Пада акумулатора заради клапите на парното

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 25.12.2018

Пада акумулатора заради клапите на парното

Мнение от ControlBG » 29 Дек 2019, 21:26

Здравейте!

Става въпрос за един VW Touareg, на който му пада акумулатора заради клапите на парното (2003). Знам че не е свързвано с BMW, но и с BMW го имаше този проблем, убеден съм. Случвало ли се е на някого?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1048
Регистриран на: 19.02.2007
Местоположение: Fairbanks, AK

Re: Пада акумулатора заради клапите на парното

Мнение от pinko_23 » 30 Дек 2019, 11:20

ControlBG написа:Здравейте!

Става въпрос за един VW Touareg, на който му пада акумулатора заради клапите на парното (2003). Знам че не е свързвано с BMW, но и с BMW го имаше този проблем, убеден съм. Случвало ли се е на някого?


С мултицед провери за утечка
Няма начин да няма начин

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 8.06.2012
Пол: Мъж
Кара: Нафтова печка.
Мечтае да кара: През просото...
Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400

Re: Пада акумулатора заради клапите на парното

Мнение от Borymeckata » 30 Дек 2019, 13:34

Малко по-подробно - нагласваш мултисет-а да мери прав ток до 10А, откачваш минусовата клема на акумулатора и връзваш уреда ПОСЛЕДОВАТЕЛНО във веригата (всичкия ток да минава през него). Гасиш всички възможни консуматори (естествено - не пипаш стартера), заключваш колата и чакаш да видиш какво ще стане. На моята Х3 веднага след заключването консумацията е малко под 2А, да кажем - 1,85А. После модулите започват да заспиват един по един и консумацията започва да пада - 1,35, 0,85, 0,35... Под 30 милиампера (0,03А) приемаме, че е ОК. Ако остане значително по-висок ток (примерно около 0,50 - 0,25А), започваш да вадиш бушоните един по един и гледаш уреда кога ще падне ампеража - така разбираш точно кой модул ти прави проблем (не заспива по някаква причина).

Аз два пъти съм се вкарвал в този филм. Първия път радио-модулът не заспиваше, заради грешно инсталиран МР3-плеър (изцяло моя грешка). Вторият път наскоро - друг модул (не знам точно кой), заради недобре затворена задна врата. И в двата случая акумулаторът беше паднал под 6 волта, но след зареждане се оправи, поне засега държи...
Excellent! Steven is my name!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 702
Регистриран на: 17.01.2019
Местоположение: София/Чепеларе
Пол: Мъж
Кара: V8 HEMI

Re: Пада акумулатора заради клапите на парното

Мнение от ivanski_2 » 31 Дек 2019, 0:45

Боримечка, добра идея , но ако отечката е от кабелите мисля че няма да я хване.
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... :)

големия брат на Монтоя
Аватар
Мнения: 1820
Регистриран на: 20.05.2002
Пол: Мъж

Re: Пада акумулатора заради клапите на парното

Мнение от BMW_POWER » 31 Дек 2019, 3:15

А акумулаторът жив ли е? И колкото и да е странно като питане, отговаря ли по ампераж?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 8.06.2012
Пол: Мъж
Кара: Нафтова печка.
Мечтае да кара: През просото...
Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400

Re: Пада акумулатора заради клапите на парното

Мнение от Borymeckata » 31 Дек 2019, 10:51

ivanski_2 написа:Боримечка, добра идея , но ако отечката е от кабелите мисля че няма да я хване.

Да, ако прави оттечка някъде ПРЕДИ БУШОНИТЕ - няма да я хванеш така. Но пък преди тях реално какви консуматори имаш... освен нещо в стартера да се губи тока... :dunno: :dunno:
Преди предпазителите може да имаш късо съединение към маса, но ако е така - бързо ще го разбереш къде е, няма да има нужда да го търсиш... (майтапя се, но дано не се случва на никого).
Excellent! Steven is my name!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Пада акумулатора заради клапите на парното

Мнение от steeN » 02 Яну 2020, 16:01

Мда, преди бушоните ако има нещо, щеше да има заварки. Това е най-сигурния начин, който е описал Боримечката.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Пада акумулатора заради клапите на парното

Мнение от vicho » 03 Яну 2020, 9:06

с ИНПА можеш да накараш бенвето да ЗАСПИ веднага...

предполагам с ВАГкома --> Номада (туарега) :mhihi:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook