Мини Купър 02-06г.
Модератор: Общи модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- Challenger
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 3.12.2009
- Местоположение: Пловдив
- Кара: atlantis blue
Мини Купър 02-06г.
Здравейте. Зная, че има раздел "други модели", но забелязвам, че там не влизат много хора. Та да попитам, ако има СОБСТВЕНИЦИ( или бивши такива ) на купърчета да дадат мнение, кое да се гледа при покупука на въпросния автомобил. По принцип се търси автомат, но до колкото четох, не е за препоръчване... та тук е една голяма въпросителна(дали лесно се ремонтират и да не е на цената на колата). Та може и ръчка да е от гледна точка да не създава проблеми. Заглеждаме се и по С варианта ( макар колата да е за жената
). издържа ли компресорния мотор или е проблемен? Разхода не ме плаши толкова. Случвало се е да мине и под 4к на година. Четох, че страдат от рейки..
Гоооре долу попрочетох тези дни мнения, поогледох няколко .. и определено ще се действа.. но искам да чуя още някое мнение. Благодаря.

Гоооре долу попрочетох тези дни мнения, поогледох няколко .. и определено ще се действа.. но искам да чуя още някое мнение. Благодаря.
- nqmam_bmw
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 2.11.2013
- Местоположение: гр.София, зона Б-5
- Кара: A3, Sportback, 1.8 TFSI, 160 bhp;
- Koenigsegg
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 17.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: MINI Cooper R50 '06
Re: Мини Купър 02-06г.
Здравей!
Карам MINI Cooper 2006-та година и като цяло колата е ок. Препоръчвам ти да избягваш автоматика на всяка цена, освен ако не е Cooper S. Разликата е, че при стандартните модели се използва CVT автоматик, а при S се слага стандартен 6-степенен такъв. Шансът да ти се прецака CVT-то е огромен, а сумата която ще дадеш за ремонт няма да ти хареса. За 25 000 километра съм сменил съединител (300+ лв. за труд защото е адски много работа), дясна полуоска (600 лв. с труда) и термостат в комплект с тройника (110 лв.). Последният протича много често при всички MINI-та от това поколение. Друг често срещан проблем при MINI-тата от първо поколение е електрическата хидравлична помпа, която много често се разваля. Цената не е приятна, но вече има сервиз в София, който ги рециклира. При мен да чукна на дърво още няма проблем за сега.
Като цяло ти препоръчвам да се ориентираш към фейслифт, който е след 2004-та година, тъй като много от детските болести са изчистени. Най-голямото предимство е, че се слага 5-степенна Getrag скоростна кутия, която е в пъти по-добра от Midland кутията (от Rover). Midland има много проблеми и има много изписано по чуждестранните форуми за нея. Ако вземеш Cooper S няма проблем, защото още от самото начало си е с 6-степенна Getrag скоростна кутия.
Колата е приятна за каране, но возията е доста зле. Вози много твърдо и имам забележки от материалите в купето. Ако си със 17-ки джанти и рънфлат гуми положението е още по-зле. Също така даваш пари за поддръжка като за BMW, а караш MINI. Лично според мен смело можеш да вземеш Cooper S ако не те притеснява разходът (около 12-13 градско). Моторът е абсолютно еднакъв, само че се използва компресор. Не съм срещал да има оплаквания от него. Между другото двигателите на One и Cooper са абсолютно еднакви, като разликата е, че при One мощността е ограничена софтуерно на 90 к.с. Това ограничение се маха без проблем с чип и си става като Cooper. Единствената разлика между One и Cooper, е че при Cooper окачването е спортно.
Ако решиш да взимаш MINI ти препоръчвам да е със спорните седалки със странична опора, защото обикновените са доста неприятни, особено при по-дълги пътувания. Това е от мен за сега
Карам MINI Cooper 2006-та година и като цяло колата е ок. Препоръчвам ти да избягваш автоматика на всяка цена, освен ако не е Cooper S. Разликата е, че при стандартните модели се използва CVT автоматик, а при S се слага стандартен 6-степенен такъв. Шансът да ти се прецака CVT-то е огромен, а сумата която ще дадеш за ремонт няма да ти хареса. За 25 000 километра съм сменил съединител (300+ лв. за труд защото е адски много работа), дясна полуоска (600 лв. с труда) и термостат в комплект с тройника (110 лв.). Последният протича много често при всички MINI-та от това поколение. Друг често срещан проблем при MINI-тата от първо поколение е електрическата хидравлична помпа, която много често се разваля. Цената не е приятна, но вече има сервиз в София, който ги рециклира. При мен да чукна на дърво още няма проблем за сега.
Като цяло ти препоръчвам да се ориентираш към фейслифт, който е след 2004-та година, тъй като много от детските болести са изчистени. Най-голямото предимство е, че се слага 5-степенна Getrag скоростна кутия, която е в пъти по-добра от Midland кутията (от Rover). Midland има много проблеми и има много изписано по чуждестранните форуми за нея. Ако вземеш Cooper S няма проблем, защото още от самото начало си е с 6-степенна Getrag скоростна кутия.
Колата е приятна за каране, но возията е доста зле. Вози много твърдо и имам забележки от материалите в купето. Ако си със 17-ки джанти и рънфлат гуми положението е още по-зле. Също така даваш пари за поддръжка като за BMW, а караш MINI. Лично според мен смело можеш да вземеш Cooper S ако не те притеснява разходът (около 12-13 градско). Моторът е абсолютно еднакъв, само че се използва компресор. Не съм срещал да има оплаквания от него. Между другото двигателите на One и Cooper са абсолютно еднакви, като разликата е, че при One мощността е ограничена софтуерно на 90 к.с. Това ограничение се маха без проблем с чип и си става като Cooper. Единствената разлика между One и Cooper, е че при Cooper окачването е спортно.
Ако решиш да взимаш MINI ти препоръчвам да е със спорните седалки със странична опора, защото обикновените са доста неприятни, особено при по-дълги пътувания. Това е от мен за сега

- cucibg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 28.09.2007
- Кара: E31 850,840 x5 4.8 is mini cooper s
Re: Мини Купър 02-06г.
ако взимате взимайте с
разликата е доста голяма от другите във вървенето а горят почти на кантар
Частите са си скъпи вчера търсих вътрешно каре върви с полуоската и цената е 800 лева в бмв
Иначе за хиляда лева горе долу става 200 коня
Иначе за пет години каране а си го карам душманската смених глава спука се имат голям проблем с разширителните казанчета цепят се по средата и като не внимаваш отива главата
съединител тампони на предния мост и сега вътрешно каре
разликата е доста голяма от другите във вървенето а горят почти на кантар
Частите са си скъпи вчера търсих вътрешно каре върви с полуоската и цената е 800 лева в бмв
Иначе за хиляда лева горе долу става 200 коня
Иначе за пет години каране а си го карам душманската смених глава спука се имат голям проблем с разширителните казанчета цепят се по средата и като не внимаваш отива главата
съединител тампони на предния мост и сега вътрешно каре
- Challenger
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 3.12.2009
- Местоположение: Пловдив
- Кара: atlantis blue
Re: Мини Купър 02-06г.
Като цяло бензин търсим. До бюджета от 8, дизелите са много постни.
За 2 години, ако си сменил само това или наистина са сполучливи или си попаднал на читав.. което пак води до въпроса с правилната поддръжка.
Оп.. явно мнението на колегата е чакало одобрение.. Благодаря много за информацията. И след консултации и с майстори автомата отпада.
За 2 години, ако си сменил само това или наистина са сполучливи или си попаднал на читав.. което пак води до въпроса с правилната поддръжка.
Оп.. явно мнението на колегата е чакало одобрение.. Благодаря много за информацията. И след консултации и с майстори автомата отпада.

5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани