Съединител на Опел
Модератор: Общи модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Съединител на Опел
Колата е Зафира 2007-ма, ръчка с бензинов двигател(1.6 CNG), а проблемът е следния:
Педалът на съединителя потъна постепенно, но се връща в първоначално положение. Течност НЕ губи! Лагер-помпата(тази в кутията)е сменяна преди 45 000(4-5месеца)с Лук(не с някаква евтина)и не вярвам да е тя, плюс това не губи течност както написах. Сменихме горната помпа(тая на педала)но като покарах 30-40 километра, пак се появява същия проблем. Започвам да помпя педала и по някое време се появява съединител, но след още толкова километри изчезва съвсем и не може с помпане да се появи. Тогава пускам спирачната течност да прокапе(има въздух малко вътре и после прокапва)с една спринцовка изтеглям спирачна течност от казанчето и я вкарвам отдолу като създавам налягане, завивам пробката и съединителя е като нов. Карам 30-40 километра и пак същия проблем.
Та въпроса ми е откъде може да смуче въздух системата след като НЕ губи грам течност и може ли долната(лагер-помпата)да смуче без да губи течност? Някоя връзка някъде, нещо изобщо да се сеща някой?
Педалът на съединителя потъна постепенно, но се връща в първоначално положение. Течност НЕ губи! Лагер-помпата(тази в кутията)е сменяна преди 45 000(4-5месеца)с Лук(не с някаква евтина)и не вярвам да е тя, плюс това не губи течност както написах. Сменихме горната помпа(тая на педала)но като покарах 30-40 километра, пак се появява същия проблем. Започвам да помпя педала и по някое време се появява съединител, но след още толкова километри изчезва съвсем и не може с помпане да се появи. Тогава пускам спирачната течност да прокапе(има въздух малко вътре и после прокапва)с една спринцовка изтеглям спирачна течност от казанчето и я вкарвам отдолу като създавам налягане, завивам пробката и съединителя е като нов. Карам 30-40 километра и пак същия проблем.
Та въпроса ми е откъде може да смуче въздух системата след като НЕ губи грам течност и може ли долната(лагер-помпата)да смуче без да губи течност? Някоя връзка някъде, нещо изобщо да се сеща някой?
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Съединител на Опел
AgeraR написа:Провери жилото.
При положение, че съединителя е хидравличен, не знам кви жила бълнуваш ....


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- motor
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: back to diesel(Ld)
Re: Съединител на Опел
лагер-помпа се обезвъздушава само с машина. с помпане не става.
БЯЛ ЛЯП И КОЛАТА ПО ИНЕРЦИЯ(НА ГАС)
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Съединител на Опел
Лагер-помпата е обезвъздушавана както трябва когато е сменяна преди 45 000, сега се сменя другата, която е на педала.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани