Проблеми с КАТ заради модифициран автомобил

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Проблеми с КАТ заради модифициран автомобил

Мнение от In_Memoriam » 30 Авг 2012, 23:43

Разкажете история свързана с проблеми с органите на реда по улиците или на канала в КАТ с модифициран автомобил. Модификацията може да е очевадна или не чак толкова :mrgreen: Силов тунинг, сменен двигател без да е регистриран, карбонови елементи, елементи от екстериора с различен цвят, подготовка за състезание, сликови гуми, липса на интериор и всичко друго което се сещате :yes: Не е задължително вие да сте потърпевши, ако сте чували такава или се е случило на ваш познат/приятел се чувствайте свободни да драснете :ok:
Последна промяна In_Memoriam на 14 Дек 2012, 22:51, променена общо 3 пъти
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Проблеми с КАТ заради модифицирани автомобили

Мнение от BadAngel » 31 Авг 2012, 0:31

аз през 2008ма, когато колите още минаваха през каналите за регистрация в кат софия съм имал проблеми за ролкейдж

ходих на технотест и тогава ми регистрираха колата с постоянни номера, иначе ми дадоха транзитни
No bling at the Ring

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Re: Проблеми с КАТ заради модифициран автомобил

Мнение от In_Memoriam » 14 Дек 2012, 22:53

Колеги, да разбирам ли, че не сте имали подобни ядове с КАТ :dunno:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1047
Регистриран на: 2.03.2004
Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D

Re: Проблеми с КАТ заради модифициран автомобил

Мнение от PIONEER » 15 Дек 2012, 18:29

Аз съм имал проблеми за преден капак в друг цвят и въздухоотвод на него.Също и за сенник на предното стъкло :)
Изображение
8.32

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: 056
Кара: E60 525i M54 Е91 320i N43 600RR

Re: Проблеми с КАТ заради модифициран автомобил

Мнение от apexs » 15 Дек 2012, 18:38

Проблеми много без модификации а с модификации не знам :)
Миналата седмица регистрирах автомобил графитино сив, но катаджията реши, че е небесно синя :clap: :bowdown: супер далтонист. Спорихме 20 мин и все пак си остана сив :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Проблеми с КАТ заради модифициран автомобил

Мнение от Nickelback » 25 Дек 2012, 11:29

Колеги, я кажете, катаджийте "чуват" ли, виждат ли, кулерите и турбините, че съм намислил едни работи :mhihi:

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

мечтател
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 25.01.2006
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е30 М3 реплика

Re: Проблеми с КАТ заради модифициран автомобил

Мнение от lamas » 25 Дек 2012, 11:59

Nickelback написа:Колеги, я кажете, катаджийте "чуват" ли, виждат ли, кулерите и турбините, че съм намислил едни работи :mhihi:

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2



ако ти е дълбок джоба може и да ослепеят и оглушеят :D :D :D :D :D :D :D

FiRe WaLK WiTh Me !
Аватар
Мнения: 4203
Регистриран на: 23.03.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: винаги с усмивка :)
Детайли за колата: 316is touring - Виолетка

Re: Проблеми с КАТ заради модифициран автомобил

Мнение от SpUd3r » 25 Дек 2012, 14:15

миналата зима един от хаджи димитър, чак ми позна какъв точно ми е двигателя - модел и кубатура :shock:
добре, че ми е счупена дръжката и не мога да си отварям предния капак :mhihi:
Tux0 Ca !
Изображение


Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 21.09.2007
Местоположение: по света и у вас
Кара: на изпарения
Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355

Re: Проблеми с КАТ заради модифициран автомобил

Мнение от xpl0d » 25 Дек 2012, 18:58

SpUd3r написа:миналата зима един от хаджи димитър, чак ми позна какъв точно ми е двигателя - модел и кубатура :shock:


Куки-ентусиасти :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Проблеми с КАТ заради модифициран автомобил

Мнение от stony1 » 25 Дек 2012, 19:54

Ха-ха те вашите истории са нищо. Нека ви върна в далечната 1997 година. Случката се разиграва в КаТ - Бургас. По онова време дори автомобилът да е с българска регистрация и новият собственик да е с адресна регистрация в същото населено място, задължително колата минаваше на каналите в КаТ. Номерата си оставаха същите, сменяше се само талона. Та купувам си аз един Опел Рекорд. Тази кола нямаше само климатик макар, че имаше стойка за компресор. В началото си мислех, че предния собственик е правил някакви интервенции по него, но се оказа, че колата така е излязла от завода - всички екстри без клима. До тук добре, но стрещата със служителите от КаТ беше повече от комична. Вкарвам колата на канала и се започва едно обикаляне, гледане, чесане по главата и каквото там се сетите. След 20 минути огледи, служителят на КаТ ми задава въпрос: "Този двигател сменян ли е?" Моята реакция беше :shock: Как ще е сменян, колата е регистрирана в КаТ - Бургас преди около седмица, когато е докарана от Австрия. Пича беше повече от убеден, че по двигателя нещо е правено, защото номерът не се четял. След щателно забърсване на прахоляка се оказа, че номерът се чете, но има някакъв кръгъл печет в края му. Като се заинати "брата" полицай - ни напред, ни назад. Извика началника си, дойде и един кибик и трите умни глави решиха да направят преписка до Iво РПУ и да ме пратят на рентгенов анализ.
Речено сторено, образуваха преписка и ми дадоха временен талон. Когато попитах колко време ще отнеме процедурата, те ми отговориха, че всичко вече зависи от Iво РПУ. Те ще ме уведомят кога и къде да отида за анализа, но ако срокът на талона изтече да отида да ми го удължат.
До тук "добре", но в Iво РПУ ми казаха, че такъв анализ се прави само в сряда, а преди това трябва да ми се обработят документите и да ме включат в графика, каквото и да значи това.
И така, месец, два, три.... шест и в един слънчев, летен ден получавам известие да си закарам колата на рентгенов анализ. Обадих се на шефа и с мръсна газ към КаТ, защото в техния двор е великата машина за въпросния анализ. Пристигам и виждам следната картинка: Пред въпросното помещение се бяха подредили два Мерцедеса, едно Е39 и два Джипа, на които не помня марката. По едно време се появи един чичко с очила, нямаше униформа, а беше с един гащеризон и носеше един борд със закрепени на него листи, по които отбелязваше нещо. За момент се загледа в автомобилите, после погледна в борда и попита. "Кой е с авомобил с регистрация А......?", вече не помня номера. Обясних му, че съм аз и се засилих да се качвам в колата, но той ме спря. Изгледаме така :shock: и ме попита, случайно да не се шегувам, защото няма време за губене. Отне ми около минута-две, да му обясня, че не се шегува и ме изпращат от Iво РПУ за рентгенов анализ на номера на двигателя. Човека са напръщи още повече и меко казано ми заповяда да отвор предния капак. Докато дръпна ръчката за отваряне и той доста чевръсто вдигна капака и се навря почти целия при двигаряля. Сляд около две минути започнаха да се чуват ругатни в неограничени количества, а всички, който се бяха насъбрали около колата (предизвиках небивал интерес) започнаха да се заливат от смях. Оказа се, че човека нарежда без да спре колегите си от КаТ, тези, които работят на каналите. Преди да яхне окончателно метлата, успях да го попитам какъв е проблема. Отговорът беше доста неочакван: "Проблемът е в некомпетентността на онези, които работят на каналите. Сто пъти им обяснявах, какво означават тези печате и схема им направих ама те така и не се научиха". Тогава разбрах, че допълнителния печат след номера на двигателя показва кога и в кой завод е монтиран въпросния двигател. Явно хората в Австрия са решили, че ремонта на двигателя е неизгоден и са го сменили с нов, като са сложили необходимите печати. Да ама в БГ таки неща се гледат подозрително без значение каква е фирмената политика на завода производител.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook