Микробус 5-6.5 кубика..
Модератор: Общи модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- E34
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 27.10.2002
- Местоположение: Lonsdale Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Ееее шейсе
- Мечтае да кара: кънки
Re: Микробус 5-6.5 кубика..
Bavarcho написа:E34 написа:Стига с тия спринтери бе, тва мета дюзи за добър ден!
чак па толкова...
две цди-та има на части два обаждания имам за дюзи.
и не е като да са златни 120тина лева броя се намират
Бе не е болката в парите колко струват, зора е че се не вадат и често барабар с капака на парчета излизат...ей тва е. Голем проблем са, ако се кара предимно с бг нафта. Истинския и корав спринтер е до 2000г. ма те са скъпи и на по 100 милиона километра.
" Акулата е най-добрия учител по плуване " - Тихоокеанска мъдрост
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Микробус 5-6.5 кубика..
E34 написа:Bavarcho написа:E34 написа:Стига с тия спринтери бе, тва мета дюзи за добър ден!
чак па толкова...
две цди-та има на части два обаждания имам за дюзи.
и не е като да са златни 120тина лева броя се намират
Бе не е болката в парите колко струват, зора е че се не вадат и често барабар с капака на парчета излизат...ей тва е. Голем проблем са, ако се кара предимно с бг нафта. Истинския и корав спринтер е до 2000г. ма те са скъпи и на по 100 милиона километра.
И това не ми се е случвало, а съм вадил дюзи на ЦДИ-та всякакви, последно на една Ц класа 202 от последната дюза беше духало толкова че отгоре буксата на дюзата беше разтопена (смятай за какъв нагар говорим) с обратния чук и малко спрей смазка си излезна не особено трудно.
Виж подгревни свещи на ЦДИ не сменям


- .:BENZINO:.
- ентусиаст
-
- Мнения: 826
- Регистриран на: 23.04.2008
- Местоположение: ВАРНА
- Кара: вана Чайка
Re: Микробус 5-6.5 кубика..
Между другото имам същото наблюдение за ЦДИ Спринтерите.Бачках в една млечна борса и имахме 3 фейслифтови с 313 ЦДИ-та(вървят като кола
) и едно 2.9 от първите преди фейса,всичките хладилни.Две от ЦДИ-тата (бяха с минусови агрегати на фургоните) постоянно им беше лошо-дюзи за норматив,течове отвсякъде,единия и главата му прайха че губеше антифриз.Третия беше с падащ борд и незнам що не правеше кой знае кви проблеми,с изключение на липсата на парно и бавното загряване.Внос са от Швейцария и са карани близо 3 години с БГ нафта.А стария преди фейса беше брутално прасе-само той си знае километрите.Не беше с фургон,а цял също с плюсов хладилен агрегат,това пътя до София си го знаеше наизуст.Караха го винаги претоварен и то много.Каран е с БГ нафта 12 години!!!Накрая изгасна една студена зимна вечер около Търново и имаше изненада


Сега е с друг мотор и продължава боя ежедневно,без да създава кой знае какви проблеми



Сега е с друг мотор и продължава боя ежедневно,без да създава кой знае какви проблеми



Re: Микробус 5-6.5 кубика..
Всички проблеми,които избройхте на ЦДИ-то се появяват след 300-400хил.км каране.Това,че в БГ се вкарват на по 500-600хил.км,и че повечето хората вярват на километража от 180хил.км. е друг въпрос.Това,че има и Транзити на по 800хил. неозначава,че са ги изминали без ремонти.Мой роднини покриват автобусна линия и имат само ЦДИ-та на по 400 и нагоре хил.км без да са отваряли двигател.Всичко зависи на какъв бус ще попаднеш.
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Микробус 5-6.5 кубика..
То направо да си го купиш някой с блокирал мотор за малко пари и един пълен ремонт..
- Convertible
- ентусиаст
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 13.01.2004
- Местоположение: Бургас и София
- Пол: Мъж
- Кара: head turner и екзотики
- Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39
Re: Микробус 5-6.5 кубика..
продава се един след ремонт на малко пари 


"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него
- mfandakov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 357
- Регистриран на: 11.09.2010
- Местоположение: Кричим
- Пол: Мъж
Re: Микробус 5-6.5 кубика..
Та ето така с тези CDI
,e и аз имам какво да кажа ама няма смисъл
.Към човека с темата ,ако мога да ти дам съвет и държиш на Спринтер само 313 до някъде става а старото 212 е вечно
.Аз обаче не бих си взел Sprinter освен ако не ми трябва хладилен,ако е за обувките вземай Транзит 100/300 2.0 няма да сгрешиш само стартерите им гният понеже са отпред/отдолу но пък ги има китайски които карат по три години на 200лв.Успех с избора



В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Re: Микробус 5-6.5 кубика..
Пак чета тема "Митове и легенди"
Ето малко безпристрастно мнение...
Като всяко нещо втора употреба най-важното е на какво ще попаднеш,или какъв ще ти е късмета!
Аз лично съм сменил три буса лични!
Спринтер 312 1998г.
Спрентер 213сди 2001г.
Виваро 1.9дци 2003г.
Да ти кажа ли от кой съм най-доволен и от кой най-недоволен????
Най-недоволен съм от "легендарния" 312ка 2.9турбо дизел харчи като луд,гори масло и т.н.
причината да съм недоволен,че го купих от България,регистриран да ми е евтино,и скапан от експлоатация в наши условия.
Щото всички се бием в гърдите как си обслужваме колите и като си купя от тук все страдам
Другите два си ги купих от Австрия и няма такива бусове!
СДИ-то като го взех всички почнаха --- леле ти си луд тва е баси кенефа,дюзи,тва онова!
Аз отговарям на всички:
БАте аз тва знам от каде съм го взел и за какво става дума!
Вие в тая държава за България говоря не сте виждали Спрентер ЦДИ на 195000км! Е аз такъв си купих със сервизни книги и вся и всьо!
минах му 50 000км без да пипна един винт!!! Дадох го на едни от Силистра - след два месеца ми звъняха да ми кажат ,че не могат да повярват кво са си купили...говорим за БУС не за каруца! С осем джанти вътре....и т.н. и т.н. Разход с платформа и кола върху нея 7л на 100км за 50 000км дали съм го засичал???
Купен от фирма Gabor на теб трябва да ти говори нещо
Виварото е с Рено двигател ДЦИ... 100к.с. 6скорости разход сам 6/100км с платформа и кола 8/100км.
Много удобен за каране,заради предното по не маневрен от Спринтера,но с по удобна седалка според мен.
Вози като кола. Двигателя се обслужва все едно Рено Меган за същите пари....
Имам приятел монтьор той казва като видиш надпис dci бягай далеч и не се обръщай! Послушах го...
Минах му стандартните 10 000км и го пратих в Гърция
п.с. ФОРД Транзит и там всичко е късмет...
Аз пътувах с мой приятел дълго време с Транзит стар 1999г 2.5тд куче неземно,ама форд. Нямам друго мнение...
п.с.2 Като чуя някой да ми хвали 2.9ка че минала 800000км тръпки ме побиват. Особено ги съжалявам тия
фенове с Е290ТД все ми звънят да го взема на бартер! Викам аз такъв Спринтер съм имал не ща.
За обувките Вземи Виваро ,но квото и да вземеш не от тук!
п.с.3 Имам към 30 чифта дамски нови ,пиши да ги дам на едро,да ме отървеш....



Ето малко безпристрастно мнение...
Като всяко нещо втора употреба най-важното е на какво ще попаднеш,или какъв ще ти е късмета!
Аз лично съм сменил три буса лични!
Спринтер 312 1998г.
Спрентер 213сди 2001г.
Виваро 1.9дци 2003г.
Да ти кажа ли от кой съм най-доволен и от кой най-недоволен????
Най-недоволен съм от "легендарния" 312ка 2.9турбо дизел харчи като луд,гори масло и т.н.
причината да съм недоволен,че го купих от България,регистриран да ми е евтино,и скапан от експлоатация в наши условия.
Щото всички се бием в гърдите как си обслужваме колите и като си купя от тук все страдам

Другите два си ги купих от Австрия и няма такива бусове!
СДИ-то като го взех всички почнаха --- леле ти си луд тва е баси кенефа,дюзи,тва онова!
Аз отговарям на всички:
БАте аз тва знам от каде съм го взел и за какво става дума!
Вие в тая държава за България говоря не сте виждали Спрентер ЦДИ на 195000км! Е аз такъв си купих със сервизни книги и вся и всьо!
минах му 50 000км без да пипна един винт!!! Дадох го на едни от Силистра - след два месеца ми звъняха да ми кажат ,че не могат да повярват кво са си купили...говорим за БУС не за каруца! С осем джанти вътре....и т.н. и т.н. Разход с платформа и кола върху нея 7л на 100км за 50 000км дали съм го засичал???
Купен от фирма Gabor на теб трябва да ти говори нещо

Виварото е с Рено двигател ДЦИ... 100к.с. 6скорости разход сам 6/100км с платформа и кола 8/100км.
Много удобен за каране,заради предното по не маневрен от Спринтера,но с по удобна седалка според мен.
Вози като кола. Двигателя се обслужва все едно Рено Меган за същите пари....
Имам приятел монтьор той казва като видиш надпис dci бягай далеч и не се обръщай! Послушах го...
Минах му стандартните 10 000км и го пратих в Гърция

п.с. ФОРД Транзит и там всичко е късмет...
Аз пътувах с мой приятел дълго време с Транзит стар 1999г 2.5тд куче неземно,ама форд. Нямам друго мнение...
п.с.2 Като чуя някой да ми хвали 2.9ка че минала 800000км тръпки ме побиват. Особено ги съжалявам тия
фенове с Е290ТД все ми звънят да го взема на бартер! Викам аз такъв Спринтер съм имал не ща.

За обувките Вземи Виваро ,но квото и да вземеш не от тук!
п.с.3 Имам към 30 чифта дамски нови ,пиши да ги дам на едро,да ме отървеш....
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
Re: Микробус 5-6.5 кубика..
И аз да кажа,че много важно да не е от БГ.Не,че и в Германия няма боклуци,но с точната цифра можеш да си вземеш бус един път.Моят е Мерцедес 308Д от 90г. и повече колеги знаят,че Спринтера нищо не струва,като здравина пред него.Купих го от немските пощи 98г.,като имаше избор в едно хале от 20 на вид еднакви буса.На 8г. бус с незнайни километри в пощите(беше върнат километража) кара и до ден днешен без отваряне на мотора за абсолютно нищо въпреки навъртяните от мен 300хил.км.Бусчето беше подържано много добре от немците и от мен и всичко му 6.
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Микробус 5-6.5 кубика..
Е, буса вече е факт. В крайна сметка днес го взех от Карлово - 2006 набор Форд Транзит къс, 2.0 tdci 125T330 на предно. Върви очудващо добре, на първа като влезе в бууст и си запалва гумата
215/75/16

- mfandakov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 357
- Регистриран на: 11.09.2010
- Местоположение: Кричим
- Пол: Мъж
Re: Микробус 5-6.5 кубика..
Колега имам го същият само дето е 100/300 с предното този Форд е бегачка да знаеш
.Добър избор вземи му едни нови зимни гуми и нямаш спиране.Ако има начин хвани някой докато не си го изцапал да му мине една ръка отдолу с антикор .Кара се като лека кола с верига е,слагай хубаво масло и смело
Добър избор


В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!
Re: Микробус 5-6.5 кубика..
Vanqu1sh написа:Деба първоначално си помислих че някой ще прави бус с мотор 6,5![]()
![]()
Не 6,5 но и такива има ;-) http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=71txrf
- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: Микробус 5-6.5 кубика..
madpetio написа:Пак чета тема "Митове и легенди"![]()
![]()
![]()
Ето малко безпристрастно мнение...
Като всяко нещо втора употреба най-важното е на какво ще попаднеш,или какъв ще ти е късмета!
Аз лично съм сменил три буса лични!
Спринтер 312 1998г.
Спрентер 213сди 2001г.
Виваро 1.9дци 2003г.
Да ти кажа ли от кой съм най-доволен и от кой най-недоволен????
Най-недоволен съм от "легендарния" 312ка 2.9турбо дизел харчи като луд,гори масло и т.н.
причината да съм недоволен,че го купих от България,регистриран да ми е евтино,и скапан от експлоатация в наши условия.
Щото всички се бием в гърдите как си обслужваме колите и като си купя от тук все страдам![]()
Другите два си ги купих от Австрия и няма такива бусове!
СДИ-то като го взех всички почнаха --- леле ти си луд тва е баси кенефа,дюзи,тва онова!
Аз отговарям на всички:
БАте аз тва знам от каде съм го взел и за какво става дума!
Вие в тая държава за България говоря не сте виждали Спрентер ЦДИ на 195000км! Е аз такъв си купих със сервизни книги и вся и всьо!
минах му 50 000км без да пипна един винт!!! Дадох го на едни от Силистра - след два месеца ми звъняха да ми кажат ,че не могат да повярват кво са си купили...говорим за БУС не за каруца! С осем джанти вътре....и т.н. и т.н. Разход с платформа и кола върху нея 7л на 100км за 50 000км дали съм го засичал???
Купен от фирма Gabor на теб трябва да ти говори нещо![]()
Виварото е с Рено двигател ДЦИ... 100к.с. 6скорости разход сам 6/100км с платформа и кола 8/100км.
Много удобен за каране,заради предното по не маневрен от Спринтера,но с по удобна седалка според мен.
Вози като кола. Двигателя се обслужва все едно Рено Меган за същите пари....
Имам приятел монтьор той казва като видиш надпис dci бягай далеч и не се обръщай! Послушах го...
Минах му стандартните 10 000км и го пратих в Гърция![]()
п.с. ФОРД Транзит и там всичко е късмет...
Аз пътувах с мой приятел дълго време с Транзит стар 1999г 2.5тд куче неземно,ама форд. Нямам друго мнение...
п.с.2 Като чуя някой да ми хвали 2.9ка че минала 800000км тръпки ме побиват. Особено ги съжалявам тия
фенове с Е290ТД все ми звънят да го взема на бартер! Викам аз такъв Спринтер съм имал не ща.![]()
За обувките Вземи Виваро ,но квото и да вземеш не от тук!
п.с.3 Имам към 30 чифта дамски нови ,пиши да ги дам на едро,да ме отървеш....
аре стига глупости,аз имах спринтер 2005 година беше на 350 хиляди мили.Сега скоро взехме спринтер 2009 година пак англииски на 300 хиляди мили.Някои си купува бус и си го държи и си пише само в сервизната книжка.




- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Микробус 5-6.5 кубика..
Тоя дето го взехме по километраж е на 130 000, а сервизната му книжка последно попълнена в края на 2012 е на 200 000 
Поне чистачките и акумулаторите са му Ford, барем излезе някой добър.

Поне чистачките и акумулаторите са му Ford, барем излезе някой добър.
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Re: Микробус 5-6.5 кубика..
Смятай кви залухави са продавачите 

"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2