AQ Електрик АД, Радомир- моля за мнения
Модератор: Общи модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- a bmw driver
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 5.10.2012
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: '97, Е36 320i touring
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: techno violet metallic
AQ Електрик АД, Радомир- моля за мнения
Здравейте колеги,
Поканиха ме на интервю за работа в упоменатата фирма. Моля за преки мнения за нея, доколко е читава и сериозна. Нямам предвид само редовно изплащане на заплати, тяхното ниво, но и дали инвестират в персонала си, инфраструктура и капацитет, и т.н. Доколко сериозно се развива или произвежда само за да оцелее. Сайта им ми направи добро впечатление.
Живея в Русе, и едни 800км каране и 200лв разходи за един ден, за тоя дето духа не ми се правят.
Благодаря.
Поканиха ме на интервю за работа в упоменатата фирма. Моля за преки мнения за нея, доколко е читава и сериозна. Нямам предвид само редовно изплащане на заплати, тяхното ниво, но и дали инвестират в персонала си, инфраструктура и капацитет, и т.н. Доколко сериозно се развива или произвежда само за да оцелее. Сайта им ми направи добро впечатление.
Живея в Русе, и едни 800км каране и 200лв разходи за един ден, за тоя дето духа не ми се правят.
Благодаря.
BMW не може да се опише, трябва да се почувства.

- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: AQ Електрик АД, Радомир- моля за мнения
От Гугъл става ясно че шведи са ги купили през 2014г, би трябвало да имат потенциал за да ги купят.
Развитието е въпрос на личните умения, усилия и късмет.
Развитието е въпрос на личните умения, усилия и късмет.

- Wierdo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 558
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: кестен сити
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
- Мечтае да кара: 6 series 650i Gran Coupe
Re: AQ Електрик АД, Радомир- моля за мнения
Преди около 10 години имах възможността да бачкам като преводач в дружеството. Съответно можах да се разходя и от вътре. Като цяло базата тогава беше в голяма част обновена, имаше 1 поточна линия готова и пусната в употреба след ъпгрейд, друга беше в процес на ъпгрейд. Реално AQ и Електрик АД бачкат заедно. По мое време Шведите искаха да сглобяват радарни антени за танкери. Проекта пропадна само заради липса на достатъчно голяма и хубава камера за боядисване. Останалата част от проекта зависещ пряко от завода беше бижу
Произвеждаха също части за спирачки на камиони Волво, АТЦта и тн. Предполагам, че са се поразвили още. За съжаление нямам поглед, защото не живея там отдавна. Не знам какви са заплатите в Русе, не знам и каква длъжност ти предлагат (дано нещо по-шефче, все пак те търсят
), но до колкото знам оператор на машина, работник в цеховете зима може би 500-700 лева на месец.
Града е като всеки друг малък град. Мизерийка, направо няма нищо. Хубавото е, че София е на 40на мин път в посока. Кеф ти кинце, кеф ти ядене, кеф ти пиене ...
Наемите, от друга страна са сравнително нисички. В нета има оферти.
ПП
Улиците са леща в момента. По-голямата част от града е като след лееека боНбандировка.


Града е като всеки друг малък град. Мизерийка, направо няма нищо. Хубавото е, че София е на 40на мин път в посока. Кеф ти кинце, кеф ти ядене, кеф ти пиене ...

ПП
Улиците са леща в момента. По-голямата част от града е като след лееека боНбандировка.

Re: AQ Електрик АД, Радомир- моля за мнения
Това което аз съм видял вътре е
ел. табла за влакове - заваряват конструкцията, оксидират, слагат разни плочи по специални технологии, слагат прекъсвачите и окабеляват - това им е най-хай тек продукта:
огъват листов материал за контролни пултове за управление на влакове и разбира се правят и по-дребни и не толкова интересни неща
като цяло са сериозни и имат няколко цеха с различна насоченост
имат цех за огъване и рязане
имат цех за заварки
цех за монтаж
завод... инвестициите там не изглеждат големи, мениджмънта обаче като че ли са предимно меринджеи
ако ти е отправна точка в кариерата, иди виж ги
в Русе защо не пробваш в бившето Атлас Копко - сега Строително Оборудване, там е доста по-добре даже може би и на заплащане... като условия в Атлас Копко е мн по-хубаво...
Монтюпе също изглежда интересно, мн пари се въртят там
не си казал позицията, мога да те ориентирам какво да очакваш, може и на ЛС
ел. табла за влакове - заваряват конструкцията, оксидират, слагат разни плочи по специални технологии, слагат прекъсвачите и окабеляват - това им е най-хай тек продукта:
огъват листов материал за контролни пултове за управление на влакове и разбира се правят и по-дребни и не толкова интересни неща
като цяло са сериозни и имат няколко цеха с различна насоченост
имат цех за огъване и рязане
имат цех за заварки
цех за монтаж
завод... инвестициите там не изглеждат големи, мениджмънта обаче като че ли са предимно меринджеи
ако ти е отправна точка в кариерата, иди виж ги
в Русе защо не пробваш в бившето Атлас Копко - сега Строително Оборудване, там е доста по-добре даже може би и на заплащане... като условия в Атлас Копко е мн по-хубаво...
Монтюпе също изглежда интересно, мн пари се въртят там
не си казал позицията, мога да те ориентирам какво да очакваш, може и на ЛС
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- a bmw driver
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 5.10.2012
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: '97, Е36 320i touring
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: techno violet metallic
Re: AQ Електрик АД, Радомир- моля за мнения
Kолеги,
Благодаря за информацията.
Кандидатствах за позиция Project Manager. Колега Хаос- ако имаш представа, драсни едно Л.С. за ориентировъчна заплата за тази позиция. Ще съ благодарен.
В момента работя на същата позиция в немска фирма в Русе, но не ми допада политиката на фирмата. Ясно ми е, че щом са закупени от западна фирма, ще се инвестира и ще се развиват. Но и в настоящата фирма е същото положение и виждам как побългарихме всичко.
Мога да го твърдя, защото съм от началото на фирмата в БГ с 10 човека персонал(в момента сме над 550), бях техник, Ръководител поддръжка, проектирах и машини(механичната част), и не ми харесва положението.
Чак отправна точка, не бих казал. Колебая се м/у Мениджър производство, Мениджър проекти или пък отново да проектирам машини. Другия вариант е да имигрирам, вече от чешкия завод на фирмата, в която работя, ме поканиха.
Атлас Копко- кандидатсвах по тяхна обява и ще се видим след седмица за интервю. Допадат ми като фирмена политика и култура, отношение към персонала, заплати, и т.н.
Монтюпе- хмм. Така е, прав си. Но и отровите са си отрови. Два пъти ми се обаждаха, за да ме канят на работа при тях, но засега пасувам. Но и не го изключвам като вариант.
Благодаря отново за информацията. Потвърди впечатленията ми и мисля да се разходя до Радомир.
Поздрави и лека вечер. Сашо.
Благодаря за информацията.
Кандидатствах за позиция Project Manager. Колега Хаос- ако имаш представа, драсни едно Л.С. за ориентировъчна заплата за тази позиция. Ще съ благодарен.
В момента работя на същата позиция в немска фирма в Русе, но не ми допада политиката на фирмата. Ясно ми е, че щом са закупени от западна фирма, ще се инвестира и ще се развиват. Но и в настоящата фирма е същото положение и виждам как побългарихме всичко.
Мога да го твърдя, защото съм от началото на фирмата в БГ с 10 човека персонал(в момента сме над 550), бях техник, Ръководител поддръжка, проектирах и машини(механичната част), и не ми харесва положението.
Чак отправна точка, не бих казал. Колебая се м/у Мениджър производство, Мениджър проекти или пък отново да проектирам машини. Другия вариант е да имигрирам, вече от чешкия завод на фирмата, в която работя, ме поканиха.
Атлас Копко- кандидатсвах по тяхна обява и ще се видим след седмица за интервю. Допадат ми като фирмена политика и култура, отношение към персонала, заплати, и т.н.
Монтюпе- хмм. Така е, прав си. Но и отровите са си отрови. Два пъти ми се обаждаха, за да ме канят на работа при тях, но засега пасувам. Но и не го изключвам като вариант.
Благодаря отново за информацията. Потвърди впечатленията ми и мисля да се разходя до Радомир.
Поздрави и лека вечер. Сашо.
BMW не може да се опише, трябва да се почувства.

5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани