Разлика между газ.инж и обикновенна уредба ?
Модератор: Общи модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- albertogg
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 28.03.2013
- Местоположение: В купето
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 M3
- Мечтае да кара: BMW M5 F10 BiTurbo
- Детайли за колата: BMW M3 Biturbo
Разлика между газ.инж и обикновенна уредба ?
Здравеите , на BMW e36 318i 115cc 1994 е с газ.уредба но имам проблеми с нея , сутрин като паля колата оборотите ги губи на 600-1000 чак като загрее се оправи + това ми гръмна 2-3 пъти от маркуча , въпроса ми е дали ако сложа газ.инж ще се оправят проблемите и каква е точно разликата ? 

- djkita
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 27.05.2008
- Местоположение: Пазарджик/Пловдив
- Кара: E36 Coupe & E46 Coupe
Re: Разлика между газ.инж и обикновенна уредба ?
Газовият инжекцион е в пъти по-добре от обикн. газова уредба. Работи много по прецизно, разхода е по-малък и проблемите описани от теб изобщо няма да ги имаш ако се настрои добре.

- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Разлика между газ.инж и обикновенна уредба ?
Ако го палиш на газ или го обръщаш веднага след палене не е чудно че ти го прави - изпарителя ти е още студен и ти дави колата. А инжекциона е различен в отношение че си има отделен инжектор за всеки цилиндър и си има отделен компютър, който взима данни от бензиновия относно различни датчици по колата, по които си смята инжекторното време, както и сигнали от бензиновите инжектори, кога да пръска. Инжекциона ще ти обръща на газ при определена температура на водата (най-често ги правят при 25-35 градуса), което значи че при -20 градуса навън ще ти обърне на газ другата седмица




Re: Разлика между газ.инж и обикновенна уредба ?
Е без глупости де- при минус 20 градуса ще му обърне на газ за 3-5 минути, докато изчисти колага от сняг и лед...
Но няма нужда от ГИ на този мотор, иска се само отлично работеща кола на бензин и добра настройка на газ, нищо повече. Ако колата обаче НЕ работи както трябва на бензин трудно ще работи и на газ добре...
Но няма нужда от ГИ на този мотор, иска се само отлично работеща кола на бензин и добра настройка на газ, нищо повече. Ако колата обаче НЕ работи както трябва на бензин трудно ще работи и на газ добре...
- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: Разлика между газ.инж и обикновенна уредба ?
Смени си мембраните на изпарителя, ама с хубави, а още по добре да смениш целия изпарител и ще оправи оборотите. Смени си и кабелите и свещите и отиди при читав майстор да я настрои и няма да имаш проблеми.
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Разлика между газ.инж и обикновенна уредба ?
Моята зимата на такива температури обръщаше на газ след 4тия километър..
- ociata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: София/Враца
- Пол: Мъж
Re: Разлика между газ.инж и обикновенна уредба ?
Разликата между двете е начина на смесване на горивото с въздуха. Обикновенната работи по-скоро като карбуратор със съпътсващите му недостатъци. На теория газовия инжекцион не може да направи обратна детонация 

- intention
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 18.07.2007
- Кара: Е34 Alpinweis Е39 Silver
- Мечтае да кара: BMW с несвалени наелони на седалките!
- Детайли за колата: С Vanos без Vanos - все М50В20
Re: Разлика между газ.инж и обикновенна уредба ?
Единствения минус на инжекциона е цената му , но се избива колега (зависи от карането на колата, много каране - бързо избиване)
Ако решиш да оставиш обикновената газ - най-важни неща: Свещи Въздушен филтър Изпарител(мембрани) виж също маркучите за въздуха.
Но моя съвет е махни я тая обикновена газова и си сложи инжекцион. На нормалната газова купувач ще ѝ намериш веднага.
Ако решиш да оставиш обикновената газ - най-важни неща: Свещи Въздушен филтър Изпарител(мембрани) виж също маркучите за въздуха.
Но моя съвет е махни я тая обикновена газова и си сложи инжекцион. На нормалната газова купувач ще ѝ намериш веднага.
Jordana написа:Аурата на класиките от 80те години леко е претопена в морето от безлични возила .
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Разлика между газ.инж и обикновенна уредба ?
Не съм спец по газови уредби, ама си мисля, че с обикновена газова няма как да има стабилни обороти на празен ход докато не стопли изпарителя.
only rear wheel drive
- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: Разлика между газ.инж и обикновенна уредба ?
michev написа:Не съм спец по газови уредби, ама си мисля, че с обикновена газова няма как да има стабилни обороти на празен ход докато не стопли изпарителя.
Има

Иначе ако колегата нямаше газова и търсеше решение какво да сложи определено ГИ. Но при положение, че вече е на колата не е оправдана смяна. Смяна на изпарител или мембрани и да се провери дали е монтиран правилно. Смяна на свещи, кабели и М40 си пее на газ.
- ukelichko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 2.04.2008
- Местоположение: Европейски съюз
- Пол: Мъж
- Кара: Комбайн
- Мечтае да кара: Фадрома
Re: Разлика между газ.инж и обикновенна уредба ?
albertogg написа:Здравеите , на BMW e36 318i 115cc 1994 е с газ.уредба но имам проблеми с нея , сутрин като паля колата оборотите ги губи на 600-1000 чак като загрее се оправи + това ми гръмна 2-3 пъти от маркуча , въпроса ми е дали ако сложа газ.инж ще се оправят проблемите и каква е точно разликата ?
На времето един таксиметров шофьор ме отвори на един номер. Вземи един дунапрен и го сложи на изхода от въздушния филтър, но да запълни въздуховода плътно. След това си настрои на ръка обогатяването докато колата започне да работи нормално и си готов. Няма гърмежи, няма да прекъсва на студен двигател. Ако пак има проблемация, смени свещи и кабели и си готов. Навремето с едно Рено пълна инжекция обиколих половината сервизи в София и все не можеха да го настроят като хората. Сложиха му и някаква платка дето да лъжела компютъра, някаква дроселна клапа на входа на въздуха и пак проблеми. Накрая направих това с дунапрена и забравих че карам на газ. Палех си на газ през цялото време и само в най-големите студове на бензин и след минута обръщах на газ и колата работеше безупречно. Същото направихме и на Аудито на кума и той две години нямаше никакви проблеми с газовата. Това разбира се беше преди 15 години, когато дори нямаше газови инжекции. Теоретиците могат да ми извадят много доводи, защо това не трябва да се прави и как сбърквам въздуха на двигателя, но на практика проблемите с газовата се решават. Може и да гори половин литър повече, не съм го засичал, но пък се кара безгрижно. След това племенницата ми загина от взрив на битова газова бутилка и се отказах от газта като гориво и така.
- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
Re: Разлика между газ.инж и обикновенна уредба ?
Е, аз пък много мога да изпиша за газ-та при положение ,че карам т.е. карах, от 2006 година , защото вече съм на дизел . Ами като за начало за обикновенна газова за да няма гърмежи трябва да е изправна ел.системата .т.е свещи, кабели, лули всичко да е сменено . И наистина е по-добре лятото ако караш на клима да пускаш малко повече газ и преди да дойде зимата пак трябва да се пипа леко настройката. Това се прави и защото има лятна и зимна ГАЗ , която е от значение и оказва влияние върху работата на двигателя. Изпарител се сменя на около 60-70 000 км . Въздушният филтър го сменяй винаги когато сменяш маслото ,а също и филтърчето на газ-та, защото там се наслоява графит . Освен това винаги когато си с нов въздушен филтър ще имаш промяна в работата на двигателя -т.е. той ще пропуска повече въздух и по-малко ГАЗ и с течение на времето когато въздушният филтър започне да се затлачва, ще пропуска повече газ.Точно затова се иска периодично настройка на газовата... Сигурно ти звучи супер трудно , за поддръжка - е, не е колега!Аз карах с обикновенна газова на М50 на е34-ка цели 300 000 км . В момента автомобила е на около 545 000 км и го кара баща ми, но когато стане въпрос за пипане на газова, не разрешавам на никой да пипа. Дори и баща ми ако трябва да сменя нещо първо се консултира с мен и така. Обикновенна газова се кара на М50 ,а и става и за М40 ,а сигурно и на е39 някой е слагал важно е да ти е ПЕРФЕКТНА ЕЛ.СИСТЕМАТА.
Относно прехвърлянето от бензин на ГАЗ -много е важно точно къде се намира изпарителя -има много изписани теми за това тук във форума ,и не на последно място КАДЪРЕН ГАЗАДЖИЯ !!! След това всичко е само каране и си свиркаш . Друго важно колега е когато е студена колата -т.е. още стрелката на температурата не е излезнала от синята зона и навън е студено да не превключваш на ГАЗ. Предполагам твоята е направена да превключва при определени обороти обикновенно се прави около 1600-2000,но ти можеш от потенциометъра на копчето за ГАЗ-та да си промениш настройката при колко точно оборота като вдигнеш да ти прехвърля на ГАЗ. Имай в предвид, че има момент в който това копче за ГАЗ-та също се скапва ..При мен миналата година беше почнало да не прехвърля от първият път на ГАЗ и като прехвърли вътре започва да мирише на бакелит . Това се усеща веднага. Другото важно е , когато не си превключил още на ГАЗ и колата е студена не пускай вентилатора на парното ,защото може да замръзне за секунди изпарителя ти и колата да загасне. Ако ти се случи това най-добре е в следващият момент да облееш изпарителя с топла вода или ако нямаш под ръка, просто изчакваш малко без да бързаш да палиш автомобила, защото така само повече ще е задавиш и мъчиш. От самата топлина на двигателя изпарителя ще ти се отледи. Като разход - при мен градско даваше около 14-15 на клима лятото , зимата 13. На извънградско е около 12 на клима лятото , без клима може и до 10 да го свалиш. За сравнение - сега карам едно рено канго на ГИ. Ами в момента разхода се върти около 10-ка ,така че сам смятай, а Кангото е слабичко -1.4 като двигател .. Поздрави от мен и питай ако има още нещо. И запомни : КОлкото по-късно прехвърляш на ГАЗ, т.е. двигателя е достигнал поне 60 градуса, а това е когато стрелката е на деленето преди средата, толкова повече ще ти изкарат мембраните на изпарителя. Кога изпарителя е за смяна ли?
Ами усеща се - те стават твърди и автомобила започва да мени обороти ,защото започват да пропускат ГАЗ .
Относно прехвърлянето от бензин на ГАЗ -много е важно точно къде се намира изпарителя -има много изписани теми за това тук във форума ,и не на последно място КАДЪРЕН ГАЗАДЖИЯ !!! След това всичко е само каране и си свиркаш . Друго важно колега е когато е студена колата -т.е. още стрелката на температурата не е излезнала от синята зона и навън е студено да не превключваш на ГАЗ. Предполагам твоята е направена да превключва при определени обороти обикновенно се прави около 1600-2000,но ти можеш от потенциометъра на копчето за ГАЗ-та да си промениш настройката при колко точно оборота като вдигнеш да ти прехвърля на ГАЗ. Имай в предвид, че има момент в който това копче за ГАЗ-та също се скапва ..При мен миналата година беше почнало да не прехвърля от първият път на ГАЗ и като прехвърли вътре започва да мирише на бакелит . Това се усеща веднага. Другото важно е , когато не си превключил още на ГАЗ и колата е студена не пускай вентилатора на парното ,защото може да замръзне за секунди изпарителя ти и колата да загасне. Ако ти се случи това най-добре е в следващият момент да облееш изпарителя с топла вода или ако нямаш под ръка, просто изчакваш малко без да бързаш да палиш автомобила, защото така само повече ще е задавиш и мъчиш. От самата топлина на двигателя изпарителя ще ти се отледи. Като разход - при мен градско даваше около 14-15 на клима лятото , зимата 13. На извънградско е около 12 на клима лятото , без клима може и до 10 да го свалиш. За сравнение - сега карам едно рено канго на ГИ. Ами в момента разхода се върти около 10-ка ,така че сам смятай, а Кангото е слабичко -1.4 като двигател .. Поздрави от мен и питай ако има още нещо. И запомни : КОлкото по-късно прехвърляш на ГАЗ, т.е. двигателя е достигнал поне 60 градуса, а това е когато стрелката е на деленето преди средата, толкова повече ще ти изкарат мембраните на изпарителя. Кога изпарителя е за смяна ли?
Ами усеща се - те стават твърди и автомобила започва да мени обороти ,защото започват да пропускат ГАЗ .
Яжте, пийте и си носете новите дрехи и си карайте количките ,че животът е крaтък ..
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани