Побългаряване
Модератор: Общи модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Побългаряване
Смес от банан с дървени трици за "обиране на луфтове" в диференциала как ви струва? 

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: Побългаряване
Със сланина е по-добре. Москвич 8, на един съученик на дядо му, му направиха 15000 така, че дефицит нещо бяха едно време 

Ubi dubium, ibi libertas
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Побългаряване
Nickelback написа:Смес от банан с дървени трици за "обиране на луфтове" в диференциала как ви струва?
тук в Димитровград, това е редовния номера за джамбазките коли при луфт в полуоските, пълни се маншона с грес омесена с дървени трици

Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
Re: Побългаряване
Nukem написа:Nickelback написа:Смес от банан с дървени трици за "обиране на луфтове" в диференциала как ви струва?
тук в Димитровград, това е редовния номера за джамбазките коли при луфт в полуоските, пълни се маншона с грес омесена с дървени трици.
Това с банана едно време от горублянските джамбази съм чувал,че върши работа и при хъркащи скорости.Вдигаш маншона на скоростния лост и тъпчеш

Re: Побългаряване
Хаха, подобна тема не е имало във форума повече от десет години.
Имам спомен, как някой разказваше тук, за БМВ с "прекъсващ цилиндър". Италианка, просто единия цилиндър не работи. Колегата преценил, че ще се оправи. Свещ, инженкцион, ще открие проблема. Открил го е, буталото го нямало ...
През 2003-4, не помня вече, изпадна една Панда 84-та година. Беше цирк голям. От пет коли, направили три. Праговете отдолу бяха подсилени с винкел. Водеше се на някаква фирма. Фирмата фалирала, дълга история. Естествено, никакъв въпрос за прехвърляне, данъци и т.н. Платих 800лв и я взех. Не беше крадена, но не съм сравнявал номера на двигател и шаси. Задна седалка нямаше, а имаше вързано едно войнишко одеало на две водопроводни тръби. Сядаш и на задника ти е студ от ламарината отдолу.
Както и да е. Кола за смешни пари, в "пълна изправност" при това. Този звяр на италианската автопромишленост няма "часовник" за температурата на двигателя, а само лампа за "висока температура". Естествено, тя не работеше. Един такъв от ЛАДА свърши префектна работа.
После се счупи контактния ключ. Блокира волана и едно приятелче ключар дойде. Махнахме целия механизъм.

Има три бутона за задното стъкло. Единия е за движение на чистачката, втория е за водата, третия за нагревателя. Та тези за нагревател и чистачка станаха "контакт", този за чистачката пускаше двигателя.
Нямаше клаксон. Отидох при "Италианеца" на Житница и си взех клаксон за 5лв. Оказа се, че няма връзка между волана и клаксона. Купих за 2лв един ключ от железария, такъв, дето пали осветлението във входовете. И той ми стана "клаксон"
Задната врата нямаше дръжка. Един фиксатор (държач или както се казва) за улук свърши перфектна работа. Дори дупките паснаха и не съм разпробивал нищо...
Карах две години тази колица (Явор я знае
). Построихме 400м2 помещение с нея. Единствено супер дългите неща не съм прекарал с нея. Всчико до 2.5м влиза вътре. Строителните складове в Перник и Драгичево ме знаеха до един. Двайсет чувала пясък по 30 кг плюс мойте 100 и върви. Понеже купето е квадратно, не помня и колко итонг събираше вътре. Ляга на тампони и като каруца. Качвали сме се седем човека. Двама отпред, трима отзад (слагаха стиропор, за да не им е студено) и двама по-ниски в багажника по турски един срещу друг.
Продадох я за 500лв....
Това с "дупка на пода" за оттичане на водата са ми го правили и в Дару кар. По-евтино и по-практично. Не беше моя колата.
Ей го и тук, сменят гуменни тампони с полиуретан. Дали са полиутеран, алуминии или нещо подобно, не вярвам да има разлика
Предават вибрациите върху купето по практически един и същи начин. Но както и да е.
Вижте по руските форуми. Там фантазията е безгранична
Имам спомен, как някой разказваше тук, за БМВ с "прекъсващ цилиндър". Италианка, просто единия цилиндър не работи. Колегата преценил, че ще се оправи. Свещ, инженкцион, ще открие проблема. Открил го е, буталото го нямало ...
През 2003-4, не помня вече, изпадна една Панда 84-та година. Беше цирк голям. От пет коли, направили три. Праговете отдолу бяха подсилени с винкел. Водеше се на някаква фирма. Фирмата фалирала, дълга история. Естествено, никакъв въпрос за прехвърляне, данъци и т.н. Платих 800лв и я взех. Не беше крадена, но не съм сравнявал номера на двигател и шаси. Задна седалка нямаше, а имаше вързано едно войнишко одеало на две водопроводни тръби. Сядаш и на задника ти е студ от ламарината отдолу.
Както и да е. Кола за смешни пари, в "пълна изправност" при това. Този звяр на италианската автопромишленост няма "часовник" за температурата на двигателя, а само лампа за "висока температура". Естествено, тя не работеше. Един такъв от ЛАДА свърши префектна работа.
После се счупи контактния ключ. Блокира волана и едно приятелче ключар дойде. Махнахме целия механизъм.

Има три бутона за задното стъкло. Единия е за движение на чистачката, втория е за водата, третия за нагревателя. Та тези за нагревател и чистачка станаха "контакт", този за чистачката пускаше двигателя.
Нямаше клаксон. Отидох при "Италианеца" на Житница и си взех клаксон за 5лв. Оказа се, че няма връзка между волана и клаксона. Купих за 2лв един ключ от железария, такъв, дето пали осветлението във входовете. И той ми стана "клаксон"
Задната врата нямаше дръжка. Един фиксатор (държач или както се казва) за улук свърши перфектна работа. Дори дупките паснаха и не съм разпробивал нищо...
Карах две години тази колица (Явор я знае

Продадох я за 500лв....
Това с "дупка на пода" за оттичане на водата са ми го правили и в Дару кар. По-евтино и по-практично. Не беше моя колата.
Ей го и тук, сменят гуменни тампони с полиуретан. Дали са полиутеран, алуминии или нещо подобно, не вярвам да има разлика

Вижте по руските форуми. Там фантазията е безгранична

- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: Побългаряване
Където има триещи се части и масло триците са напълно достатъчни. Даже и течове маскират. Скорости, матор, маншони с грес..всичко. Лошото е , че на оглед няма хващане. И кат направиш първо обслужване - изненада
)
Побългаряване съм правил на москвич..с един картоф, който го играе кондензатор
)) Иначе не побългарявам ами си го сменям с ново каквото се наложи.

Побългаряване съм правил на москвич..с един картоф, който го играе кондензатор

Хм,хм...
Re: Побългаряване
Моджо написа:Където има триещи се части и масло триците са напълно достатъчни. Даже и течове маскират. Скорости, матор, маншони с грес..всичко. Лошото е , че на оглед няма хващане. И кат направиш първо обслужване - изненада)
Побългаряване съм правил на москвич..с един картоф, който го играе кондензатор)) Иначе не побългарявам ами си го сменям с ново каквото се наложи.
Скъсано платно на бензинова помпа на Москвич се лекуваше с чим трева и обилно поливане със студена вода

- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Побългаряване
BMW_POWER написа:Моджо написа:Където има триещи се части и масло триците са напълно достатъчни. Даже и течове маскират. Скорости, матор, маншони с грес..всичко. Лошото е , че на оглед няма хващане. И кат направиш първо обслужване - изненада)
Побългаряване съм правил на москвич..с един картоф, който го играе кондензатор)) Иначе не побългарявам ами си го сменям с ново каквото се наложи.
Скъсано платно на бензинова помпа на Москвич се лекуваше с чим трева и обилно поливане със студена вода
Правил съм го това с парче от найлонов плик. Също и гарнитура за глава от 3 пласта картон от календари омазан с графитна грес. Ма на лада пред изхвърляне и насред нищото почти какво да направиш. Правиш каквото можеш, пък то взе че изкара още 3 години така


ATR-42/72
- dankata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 28.01.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530iA Touring
- Мечтае да кара: e3-е39
- Детайли за колата: 2001
Re: Побългаряване
Само Канадеца може да бие пост на Врачанеца, докато не види темата онзи от Топ гън.
Ебаси романите...
Ебаси романите...
Re: Побългаряване
DLVasilev написа:BMW_POWER написа:Моджо написа:Където има триещи се части и масло триците са напълно достатъчни. Даже и течове маскират. Скорости, матор, маншони с грес..всичко. Лошото е , че на оглед няма хващане. И кат направиш първо обслужване - изненада)
Побългаряване съм правил на москвич..с един картоф, който го играе кондензатор)) Иначе не побългарявам ами си го сменям с ново каквото се наложи.
Скъсано платно на бензинова помпа на Москвич се лекуваше с чим трева и обилно поливане със студена вода
Правил съм го това с парче от найлонов плик. Също и гарнитура за глава от 3 пласта картон от календари омазан с графитна грес. Ма на лада пред изхвърляне и насред нищото почти какво да направиш. Правиш каквото можеш, пък то взе че изкара още 3 години така
Баси, станАхме за смех

Нямате идея от кутията на вафли Боровец какви гарнитури излизат



Слага се върху детайла (карбуратор да речем) и с малко чукче се удря леко по ръбовете. По този начин се "изрязва" практически еднаква с оригиналната


Сега да не започне плач из техническата част на форума, че "учим механиците на маймунджолъци"?
- ukelichko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 2.04.2008
- Местоположение: Европейски съюз
- Пол: Мъж
- Кара: Комбайн
- Мечтае да кара: Фадрома
Re: Побългаряване
Имах една Невада на газ. Уж предният собственик беше сложил скъпа уредба с електроника, да лъже компютъра на колата, но все не работеше като хората. Един таксиджия ме отвори да завра дунапрен в смукателния колектор на въздушния филтър и да направя на око настройка на изпарителя. Е тази кола заспа и две години си палеше само на газ и вървеше на пушка.
След години пък на едно Мондео се скъса жилото на газта по време на път. Купихме жило от колело за някави стотинки и го провряхме през бронята на старото жило, без да демонтираме бронята. След това с тел завързахме крайщата на жилото и така изкара година.
Sent from my iPhone using Tapatalk
След години пък на едно Мондео се скъса жилото на газта по време на път. Купихме жило от колело за някави стотинки и го провряхме през бронята на старото жило, без да демонтираме бронята. След това с тел завързахме крайщата на жилото и така изкара година.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- mr_petroff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 244
- Регистриран на: 4.12.2005
- Кара: HYMER,ix35,116i,320d,Toyota и ски
- Мечтае да кара: BMW 2002 tii
Re: Побългаряване
Аз такова ''побългаряване'' ,каквото съм виждал в Австрия ,и в Албания не може да видиш .Задните спирачки на Ситроен Джъмпи 1 /барабанни/ без челюсти , цилиндрите вързани с тел.Швабата вика - перфектна е , само жилото на ръчната трябва да се смени 

- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Побългаряване
E34-та дето си купих онзи ден

Старата ми беше с магнит за шкафче, но пък тази сама държи фунията


Старата ми беше с магнит за шкафче, но пък тази сама държи фунията


ATR-42/72
- c04
- Кръстникът
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: Побългаряване
DLVasilev написа:E34-та дето си купих онзи ден![]()
Старата ми беше с магнит за шкафче, но пък тази сама държи фунията
А без пластините се ремонтира подлакътник


29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани