Модифициран(тунингован) автомобил регистрация в България
Модератор: Общи модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- Infinite
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: 23.02.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E36 316i compact
Модифициран(тунингован) автомобил регистрация в България
Здравейте колеги,
Знам, че дискутирано много по темата относно Технотест за модифицирани автомобили. Но имам питане относно модифициран автомобил, който е узаконен в германия (има TUV за всички модификации по него), дали отново трябва да мине всички тестове и при регистрация в България? Има монтиран компресор, спортна генерация, спортно окачване и няколко други модификации.
Благодаря предварително за отговорите.
Знам, че дискутирано много по темата относно Технотест за модифицирани автомобили. Но имам питане относно модифициран автомобил, който е узаконен в германия (има TUV за всички модификации по него), дали отново трябва да мине всички тестове и при регистрация в България? Има монтиран компресор, спортна генерация, спортно окачване и няколко други модификации.
Благодаря предварително за отговорите.
Без Провокация Няма Прогрес !
- ACT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 17.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5
Re: Модифициран(тунингован) автомобил регистрация в България
TUV-a в България не се счита за официален документ и няма никаква тежест и значение! Пак си минаваш техно тест, дори и само заради факта, че в талона на колата не са ти вписани упоменатите неща по силовата част. Дори само промяната на генерацията (звука на колата) се отбелязва в графата за звук (децибели) при обороти на мотора. Ако са вдигани коне също и т.н. С една дума- Не става номера, за да си легален пак си за технотест.
Аман от модераторски и админски произвол! Тема за турбо не мерц седи в раздел за Е60-тка и на никой не му дреме! Иначе сме безпристрастни!!!
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Модифициран(тунингован) автомобил регистрация в България
ACT написа:TUV-a в България не се счита за официален документ и няма никаква тежест и значение! Пак си минаваш техно тест, дори и само заради факта, че в талона на колата не са ти вписани упоменатите неща по силовата част. Дори само промяната на генерацията (звука на колата) се отбелязва в графата за звук (децибели) при обороти на мотора. Ако са вдигани коне също и т.н. С една дума- Не става номера, за да си легален пак си за технотест.
Силно се съмнявам ,че колите които излизат от Оver**** се узаконяват...закона е малко тъп и неясен,но колегата ако не говори за дрифтачка или нещо такова,кой пък ще го спре.Че всеки ден си се движат всякакви коли с какви ил не гърнета и окачване..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- ACT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 17.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5
Re: Модифициран(тунингован) автомобил регистрация в България
Дали колите на овърдрайва или други центрове минават на технотест не е тяхна грижа а на собствениците на автомобилите! Те имат задачата да им извадят конете и да ъпгрейднат тук-таме нещо по окачване, интериор, спирачки и д.р. по желание на клиента. Но си е негова отговорност дали ще си ги узакони или не. Тук изразих становището си за легалната страна на нещата как трябва да стане, а не че няма хора, които да не заобикалят вратата в полето. То не останаха стокови дизели и коли с ДПФ-и и катове в тая държава.
Аман от модераторски и админски произвол! Тема за турбо не мерц седи в раздел за Е60-тка и на никой не му дреме! Иначе сме безпристрастни!!!
- TheStorm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: Модифициран(тунингован) автомобил регистрация в България
По принцип, поради конвенциите на ЕС всички технически сертификати издадени на територията на ЕС важат във ВСИЧКИ страни на съюза.
Дали ще е ТЮВ, декра, технотест или там както се казваха едни в Шумен ... имат точно еднаква тежест.
ДА, полицаите са малоумни и 99% ще се заядат, но реално в момента колата си е 100% легална.
Дали ще е ТЮВ, декра, технотест или там както се казваха едни в Шумен ... имат точно еднаква тежест.
ДА, полицаите са малоумни и 99% ще се заядат, но реално в момента колата си е 100% легална.
- ACT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 17.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5
Re: Модифициран(тунингован) автомобил регистрация в България
TheStorm написа:По принцип, поради конвенциите на ЕС всички технически сертификати издадени на територията на ЕС важат във ВСИЧКИ страни на съюза.
Дали ще е ТЮВ, декра, технотест или там както се казваха едни в Шумен ... имат точно еднаква тежест.
ДА, полицаите са малоумни и 99% ще се заядат, но реално в момента колата си е 100% легална.
И Гърците са в ЕС, Хайде опитай да ги убедиш, че ако нещо ти го има в ТЮФ-а, но го няма в талона ти дали е легално? Или и те са тъпи и тюфа си важи. Пак го казвам- тюфа няма тежест !
Аман от модераторски и админски произвол! Тема за турбо не мерц седи в раздел за Е60-тка и на никой не му дреме! Иначе сме безпристрастни!!!
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]