Ауди 80 1.8 моно, не пали!
Модератор: Общи модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- NORX
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с 200 и пак е малко
- Мечтае да кара: драгстерите да плачат
Ауди 80 1.8 моно, не пали!
Здравейте!Извинявам се , че ползвам БМВ Форума за тази тема, но просто имам чувството , че в Ауди форума са 12 човека общо. Ако решите изтрийте или преместете темата. Имам Ауди 80 1.8 моно инж. 1989г.
Колата не беше карана 2 години и е стояла на вън през това време.
налях и бензин,акумулатор и т.н. завъртях ключа, но не запали. Стартера върти, но колата не пали. Налях малко бензин директно в дросела и колата припали и когато изгори бензина изгасна. Реших , че бенз. помпа е изгоряла. Подадох и ток - не работеше. Взех нова бензинова ел помпа, монтирах я но и с нея не пали и тя не се включва. По буксата , която влиза в помпата не тече ток. Подадох ток на помпата и извадих маркуча за входящ бензин в моно инжекцията , помпата си работи , и хвърля бензин. Съмненията ми са , че няма ток до дюзата и тя не се отваря. Предполагам, че кабелите са се прецакали нещо (проверих бушоните от 1 до 21 и са здрави). Дайте малко акъл как да ги навържа наново тези кабели.Благодаря предварително
Колата не беше карана 2 години и е стояла на вън през това време.
налях и бензин,акумулатор и т.н. завъртях ключа, но не запали. Стартера върти, но колата не пали. Налях малко бензин директно в дросела и колата припали и когато изгори бензина изгасна. Реших , че бенз. помпа е изгоряла. Подадох и ток - не работеше. Взех нова бензинова ел помпа, монтирах я но и с нея не пали и тя не се включва. По буксата , която влиза в помпата не тече ток. Подадох ток на помпата и извадих маркуча за входящ бензин в моно инжекцията , помпата си работи , и хвърля бензин. Съмненията ми са , че няма ток до дюзата и тя не се отваря. Предполагам, че кабелите са се прецакали нещо (проверих бушоните от 1 до 21 и са здрави). Дайте малко акъл как да ги навържа наново тези кабели.Благодаря предварително
- NORX
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с 200 и пак е малко
- Мечтае да кара: драгстерите да плачат
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Ауди 80 1.8 моно, не пали!
Може да вържеш помпата директно за ток и да завъртиш да запали,но е хубаво да се намери релето и да се смени,или просто го отваряш и му притискаш котвата за да разбереш това ли е релето
- NORX
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с 200 и пак е малко
- Мечтае да кара: драгстерите да плачат
Re: Ауди 80 1.8 моно, не пали!
Е.Димитров написа:Може да вържеш помпата директно за ток и да завъртиш да запали,но е хубаво да се намери релето и да се смени,или просто го отваряш и му притискаш котвата за да разбереш това ли е релето
Проблема е . че релето ми подава ток и на дюзата. но неэнам каква е таэи котва на бушона?
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Ауди 80 1.8 моно, не пали!
Тръгнах да пиша веднага дюзи, ама после прочетох това моно.
Когато я запали, нормално ли си работеше?

Когато я запали, нормално ли си работеше?
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- NORX
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с 200 и пак е малко
- Мечтае да кара: драгстерите да плачат
Re: Ауди 80 1.8 моно, не пали!
Ами колата я запалих като налях бензин в дросела- така че няма как да е работила нормално.
Днес смених релето с нов бушон и отново няма ток до помпата и дюзата...какво да правя се чудя
Днес смених релето с нов бушон и отново няма ток до помпата и дюзата...какво да правя се чудя
Re: Ауди 80 1.8 моно, не пали!
До бушона стигат ли 12V? Ако пуснеш там 12V тръгва ли помпата? Ако не, значи проблема е в кабела от там до помпата...червено/жълт е при VW.
Следващия вариант е клемореда на контактния ключ. Той си е консуматив при тези коли.
3-ти вариант са не добри контакти на буксата на ECU-то. И последен вариант изгорял компютър...
Следващия вариант е клемореда на контактния ключ. Той си е консуматив при тези коли.
3-ти вариант са не добри контакти на буксата на ECU-то. И последен вариант изгорял компютър...
- Sasho.85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 404
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
- Мечтае да кара: E34 М5
Re: Ауди 80 1.8 моно, не пали!
Бензинa дето го сипвaш в дроселa го сипи нa седaлките и тaкa пaли
Провери кaкто ти кaзa колегaтa BMW28.
Нa достa коли ток до помпaтa имa сaмо когaто въртиш нa стaртер. При теб не съм сигурен.
Също незнaм дaли имaш инерционен дaтчик. Товa е един ключ, който прекъсвa токa към помпaтa. Aко се е зaдействaл, просто нaтискaш бутонa.
Нaпръскaй всички връзки с контaктен спрей.
Провери мaсaтa нa компютърa.
От контaктния ключ отивa ли + към компютърa.
Нaпрaво взимaш ел.схемaтa и с мултицетa почвaш. Нямa дa ти отнеме повече от чaс

Провери кaкто ти кaзa колегaтa BMW28.
Нa достa коли ток до помпaтa имa сaмо когaто въртиш нa стaртер. При теб не съм сигурен.
Също незнaм дaли имaш инерционен дaтчик. Товa е един ключ, който прекъсвa токa към помпaтa. Aко се е зaдействaл, просто нaтискaш бутонa.
Нaпръскaй всички връзки с контaктен спрей.
Провери мaсaтa нa компютърa.
От контaктния ключ отивa ли + към компютърa.
Нaпрaво взимaш ел.схемaтa и с мултицетa почвaш. Нямa дa ти отнеме повече от чaс
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Ауди 80 1.8 моно, не пали!
Хич не е професионално ама...Е така имах едно ауди s2 2.3 турбо (бензин),един ден като се запъна и не ще да пали и това си е (друг мотор е,но проблема ми изглежда същият),от контактният ключ взех ток и го боцнах на помпата и нямаше никакви проблеми,естествено мина през реле,но така си спестих търсене на игла в купа сено,пък и тогава навремето така се решаваха кардинално въпросите 

11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани