До Nasti ..
Модератор: Общи модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
До Nasti ..
Приятелю,
понеже Андро, заключи предната спорна тема, където твоя милост беше споменала, че "принципа на Куатро в WRC от преди години и серийните колите от тогава е един и същ".. Та от най-добри съ-форумски чувства те съветвам да не правиш подобни изказвания пред хора, които са наясно с тези неща, за разлика от теб явно, че ще ти се смеят! Почети, поинтересувай се какво е торсен диференциали и виско диференциали и въобще какво върти колелата на една кола.. Много собственици на quattro си мислят, че имат същото задвижване както при Lancia Delta Integrale, където е най-близо до рали автомобил ... Ако едно съвременно Audi притежава задвижването като това използвано в рали автомобилите, когато отидеш да плащаш колата щяха да ти дадат един кашон с 3 диференциала, 2 амортисьора и един касетофон за цвят на тази цена!
Нека и другите потребители не се лъжат по семкаджииските историики за 4x4 - има разлика м/у истинско такова и quattro (Audi), synchro(Vw), 4matic(Mercedes), AWD (4WD) Subaru, към тази категория спада и това на Лада Нива ... Обобщено дали ще караш Нива или Quattro е едно и също като поведение на пътя.. Има няколко модела с Торсен диференциал при Audi, но все пак те трябва да са 3 такива, за да заприлича на нещо истинско. Всичко останало е - да помогнем на тоя зад волана да не се убие ..
понеже Андро, заключи предната спорна тема, където твоя милост беше споменала, че "принципа на Куатро в WRC от преди години и серийните колите от тогава е един и същ".. Та от най-добри съ-форумски чувства те съветвам да не правиш подобни изказвания пред хора, които са наясно с тези неща, за разлика от теб явно, че ще ти се смеят! Почети, поинтересувай се какво е торсен диференциали и виско диференциали и въобще какво върти колелата на една кола.. Много собственици на quattro си мислят, че имат същото задвижване както при Lancia Delta Integrale, където е най-близо до рали автомобил ... Ако едно съвременно Audi притежава задвижването като това използвано в рали автомобилите, когато отидеш да плащаш колата щяха да ти дадат един кашон с 3 диференциала, 2 амортисьора и един касетофон за цвят на тази цена!
Нека и другите потребители не се лъжат по семкаджииските историики за 4x4 - има разлика м/у истинско такова и quattro (Audi), synchro(Vw), 4matic(Mercedes), AWD (4WD) Subaru, към тази категория спада и това на Лада Нива ... Обобщено дали ще караш Нива или Quattro е едно и също като поведение на пътя.. Има няколко модела с Торсен диференциал при Audi, но все пак те трябва да са 3 такива, за да заприлича на нещо истинско. Всичко останало е - да помогнем на тоя зад волана да не се убие ..

Re: До Nasti ..
Turturelo написа:Обобщено дали ще караш Нива или Quattro е едно и също като поведение на пътя..
Наистина много интересно изказване

Точно zа сладки теми като таzи съм направил СПЕЦИАЛЕН отдел в уеб страницата ми... Turturelo с наи-добри чувства: иди и ти малко се обраzовай на тема диференциали zа да не се случва друг път да пиШеШ... смеШни работи
zа Лада Нива и Ауди куатро. Благодаря ти предварително и се надявам, че ти е било интересно да прочетеШ материалите.
http://m1.chakalov.net/forum/

http://m1.chakalov.net/forum/
Re: До Nasti ..
Turturelo написа:Обобщено дали ще караш Нива или Quattro е едно и също като поведение на пътя..
благодаря за линка ще го прегледам като имам време ... а към теб съвет ... научи се да четеш внимателно!!!
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани