Автоматичен drift
Модератор: Общи модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Автоматичен drift
Dirty M5 driveR написа:Просто от БМВ са решили да оставят тази опция за тези, които искат да се позабавляват, но не са сигурни във възможностите си. За сериозни изпълнения не може да се говори, защото ESP се намесва точно когато става интересно и реално пречи.
DTC е зимата да можеш да излезеш от междублоковото пространство като натрупа сняг и да не ти изгасне колата, докато се бориш в преспите, а не да се правиш на safety drift king, да не остане някой с впечатлението, че БМВ мислят как по-лесно да дрифтим с отворен диф

- Stahlblau
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 8.03.2014
- Местоположение: зад волана.
- Пол: Мъж
- Кара: направо.
- Мечтае да кара: настрани!
- Детайли за колата: винаги на борд.
Re: Автоматичен drift
Колеги, важи ли същото нещо и за ASC?
Въпреки умората сляпо вярвам на хората...
Някъде до първата лъжа най-много втората...
И в суматохата гоних ехо към прехода,
Докато сумати хора се изгубиха във превода...
Някъде до първата лъжа най-много втората...
И в суматохата гоних ехо към прехода,
Докато сумати хора се изгубиха във превода...
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Автоматичен drift
Добре де, моята интерпретация е такава.
Иначе предимствата от изключването на системата са ясни.

- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: Автоматичен drift
Системите и логиките им, се държат доста различно през годините и моделите. Различно е при 5/7 и 3 серия, при i и xi, М също. Абревиатурите ABS, CBC, EBV, ASC, ASC+T, MSR, DTC, DSC, ADB, ADB-X, DBC всички ги знаем ама, обърквацията идва и от това, че БМВ никога не са давали пълна информация коя система, чрез коя подсистема, кога и как, на какво действа в зависимост от режимите. Така, че четене му е майката и пробване най-вече




Ubi dubium, ibi libertas
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Автоматичен drift
При Е39 преди фейса - АСЦ - системата нормално работи със дросела за намаляване на мощността на двигателя и със спирачките на задните колелета за вкарване на колата в пътя - при еднократно натискане спира системата изцяло. При натискане и задържане 10 секунди - светва знака за АСЦ на таблото и колата започва да работи само със спирачките без да отнема от газта. В упътването пише, че когато има проблеми със много дълбок сняг е желателно системата да е изключена. При ДСЦ е същото, но системата работи със спирачките на 4-те търкалета ( и малко по-бързо) и със датчик за ъгъла на волана, за да разбере какво е съчинило задкормилното.
Последна промяна spacepl на 13 Апр 2016, 15:35, променена общо 2 пъти
Re: Автоматичен drift
И аз имам бутон за автоматичен дрифт - казват му десен педал. Има няколко позиции - малко натиснат - нищо не става, средно натиснат - контролирано плъзгане, заварен до долу - неконтролирано плъзгане.
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Автоматичен drift
Хаос написа:И аз имам бутон за автоматичен дрифт - казват му десен педал. Има няколко позиции - малко натиснат - нищо не става, средно натиснат - контролирано плъзгане, заварен до долу - неконтролирано плъзгане.




Накрая ше го докараме да си програмираш колата да ти дрифти по улиците
После да си пусне сама клипче у фейса и ти гордо от дивана у вас да си го лайкнеш

Само незнам куките ако я спрат как ше се "оправи"

Вива лос технолоджи рии'ш ли

автоматичен дрифт ...


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Stahlblau
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 8.03.2014
- Местоположение: зад волана.
- Пол: Мъж
- Кара: направо.
- Мечтае да кара: настрани!
- Детайли за колата: винаги на борд.
Re: Автоматичен drift
spacepl написа:При Е39 преди фейса - АСЦ - системата нормално работи със дросела за намаляване на мощността на двигателя и със спирачките на задните колелета за вкарване на колата в пътя - при еднократно натискане спира системата изцяло. При натискане и задържане 10 секунди - светва знака за АСЦ на таблото и колата започва да работи само със спирачките без да отнема от газта. В упътването пише, че когато има проблеми със много дълбок сняг е желателно системата да е изключена. При ДСЦ е същото, но системата работи със спирачките на 4-те търкалета ( и малко по-бързо) и със датчик за ъгъла на волана, за да разбере какво е съчинило задкормилното.
Тоест АSC работи обратно на DTC - DTC при едно кратно натискане е частично изключено, при задържане на бутона е изцяло изключено, а ASC при еднократно натискане е изцяло изключено, а при задържане на бутона - частично? Правилно ли чета?

Въпреки умората сляпо вярвам на хората...
Някъде до първата лъжа най-много втората...
И в суматохата гоних ехо към прехода,
Докато сумати хора се изгубиха във превода...
Някъде до първата лъжа най-много втората...
И в суматохата гоних ехо към прехода,
Докато сумати хора се изгубиха във превода...
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Автоматичен drift
Stahlblau написа:spacepl написа:При Е39 преди фейса - АСЦ - системата нормално работи със дросела за намаляване на мощността на двигателя и със спирачките на задните колелета за вкарване на колата в пътя - при еднократно натискане спира системата изцяло. При натискане и задържане 10 секунди - светва знака за АСЦ на таблото и колата започва да работи само със спирачките без да отнема от газта. В упътването пише, че когато има проблеми със много дълбок сняг е желателно системата да е изключена. При ДСЦ е същото, но системата работи със спирачките на 4-те търкалета ( и малко по-бързо) и със датчик за ъгъла на волана, за да разбере какво е съчинило задкормилното.
Тоест АSC работи обратно на DTC - DTC при едно кратно натискане е частично изключено, при задържане на бутона е изцяло изключено, а ASC при еднократно натискане е изцяло изключено, а при задържане на бутона - частично? Правилно ли чета?
При еднократно натискане спира изцяло, при натискане и задържане спира да управлява дросела, но продължава да контролира спирачките на колелетата - забавен режим е

Re: Автоматичен drift
spacepl написа:
При еднократно натискане спира изцяло, при натискане и задържане спира да управлява дросела, но продължава да контролира спирачките на колелетата - забавен режим е
Това не е ли само за ASC+T версията, а нормалното ASC само може да контролира спирачките на колелата?
Може да греша, сега четох по темата и не съм много запознат.

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Автоматичен drift
Не знам, сега пробвах с DTC и не се получи дрифт, в момента когато задницата съвсем леко тръгва, ме връща обратно в пътя и само прецаквам дисковете
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Автоматичен drift
K_Ilkov написа::mhihi:![]()
![]()
![]()
Накрая ше го докараме да си програмираш колата да ти дрифти по улиците
После да си пусне сама клипче у фейса и ти гордо от дивана у вас да си го лайкнеш![]()
Само незнам куките ако я спрат как ше се "оправи"![]()
Вива лос технолоджи рии'ш ли![]()
автоматичен дрифт ...
https://www.youtube.com/watch?v=WsnKzK6dX8Q


..Bayerische Motoren Werke..


Re: Автоматичен drift
Dirty M5 driveR написа:Добре де, моята интерпретация е такава.Иначе предимствата от изключването на системата са ясни.
Колега като гледам интерпретацията ти е вярна - http://www.bmw.com/com/en/insights/tech ... ntrol.html
...The DTC also makes driving on snow and ice-free roads more dynamic. When activated, the DTC allows sporty drivers more room to manoeuvre around curves than the Dynamic Stability Control and even permits controlled drifts. The driver retains complete control over the vehicle in every situation and the Dynamic Stability Control’s stabilising measures remain active even when the DTC is activated.
От това което прочетох в manual-а и тествах на моята кола разбрах няколко неща:
1. При еднократно натиска се включва DTC (Динамичен тракшън контрол) който е под система на DSC (Динамична стабилизираща програма). Когато е включена тази опция електрониката позволява известно приплъзване на колелата, както и занасяне до известна степен, за съжаление никъде не намерих информация, до какъв ъгъл се смята за безопасно приплъзването или занасянето. Ако някой от тези два ъгъла стане по-голям от допустимия вече се намесва DSC, като отнема от газта на двигателя и/или натиска спирачки на определени колела.
2. При продължително задържане 8-10 секунди DSC се изключва напълно, като останах с впечатление че остава да работи само ABS-а.
3. По-старите модели имат само DSC и затова при тях бутона включва/изключва стабилизирането изцяло.
От БМВ бих казал, че са ги направили нещата малко объркващи, тъй като при моята кола на бутона ми пише DTC и като го натисна само веднъж на таблото ми пише DTC ON, по тази причина преди да прочета горните неща бях малко учуден защо като натисна бутона който се предполага, че изключва електрониката, получавам индикация за точно обратното, че включвам нещо

А когато го задържа на таблото ми излиза DSC OFF и се появява един голям знак за внимание.
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани