Мистерия, колата не иска да пали!

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 482
Регистриран на: 13.10.2011
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+

Мистерия, колата не иска да пали!

Мнение от m.dimitrov1992 » 01 Ное 2016, 13:53

Пускам тук темата ,защото става въпрос за РЕНО :mhihi: В рено форума не можаха да ми помогнат дано вие да успеете :yes:
Става въпрос за меган коч 96г бензинов 2,0 16в . Колата започна да пали по трудно, отначало палеше от 2-3 път постепенно започна по трудно ,като накрая въртя на стартер доката ми падне акумулатора и не пали :mhihi: Може би е съвпадение, може би не! Но по трудното палене съвпада с падането на температурите! Колата колата е загряла пали от раз! Но ако седи цяла нощ, много трудно пали!
Отидох на диагностика и ми показа датчик разпределителен вал- смених го и пак не пали :mhihi:
И оттам се почна:
- датчик колянов вал
-бензинова помпа
-горивен филтър
-дюзи
-бензинов регуратор
-бобина
-свещи
-лули
-друг ком с изключен имобилайзер
- свалих бензинопроводите да не са запушени ама НЕ СА!
И след всичко сменено колата не пали и това си е :banghead:
Един приятел ми вика да я почерпя с бензин в смукателния колектор и ХОП запали отраз :shock: :shock:
и вече 2-ри ден си я черпя с бензин и пали. Работи си равномерно, върви както трябва но не иска да запали по нормалния начин :banghead:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 14.12.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 530dA
Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори

Re: Мистерия, колата не иска да пали!

Мнение от B.Stoimenov » 01 Ное 2016, 14:04

Имал съм подобен проблем на една Микра К11 , на бившата ми приятелка. Проблема беше в Дроселовата клапа. Отсрани на нея има Платка (запечатана в кутия) приемаща сигналите от датчиците. След много търсене по чужди форуми и прочие - открих проблема. От вибрациите вътре спойките са напукват и спира да мери правилно, респективно - губеше и обороти и прочие. Свалих дросела - почистих го добре, отворих, презапоих и ХОП - положението си заспа.
Коментара ми е просто хвърляне на боб в случая :) но е насока.

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Мистерия, колата не иска да пали!

Мнение от alx » 01 Ное 2016, 16:43

сложи на ключ ама без да палиш и си измери налягането в рейката на дюзите. направи същото като е горещ мотора. виж дали има разлика.
алекс
трабант 601с
разни други возила

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 482
Регистриран на: 13.10.2011
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+

Re: Мистерия, колата не иска да пали!

Мнение от m.dimitrov1992 » 01 Ное 2016, 18:32

alx написа:сложи на ключ ама без да палиш и си измери налягането в рейката на дюзите. направи същото като е горещ мотора. виж дали има разлика.


Колата се оправи :driving: Оказа се температурния датчик на антифриза :kuku: На студен мотор явно компютъра взима инфо от този датчик и си дозира горивото според температурата. Ако е показвал, че е по топло от колкото е в действителност и йок палене. Но не знам защо диагостиката не го хвана

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Мистерия, колата не иска да пали!

Мнение от Bavarcho » 01 Ное 2016, 19:04

m.dimitrov1992 написа:
alx написа:сложи на ключ ама без да палиш и си измери налягането в рейката на дюзите. направи същото като е горещ мотора. виж дали има разлика.


Колата се оправи :driving: Оказа се температурния датчик на антифриза :kuku: На студен мотор явно компютъра взима инфо от този датчик и си дозира горивото според температурата. Ако е показвал, че е по топло от колкото е в действителност и йок палене. Но не знам защо диагостиката не го хвана


отговорил си си сам..
и на топъл и на студен взима инфо от него. на студен прави сместа по-богата (пуска повече гориво)
Изображение

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Мистерия, колата не иска да пали!

Мнение от alx » 01 Ное 2016, 23:34

Мда. Аз щях да ти кажа, че ако налягането е еднакво- търси електронен проблем- датчици, еку... ако не е същото налягането- проблем в горивната система...
алекс
трабант 601с
разни други возила

големия брат на Монтоя
Аватар
Мнения: 1820
Регистриран на: 20.05.2002
Пол: Мъж

Re: Мистерия, колата не иска да пали!

Мнение от BMW_POWER » 02 Ное 2016, 0:44

Големият синковец има същото Рено, но 1.6. Електрическата им система е достойна за държавен изпит във висше учебно заведение. Не иска да запали на ключ, но като я бутнеш и пали от 1/4 оборот. Губи мощност, прекъсва обороти, изчезват чистачки и вентилатор когато си искат.... Има някакъв блок под стъклото, върху когото при дъжд капе вода и ...
Изобщо, Рено ...

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Мистерия, колата не иска да пали!

Мнение от alx » 02 Ное 2016, 4:21

ми.. то си има причина да няма френски и италиански боклуци в държавата- най-голям пазар на автомобили ;)

сега, верно,че напоследък има тук таме някакви смешни фиат 500 кашончета, но предполагам скоро ще изчезнат... гледах един такъв под капака- мъка... евтина, глупава направа, липса на внимание към детайли.. изобщо само това че са симпатични на външен вид мисля, че ги спасява от изчезване... за момента... :ok:
алекс
трабант 601с
разни други возила

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 31.03.2011
Местоположение: Sofia, Lozenetz
Пол: Мъж

Re: Мистерия, колата не иска да пали!

Мнение от dreadx » 02 Ное 2016, 21:54

BMW_POWER написа:Има някакъв блок под стъклото, върху когото при дъжд капе вода и ...

Това да не е модулът, който управлява вентилатора на парното, сходен по функция с т.нар "таралеж" при BMW-тата?

Веднъж ходих във "форумния" сервиз на Рено-форума - нямам Рено, обаче помолих шефа им да ми поръча едни части, че ми беше наблизо.
И гледам една кола --> цялото табло изскубано. Попитах от любопитство и ми казаха, че по моргите нямало пукнат такъв работещ модул, всичките били изкупени или изгнили.

/На мен не ми е проблем да си направя такъв модул, или ако ми се наложи да ашладисам от BMW. Ама представям си за собствениците какъв филм ще е.

m.dimitrov1992 написа:Ако е показвал, че е по топло от колкото е в действителност и йок палене. Но не знам защо диагостиката не го хвана

Компютърът гледа по този датчик колко е топло. Диагностикът би трябвало да види дали датчикът показва вярно. Не очаквай да изпише грешка.
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!

големия брат на Монтоя
Аватар
Мнения: 1820
Регистриран на: 20.05.2002
Пол: Мъж

Re: Мистерия, колата не иска да пали!

Мнение от BMW_POWER » 03 Ное 2016, 0:39

dreadx написа:
BMW_POWER написа:Има някакъв блок под стъклото, върху когото при дъжд капе вода и ...

Това да не е модулът, който управлява вентилатора на парното, сходен по функция с т.нар "таралеж" при BMW-тата?


Toчно. Няма вентилатор, няма климатик, влиза се в някакъв безумен филм. Но ... беше първа кола на младежа и поне се понаучи да кара. Повече френска кола няма да му дам да купи.

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: mr_petroff

Последни теми
Facebook