да си припомня де, че май станаха 3г от както не съм карал... хаха


Баш 3 години не са по скоро към 2 и малко хаха.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: RAM HT.ONE

Мнение от deyan-enchev » 22 Юли 2011, 9:26

Rainbow написа:Р А щом ще е custom виж колко пари ще ти искат да ти сложат рамка от HT2 ако е 50-тина лева си заслужава (доста по-яка се води за спускане).


Колега незнам кой продавач би се навил да замени рамката на HT1 с такава от HT2 за 50ина лева отгоре :roll: .
Говоря за нови рамки разбира се. Пък и аз няма да съм със сток вилката на HT1-то (Сънтура) с каквато идва и ниската окомплектовка на НТ2.

Мисля си че HT1-то наистина се приближава до моя тип колело, още повече много ми беше удобно като седнах на 20" рамка, въпреки че мисля повече за 20,5".

SCOTT нещо не ме привлича незнам, просто рамката не ме кефи, но пък и нямаха налично такова (Aspect 40 или 55)в магазина да го тествам.

PS: Знам че меките рамки са много по-добре, но за читава конфигурация там са нужни 2к приблизително, колкото излезе колелото на моя колега за който писах в първия пост - XC2-то. Просто той ще го ползва това колело по предназначение, за 2 години има 17 000км навъртяни с едно Drag Grizzly с леки ъпгрейди, вилка, спирачки ама диск със жило :no: . Не съм чак толкова дОбър или опитен за такова колелце, нито пък финансово навит за 2к ;)
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 4214
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: със сина ми :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: RAM HT.ONE

Мнение от Kroki » 22 Юли 2011, 10:31

Е нз, така ми е казвал той. Той си го взе преди 2-3 месеца някъде. Тогава може да е било по-скъпо. Той само с богати родители :mhihi:
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: RAM HT.ONE

Мнение от ///Явор » 22 Юли 2011, 11:44

deyan-enchev написа:
Rainbow написа:Р А щом ще е custom виж колко пари ще ти искат да ти сложат рамка от HT2 ако е 50-тина лева си заслужава (доста по-яка се води за спускане).


Колега незнам кой продавач би се навил да замени рамката на HT1 с такава от HT2 за 50ина лева отгоре :roll: .
Говоря за нови рамки разбира се. Пък и аз няма да съм със сток вилката на HT1-то (Сънтура) с каквато идва и ниската окомплектовка на НТ2.

Мисля си че HT1-то наистина се приближава до моя тип колело, още повече много ми беше удобно като седнах на 20" рамка, въпреки че мисля повече за 20,5".

SCOTT нещо не ме привлича незнам, просто рамката не ме кефи, но пък и нямаха налично такова (Aspect 40 или 55)в магазина да го тествам.

PS: Знам че меките рамки са много по-добре, но за читава конфигурация там са нужни 2к приблизително, колкото излезе колелото на моя колега за който писах в първия пост - XC2-то. Просто той ще го ползва това колело по предназначение, за 2 години има 17 000км навъртяни с едно Drag Grizzly с леки ъпгрейди, вилка, спирачки ама диск със жило :no: . Не съм чак толкова дОбър или опитен за такова колелце, нито пък финансово навит за 2к ;)

ела да го видиш скота..мога да ти уредя с 30% отстъпка
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 14.04.2010
Местоположение: по света и у нас..
Пол: Мъж
Кара: е36 м52б20 купе
Мечтае да кара: e46 m3 csl

Re: RAM HT.ONE

Мнение от Badr Hari » 22 Юли 2011, 12:44

Здравейте. От един месец имам ht.one с dart3 вилка и хидравлични спирачки. Чудесно колелце. Здраво каране за тоя един месец почти всеки ден и никакви проблеми до сега. Преди това имах drag grizzly с по-слаба окомплектовка и чувството с рама е съвсем различно. По-стабилно ми стои и с тия спирачки е просто убиец с един пръст работиш без никакви ядове. Само трябва да прецениш за какво точно ще го ползваш ht1 я дават за въртене рамка. Ако ще караш и по по-стръмни пътеки и спусканя си за ht3 с изместен назад градус на седалковата тръба.Вилката задължително dart3 ако можеш защото има функция да си я заклучваш когато караш по асфалт, да я правиш по твърда или мека в зависимост за кво ти е или да регулираш колко бързо да се връща обратно.И две последни предложения. Седалката гледай да си избереш по удобна ,че попаднеш ли на някое дърво филма е страшен. И гумите аз си взех maxxis комбинирани казаха че са за асфалт и за черен път.Значи на трева и пръст много хубаво държат, обаче е мек каучука и на асфалт малко тежичко ми идва и шумят доста по асфалта. Така ,че ако го караш повече градско си вземи някакви по пистови гуми с по малък грайфер.И така тва е за което се сещам сега, похвали се ако вземеш някакво колело.Поздрави на всички колоездачи тука. :yes:
Последна промяна Badr Hari на 22 Юли 2011, 17:07, променена общо 1 път
BMW - The Ultimate Driving Machine

ентусиаст
Аватар
Мнения: 865
Регистриран на: 12.12.2006
Местоположение: Холандското кралство

Re: RAM HT.ONE

Мнение от zvezdo88 » 22 Юли 2011, 13:34

Разрових се в сайта на колегата където го беше дал:

ТИ СЕРИОЗНО ЛИ ИМА КОЛЕЛО ЗА 125 000 лева ?????

http://store.trueriders.bg/bike/complet ... -team.html
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: RAM HT.ONE

Мнение от deyan-enchev » 22 Юли 2011, 13:43

Еми в магазина пичовете са сериозни, отзивчиви и професионалисти в това което правят, не че им правя реклама веднъж бях там.
Нали знаеш има си хора за всичко както коли за по 700лв (не гнили е30ски :mhihi: ) така и М5 Hurricane.

ще се чуем по-късно с колегата над теб да се преориентирам към Scott в такъв случай :mhihi:
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 746
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X7 G07 LCI 40i

Re: RAM HT.ONE

Мнение от Rainbow » 22 Юли 2011, 14:10

deyan-enchev написа:
Rainbow написа:Р А щом ще е custom виж колко пари ще ти искат да ти сложат рамка от HT2 ако е 50-тина лева си заслужава (доста по-яка се води за спускане).


Колега незнам кой продавач би се навил да замени рамката на HT1 с такава от HT2 за 50ина лева отгоре :roll: .
Говоря за нови рамки разбира се.


Точно, защото са нови. Принципно Рам предлагат custom bikes и бях говорил миналата година с един магазин и нямаше никакви проблеми (друг е въпроса, че се размина работата и парите отидоха по колата :mhihi: ), но сега малко са дигнали цените за същите рамки "модел 2011" :mhihi: HT1 e към 179, HT2 е към 249 и ако им кажеш не вярвам да е проблем щом ще си доплащаш, но явно ще е над 50 (рамките са като от миналата година, но цените явно всяка година си растат...). Друг е въпроса, че ако е лежарно каране не знам дали има смисъл да наливаш над хилка, защото аз рам ht1 го гледах с идеята да дам 6-700 лева, ти с подобренията и цена от 1200+, където си стигнал гониш окомплектовката за RAM HT.TWO.
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

Предишна

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook