Проблеми с КАТ заради модифициран автомобил
Модератор: Общи модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Проблеми с КАТ заради модифициран автомобил
Разкажете история свързана с проблеми с органите на реда по улиците или на канала в КАТ с модифициран автомобил. Модификацията може да е очевадна или не чак толкова
Силов тунинг, сменен двигател без да е регистриран, карбонови елементи, елементи от екстериора с различен цвят, подготовка за състезание, сликови гуми, липса на интериор и всичко друго което се сещате
Не е задължително вие да сте потърпевши, ако сте чували такава или се е случило на ваш познат/приятел се чувствайте свободни да драснете 



Последна промяна In_Memoriam на 14 Дек 2012, 22:51, променена общо 3 пъти

Re: Проблеми с КАТ заради модифицирани автомобили
аз през 2008ма, когато колите още минаваха през каналите за регистрация в кат софия съм имал проблеми за ролкейдж
ходих на технотест и тогава ми регистрираха колата с постоянни номера, иначе ми дадоха транзитни
ходих на технотест и тогава ми регистрираха колата с постоянни номера, иначе ми дадоха транзитни
No bling at the Ring
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Проблеми с КАТ заради модифициран автомобил
Колеги, да разбирам ли, че не сте имали подобни ядове с КАТ 


- PIONEER
- ентусиаст
-
- Мнения: 1047
- Регистриран на: 2.03.2004
- Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D
Re: Проблеми с КАТ заради модифициран автомобил
Аз съм имал проблеми за преден капак в друг цвят и въздухоотвод на него.Също и за сенник на предното стъкло 


8.32
- apexs
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: 056
- Кара: E60 525i M54 Е91 320i N43 600RR
Re: Проблеми с КАТ заради модифициран автомобил
Проблеми много без модификации а с модификации не знам
Миналата седмица регистрирах автомобил графитино сив, но катаджията реши, че е небесно синя
супер далтонист. Спорихме 20 мин и все пак си остана сив 

Миналата седмица регистрирах автомобил графитино сив, но катаджията реши, че е небесно синя



- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Проблеми с КАТ заради модифициран автомобил
Колеги, я кажете, катаджийте "чуват" ли, виждат ли, кулерите и турбините, че съм намислил едни работи 
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- lamas
- мечтател
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 25.01.2006
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М3 реплика
Re: Проблеми с КАТ заради модифициран автомобил
Nickelback написа:Колеги, я кажете, катаджийте "чуват" ли, виждат ли, кулерите и турбините, че съм намислил едни работи
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
ако ти е дълбок джоба може и да ослепеят и оглушеят







- SpUd3r
- FiRe WaLK WiTh Me !
-
- Мнения: 4203
- Регистриран на: 23.03.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: винаги с усмивка :)
- Детайли за колата: 316is touring - Виолетка
Re: Проблеми с КАТ заради модифициран автомобил
миналата зима един от хаджи димитър, чак ми позна какъв точно ми е двигателя - модел и кубатура
добре, че ми е счупена дръжката и не мога да си отварям предния капак

добре, че ми е счупена дръжката и не мога да си отварям предния капак

Tux0 Ca !


- xpl0d
-
-
- Мнения: 625
- Регистриран на: 21.09.2007
- Местоположение: по света и у вас
- Кара: на изпарения
- Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355
Re: Проблеми с КАТ заради модифициран автомобил
SpUd3r написа:миналата зима един от хаджи димитър, чак ми позна какъв точно ми е двигателя - модел и кубатура![]()
Куки-ентусиасти


- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проблеми с КАТ заради модифициран автомобил
Ха-ха те вашите истории са нищо. Нека ви върна в далечната 1997 година. Случката се разиграва в КаТ - Бургас. По онова време дори автомобилът да е с българска регистрация и новият собственик да е с адресна регистрация в същото населено място, задължително колата минаваше на каналите в КаТ. Номерата си оставаха същите, сменяше се само талона. Та купувам си аз един Опел Рекорд. Тази кола нямаше само климатик макар, че имаше стойка за компресор. В началото си мислех, че предния собственик е правил някакви интервенции по него, но се оказа, че колата така е излязла от завода - всички екстри без клима. До тук добре, но стрещата със служителите от КаТ беше повече от комична. Вкарвам колата на канала и се започва едно обикаляне, гледане, чесане по главата и каквото там се сетите. След 20 минути огледи, служителят на КаТ ми задава въпрос: "Този двигател сменян ли е?" Моята реакция беше
Как ще е сменян, колата е регистрирана в КаТ - Бургас преди около седмица, когато е докарана от Австрия. Пича беше повече от убеден, че по двигателя нещо е правено, защото номерът не се четял. След щателно забърсване на прахоляка се оказа, че номерът се чете, но има някакъв кръгъл печет в края му. Като се заинати "брата" полицай - ни напред, ни назад. Извика началника си, дойде и един кибик и трите умни глави решиха да направят преписка до Iво РПУ и да ме пратят на рентгенов анализ.
Речено сторено, образуваха преписка и ми дадоха временен талон. Когато попитах колко време ще отнеме процедурата, те ми отговориха, че всичко вече зависи от Iво РПУ. Те ще ме уведомят кога и къде да отида за анализа, но ако срокът на талона изтече да отида да ми го удължат.
До тук "добре", но в Iво РПУ ми казаха, че такъв анализ се прави само в сряда, а преди това трябва да ми се обработят документите и да ме включат в графика, каквото и да значи това.
И така, месец, два, три.... шест и в един слънчев, летен ден получавам известие да си закарам колата на рентгенов анализ. Обадих се на шефа и с мръсна газ към КаТ, защото в техния двор е великата машина за въпросния анализ. Пристигам и виждам следната картинка: Пред въпросното помещение се бяха подредили два Мерцедеса, едно Е39 и два Джипа, на които не помня марката. По едно време се появи един чичко с очила, нямаше униформа, а беше с един гащеризон и носеше един борд със закрепени на него листи, по които отбелязваше нещо. За момент се загледа в автомобилите, после погледна в борда и попита. "Кой е с авомобил с регистрация А......?", вече не помня номера. Обясних му, че съм аз и се засилих да се качвам в колата, но той ме спря. Изгледаме така
и ме попита, случайно да не се шегувам, защото няма време за губене. Отне ми около минута-две, да му обясня, че не се шегува и ме изпращат от Iво РПУ за рентгенов анализ на номера на двигателя. Човека са напръщи още повече и меко казано ми заповяда да отвор предния капак. Докато дръпна ръчката за отваряне и той доста чевръсто вдигна капака и се навря почти целия при двигаряля. Сляд около две минути започнаха да се чуват ругатни в неограничени количества, а всички, който се бяха насъбрали около колата (предизвиках небивал интерес) започнаха да се заливат от смях. Оказа се, че човека нарежда без да спре колегите си от КаТ, тези, които работят на каналите. Преди да яхне окончателно метлата, успях да го попитам какъв е проблема. Отговорът беше доста неочакван: "Проблемът е в некомпетентността на онези, които работят на каналите. Сто пъти им обяснявах, какво означават тези печате и схема им направих ама те така и не се научиха". Тогава разбрах, че допълнителния печат след номера на двигателя показва кога и в кой завод е монтиран въпросния двигател. Явно хората в Австрия са решили, че ремонта на двигателя е неизгоден и са го сменили с нов, като са сложили необходимите печати. Да ама в БГ таки неща се гледат подозрително без значение каква е фирмената политика на завода производител.

Речено сторено, образуваха преписка и ми дадоха временен талон. Когато попитах колко време ще отнеме процедурата, те ми отговориха, че всичко вече зависи от Iво РПУ. Те ще ме уведомят кога и къде да отида за анализа, но ако срокът на талона изтече да отида да ми го удължат.
До тук "добре", но в Iво РПУ ми казаха, че такъв анализ се прави само в сряда, а преди това трябва да ми се обработят документите и да ме включат в графика, каквото и да значи това.
И така, месец, два, три.... шест и в един слънчев, летен ден получавам известие да си закарам колата на рентгенов анализ. Обадих се на шефа и с мръсна газ към КаТ, защото в техния двор е великата машина за въпросния анализ. Пристигам и виждам следната картинка: Пред въпросното помещение се бяха подредили два Мерцедеса, едно Е39 и два Джипа, на които не помня марката. По едно време се появи един чичко с очила, нямаше униформа, а беше с един гащеризон и носеше един борд със закрепени на него листи, по които отбелязваше нещо. За момент се загледа в автомобилите, после погледна в борда и попита. "Кой е с авомобил с регистрация А......?", вече не помня номера. Обясних му, че съм аз и се засилих да се качвам в колата, но той ме спря. Изгледаме така

Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани