Кола до 2к?
Модератор: Общи модератори
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Кола до 2к?
Щом е твой човек и е читава - взимай. Колкото и да е грозно
Че за 2-3к избора се свежда до "да е в добро състояние".


- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Кола до 2к?
madafaka_donkele написа:Взимай и да свършва двумесечното ти ходене по мъките
Еее не е мъка, достатъчно съм дебел, че тия разходки да ми идват добре, ама пустите локви и дъжд все ме навяват на такива мисли



- speeder88
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 379
- Регистриран на: 12.08.2008
- Местоположение: София, копеле!
- Пол: Мъж
- Кара: кошара!
- Мечтае да кара: BMW M3 E46
Re: Кола до 2к?
b00st написа:Много са им кашкавалени окачванията и интериорите на френските варели, иначе са практични коли, ама трябва да го правиш, че като се разбият и баси луфтовете по окачването стават.
Над 2 френски кенефа имам наблюдение карани като лични коли и на по 250к реални км нямат сменяни предни амортисьори. Единствено редовните за нашите пътища биалетки, шарнири и тампончета. Останалите им компоненти обаче са идиотски от инженерна гледна точка.

SKISA написа: ти си ебати ///M-склададжията
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Кола до 2к?
speeder88 написа:b00st написа:Много са им кашкавалени окачванията и интериорите на френските варели, иначе са практични коли, ама трябва да го правиш, че като се разбият и баси луфтовете по окачването стават.
Над 2 френски кенефа имам наблюдение карани като лични коли и на по 250к реални км нямат сменяни предни амортисьори. Единствено редовните за нашите пътища биалетки, шарнири и тампончета. Останалите им компоненти обаче са идиотски от инженерна гледна точка.
Една лагуна комби търкаля баща ми 2003-та, то цялата предница е разбита, сее, скърца, трака, сигурно няма здрав тампон, а тая кола преди 2г минава ТЮВ, демек само за 2г. в БГ ѝ се видя сметката. Отделно компютъра се прецака и бе сменен, защото влизаше в аварийни режими, картата за палене прави проблеми, което ми напомня другия им минус - ужасната инсталация дето са сделали франсетата и проблемите свързани с нея. Общо взето кола с много възможни дефекти.
- c7aH4eB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 239
- Регистриран на: 13.10.2009
- Местоположение: Чирпан / Синеморец
- Пол: Мъж
- Кара: квоту има
- Мечтае да кара: По пътища и с евтина нафта
Re: Кола до 2к?
b00st написа:speeder88 написа:b00st написа:Много са им кашкавалени окачванията и интериорите на френските варели, иначе са практични коли, ама трябва да го правиш, че като се разбият и баси луфтовете по окачването стават.
Над 2 френски кенефа имам наблюдение карани като лични коли и на по 250к реални км нямат сменяни предни амортисьори. Единствено редовните за нашите пътища биалетки, шарнири и тампончета. Останалите им компоненти обаче са идиотски от инженерна гледна точка.
Една лагуна комби търкаля баща ми 2003-та, то цялата предница е разбита, сее, скърца, трака, сигурно няма здрав тампон, а тая кола преди 2г минава ТЮВ, демек само за 2г. в БГ ѝ се видя сметката. Отделно компютъра се прецака и бе сменен, защото влизаше в аварийни режими, картата за палене прави проблеми, което ми напомня другия им минус - ужасната инсталация дето са сделали франсетата и проблемите свързани с нея. Общо взето кола с много възможни дефекти.
И като заключение тая автоматична паркинг спирачка дет са я измислили много кофти


Иначе вадят фасон, предни години и не много скъпи..
- speeder88
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 379
- Регистриран на: 12.08.2008
- Местоположение: София, копеле!
- Пол: Мъж
- Кара: кошара!
- Мечтае да кара: BMW M3 E46
Re: Кола до 2к?
Извинявам се - при мен става въпрос за Пежо и Ситроен.

SKISA написа: ти си ебати ///M-склададжията
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]