Mercedes w211 за и против
Модератор: Общи модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: Mercedes w211 за и против
c7aH4eB написа: Масово СБЦ-тата им са сменени фирмено
Проблемът, по-скоро е, че и на сменените вече им е дошло времето, а и май не всички се рециклират успешно.
Ubi dubium, ibi libertas
- turbonetic
- ентусиаст
-
- Мнения: 854
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Mercedes w211 за и против
Сбц-то ги рециклират без никакъв проблем! При w211 масово имат проблем с електрониката.За мен е60 има по-безпроблемна електроника..Също съм виждал,че w211 създават проблеми с километражите..
- c04
- Кръстникът
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: Mercedes w211 за и против
При w211 електрониката наистина е тегава, махнеш ли и двата акумулатора после едни обучения на всичко 

- turbonetic
- ентусиаст
-
- Мнения: 854
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Mercedes w211 за и против
c04 написа:При w211 електрониката наистина е тегава, махнеш ли и двата акумулатора после едни обучения на всичко
Ти остави това.

- c7aH4eB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 239
- Регистриран на: 13.10.2009
- Местоположение: Чирпан / Синеморец
- Пол: Мъж
- Кара: квоту има
- Мечтае да кара: По пътища и с евтина нафта
Re: Mercedes w211 за и против
Километражите създават проблем, ако джамбазина е пипал яко
Да има някакви митове за проблеми в електрониката ама уш пък фейса се поизтистват нещата.
Малкия акумулатор може да си го махаш и сваляш за норматив по всяко време без никакви проблеми, колкото до големия хората са го измислили не само за 211-ка с помощен акумулатор и това с обучението е ако слагаш нов, същия съм си го свалял и като го сложа си помни каквото е било.
СБЦ-то има брой натискания, които при обслужване е хубаво да се тества модула със СТАР, огледат спирачки глупости и тогава евентуално да се нулира и то вече ако му е дошло ред де, ама бат Жоро кварталния майстор с Делфито дет само чисти грешки и нулира интервали, кога ша го напрай това нещо - > Никога.
Е60 може да е с по-безпроблемна електроника, ама а да клекне отиде се невидя. Няма да влизам в спор едва ли не Мерцедес или БМВ, хубаво се кара, не е лоша колата еле с голям мотор един клас са, но мерца си е по-широк, не се сещам как се казва тоя модул, дет кат клекне то чистачки, радио, навигаций всичко спираше, та и там има ядове.

Да има някакви митове за проблеми в електрониката ама уш пък фейса се поизтистват нещата.
Малкия акумулатор може да си го махаш и сваляш за норматив по всяко време без никакви проблеми, колкото до големия хората са го измислили не само за 211-ка с помощен акумулатор и това с обучението е ако слагаш нов, същия съм си го свалял и като го сложа си помни каквото е било.
СБЦ-то има брой натискания, които при обслужване е хубаво да се тества модула със СТАР, огледат спирачки глупости и тогава евентуално да се нулира и то вече ако му е дошло ред де, ама бат Жоро кварталния майстор с Делфито дет само чисти грешки и нулира интервали, кога ша го напрай това нещо - > Никога.


Е60 може да е с по-безпроблемна електроника, ама а да клекне отиде се невидя. Няма да влизам в спор едва ли не Мерцедес или БМВ, хубаво се кара, не е лоша колата еле с голям мотор един клас са, но мерца си е по-широк, не се сещам как се казва тоя модул, дет кат клекне то чистачки, радио, навигаций всичко спираше, та и там има ядове.

- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
- A.Stoyanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 16.12.2009
- Кара: E36 Class II
- Мечтае да кара: Limited Edition
- Детайли за колата: 209 255 481 704...style 24,sparco,eibach,bilstein,supersprint etc..
Re: Mercedes w211 за и против
Няма развитие, две от автокъщи които бяха близко до мен гледах и двете не ми харесаха, а и 270 ми се стори слаба. Общо взето от сайтовете само една ми харесва, но е на 13к и честно казано ми се виждат много.
С две коли съм в момента и мога да си позволя да не бързам...все пак си ме дърпа повече към нашата марка...
С две коли съм в момента и мога да си позволя да не бързам...все пак си ме дърпа повече към нашата марка...
- c7aH4eB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 239
- Регистриран на: 13.10.2009
- Местоположение: Чирпан / Синеморец
- Пол: Мъж
- Кара: квоту има
- Мечтае да кара: По пътища и с евтина нафта
Re: Mercedes w211 за и против
То за 13 бона трябва фейс почти от последните и направо с регистрацията да ти я дават, макар че фейс 270 май нямаше не знам. Виж 280 или 320 което е едно с различни коне V образен 6так масовата им болка маслен охладител ест труда повече от частите струва, но знайш ли пък може да е оправено вече 

- Exclusive89
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: Mercedes w211 за и против
В момента се продава една Е280 фейс Ево за 13 500.. внос от Белгия на доказуеми 212к км. с кар пас. Въпросния човек вкарва коли предимно от Белгия, та ако те интересува драсни.
П.п. Преди 2 седмици продаде една Е320 пак Ево за15к лв.. за има няма един ден... Толкова ли се търсят тези Е класи
, колата беше на 290к.
П.п. Преди 2 седмици продаде една Е320 пак Ево за15к лв.. за има няма един ден... Толкова ли се търсят тези Е класи

24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Southside