Магистрала Тракия ?
Модератор: Общи модератори
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Магистрала Тракия ?
F3P написа:zazomazo написа:...
нищо лично, ама като си по цял ден в движението е хубаво да се позапознаеш със Закона за Движение по Пътищата
Понеже имам съмнения, че тоя дето трябва да се запознае със ЗДвП и ППЗДвП е я бакшиш, я шофьор на микробус (снабдител или маршрутка), я шофьор на камион/ТИР (дано не е последното) шансът да се запознае с който и да е закон/наредба/правилник е толкова минимален, че няма толкова малко число... Виж, да се запознае със стек бира/патронче водка докато работи едва ли ще е трудно...
Ето тук идва разликата между мен и вас двамата





И един съвет!Не разчитайте на предимство,ЗДвП и темподобни,а мислете докато карате!
И много ми се иска да ви залея с обиди,но ще си премълча този път,а когато навъртите поне 20% от моите километри ще ми говорите за каране

- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Магистрала Тракия ?
JOGI написа:колега, точно на околовръстното, а и на цариградско, е най-досадно някой да си мисли, че кара извънградско по магистрала. там лява лента е лента за изпреварване, а в града всеки може да си кара, където му е удобно, а ти може да го минеш, от която и да е друга свободна лента.
И какво ти пречи да си караш в дясно с 60?!?Пак ще си играч,но няма да пречиш на никой и няма да си предпоставка за птп-та и агресия към теб

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Магистрала Тракия ?
BMW Power ACM написа:И за какво ти е този ляв мигач след като ВЕЧЕ си в лявата лента?
И защо си мислиш пък, че когато застигнеш някой заспал(който по твои думи БРУТАЛНО те е затворил и почти ВИНАГИ ти излизат в ПОСЛЕДНИЯ момент, а не отдалеч)дядка или лелка, те ще ти видят мигача след като тебе целия уж не те виждат?
Елементарно - не става въпрос затва кой как те е затворил и защо не те е видял. И да вече съм в лявата лента, ама такива хора също вече са в лявата лента и карат с маниерите си от дясната. Става въпрос, че всеки нормален човек трябва да приключи изпреварване най-бързо. По 15 минути и с опашки е най-нескопосано да изпреварваш само щото ще си развалиш идеалния разход къде си крепил от скорост 95км/ч на магистралата.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Магистрала Тракия ?
Вярно е, че трябва по възможно най-бързия начин да изпреварваш. Аз ще ти го кажа по различен начин обаче като човек, който кара ежедневно по всякакви пътища, по много километри и много по-често бърза отколкото обратното. С личната ми кола си карам с 200+ и естествено си настигам колите, все едно всички са спрели и само ми пречат. Та нито им светя когато съм на 200 метра разстояние зад тях и ще ги стигна за 3-4 секунди, нито пък когато някой реши да изпреварва започвам да свиря и светя като луд защото аз карам ДОСТА НАД ОГРАНИЧЕНИЕТО. Един вид аз съм закононарушител в момента и това, че съм решил да си правя кефа или съм решил просто да стигна до даден град защото съм тръгнал късно, не ми дава право да светя на всеки, който видиш ли мине в лявата лента. Ако возя някой човек, който се нуждае от медицинска помощ, тогава е друга работа и за мен това е единственото оправдано бързане, което ще ми дава право да светя, свиря, минавам от лента в лента, аварийна и т.н. разбира се с мисълта да не станем повече нуждаещите се от помощ заради един.
НИКОЙ от тях не ми е виновен, че в БГ няма магистрала с три пътни ленти в едната посока и съответно средната да е за всички други, които вие описвате като пречещи - изпреварващите докато карат със 110.
Но знаете ли, в САЩ примерно ограничението на магистрали е 70 мили, има 90, много рядко 100 мили. Та това 70 е горе-долу 110 км/ч. Има три или 4 ленти в едната посока да кажем. Всеки си кара където му кефне и докато кара със скоростта на ограничението, може да си стои най-вляво и просто да си кара с някой до него със същата скорост в продължение на много километри. Никой отзад няма да дойде като Рамбо силен и да почне да му свири, свети и да го псува защото кара на ръба на ограничението и не се отмества. Като бързаш, ще си намериш начин да минеш, знаеш закона, знаеш рисковете, преценяш ситуацията и правиш каквото решиш. Обаче не може да плюеш по тези, които карат със 110 и са решили да си изпреварят някой с 90, като това ще стане за 10-на секунди, а ти идваш отзад със 180 и ще ти се наложи да върнеш газта.
Така ги виждам аз нещата де, вие може и по друг начин да ги виждате.
Някой назад поговори за категории. Колега, аз също имам всичките категории без тези за тролей и трамвай. Аз също редовно си тълкувам правилника, изпреварвам си и много често не карам по него, ама това не значи, че твоята логика с изпреварването, че всеки трябва да кара само отдясно е вярна, освен ако не кара със 160. Не може да не изпреварваш само защото щя се наложи на някой каращ с 200 на половин километър зад теб да намали. Никой не говори за това когато виждаш, че той вече е почти до теб и ти трябва да го накараш да се изпоти от скачане на спирачките, да не смесваме нещата.
Човекът кара засилен отзад и някой(който преди това не му е видял идващите фарове)в ПОСЛЕДНИЯ момент му излиза отпред, като изпреварващия се предполага, че набива едни спирачки и си чака реда да мине. Пак не виждам къде ти е ползата от този мигач.
Той ако има култура на шофиране, веднага след изпреварването ще се прибере, ако не, тогава е все тая дори да му сложиш мигача си вътре в неговото купе.
НИКОЙ от тях не ми е виновен, че в БГ няма магистрала с три пътни ленти в едната посока и съответно средната да е за всички други, които вие описвате като пречещи - изпреварващите докато карат със 110.
Но знаете ли, в САЩ примерно ограничението на магистрали е 70 мили, има 90, много рядко 100 мили. Та това 70 е горе-долу 110 км/ч. Има три или 4 ленти в едната посока да кажем. Всеки си кара където му кефне и докато кара със скоростта на ограничението, може да си стои най-вляво и просто да си кара с някой до него със същата скорост в продължение на много километри. Никой отзад няма да дойде като Рамбо силен и да почне да му свири, свети и да го псува защото кара на ръба на ограничението и не се отмества. Като бързаш, ще си намериш начин да минеш, знаеш закона, знаеш рисковете, преценяш ситуацията и правиш каквото решиш. Обаче не може да плюеш по тези, които карат със 110 и са решили да си изпреварят някой с 90, като това ще стане за 10-на секунди, а ти идваш отзад със 180 и ще ти се наложи да върнеш газта.
Така ги виждам аз нещата де, вие може и по друг начин да ги виждате.
Някой назад поговори за категории. Колега, аз също имам всичките категории без тези за тролей и трамвай. Аз също редовно си тълкувам правилника, изпреварвам си и много често не карам по него, ама това не значи, че твоята логика с изпреварването, че всеки трябва да кара само отдясно е вярна, освен ако не кара със 160. Не може да не изпреварваш само защото щя се наложи на някой каращ с 200 на половин километър зад теб да намали. Никой не говори за това когато виждаш, че той вече е почти до теб и ти трябва да го накараш да се изпоти от скачане на спирачките, да не смесваме нещата.
Хаос написа:Щото мига и мозъка е така устроен, че обръща повече внимание на ярки мигащи неща, отколкото на несветещи обекти.
Човекът кара засилен отзад и някой(който преди това не му е видял идващите фарове)в ПОСЛЕДНИЯ момент му излиза отпред, като изпреварващия се предполага, че набива едни спирачки и си чака реда да мине. Пак не виждам къде ти е ползата от този мигач.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Магистрала Тракия ?
Аз пък много обичам някой дето се пъне, да го причакам в дясна лента и като тръгне да ме изпреварва, такъв ластик да му опъна, че да му стане неудобно и да си се прибере самичък в дясна лента и той.
В частност говоря за нещо което ми се случи последният път към Бургас.
На Стара Загора някви младежи с голф 3 дето се натъпкали 5 човека вътре, карат в лява лента със 140 и на всеки пред тях почва едно мигане, едни клаксони, изравняват те и изпреварват като речна фрегата, щото не може повече, после влизат пред теб, спирачки ... заковават на 120 ... като тръгнеш ти да ги изпреварваш, гледаш как и те са напъват на газта
Аман от състезатели дето карат с 200+ и като стане нещо ... 200+ метра спирачен път

В частност говоря за нещо което ми се случи последният път към Бургас.
На Стара Загора някви младежи с голф 3 дето се натъпкали 5 човека вътре, карат в лява лента със 140 и на всеки пред тях почва едно мигане, едни клаксони, изравняват те и изпреварват като речна фрегата, щото не може повече, после влизат пред теб, спирачки ... заковават на 120 ... като тръгнеш ти да ги изпреварваш, гледаш как и те са напъват на газта

Аман от състезатели дето карат с 200+ и като стане нещо ... 200+ метра спирачен път



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Магистрала Тракия ?
Аз предпочитам да изчакам и после да изпреваря,защото не ми се иска да ме удари някой който лети с 200.И да той е нарушител,но на Свети Петър ще му е все тая като му покажеш закона
Аз предпочитам да се пазя от нарушителите и да не преча на движението.
Всичко се учи с практиката и когато се натрупа повече опит и се нагледаш на трагедии по питищата започваш да мислиш малко по-различно от масата захапала сухата теория с 0 опит.

Всичко се учи с практиката и когато се натрупа повече опит и се нагледаш на трагедии по питищата започваш да мислиш малко по-различно от масата захапала сухата теория с 0 опит.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Магистрала Тракия ?
(bubsa) написа:Аз предпочитам да изчакам и после да изпреваря,защото не ми се иска да ме удари някой който лети с 200.
Абсюлютно съгласен

Да не говорим, че след последният нелеп инцидент дето ми се случи на магистралата лятото, някак си избягвам да карам зад някой с по-малко от 400-500 метра дистанция.


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Магистрала Тракия ?
BMW Power ACM аз не съм състезател и рядко карам над 160 въобще. Първо ме е шубе да не ме щракнат милиционерите и да плащам 100+лв, второ не ми е особено комфортно, не че колата неможе. Средно си поддържам ограничението и си карам, пускам мигача точно на обратното къде си написал, когато някой се мотае в лява лента по 15 минути и то не щото незнае че си зад него повярвай ми. Тва за мене е културния начин да покажеш на някой, че е кретен. Повече не се занимавам само го изглеждам къв РЪБ е за довиждане. Незнам ти кви асоциации си направил ама аз съм си напълно в правото, нито карам над ограничението нито карам къде не трябва. И мене са ми се лепили с8ци на опашка ама не седя да си го барам ми настъпвам и се махам. Не че не мога както викаш със сеатчето да ги изпреварвам с 5 км отгоре, ама за мене си е тъпотия, както и тва със спирачките 

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Магистрала Тракия ?
Пак ще се намесвам, като гледам как върви темата...
Never mistake motion for action...
- stocky
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Магистрала Тракия ?
BMW Power ACM написа:НИКОЙ от тях не ми е виновен, че в БГ няма магистрала с три пътни ленти в едната посока и съответно средната да е за всички други, които вие описвате като пречещи - изпреварващите докато карат със 110.
И по правилник, карайки със 110км/ч нямаш право да си в средната лента, ако дясната до теб е свободна. На влизане в София от Пловдив редовно някой спи със 100км/ч в средна лента, като до него има дясна свободна! Няма лошо да си кара със 100км/ч човека, но да използва най-дясната свободна лента за движение! Така е по-безопасно и за него, и за останалите участници в движението. И по 5 ленти за движение да има на BG магистралите повечето ще си карат както им е удобно. По Коледа попътувах в Италия и там на участъците с по 3 ленти за движение хората масово се прибират в най-дясната възможна, независимо от скоростта, с която се движат, въпреки, че като цяло там движението създава впечатление за безпорядък!
Никога не светкам на някой, който застигам, докато изпреварва - осъзнавам, че човекът няма как да се телепортира! Светкам само когато някой несъобразено направи опит да излезе пред мен след като съм му на 50-ина метра зад него с чувствително по-висока скорост в лявата лента.
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Магистрала Тракия ?
Leon написа:Пак ще се намесвам, като гледам как върви темата...
Тя е "отишла" отдавна... коментира се кво ли не, коментирано вече в 1001 предишни теми.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани