Subaru Impeza 1.6 4WD - има ли достатъчно тяга?
Модератор: Общи модератори
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Subaru Impeza 1.6 4WD - има ли достатъчно тяга?
nqmam_bmw написа:acho.rs написа:.....Освен ако не си от един друг форум...
Ти "там" нали те банираха отдавна![]()
Он топик: Мисля, че има тяга и ще си доволен от машинката
Мега тяга като от моторче за чистачки


Re: Subaru Impeza 1.6 4WD - има ли достатъчно тяга?
ти за друго пита, ама аз ще ти кажа каквото знам.
карам легаси 2.0, 125 Hp от година и половина. преди това имах е36ца 1.8 и имам база за съпоставка. като кеф от шофирането е36цата беше по-добре, при все че беше 10ина г. по-стара. субаруто е около тон и половина (сложил съм му и 57л бутилка, с нея). по-мудно е (и двете с газ). перманентно 4х4, има превключвател за бавни и бързи. като я дръпнеш тая ръчка бая пържи. ако ли пък караш офроуд или по сняг, с тази функция си пърпориш на 2ра съвсем спокойно с 2-3 км в час без съединител. при мен има и функция за подпомагане при потегляне по наклон (ръчни скорости) - тоест зачакваш на някакъв светофар по наклон нагоре и я държиш само на съединител, може и не на скорост. при потеглянето много помага това. мен ме разглези и сега като се кача на друга кола ми е терсене.
до 20-25 см пресен сняг е всъдеход. драпал съм по баири и черни пътища, върви като танк. легне ли на корем в снега, бригада от 10 човека не могат да я мръднат.
дизайнът е по японски грозноват. салонът за пътниците е по-голям от 3та серия на бмв осезаемо. двама по 1.90 сядаме спокойно един зад друг без дискомфорт. може би с 5ца е съпоставим (за сметка на намаленото багажно отделение). междуосието при легаси е с една идея по-късо от на е36цата. като здравина, поне моят екземпляр, на тая експлоатация, на която го подлагам - е няма такава кола. сменил съм акумулатор, свещи, кабели, филтри (и тръбата на ауспуха отдолу, че го откачих по едни чукари
). дай боже всекиму!
по магистралата поддържа без проблем 160-180. не изморява на дълъг път.
като разход на газ извънградско е една идея повече от е36 1.8, градско 1 към 1 (на бмвто беше обикновено АГУ, на субаруто - инжекцион).
за конкретния двигател, който те интересува не мога да доложа, но според мен вземи нещо по-голямо.
мен лично субаруто ме удовлетворява. ако почна да влизам повече от 2 пъти в годината в сервиз, ще го сменя. засега няма такива изгледи. но пък и аз съм човек на средна възраст, моите потребности са по-прагматични.
а, и да не забравя. взаимодействието ми с народната милиция рязко намаля, без никога да съм бил рисков участник.
карам легаси 2.0, 125 Hp от година и половина. преди това имах е36ца 1.8 и имам база за съпоставка. като кеф от шофирането е36цата беше по-добре, при все че беше 10ина г. по-стара. субаруто е около тон и половина (сложил съм му и 57л бутилка, с нея). по-мудно е (и двете с газ). перманентно 4х4, има превключвател за бавни и бързи. като я дръпнеш тая ръчка бая пържи. ако ли пък караш офроуд или по сняг, с тази функция си пърпориш на 2ра съвсем спокойно с 2-3 км в час без съединител. при мен има и функция за подпомагане при потегляне по наклон (ръчни скорости) - тоест зачакваш на някакъв светофар по наклон нагоре и я държиш само на съединител, може и не на скорост. при потеглянето много помага това. мен ме разглези и сега като се кача на друга кола ми е терсене.
до 20-25 см пресен сняг е всъдеход. драпал съм по баири и черни пътища, върви като танк. легне ли на корем в снега, бригада от 10 човека не могат да я мръднат.
дизайнът е по японски грозноват. салонът за пътниците е по-голям от 3та серия на бмв осезаемо. двама по 1.90 сядаме спокойно един зад друг без дискомфорт. може би с 5ца е съпоставим (за сметка на намаленото багажно отделение). междуосието при легаси е с една идея по-късо от на е36цата. като здравина, поне моят екземпляр, на тая експлоатация, на която го подлагам - е няма такава кола. сменил съм акумулатор, свещи, кабели, филтри (и тръбата на ауспуха отдолу, че го откачих по едни чукари

по магистралата поддържа без проблем 160-180. не изморява на дълъг път.
като разход на газ извънградско е една идея повече от е36 1.8, градско 1 към 1 (на бмвто беше обикновено АГУ, на субаруто - инжекцион).
за конкретния двигател, който те интересува не мога да доложа, но според мен вземи нещо по-голямо.
мен лично субаруто ме удовлетворява. ако почна да влизам повече от 2 пъти в годината в сервиз, ще го сменя. засега няма такива изгледи. но пък и аз съм човек на средна възраст, моите потребности са по-прагматични.
а, и да не забравя. взаимодействието ми с народната милиция рязко намаля, без никога да съм бил рисков участник.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Subaru Impeza 1.6 4WD - има ли достатъчно тяга?
vld написа:nqmam_bmw написа:acho.rs написа:.....Освен ако не си от един друг форум...
Ти "там" нали те банираха отдавна![]()
Он топик: Мисля, че има тяга и ще си доволен от машинката
Мега тяга като от моторче за чистачки
според критериите - за някои това си е добра тяга, нищо че градския транспорт ще ти дърпа ластици и ще се кръстиш като изпреварваш
kulov

18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани