Товарен бус 3.5 тона
Модератор: Общи модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- AngelG
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 18.11.2011
- Пол: Мъж
- Кара: W221 S550 AMG / CLA 220d / X5 3.0d
Товарен бус 3.5 тона
Здравейте колеги ! Трябва ми информация от по - компетентните отностно товарни бусове 3.5 тона.
Запознати ми препоръчаха 2 буса - Мерцедес Спринтер и Ивеко Дайли / дълги бази / . Гледам годините 2007-2013
Бусът ще се ползва за дълъг път по магистрала , натоварен колкото може повече . Следват и въпросите :
- Мерцедес и Ивеко ли са най-доброто ? Ако да - кой модел точно ?
- Какво ви е мнението за алтернативите на Пежо / Ситроен / VW и т.н
Търси се здрав , икономичен с голям товарен обем и товароносимост бус
Запознати ми препоръчаха 2 буса - Мерцедес Спринтер и Ивеко Дайли / дълги бази / . Гледам годините 2007-2013
Бусът ще се ползва за дълъг път по магистрала , натоварен колкото може повече . Следват и въпросите :
- Мерцедес и Ивеко ли са най-доброто ? Ако да - кой модел точно ?
- Какво ви е мнението за алтернативите на Пежо / Ситроен / VW и т.н
Търси се здрав , икономичен с голям товарен обем и товароносимост бус

Re: Товарен бус 3.5 тона
Здравей,
Бих те посъветвал ако ще пътува постоянно да погледнеш нещо чисто ново. Аз имам ситроен 2008 г и съм много доволен. Двама мои познати патиха с нови мерцедеси, проблеми с двигатели и ръжда. Гледам много Renault се карат и все доволни хората. Все си мисля, че товарен бус 2008 - 2010 ще е в кофти състояние.
Бих те посъветвал ако ще пътува постоянно да погледнеш нещо чисто ново. Аз имам ситроен 2008 г и съм много доволен. Двама мои познати патиха с нови мерцедеси, проблеми с двигатели и ръжда. Гледам много Renault се карат и все доволни хората. Все си мисля, че товарен бус 2008 - 2010 ще е в кофти състояние.
- turbonetic
- ентусиаст
-
- Мнения: 854
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Товарен бус 3.5 тона
Точно тези спринтери са с най-проблемините мотори! Ако е ом651 бягай надалече...
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Re: Товарен бус 3.5 тона
Най-голям обем има джъмпера , и е супер удобен , вътре интериора няма грешка.
Изкарвал съм два чисто нови от магазина - този дизел 2.2 ли беше или 2.4 120 коня - дюзите бързо здават багажа - на единия ги сменяхме на 120к на другия на малко под 160.Но това е като цяло проблема.
Другия плюс заради който тогава се спряхме на тоя джъмпер бе че по талон бе под 2 тона - демек товариш над 1.5 тона , което за тоя клас си е номер 1.
Салона им е супер - на фул екстра + цвят (не бял) излизаха около 60к лева.Демек сега след 8 години трябва да са на цена.
6 скорости , климатроник , усб , доста асистенти за потегляне , за спиране ... Абе добро бусче , едни дюзи и си ти.
Изкарвал съм два чисто нови от магазина - този дизел 2.2 ли беше или 2.4 120 коня - дюзите бързо здават багажа - на единия ги сменяхме на 120к на другия на малко под 160.Но това е като цяло проблема.
Другия плюс заради който тогава се спряхме на тоя джъмпер бе че по талон бе под 2 тона - демек товариш над 1.5 тона , което за тоя клас си е номер 1.
Салона им е супер - на фул екстра + цвят (не бял) излизаха около 60к лева.Демек сега след 8 години трябва да са на цена.
6 скорости , климатроник , усб , доста асистенти за потегляне , за спиране ... Абе добро бусче , едни дюзи и си ти.

- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1660
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Товарен бус 3.5 тона
Мой приятел в квартала си купи чисто нов "Ситроен" миналата година и не е много доволен! Почти веднага имаше проблем с паленето и ходи да му 'преинсталират' компютъра! Много по-шумен от по-стария му Спринтер и като купе и като окачване...От Спринтер-а е много доволен! Дейли-то също било много добро според тях! Брат ми пък,карат няколко,почти нови, РЕНО и също са много доволни! Еднакъв с Опел май,но пък по-добър от Опел-а (как става - не знам
)...
П.П. За Ситроен-а му 'приложиха' схема,подобна на колегата от другата тема...Сложиха му екстри,които той не е искал, и той доплати за тях,че нямаше как да откаже!

П.П. За Ситроен-а му 'приложиха' схема,подобна на колегата от другата тема...Сложиха му екстри,които той не е искал, и той доплати за тях,че нямаше как да откаже!
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- empar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 30.10.2013
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 2018 G30 540ix
Re: Товарен бус 3.5 тона
AngelG написа:Запознати ми препоръчаха 2 буса - Мерцедес Спринтер и Ивеко Дайли / дълги бази / . Гледам годините 2007-2013
За това са те ориентирали напълно правилно. Особено за дълги магистрални преходи въобще не може да става дума за друго.
На тия годинки обаче доста трудно ще намериш нещо различно от останки от бус.
- nickstorm
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 19.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: на късмет и надежди...
- Мечтае да кара: "бяла служебна баничарка"
- Детайли за колата: seats and a steering wheel....
Re: Товарен бус 3.5 тона
Спринтер:
+много добра позиция на шофьора (супер ергономика), отлична видимост в огледалата
+много по-маневрен от конкуренцията
+варианта с три места отпред е за предпочитане-става и за спане
+много добре изчислени скорости (за разлика от най-новия Форд, който дори празен на равното не може да се движи на шеста предавка)
+сравнително лесна смяна на крушките на фаровете (при Пежо и Ситроен си е мъка голяма)
+супер удобен за работа темпомат (допълнителен лост над лостчето за чистачките, не като при Рено-копче при запалката
)
За двигателите-аз карам 316 CDI, 160 ps, 2015 година, сега е на 250 000 единствения проблем-термостата сдаде багажа на около 170 хиляди...
-ръжда, много слаба защита от корозия или почти никаква, малко да се драсне и започва да ръждясва
-на спирачките трябва да им се прави профилактика редовно, да се смазват водачите на спирачните апарати
-ръчната има тенденцията да запича
-за да се смени крушка на стопа се демонтира целия стоп
-сравнително малък резервоар, около 70 литра, при Рено и Ивеко са по-големи
-при скорост 120-130 си е шумничко вътре, при 90-100 е ок
-кардана се сменя комплект, не може да се сменят само висящите лагери, но зависи от карането-може да се скапе на 200 к, а може да изкара и 500 к
Най-ниския разход който съм постигал е 8,5 средно, но при товар около 350-400 кг без да го напъвам по магистралата (100-110 км/ч)
Става въпрос за фургон дълга база.
+много добра позиция на шофьора (супер ергономика), отлична видимост в огледалата
+много по-маневрен от конкуренцията
+варианта с три места отпред е за предпочитане-става и за спане
+много добре изчислени скорости (за разлика от най-новия Форд, който дори празен на равното не може да се движи на шеста предавка)
+сравнително лесна смяна на крушките на фаровете (при Пежо и Ситроен си е мъка голяма)
+супер удобен за работа темпомат (допълнителен лост над лостчето за чистачките, не като при Рено-копче при запалката

За двигателите-аз карам 316 CDI, 160 ps, 2015 година, сега е на 250 000 единствения проблем-термостата сдаде багажа на около 170 хиляди...
-ръжда, много слаба защита от корозия или почти никаква, малко да се драсне и започва да ръждясва
-на спирачките трябва да им се прави профилактика редовно, да се смазват водачите на спирачните апарати
-ръчната има тенденцията да запича
-за да се смени крушка на стопа се демонтира целия стоп

-сравнително малък резервоар, около 70 литра, при Рено и Ивеко са по-големи
-при скорост 120-130 си е шумничко вътре, при 90-100 е ок
-кардана се сменя комплект, не може да се сменят само висящите лагери, но зависи от карането-може да се скапе на 200 к, а може да изкара и 500 к
Най-ниския разход който съм постигал е 8,5 средно, но при товар около 350-400 кг без да го напъвам по магистралата (100-110 км/ч)
Става въпрос за фургон дълга база.
"Работи, работи!"-казал Иван Вазов и легнал да спи
- nickstorm
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 19.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: на късмет и надежди...
- Мечтае да кара: "бяла служебна баничарка"
- Детайли за колата: seats and a steering wheel....
Re: Товарен бус 3.5 тона
Да си допиша по темата. От опита, който имам (само с чисто нови или на 1-2 години с пробег 40-50 к км)
Опел Мовано, бордови, чисто нов-малко преди да направи 100 000 км хвърли скоростна кутия. На около 50 к км взе да му изчезва антифриза някъде. Много добри фарове, може би едни от най-добрите при бусовете. Кабината е ок.
Ситроен Джъмпер а.к.а Дилижанса
, друса много. Пак нов. Кофти видимост настрани, лоста за ръчната незнайно защо е отляво
, километража е разграфен като на камион 70, 90, 110
Не си спомням точно колко километра му навъртяхме ама около 100 к. Проблеми с двигателя нямаше (май)
Брат му Пежо Бокстер-нов, на 15 хиляди парното взе да духа само на 4-та степен. Таралеж, си помислих аз
Най-скапаното тъч скрийн радио, дето не може да хване една радиостанция. Кабината е идентична с тази на Ситроена, не сме го карали много за щастие. Смяната на крушките на фаровете само в оторизиран сервиз
!
Ивеко Дейли -нов, кабината му е като на камион, седалката поне на мен ми беше много неудобна-като пейка. Иначе предлага най-голям обем на товарния отсек, за двигателя не мога да кажа нищо понеже му навъртяхме само 20-ина хиляди. Голям резервоар. В кабината си е шумничко.
Форд Транзит-нов. За мен това е някакво недоразумение. Ускорявам до 80-90 включвам на 6-та и буса почва да намаля, нещо не са сметнали както трябва предавателните числа
Със Спринтера се катеря без проблеми на 6-та, когато не съм натоварен... По същия маршрут Форда си иска 4-та. От една седмица гледам да виси един Транзит с румънска регистрация пред местния сервиз на Форд. Преди известно време един румънещ си живя в кабината 2-3 дена, докато го вземат.Става въпрос за тези най-новите транзити...
Поляците тука масово карат Рено Мастер (бордови с брезент)
Фолксваген Крафтър също съм карал, идентична кабина със Спринтера, но с двигатели на ВАГ (не особенно сполучливи)
Та от моя скромен опит около 350 хил навъртяни само със Спринтер, само един път закъсах по технически причини- замина генератора, но колата е на 428 хил км и пак успях само на акумулатор да се придвижа още 150 км, понеже беше през нощта и бях на фарове и парно...
Опел Мовано, бордови, чисто нов-малко преди да направи 100 000 км хвърли скоростна кутия. На около 50 к км взе да му изчезва антифриза някъде. Много добри фарове, може би едни от най-добрите при бусовете. Кабината е ок.
Ситроен Джъмпер а.к.а Дилижанса



Брат му Пежо Бокстер-нов, на 15 хиляди парното взе да духа само на 4-та степен. Таралеж, си помислих аз


Ивеко Дейли -нов, кабината му е като на камион, седалката поне на мен ми беше много неудобна-като пейка. Иначе предлага най-голям обем на товарния отсек, за двигателя не мога да кажа нищо понеже му навъртяхме само 20-ина хиляди. Голям резервоар. В кабината си е шумничко.
Форд Транзит-нов. За мен това е някакво недоразумение. Ускорявам до 80-90 включвам на 6-та и буса почва да намаля, нещо не са сметнали както трябва предавателните числа

Поляците тука масово карат Рено Мастер (бордови с брезент)
Фолксваген Крафтър също съм карал, идентична кабина със Спринтера, но с двигатели на ВАГ (не особенно сполучливи)
Та от моя скромен опит около 350 хил навъртяни само със Спринтер, само един път закъсах по технически причини- замина генератора, но колата е на 428 хил км и пак успях само на акумулатор да се придвижа още 150 км, понеже беше през нощта и бях на фарове и парно...
"Работи, работи!"-казал Иван Вазов и легнал да спи
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани