изисквания за автосервиз
Модератор: Общи модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- Master™
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: е30 М50 ТУРБО & е28 м20 Турбо
- Мечтае да кара: е30 си с безплатен бенз
изисквания за автосервиз
колеги търсих но не намерих нищо .......някой може ли да ми каже или упъти къде мога да прочета за изискванията. Знам че се плаща май лиценз за година ...и че маслото трябва да е в отделно помещение (да се съхранява) .... но ей такива елементарни. Понеже тук почти всички които познавам са нелегални....... та толкова ли е сложно.

Re: изисквания за автосервиз
зависи какъв сервиз искаш да имаш
ако искаш ТБО, което да работи със застрахователи (те ти пращат клиенти директно)
има доста изисквания и според това, до каква степен ги покриваш ти определят и цената за нормочас
ако искаш ТБО, което да работи със застрахователи (те ти пращат клиенти директно)
има доста изисквания и според това, до каква степен ги покриваш ти определят и цената за нормочас
No bling at the Ring
- Master™
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: е30 М50 ТУРБО & е28 м20 Турбо
- Мечтае да кара: е30 си с безплатен бенз
Re: изисквания за автосервиз
BadAngel написа:зависи какъв сервиз искаш да имаш
ако искаш ТБО, което да работи със застрахователи (те ти пращат клиенти директно)
има доста изисквания и според това, до каква степен ги покриваш ти определят и цената за нормочас
не без застрахователи ...за хале с място за около 3 коли говорим .часно сервизче с 2-ма работника примерно


Re: изисквания за автосервиз
Master™ написа:BadAngel написа:зависи какъв сервиз искаш да имаш
ако искаш ТБО, което да работи със застрахователи (те ти пращат клиенти директно)
има доста изисквания и според това, до каква степен ги покриваш ти определят и цената за нормочас
не без застрахователи ...за хале с място за около 3 коли говорим .часно сервизче с 2-ма работника примерно
еми.. сервиза е труден, докато го оборудваш, подемниците и количките, ако ги взимаш нови са си цифра
също така повечето майстори са магарета, така че имаш възможност да ти скъсат нервите
за конкретни закононорми не мога да кажа нищо,
до колкото съм бил по сервизи.. и като съм ги гледал, на никакви изисквания не се подчиняват, всичко е каша
No bling at the Ring
- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: изисквания за автосервиз
Master™ написа:...и че маслото трябва да е в отделно помещение (да се съхранява) .... но ей такива елементарни. Понеже тук почти всички които познавам са нелегални....... та толкова ли е сложно.
За това, което искаш, аз не съм виждал сервиз, който да държи маслото в отделно помещение. Единствено източват старото масло в един контейнер и го връщат на доставчика на новото масло. За лиценза не знам,но мисля че няма да ти е сериозен проблем. Дано да имаш добри майстори...
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
- taran
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 3.04.2011
- Местоположение: София
- Кара: каквото набара:)
Re: изисквания за автосервиз
И аз съм търсил,но никъде няма всички изисквания събрани на едно място.Реално трябва да обиколиш всички служби от които зависиш (община,РИКОЗ,пожарна,за тези се сещам сега)и там да се информираш.
То затова половината си бачкат нелегално,не са им стигнали нервите,да се преборт с бюрокрацията.
ПП,сега се сетих,че щом ще имаш и работници,ще ти трябва и трудова медицина...
То затова половината си бачкат нелегално,не са им стигнали нервите,да се преборт с бюрокрацията.
ПП,сега се сетих,че щом ще имаш и работници,ще ти трябва и трудова медицина...
- AutoCoil
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 202
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Stara Zagora
- Пол: Мъж
- Кара: 318ti
- Мечтае да кара: 318ti ;)
Re: изисквания за автосервиз
Пожарната изисква 1 план за евакуация, обособени места за пушене с наредба,разрешението за строеж или разрешение за въвеждане в експлоатация(само ми го поискаха, не са го гледали). Другото, което може да се заядат е да не държиш варел отворен със масло в 1 и също хале там където се правят ремонти(никой не го спазва).
Риокоз следят само за надписи на български по тубите с маслата и евентуално авточасти, ако държиш при теб. Интересуват се някой път от договор за изкупуване на изгоряло масло, който могат да ти издадат тези, които са оторизирани да изкупуват (приста дилъри из градовете най-често).
Данъчните са ти ясни касов апарат(трябва да бъде свързан директно с нап до март 2012), табелата "изисквайте касова бележка"
Относно работниците ти трябват 2 книги за проведен инструктаж(първоначален и периодичен), ама хич си нямам идея какво трябва да се пише, счетоводството се занимава.
От ХЕИ искат документ от фирми специализирани, които ще ти проверят дали помещенията са добре осветени, как са изградени ел.инсталациите, дали всичко е замасено и т.н.
Ако фирмата ти е по ддс, макар да не е задължително, но желателно понеже всички фирми искат фактури, независимо какви приятели са ти, счетоводството ти се оскъпява малко и се налага да следиш по-стриктно какви фактури влизат, излизат. Да не говоря, че ако си нова фирма идват от НАП да ти броят стоката, оборудването, за да са сигурни, че не си някой фиктивен, който само ще дръпне ддс-то и чао бамбини.
Общо взето това се сещам на прима виста, ако има нещо питай, то от толкова проверки всичко научих кое как
Поздрави
Риокоз следят само за надписи на български по тубите с маслата и евентуално авточасти, ако държиш при теб. Интересуват се някой път от договор за изкупуване на изгоряло масло, който могат да ти издадат тези, които са оторизирани да изкупуват (приста дилъри из градовете най-често).
Данъчните са ти ясни касов апарат(трябва да бъде свързан директно с нап до март 2012), табелата "изисквайте касова бележка"


Относно работниците ти трябват 2 книги за проведен инструктаж(първоначален и периодичен), ама хич си нямам идея какво трябва да се пише, счетоводството се занимава.
От ХЕИ искат документ от фирми специализирани, които ще ти проверят дали помещенията са добре осветени, как са изградени ел.инсталациите, дали всичко е замасено и т.н.
Ако фирмата ти е по ддс, макар да не е задължително, но желателно понеже всички фирми искат фактури, независимо какви приятели са ти, счетоводството ти се оскъпява малко и се налага да следиш по-стриктно какви фактури влизат, излизат. Да не говоря, че ако си нова фирма идват от НАП да ти броят стоката, оборудването, за да са сигурни, че не си някой фиктивен, който само ще дръпне ддс-то и чао бамбини.
Общо взето това се сещам на прима виста, ако има нещо питай, то от толкова проверки всичко научих кое как

Поздрави
- Is.
- ентусиаст
-
- Мнения: 969
- Регистриран на: 31.07.2006
- Местоположение: Клуб '' 400+ ''
- Пол: Мъж
- Кара: Едно М60 и някви М-ки
- Детайли за колата: ...плаши ме ....винаги ....
Re: изисквания за автосервиз
BadAngel написа:
ако искаш ТБО, което да работи със застрахователи (те ти пращат клиенти директно)
има доста изисквания и според това, до каква степен ги покриваш ти определят и цената за нормочас
Малко е офтопик , ама това , което си написал няма нищо , ама нищо общо с реалността .
Цената на сервизен час при ТБО е въпрос на договорка със застрахователната компания и е '' ужасно комплексна '' . Освен всичко останало всеки ТБО сервиз може да си направи калкулация каква е минималната цена на сервизен час на който може да работи с клиенти без да е '' вътре '' по една точно определена математическа формула

Is написа:. . . чукайте си яйцата, точете си рендетата, викайте си "БРАВООО", но като видите 4-те фара зад вас, учтиво отбийте в дясно, щото иначе за всички става по трудно, а резултата ще е все същия

- Master™
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: е30 М50 ТУРБО & е28 м20 Турбо
- Мечтае да кара: е30 си с безплатен бенз
Re: изисквания за автосервиз
вие ме заровихте бе колеги.... никой не знае...всеки си пише нещо и в крайна сметка отговор йок. 1-во то е ясно че няя си правя сервиз за 1 000 000 че да им правя гаранционните коли на некви застрахователи. По горе пиша че си имам хале за около 3 коли и може би ще сме 2-ма човека в просто часно сервизче ..... но понеже тук повечето поне които знам аз 90% са нелегални без фирма и тнт се интересувам.... та освен ако няма някой колега който има сервиз и иска да сподели с мен кви са изискванията за да съм редовен, не да плащам актове по големи от цената на халето ....моля други да не пишат. Линк към някви нормативни сайтове,документи пак върши работа
. Благодаря ви все пак за желанието да ми помогнете с отговор......
искам да си кърпя стари бараки, да си ги китвам и боядисвам....... това е. просто нещо странично но законно. Знам само че тук в Русе има някъв лиценз който се плаща за година - 800лв .......че и за туй може да са ме врътнали

искам да си кърпя стари бараки, да си ги китвам и боядисвам....... това е. просто нещо странично но законно. Знам само че тук в Русе има някъв лиценз който се плаща за година - 800лв .......че и за туй може да са ме врътнали

- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: изисквания за автосервиз
Имаш ЛС! 

bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
- taran
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 3.04.2011
- Местоположение: София
- Кара: каквото набара:)
Re: изисквания за автосервиз
Alexch написа:Имаш ЛС!
Прати и на мен един,ако не те затруднява

Последна промяна taran на 31 Дек 2011, 16:02, променена общо 1 път
- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: изисквания за автосервиз
Master™ написа:искам да си кърпя стари бараки, да си ги китвам и боядисвам....... това е. просто нещо странично но законно. Знам само че тук в Русе има някъв лиценз който се плаща за година - 800лв .......че и за туй може да са ме врътнали
Щом ще е нещо странично карай си нелегално.Регистрираш ли фирма всяка държавна служба почва да те клати както си иска.
Лицензът всъщност е патентен данък и се дължи само ако си ЕТ(физическо лице).Ако си юридическо лице (ЕООД,ООД,АД и т.н.) си по корпоратично подоходно облагане->10% данък печалба+5% данък дивидент.
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- Master™
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: е30 М50 ТУРБО & е28 м20 Турбо
- Мечтае да кара: е30 си с безплатен бенз
Re: изисквания за автосервиз
ми колега ЕТ ще е
....не е ли по лошо ако си нелегален. тук като се чуе за проверки и секи се покрива със седмици 



- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: изисквания за автосервиз
Едно от основните неща е помещението,в което смяташ да упражняваш дейност......какъв му е статута към момента,има ли някакви документи и какви?
Иначе приветствам идеята да си редовен,а не в сивата икономика
Но цялата работа нито е проста,нито е лесна,нито е евтина....
Иначе приветствам идеята да си редовен,а не в сивата икономика

Но цялата работа нито е проста,нито е лесна,нито е евтина....
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- Master™
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: е30 М50 ТУРБО & е28 м20 Турбо
- Мечтае да кара: е30 си с безплатен бенз
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани