Надеждно БМВ?
Модератор: Общи модератори
Re: Надеждно БМВ?
Тука само пазаруващи от дилъра НЕ виждам

Чак и елитарстват, кой как си поддържа колата и какви хора си я купуват, може ли да сте такива комплексари?



Чак и елитарстват, кой как си поддържа колата и какви хора си я купуват, може ли да сте такива комплексари?
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Надеждно БМВ?
То па се намери кой да се изкаже баш по тая тема 


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
Re: Надеждно БМВ?
А защо толкова ти пука какви хора карат същия модел?
Ок, карай си колата и ѝ се радвай. Щом я държиш в перфектно състояние ще е видима разликата за всеки ако е от значение. Има всякакви хора с всякакви коли...
С тая ф10 идват и негативи. Апетитна е за определена група, знаеш.
Ок, карай си колата и ѝ се радвай. Щом я държиш в перфектно състояние ще е видима разликата за всеки ако е от значение. Има всякакви хора с всякакви коли...
С тая ф10 идват и негативи. Апетитна е за определена група, знаеш.
- c04
- Кръстникът
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: Надеждно БМВ?
В БГ е така...селтаците спестяват някой лев, купуват скъпа кола и после като се почне, 10г. гуми се купуват, наливни масла от бидонЯ и т.н. 

- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Надеждно БМВ?
Аз по-надеждно БМВ от е21 с М10 не съм карал, лошото, е че за 10 000лв трудно ще се намери, а и е 2017, както се спомена.
Сигурно само в България и в Африка обясняват как е36 е по-добро от е46 и е90, и е39 е по-добро от е60.
Голям плюс на моделите е90 и е60, и след тях, е че може да видиш някаква история, което с нашите джамбази си е плюс.
Сигурно само в България и в Африка обясняват как е36 е по-добро от е46 и е90, и е39 е по-добро от е60.
Голям плюс на моделите е90 и е60, и след тях, е че може да видиш някаква история, което с нашите джамбази си е плюс.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Надеждно БМВ?
K_Ilkov написа:Страшно откритие сте направили с Маверика, че като поевтинеят почват да се карат от гащници БМВтата![]()
Щот тва не се е случило преди това с е46, е36, е30 или аналозите 5та, 7ма серия и т.н. и няма да се случи и с Ф-ките ...
Кръговрата на живота
Стига де, не съм открил топлата вода, това за старите модели съм го писал преди много години за Е36, Е34, Е39 и т.н. но в случая го вадиш от контекста. Аз просто го обясних спрямо всички неща, че това не са някакви уникални коли, че да караш Е46 примерно и да си викаш за Е90 и Е60 в същото време колко са уникални едва ли не.

Гледай, гледай как съм ги оправил:

Top Gun Maverick написа:И аз това щях да кажа. То не само мацките. В момента ВЕЧЕ да караш морално остарялото Е60 и то от преди фейса, че и без М-пакет, без екстрите, да нямаш и голям двигател в него, който да попромени малко нещата спрямо фейсово Е46/Е39 с почти всичките възможни екстри и истински добре гледано, не е работа според мен. За Е90 освен пък тръгналото към морално остаряване визуално състояние от преди фейса е съпроводено с теснотия и пластмаса навсякъде. Добавете, че вече всеки циганин, който работи нещо, може да си позволи огрухан(в някои случаи и не толкова огрухан)екземпляр от двата модела, за мен работата става страшна. Разлика с вашата кола трудно ще се намери докато при Е46 и Е39 поради годинките на модела разлика в поддържаната и огруханата кола се вижда от разстояние. Последните 2 вече и имат и леко от онази визия когато видиш някой стар модел кола, но който е бил много актуален през годините и сега си изглежда добре. И тази приятна визия ще се засилва. Разбира се става дума за истински гледана кола, има ли забележки и тя си е кенеф. Като екстри имат всичко необходимо за да се чувстваш добре. После според мен вече идва фактора пари, поне според мен де. А и разликата ПЪРВОНАЧАЛНО не е чак толкова голяма между хубав екземпляр от първите два модела и огрухан от по-новите. Разликата в частите след това също не е чак толкова голяма защото това си е БМВ все пак. Но пък по-старите се чупят по-малко.
И ЗАБРАВЕТЕ, че има хубаво Е60/Е90 на цена в България, което да е нов внос. Едно време се изтъкваше като плюс това с новия внос, когато беше много важно Ганьо да не смени нищо по окачването защото колата не била карана по дупки на запад, пък ако ще след това да смени двигателя без да се замисля над това нещо. Всички, ама абсолютно ВСИЧКИ Е60/Е90, които се внасят и са на поносима дори цена(не говорим за най-евтините изобщо)са тотални гробници, които вече са по на половин милион километра, някои и доста повече. Идете купете хубаво Е60/Е90 от Ханс да видите как ще решите, че в Германия не искат да си продават колите.Ама от истинския Ханс, а не от онзи с чалмата. И още нещо, ако в кола от обява има някоя от "екстрите" качваш се и караш, уникат, поръчково изпълнение, като нова, FULL, реални километри(но без никакво доказване), то не си я купувайте в никакъв случай защото това значи, че колата несъмнено е пълен кош - гробница с милионна история в която фараоните криптирано са решили да ви напишат тези екстри и/или е гола като охлюв. Начина на изписване, че километрите на колата са реални, а това не може да се докаже по никакъв начин значи, че е гробница с милионна история, а това е в следните два случая - няма никаква история в БМВ и реално не можеш да ги видиш никъде или няма старателно и не съмнително попълнена книжка и история в никой уважаващ се сервиз, плюс някакви листове за дадени операции с печати пак от някакъв сервиз. Последните редове толкова ми харесаха и има толкова истина в тях, че си ги слагам за подпис, отдавна исках да направя нещо такова да се вижда от хората и да разсейвам някои заблуди ако царят такива дори в само един колега от форума.
![]()
![]()
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Re: Надеждно БМВ?
drago9205 написа:Масово хората изобщо не зачита горецитираното правило за стоността на колата максимум 4 пъти месечният доход, а спорд мен то си е доста валидно.
А ако искаш да си купиш чисто нова кола за 40к не трябва да вземаш под 10к на месец ли... та тва са разните му там голфове

..Bayerische Motoren Werke..


Re: Надеждно БМВ?
Lenco написа:Аз по-надеждно БМВ от е21 с М10 не съм карал, лошото, е че за 10 000лв трудно ще се намери, а и е 2017, както се спомена.
Сигурно само в България и в Африка обясняват как е36 е по-добро от е46 и е90, и е39 е по-добро от е60.
Голям плюс на моделите е90 и е60, и след тях, е че може да видиш някаква история, което с нашите джамбази си е плюс.
Е21цата е железна кола и ако се заварди от гнилочи спокойно може да прескочи един век

I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да минеА то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Надеждно БМВ?
M-coupe написа:drago9205 написа:Масово хората изобщо не зачита горецитираното правило за стоността на колата максимум 4 пъти месечният доход, а спорд мен то си е доста валидно.
А ако искаш да си купиш чисто нова кола за 40к не трябва да вземаш под 10к на месец ли... та тва са разните му там голфове
Ами ако хванеш една западноевропейска страна, за която са таргетирани тези коли и в която се карат и купуват масово нови - да хората работят за по 5-6к евро и карат голф/шкода/пасатор за 20-25к... И съм доста сигурен, че почти няма хора дето работят за по 5к евро и карат премиум автомобил да речем БМВ 5-та серия за 70000 евра, които някак си им се явяват над 20% процента от месечният бюджет за ЛИЗИНГЪТ на колата само, като добавиш и една приятна застраховка и данъци + други разходи къде отиваме - 30% месечен доход за колата... та да има доста голям резон в тази проста 4/12 формула ако човек държи колата за него да е вещ, а не да и робува.
Просто тук за нас колата е много важна и е олицетворение на социалният статус на даден човек... затова има доста парадокси от тип - взел БМВ на лизинг и след 1 година се мъчи да го продаде и тем подобни.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Надеждно БМВ?
Не четох 7 страници, затова пиша принципно - безсмислено е да се наливат трудно изкарани пари в морално остарели коли, чиито проблеми тепърва започват. Говорим за ежедневна кола, на която да разчиташ все пак. Аз лично какво бих купил няма значение, но принципа е да е възможно най-нова спрямо бюджета като търсиш най-запазения екземпляр.
Never mistake motion for action...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани