Махане на птичи ла*на от боята?
Модератор: Общи модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- vvaskoo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 30.08.2008
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: E92 335d
Махане на птичи ла*на от боята?
Здравейте , имам една е46ца която за съжеление се наложи да стой под едно дърво около 7 месеца. Като я видях на какво е заприличала се уплаших ... Цялата беше нацвъкана от птички , измих я ама има зверски петна по лака и стой някак си напукан. За щастие е само горния слой на лака и не е прояло по надолу до боята. Дали има начин някак си дс се управи тая работа? Първото което ми идва на акъла е водна шкурка и полиране. Дали ще проработи или да я водя на вторични?

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Махане на птичи ла*на от боята?
По принцип това, че не е пробило в боята все още не може да се каже... но дори и да не е, факта че лак-а е увреден сериозно е достатъчно... реално самата боя без лак не ти върши работа, така че ако лак-а е пострадал сериозно пак може да има нужда от пребоядисване.
Ако приемем, че си почистил много добре лак-а и петната стоят, то остава да се провери колко точно дълбоко е "ецнало" в лака... най-лесно става чрез полиране с машина, което ще покаже дали е дълбоко или не. Ако след 1-2-3 "минавания с машината" следите все още стоят вероятно ще трябва да минаваш на шкурка и да влизаш надълбоко... единственият шанс е това място да е било пребоядисвано вече и лак-а да е по-дебел от фабричното, та да ти остане достатъчно здрав лак след интервенцията... защото при фабрична боя лак-а е не повече от 40-50 микрона и ако ецването е било сериозно и трябва да изтъркаш 30 микрона лак (вярно, вече и с помоща наводно шкурене, освен машината)... може и да не остане здрав лак да седи над боята.
Ако приемем, че си почистил много добре лак-а и петната стоят, то остава да се провери колко точно дълбоко е "ецнало" в лака... най-лесно става чрез полиране с машина, което ще покаже дали е дълбоко или не. Ако след 1-2-3 "минавания с машината" следите все още стоят вероятно ще трябва да минаваш на шкурка и да влизаш надълбоко... единственият шанс е това място да е било пребоядисвано вече и лак-а да е по-дебел от фабричното, та да ти остане достатъчно здрав лак след интервенцията... защото при фабрична боя лак-а е не повече от 40-50 микрона и ако ецването е било сериозно и трябва да изтъркаш 30 микрона лак (вярно, вече и с помоща наводно шкурене, освен машината)... може и да не остане здрав лак да седи над боята.
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани