Защо няма BMW на газ?
Модератор: Общи модератори
41 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- rosko3001
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 15.05.2013
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е39 530Д 2002г.
- Мечтае да кара: БМВ Ф10 530хд
Re: Защо няма BMW на газ?
Ако имам пари за чисто нов баварец едва ли ще си помисля за газ, да не кажа и за дизел
Все пак това е БМВ не е скапан опел или фолксваген 


- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Защо няма BMW на газ?
павката написа:и това прекаляване с премиум определението за бмв,къде спрямо мерцедес и ауди са винаги по-евтини и видиш ли няма как да се върже с алтернативна горивна аналогия.
BMW са по-евтини? Интересен извод, но да не се отклоняваме от темата... При аналогични модели и оборудване БМВ, МЕрц и Ауди са с по 7-8-10000 евро по-скъпи от Опел, Форд, Пежо и т.н., защото са в премиум сегмента, където всичко е изпипано, не се правят компромиси с качеството (това вече е спорно) и марките имат изграден имидж. Таргета са им по-платежоспособни и взискателни клиенти. Това, че ги плащат на лизинг (някой писа по-горе), не означава, че колите не са скъпи. Като добавим мега-скъпия труд, който Зъбчо отбеляза, поддръжката на такава кола си става сериозно перо. Сега добавете и разходите за газовата уредба (тя вече е оскъпила с много колата в завода, за да е надеждна и безпроблемна 3-5г) и сметката дори на стиснатия немец не излиза. Странно, как така най-стиснатите в ЕС не искат да карат на най-изгодното гориво, за да могат да заделят повече за нас, бедните брат'чеди... Тук обсъждаме нагласите на клиентите на нови автомобили, с които в известна степен (това е дълга тема) се съобразяват производителите. И не мислете само за Германия, в Европа живеят и други 250 милиона души, голяма част от които купуват нови коли. И те не си берат парите по дърветата, но въпреки това не търсят премиум марки на газ. А пазарът втора ръка не интересува производителите, там настава пълен хаос от интереси, потребности и възможности, които никой, дори да иска, не може да обхване.
И още една причина за липсата на нови газови автомобили, която ще става все по-важна. Малко по малко времето на изкопаемите горива си отива, всички погледи са насочени към хибридите и впоследствие чисто електричество, няма смисъл да се инвестира в развитието на технология, чиято функция е затихваща в дългосрочен план. А с i-моделите специално БМВ демонстрират, че смятат да направят голям скок напред към бъдещето докато печелят добре от платежоспособните си клиенти в настоящето, което се дължи на напредничаво мислене в миналото.
Never mistake motion for action...
Re: Защо няма BMW на газ?
Mного добре написано, изцяло се покрива с моите виждания.
Темата е безкрайна и един повърхностен анализ би отнел цяла форумна страница бистрене на най-основните гледни точки, с които се съобразяват производителите, но синтезирано виждам нещата точно, както Leon ги описва!
Темата е безкрайна и един повърхностен анализ би отнел цяла форумна страница бистрене на най-основните гледни точки, с които се съобразяват производителите, но синтезирано виждам нещата точно, както Leon ги описва!
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Защо няма BMW на газ?
А и още нещо. В Германия специално видях заводи за производство на метан. Почти всички рейсове там са на метан изцяло. Явно има далавера в цялата работа с метана, но производителя няма далавера да си оскъпи производството за да слага газови уредби и да затормозява клиента с 2 вида гориво.
Като цяло за мен няма нищо лошо да караш на LPG или метан. Според мен даже е по-добре в пердвид, че всички махат катализаторите си. По-чисто гориво е от бензина и по-евтино. Няма нищо лошо да се возиш евтино поне според мен.
Аз също като имам олио си карам екологично тдс-чето
Като цяло за мен няма нищо лошо да караш на LPG или метан. Според мен даже е по-добре в пердвид, че всички махат катализаторите си. По-чисто гориво е от бензина и по-евтино. Няма нищо лошо да се возиш евтино поне според мен.
Аз също като имам олио си карам екологично тдс-чето

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Tenata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 25.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Лястовица с рамка
Re: Защо няма BMW на газ?
Дали може да се поръча табелка 316(318, 320, 323, 328, 330)g от някъде, ще е доста по актуално от ///М
Купувам, който има да ми праща !



Купувам, който има да ми праща !


на пътя и пред БОГ, всички сме равни!
- Doberman_vas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.08.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
Re: Защо няма BMW на газ?
не забравяйте, че голяма част от паркингите в западна европа са подземни, както и че голяма част от хората имат и гаражи, което прави газта абсолютен мираж. Там се следят тези неща, а не като тук да се набуташ зад някой газаджия на излизане от подземен паркинг и да ти се вмирише дишичката
, въпреки че е забранено за такива индианци.

Ще ви отвеем с дизелите ей! Ако не ви отвеем, ще ви опушим, така че да ни запомните.
- ilia1984
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: 11.04.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Мечтае да кара: BMW
Re: Защо няма BMW на газ?
grandvizitor написа:То има и фабрично e46 с V8, което се прави от фирмата Хартге http://www.hartge.de/, а това, което ти не знаеш е, че аз говоря за масови модели, които се произвеждат за цял свят и се монтират в заводите на BMW.Пример: В момента чисто нови VW Up от завода се изпращат към България с бензинови двигатели без газови уретби. Тук се пращат в БРЦ в Дружба и след това се продават от Порше.бг като чисто нови коли с газ. Според теб това фабрична газ ли е, защото определени фирми имат съответните сертификати да монтират газови уретби на определени автомобили? Говоря за разработки на самия производител BMW
Ако поне малко беше чел щеше да знаеш какво и кой е Принс




- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Защо няма BMW на газ?
grandvizitor написа: В момента чисто нови VW Up от завода се изпращат към България с бензинови двигатели без газови уретби. Тук се пращат в БРЦ в Дружба и след това се продават от Порше.бг като чисто нови коли с газ. Според теб това фабрична газ ли е, защото определени фирми имат съответните сертификати да монтират газови уретби на определени автомобили? Говоря за разработки на самия производител BMW
Не знам от къде е тази информация,но нашата фирма закупи над 100 VW та кади и са правени в завода фабрично,дори таблото е различно ,има два часовника за гориво и други неща свързани с газта,както и са премахнали стрелката за температурата и са я заместили с лампа дето свети кога е загряла и кога минава на газ.
- AmW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 185
- Регистриран на: 14.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N52B25
Re: Защо няма BMW на газ?
При нас има няколко кадита само, че на метан...
Много икономично, не върви хич... супер служебна кола, но до един момент в който изкачат някакви проблеми с метана...
Около 3-4к лв излезе целия ремонт и сега си джиткаме на метан да избиеме разликата за няколко години.
п.п. Имаме и дизелово кади което е във фирмата от 2006г. и за него са давани пари за ремонт само по ходова част...
п.п.2 Та аз лично много трудно бих се съгласил да карам на газ/метан личната си кола... какво остава да си купя нова дори газифицирана от производителя
Много икономично, не върви хич... супер служебна кола, но до един момент в който изкачат някакви проблеми с метана...
Около 3-4к лв излезе целия ремонт и сега си джиткаме на метан да избиеме разликата за няколко години.
п.п. Имаме и дизелово кади което е във фирмата от 2006г. и за него са давани пари за ремонт само по ходова част...
п.п.2 Та аз лично много трудно бих се съгласил да карам на газ/метан личната си кола... какво остава да си купя нова дори газифицирана от производителя
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Защо няма BMW на газ?
AmW написа:При нас има няколко кадита само, че на метан...
Много икономично, не върви хич... супер служебна кола, но до един момент в който изкачат някакви проблеми с метана...
Около 3-4к лв излезе целия ремонт и сега си джиткаме на метан да избиеме разликата за няколко години.
п.п. Имаме и дизелово кади което е във фирмата от 2006г. и за него са давани пари за ремонт само по ходова част...
п.п.2 Та аз лично много трудно бих се съгласил да карам на газ/метан личната си кола... какво остава да си купя нова дори газифицирана от производителя
Не мога да кажа колко са зле или добре,има някакво положение слушам че бавно загрявали и докато загрее и прехвърли на газ минават доста километри,за сега само знам че ...лагери на главини са сменили на няколко и то предни,на няколко месеца са още де....но пък на 50-60к километра...
Ама са в гаранция 4 години ,така че ,мисля че няма да имат проблеми.
Сега слушам метана още 20% нагоре ще го качват,та се чудя дали имат още далавера който кара на метан...
- grandvizitor
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 19.11.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ги наред...
- Мечтае да кара: луноход
- Детайли за колата: f10 535i n55, downpipe DCF, race intercooler, performance charge pipe, MHD Stage 2+, xHP Stage 3
Re: Защо няма BMW на газ?
Е.Димитров написа:grandvizitor написа: В момента чисто нови VW Up от завода се изпращат към България с бензинови двигатели без газови уретби. Тук се пращат в БРЦ в Дружба и след това се продават от Порше.бг като чисто нови коли с газ. Според теб това фабрична газ ли е, защото определени фирми имат съответните сертификати да монтират газови уретби на определени автомобили? Говоря за разработки на самия производител BMW
Не знам от къде е тази информация,но нашата фирма закупи над 100 VW та кади и са правени в завода фабрично,дори таблото е различно ,има два часовника за гориво и други неща свързани с газта,както и са премахнали стрелката за температурата и са я заместили с лампа дето свети кога е загряла и кога минава на газ.
Не говоря за Кади, за тях съм съгласен, а за Ъп. Информацията е вътрешна и потвърдена. Дадох го просто като пример, тъй като все пак обсъждаме БМВ.
П.С. Благодаря на повечето колеги за уместните, изчерпателни и според мен правилни коментари.

41 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Jordana