Защо е нужно...

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1371
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: Защо е нужно...

Мнение от Kurtov » 03 Окт 2019, 17:30

vld написа:После защо са и спекли сегментите :mhihi:


Точно от 2-месечен престой спичат сегментите, не е от тва, че сменяме масло на 35к :ok: .

големия брат на Монтоя
Аватар
Мнения: 1820
Регистриран на: 20.05.2002
Пол: Мъж

Re: Защо е нужно...

Мнение от BMW_POWER » 04 Окт 2019, 1:58

vld написа:
empar написа:Поне доколкото аз съм чел - След престой над 20 дни не остава грам масло по задвижващите части на ДВГ-го, поради простички гравитационни сили и при палене първите няколко оборота, докато маслената помпа "качи" масло, са на сухо.

Точно заради това или я палиш редовно или преди палене след дълъг престой трябва да я развъртиш на ръка и в някои случаи се капва масло в цилиндрите и на разпределителните валове.
Общо взето всичко изсъхва, за повдигачите и валовете не е толкова драма те се пълнят бързо с масло, просто претракват за малко, въпроса е това да не е редовно, ако се случи веднъж или два пъти не е проблем.
По голям проблем е при дълъг престой ако и запекат сегментите, тогава си става проблем.


Аз само да попитам, как става това "да я развъртиш на ръка"? ;)
Палил съм Молотовка, стояла години само под навес. Повече от пет. "Бомбетата" (трудно обяснимо понятие за родените след 88-ма) въртяха 20 минути манивелата (направете справка в Гугъл за тази дума), преди изобщо да опитаме да запалим на стартер. Маслото и всички течности се "спичат" или утаяват. Водата (конденза) в резервоара ляга ниско и помпата засмуква първо него. Не знам какви са акумулаторите в бг, но тук при -40С въртят и палят. Да, малко по-бавно, но палят. Ако ще държиш колата дълго време на топло е едно, на улицата и особенно есен-зима-пролет е съвсем друго. Влагата ебава мамата на всичко и бъди готов за изненади.
А, чакай, че ми светна лампата. Лятото пък, ако си късметлия в колата могат да се наврат всякакви гадове. Мишки, съсели, катерици. Не я ли движиш, лошо.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 304
Регистриран на: 30.10.2013
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: 2018 G30 540ix

Re: Защо е нужно...

Мнение от empar » 04 Окт 2019, 10:09

Колеги, дайте да не си мерим ЕГН-тата. :bchug:
Аз съм 90ти набор, пък много добре знам какво е манивела и какво са "бомбета". :mhihi:
В обобщение на всичко изписано до тук може да се каже, че най-правилната рецепта за "консервиране" на автомобил е редовното му каране. :driving:
Всичко останало крие изненади.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 526
Регистриран на: 27.02.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: овца във вълча кожа...

Re: Защо е нужно...

Мнение от hell's angel » 04 Окт 2019, 10:26

Даа, има един лаф, че колите са като жените, като не се използват по предназначение се скапват :angel:
Ubi dubium, ibi libertas

Предишна

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook