Проблем с една кола
Модератор: Общи модератори
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Evtimov написа:Смениха термо датчика и термостата сега е по добре.
Пак си загрява но по малко. От сервиза ми казаха че термо датчика на радиатора има две степени превключването чрез обръщане ли става или как? Щото сега перката включва на 90 градуса а разбирам че има начин да включва на 75, как става това?

На проводника отгоре (до него има "R") има "+". На дебелия отдолу - "-". Датчика е "А34".
При по-ниската температура датчика затваря веригата м/у "R" и плътния проводник към "А5" (вентилатора). Веригата минава през допълнително съпротивление (на схемата е вградено във вентилатора, но по-често е извън него) и през вентилатора на маса. Това е първата степен - вентилатора се върти по-бавно.
При повишаване на температурата датчика прекъсва веригата към плътната линия и затваря веригата през прекъснатата. "R" - датчик - прекъсната линия - "А5" - маса. Токът минава директно през вентилатора и той се върти с мах скорост (2-ра степен).
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани