Електронни системи за стабилност на автомобила - АНКЕТА
Модератор: Общи модератори
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Електронни системи за стабилност на автомобила - АНКЕТА
Nickelback написа:Тая статистика вероятно е валидна за лампите с нажежаема жичка, силова електроника и т.н.
Да, прав си, може би издребнявам... Но "един луд" по-малко намесен в управлението може би е по -добре в някои ситуации...
Какъв е перформанса на системите, когато искаме да потеглим бързо?
АСЦ-то е пълна скръб, отнема газта твърде много. ДСЦ е по-добре, но пак не може да задържи колелата на ръба на сцеплението...
В Е46 М3 май имаше лаунч контрол, някой да го е тествал, или пък друга подобна система?
Sent from my Dynavin using Tapatalk 4
Има само при СМГ-то обаче...и не е много препоръчително да се ползва често до колкото съм чел...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Електронни системи за стабилност на автомобила - АНКЕТА
Интересен е момента с регулирането на газта... Явно е доста прецизно, за да се получи добър старт. Няма ли как да е налична подобна прецизност в режим на ДСЦ?
Sent from my Dynavin using Tapatalk 4
Sent from my Dynavin using Tapatalk 4
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- _galio_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 15.12.2010
- Пол: Мъж
- Кара: ///M43
- Мечтае да кара: в изтребителната авиация
- Детайли за колата: компот в сливов цвят
Re: Електронни системи за стабилност на автомобила - АНКЕТА
acho.rs написа:Най ми е смешно някой като изкърти АБС-а, щото без него бил по-добър.
... те сами си имитират АБС като помпат спирачката , даже се доближават до 100 удара в секунда на АБСА пък тва нещо ДСЦ , хич не им трябва (не че и знаят какво е ) - те са достатъчно доказани пилоти и могат да овладеят чудовищните 100НМ при 2000 оборота
Ей, голям смях

Предпочитам колата ми да има константно поведение и да съм наясно какво да очаквам от нея, вместо животът и здравето ми да висят на няколко бушона и кабели.
Ако ме ушият на някой обратен, обещавам да си купя деснячка е46 с DSC обаче. За да знам как е

лошите шофери отиват в ада ... добрите - докъдето им стигне бензинът
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Електронни системи за стабилност на автомобила - АНКЕТА
_galio_ написа:...
Предпочитам колата ми да има константно поведение и да съм наясно какво да очаквам от нея, вместо животът и здравето ми да висят на няколко бушона и кабели.
...
Добре казано

Sent from my Dynavin using Tapatalk 4
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: Електронни системи за стабилност на автомобила - АНКЕТА
Nickelback написа:Интересен е момента с регулирането на газта... Явно е доста прецизно, за да се получи добър старт. Няма ли как да е налична подобна прецизност в режим на ДСЦ?
Sent from my Dynavin using Tapatalk 4
Ако говорим за лънч-а при СМГ ми се върти из главата, че там се играе със зацепването на съединителя на импулси... Ама не е сигурно- за някоя спортна кола с "автомат" със сигурност е валидно (щото съм го чел някъде точно в тая насока- как работи лънч-а), но дали за СМГ кутията е валидно

- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4208
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Електронни системи за стабилност на автомобила - АНКЕТА
F3P написа:Nickelback написа:Интересен е момента с регулирането на газта... Явно е доста прецизно, за да се получи добър старт. Няма ли как да е налична подобна прецизност в режим на ДСЦ?
Sent from my Dynavin using Tapatalk 4
Ако говорим за лънч-а при СМГ ми се върти из главата, че там се играе със зацепването на съединителя на импулси... Ама не е сигурно- за някоя спортна кола с "автомат" със сигурност е валидно (щото съм го чел някъде точно в тая насока- как работи лънч-а), но дали за СМГ кутията е валидно
В осовния форум се дискотираше това някъде и alx твърдеше, че е точно така.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Електронни системи за стабилност на автомобила - АНКЕТА
_galio_ написа:acho.rs написа:Най ми е смешно някой като изкърти АБС-а, щото без него бил по-добър.
... те сами си имитират АБС като помпат спирачката , даже се доближават до 100 удара в секунда на АБСА пък тва нещо ДСЦ , хич не им трябва (не че и знаят какво е ) - те са достатъчно доказани пилоти и могат да овладеят чудовищните 100НМ при 2000 оборота
Ей, голям смяхНатискам спирачка, за да убия скоростта, след което ползвам волана, когато се налага. Ебаси драмата.
и викаш абс не ти трябва - натискаш педала и ползваш волана

Nickelback написа:Интересен е момента с регулирането на газта... Явно е доста прецизно, за да се получи добър старт. Няма ли как да е налична подобна прецизност в режим на ДСЦ?
Sent from my Dynavin using Tapatalk 4
До колкото съм чувал лоунч контрола е няколко типа - такъв който разчита само на тракшън , ЛК който е тракшън + многократно зацепване/отпскане на съединителя и лоунч който играе и със разпределя на торг-а между отделните колела . При Порше и Нисан явно не е от първия тип

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Електронни системи за стабилност на автомобила - АНКЕТА
Някой да е карал 540Nm с DTC - направо ме е страх от старта, честно!
Dynamic Traction Control е перфектната система за старт + автомат
Dynamic Traction Control е перфектната система за старт + автомат

You said: "Time will change!" What if it changes you?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани