Вредна ли е за двигателя продължителната работа на място?
Модератор: Общи модератори
42 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Вредна ли е за двигателя продължителната работа на място?
генераторите работят в диапазон където правят максималния си въртящ момент, защото там имат най-голямо КПД.
нищо общо.
нищо общо.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Вредна ли е за двигателя продължителната работа на място?
Coulthard написа:докато карах с нафта не от колонката тая кола не е била гасена по 12-16 часа на ден лете и зима. Да не съм луд да мръзна в колата след като съм я изчистил от снега или лятото на тва черното да се пека кат бифтек. За променливата геометрия си прав, но при моделите от по ранни години. За неправилното охлаждане дали си в движение или не винаги се охлажда по един и същ начин - цилъндара най-близко до перката е по-студен отколкото най-вътрешният и в движение промяната е доста по-чувствителна отколкото на място поради въздушната струя, така че това отпада. за АГР-а не се притеснявам-няма го.
П.П В случая застъпниците на тезата че е врено мотора да работи на място, отричат надеждността на всички генератори и стационарни агрегати, повечето от които (по-старите) са си точно мотори на коли залепени на рамка
ами ако имаш дигитален термометър ще видиш много добре дали охлаждаш по един и същ начин

колкото до АГР-а , ти си го махнал , това си твой избор...а трябва ли той да си стои , това е друга тема , която по страници би подминала и циганската тема

- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: Вредна ли е за двигателя продължителната работа на място?
ти май не си виждал М51 АГР
тва е олигофрения, има 2 варианта:
ON - вкарваш какви ли не батали в мотора и пушиш
OFF- понякога пушиш
Относно термометъра
май не ме разбра това което коментираш за охлаждането на блока е вярно, но не е довод понеже в движение разликата в процентно съотношение се запазва, винаги най-вътрешният ти цилиндър е доста по-горещ, мерено и доказано чрез ей такова нещо което е доста по-добре от дигитален термометър. Теста е извършван след един час работа на място и след това Варна-Девня (20км) по магистралата:


ON - вкарваш какви ли не батали в мотора и пушиш
OFF- понякога пушиш
Относно термометъра


- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Вредна ли е за двигателя продължителната работа на място?
[quote="Coulthard"]ти май не си виждал М51 АГР
тва е олигофрения, има 2 варианта:
ON - вкарваш какви ли не батали в мотора и пушиш
OFF- понякога пушиш
пушиш , но газовете преминавайки повторно за рециклаж през главата спомагат за нейното охлаждане !
А това че пуши много с АГР-а идва от натрупания нагар - тихите обороти...и ко прайм ?

ON - вкарваш какви ли не батали в мотора и пушиш
OFF- понякога пушиш
пушиш , но газовете преминавайки повторно за рециклаж през главата спомагат за нейното охлаждане !
А това че пуши много с АГР-а идва от натрупания нагар - тихите обороти...и ко прайм ?
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Вредна ли е за двигателя продължителната работа на място?
факт е че мотор,които работи на "празни" обороти и не се товари,примерно на скорост,може да се "разтропа",иначе в крайна сметка-няма да се жениме за колите си де,то предишния е навъртел милион километра и ние сега се кахъриме за някакви 30-40к километра...
Освен това,примерно на моята кола пише за смяна на масло-11750км или 320 часа...
Освен това,примерно на моята кола пише за смяна на масло-11750км или 320 часа...
- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: Вредна ли е за двигателя продължителната работа на място?

горещите газове които току що са излезли от колектора спомагат за охлаждането.... не съм съгласен
е те тука обяснениято за EGR :
By feeding the lower oxygen exhaust gas into the intake, diesel EGR systems lower combustion temperature, reducing emissions of nitrous oxides. This makes combustion less efficient, compromising economy and power. Diesel EGR also increases soot production, though this was mitigated in the US by the simultaneous introduction of diesel particulate filters.[6] EGR systems can also add abrasive contaminants and increase engine oil acidity, which in turn can reduce engine longevity.[7]
На БГ: обеднява ми сместа за да ми намали температурата, повторното изгаряне до някаде намаля азотните окиси, тва е на книга де факто - вкарва ти боклуци в цилиндрите които прецакват по бързо маслото и действат като абразивни частици, освен това карат колата да работи с обеднена смес с цел по-малки вредни емисии. И сега идва кантара - и 5% по-малко изгорели газове евентуално и кофти двигател или може би 5% в повече, но отстранен един сигурен причинител на проблеми (коментирам само моя случай М51 аз съм с допотопен ЕГР), при теб М57 нещата са леко по-различни, но в крайна сметка и при теб тъпче мизерии в маслото. Иначе следващото уравнение е дали 7л масло + 5% повече изгорели газове за 10-12000км е по-токсично от от 7л масло - 5% за 8-9000км.
П.С. искам лайк бутон за съгласен съм с Димитров.
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Вредна ли е за двигателя продължителната работа на място?
Е.Димитров написа:факт е че мотор,които работи на "празни" обороти и не се товари,примерно на скорост,може да се "разтропа",иначе в крайна сметка-няма да се жениме за колите си де,то предишния е навъртел милион километра и ние сега се кахъриме за някакви 30-40к километра...
Освен това,примерно на моята кола пише за смяна на масло-11750км или 320 часа...
ами ще се разтропа , защото маслото също вдига температура по-висока от нормалната и на място не може да се охлажда и вискозитета заминава бързо , не случайно при градско каране препоръчват по-честа смяна на маслото
- audi_bulgarian
-
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 5.07.2011
- Кара: AUDI TT 1.8T + Smart ForTwo 0.7
Re: Вредна ли е за двигателя продължителната работа на място?
Един приятел работи 3 год. в Сибир
, та там, като запалят камионите есента, ги гасят чак напролет
Изгасне ли машината, има голяма вероятност да не запали повече
А да, и всичкото МПС е бензин там 





- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Вредна ли е за двигателя продължителната работа на място?
към колегата култард , за кое не си съгласен , като ти самия го цитираш по-горе - повторното изгаряне на отработените газове намаляват температурата на изгаряне , а от там и намалява температурата на главата , появата на микропукнатини и т.н. , още повече , че тдс-а не се хвали с много корави глави ...
- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: Вредна ли е за двигателя продължителната работа на място?

П.С. не ме плаши с главата че се сещам за вашите дюзи

По темата - колата e служебен Спринтер на 8 години с който има доста товарно-разтоварна дейност, не помня някога да е бил гасен зима или лете - тва нещо единствено му се сменя масло досега и е на скромните ~400 000км и 1440 моточаса на място (второто е приблизително сметното при средно 15часа работа на място всеки месец)
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Вредна ли е за двигателя продължителната работа на място?
...като се сещаш за наште дюзи , се сещаш и каква ,,нафта,, преминава през тях сигурно 

- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: Вредна ли е за двигателя продължителната работа на място?
nightdriver написа:Е.Димитров написа:факт е че мотор,които работи на "празни" обороти и не се товари,примерно на скорост,може да се "разтропа",иначе в крайна сметка-няма да се жениме за колите си де,то предишния е навъртел милион километра и ние сега се кахъриме за някакви 30-40к километра...
Освен това,примерно на моята кола пише за смяна на масло-11750км или 320 часа...
ами ще се разтропа , защото маслото също вдига температура по-висока от нормалната и на място не може да се охлажда и вискозитета заминава бързо , не случайно при градско каране препоръчват по-честа смяна на маслото
причината за по-честата смяна на маслото при градско каране основно е, че 10к км градско изобщо не са 10к км извънградско, а може би 15... да оставим настрана късите растояния, кондензите, стартовете, и т.н.... една от причините също е, че маслото , а и самия двигател често не достигат работна температура ...
42 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани