Бордови двигатели Mercruiser и Volvo penta
Модератор: Общи модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 890
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Бордови двигатели Mercruiser и Volvo penta
Колеги, става въпрос за бордови двигатели Меркрузер 3.0, 4.3, 5.0, карбураторните и инжекционните варианти....Някой поддържал ли е лодка с такива двигатели да сподели впечатление? Разходи по поддръжка, надеждност и т.н.
Волво пента също е вариант, но е много по-сложно с частите.
По специално ме интересува Mercruiser 5.0 V8 220к.с., но и за другите споделете, примерно 3.0 135 коньовия...?
Споделете опит и впечатления.
Волво пента също е вариант, но е много по-сложно с частите.
По специално ме интересува Mercruiser 5.0 V8 220к.с., но и за другите споделете, примерно 3.0 135 коньовия...?
Споделете опит и впечатления.
Re: Бордови двигатели Mercruiser и Volvo penta
5 литровия меркрузер е класическия изпитан 305 кубически инча в8 на генерал моторс. прост, евтин и с добри характеристики за цената си. има добре развит пазар за тунинг части. ако можеш го търси с инжекцион ако ще го караш на ниски и средни обороти- ако ще прекарва повечето си време близо до червеното на оборотите- може да е карбураторен...
за волво не знам- дори не знаех, че правят мотори за лодки
за волво не знам- дори не знаех, че правят мотори за лодки
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: Бордови двигатели Mercruiser и Volvo penta
С яхти не съм се занимавал, ама имам наблюдения над едни 20-30, 2-3 тонни, полутоварни снарядчета, обслужващи морска сеизмика. По-скоро в случая определящи са какъв дизайн и колко е тежка лодката (драйв), къде (корозия и дилъри), как и колко ще се возиш (колко е дълъг сезона и дали ще ти излезнат сметките
). Като ориентир само - 5-ка си харчи едни 30-40 л/час. Спора Волво-Мерк, е почти като Мерцедес - БМВ, с превес на Мерк в щатите и Волво в Европа. 280 коньовото Волво с Дуопроп или Оушън драйв е почти златната среда и върха на сладоледа. Волвото - по - тихи са, много торк, по меко им превключват трансмисиите и сравнително по-икономични. Драйвовете им корозират по-малко, по-малка кавитация (за сеизмиката е важно) и са по ремонтно пригодни при удари в плитчините
.


Ubi dubium, ibi libertas
- b.bonev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 83
- Регистриран на: 18.05.2009
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Astra j 1.4 t
Re: Бордови двигатели Mercruiser и Volvo penta
Здравей колега и двете марки които визираш са здрави и надеждни бордови двигатели, между другото Меркрузер се явяват наследници на "БМВ Марине" двигателите, като през 80-те от БМВ се отказват от по нататъшни морски разработки и продават на MERCURY USA патентите и производството си ..... та мисълта ми беше , че откъм двигател няма какво да се притесняваш яки са и са надеждни. Големия Уй при лодки с бордови двигатели се явява Z колоната , там трябва да гледаш и да внимаваш, понеже тя стои постоянно потопена във водата и ремонтите са скъпи а квалифицираните майстори у нас за подобни ремонти са малко и основно по морето най вече в Бургас, ей от няколко години гледам близо до нас стои под дървото един Бейланер с развалена z колона и увита с найлони.
"Не Русия е проблемът на света в момента. Проблем са самозабравили се бездушни хора, които управляват Запада. Утре ще измислят още нещо. Това са някакви "зомбита", които само се стремят да рушат. Не знам до кога ще е възможно Русия да ги възпира, дори с цената на самоунищожение. Но ще направим каквото можем..."- завърши Путин.
- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 890
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Бордови двигатели Mercruiser и Volvo penta
след внимателна преценка се отказах от бордовите, мерси за мненията. 

5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани