330i Sport Package на пистата...
Модератор: Общи модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
330i Sport Package на пистата...
В неделя реших да се разходя до най-близката до мен писта, защото имаше отворен track day да позяпам малко фенски коли
Най-голямата атракция от автомобилите беше едно Ферари 348 ТС, но още по-голяма атракция беше как едно БМВ 330 го минаваше на правата, и в завоите го губеше съвсем
Запознах се с пича, който го караше - оказа се че се е състезавал с картинги 3 години, явно от къде му идва... И нали предвидливо си бях взел каската :mha: - пича се съгласи да ме изведе за няколко обиколки следващата сесия. Колата е абсолютна лудница, със стандартните 17 инчови Пирели Россо просто лепнеше за асфалта
Обиколките бяха от порядъка на 1:22 без много напъване (малка е пистата, само 2.4 км), за сравнение моята най-добра с 320-ката е 1:29. След само 4-5 обиколки ме боляха ръцете да се държа за седалката :mha:


Запознах се с пича, който го караше - оказа се че се е състезавал с картинги 3 години, явно от къде му идва... И нали предвидливо си бях взел каската :mha: - пича се съгласи да ме изведе за няколко обиколки следващата сесия. Колата е абсолютна лудница, със стандартните 17 инчови Пирели Россо просто лепнеше за асфалта

мда.. много е важна настройката на гевреко-педалния механизъм
като казах това- има едни измислени мазди мияти race-spec - само по окачването са пипани общо взето иначе са си със фабричната въртележка с 4 хамстера вътре (не знам дали имат и 160 коня)
... и хора със по 400-500 коня коли не могат ги стигна на техническите писти...
за пирелите.. интересно.. не са ли само е46 м3 дето идват със россо и то на 19 цола? мисля че пича е сменял гуми... няма лошо де...
а ферарирата от това което съм виждал не са особено силни по пистата- ако не са "challange" серията които са всичко каквото една кола за road race трябва да е ... друг е въпроса че хората общо взето ги е страх да ги натискат защото са невротични коли а катастрофите са им много скъпи а повечето фенове са на бюджет...
радвам се че е имало кои да те повози.. на мене много рядко ми се случва..

като казах това- има едни измислени мазди мияти race-spec - само по окачването са пипани общо взето иначе са си със фабричната въртележка с 4 хамстера вътре (не знам дали имат и 160 коня)

за пирелите.. интересно.. не са ли само е46 м3 дето идват със россо и то на 19 цола? мисля че пича е сменял гуми... няма лошо де...
а ферарирата от това което съм виждал не са особено силни по пистата- ако не са "challange" серията които са всичко каквото една кола за road race трябва да е ... друг е въпроса че хората общо взето ги е страх да ги натискат защото са невротични коли а катастрофите са им много скъпи а повечето фенове са на бюджет...
радвам се че е имало кои да те повози.. на мене много рядко ми се случва..
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Много е ценно някой да ти покаже линиите през завоите, иначе е губене на време
Първия ми инструктор беше състезател от production series, направо не можах да повярвам какво може да прави колата :mha:
А за гумите - имах предвид че джантите му са стандартните 17 инчови, гумите са сменяни впоследствие. Иначе им слагат Бриджстоун Потенза или Конти ЕкоКонтакт/СпортКонтакт фабрично на тукашните БМВта, на 330 Спорт специално са Континентал.

А за гумите - имах предвид че джантите му са стандартните 17 инчови, гумите са сменяни впоследствие. Иначе им слагат Бриджстоун Потенза или Конти ЕкоКонтакт/СпортКонтакт фабрично на тукашните БМВта, на 330 Спорт специално са Континентал.
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
На Е46 М3 се слагат Мишелин, ако не се лъжа, ако бъркам поправете ме...alx написа:за пирелите.. интересно.. не са ли само е46 м3 дето идват със россо и то на 19 цола? мисля че пича е сменял гуми... няма лошо де..

'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- 3C
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 368
- Регистриран на: 20.04.2002
- Местоположение: USA & BG
- Кара: BMW/ Mercedes
- Мечтае да кара: Porsche
kay написа:................. на 330 Спорт специално са Континентал.
Не знам за ЕU как е, но тука НЕ всички 330 (които са със спортният пак) идват само с Континентал brand .
Някои идват с Мишелин а някои съм виждал идват дори и с Гоодиър. На моито със sport pack (F - 225/45ZR 17 / R- 245/40ZR 17) дойде със Континентал (макар и да писах в ордера ако може да му сложат Мишелин но не стана късмета), в зависимост от пратката а и договорите на фирмите правещи гуми с завода произв. колите идват с различни марки гуми, но общо взето ДА повечето германски коли а и броики от тях идват със Континентал (който btw нямат добра слава тука (както и за из м/ду колите БМВтата и МБ така забелязвам същото е и при планинските колела .... само недоволства ) - бързо износване, не са "лепкави", скъпи и.т.н. - може да се провери в архивите в форума на Е46 (roadfly.com), а и (IMO) мойто мнение бих казал е горе/долу на същото ниво, след като например четвърт от граифера ми утиде само след първите 5.000 мили .... и то без никакви "изпълнения" (в началото дори я разработвах и карах като някое бабе )



Ицо

5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани