Apple устройства, iOS и macOS тема
Модератор: Общи модератори
- Anthony_J
- ентусиаст
- Мнения: 873
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530xd, LCI
Re: iOS тема
Аз съм с iOS 15 още от първата бета и няма никакви грижи с Carplay (Benz CLS 2017). Може би зависи дали го ползваш с кабел или wireless. Аз съм с кабел и работи без проблем Waze + музика/радио от друг източник.
Re: iOS тема
Минито е перфектно на размер, но тъпо че няма про. Пак добре, че го пуснаха за втори път, май няма да го има повече. Определено се усетиха, че хората искат батериите да държат повече и не им пука, че са 0.х мм по-тънки. Добра стъпка в правилната посока тая година.
Дойдоха тутурутките, 13 про. Първи впечатления, като идвам от 11 про, най-големия шок е колко по-грозни са трите камери и колко са големи. Бъмпа е идиотски - близо до дебелината на телефона. Ще видим довечера колко си струва това. Ноч-а не прави никаква разлика. Бая тежи, но се усеща "скъпо". За мен, квадратния дизайн е по-неудобен, но излгежда добре. 120хц е ок, не ме уау-ва толкова, колкото беше с айпада и сигурно разликата най-много ще я усетя след малко, като пипна пак стария. Много ми харесва новия айпад мини, но след няколко години със 120хц, много дразни без.
В края на деня, искам минита про, но явно пазара не ги иска.
Дойдоха тутурутките, 13 про. Първи впечатления, като идвам от 11 про, най-големия шок е колко по-грозни са трите камери и колко са големи. Бъмпа е идиотски - близо до дебелината на телефона. Ще видим довечера колко си струва това. Ноч-а не прави никаква разлика. Бая тежи, но се усеща "скъпо". За мен, квадратния дизайн е по-неудобен, но излгежда добре. 120хц е ок, не ме уау-ва толкова, колкото беше с айпада и сигурно разликата най-много ще я усетя след малко, като пипна пак стария. Много ми харесва новия айпад мини, но след няколко години със 120хц, много дразни без.
В края на деня, искам минита про, но явно пазара не ги иска.
- zAcK
- Старши Алкохолик
- Мнения: 3927
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: iOS тема
И тестове на други влогъри показват същото. iPhone 13 кърти от към батерия
До около 10 часа интензивна работа държи батерията на 13 Pro Max, което е брутално Яко са оптимизирали хардуера, дейВа
P.S. С нетърпение чакам и новия 14-инчов лаптоп с М1X/M2 или каквото е там В офиса тия с М1 направо цепят, дейВааааа
До около 10 часа интензивна работа държи батерията на 13 Pro Max, което е брутално Яко са оптимизирали хардуера, дейВа
P.S. С нетърпение чакам и новия 14-инчов лаптоп с М1X/M2 или каквото е там В офиса тия с М1 направо цепят, дейВааааа
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
Re: iOS тема
Ifixit will be letting the world know today whether or not the rumor that batteries are serialized on the iPhone 13 is true. If this is true, it would mean that if you swap a battery between one iPhone 13 to another, even if they are iPhones they were purchased at the Apple store with OEM batteries, that the phone would not function properly with that battery. I'm not talking about a warning that shows up on the screen, but an actual honest to God difference in how the phone draws power from the battery. This is not the type of thing that I would usually believe in a random post, but from the person who brought us the dot fix... Man.
Баси якото. Без значение дали правят добри продукти или пълни боклуци, въпроса е принципен.
- zAcK
- Старши Алкохолик
- Мнения: 3927
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: iOS тема
bioz написа:Ifixit will be letting the world know today whether or not the rumor that batteries are serialized on the iPhone 13 is true. If this is true, it would mean that if you swap a battery between one iPhone 13 to another, even if they are iPhones they were purchased at the Apple store with OEM batteries, that the phone would not function properly with that battery. I'm not talking about a warning that shows up on the screen, but an actual honest to God difference in how the phone draws power from the battery. This is not the type of thing that I would usually believe in a random post, but from the person who brought us the dot fix... Man.
Баси якото. Без значение дали правят добри продукти или пълни боклуци, въпроса е принципен.
Тия глупости откъде ги извади Щото ми се струва, че някой недоразбрал е нахвърлял някакви глупости в рандъм пост
Та това някой достоверен източник ли го е написал, или е някоя глупост от някой форум
И кой ще седне да разменя батерията на своя iPhone с тази на друг iPhone. Т.е. да ги разглобява и двата
Вие хейтърите нямате ли си друга работа, или просто ви е странно, как батерията на новия 13 Pro Max може да държи най-много и да отвява андроиди с по 5000mAh батерии
Всичките ти постове в тази тема са яко хейт, ама гроздето е киселко, нали
P.S. Само да ти припомня, че iFixit още преди години обясняваха за батериите, серийните номера и т.н. Е, и???
Последна промяна zAcK на 26 Сеп 2021, 8:48, променена общо 1 път
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
Re: iOS тема
Louis Rossmann .. rights to repair нещо да ти говори? То ясно, че айфон културата е яко облъчена ама поне малко от малко извадете глава от пясъка...
- zAcK
- Старши Алкохолик
- Мнения: 3927
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: iOS тема
bioz написа:Louis Rossmann .. rights to repair нещо да ти говори? То ясно, че айфон културата е яко облъчена ама поне малко от малко извадете глава от пясъка...
Не ми говори нищо Да не е някой виден Apple хейтър? Но ми говори твоето непрестанно хейтване в тази тема.
Ще обясниш ли точно кой човек ще си смени батерията на iPhone с тази от друг ползван iPhone
Като ти трябва нова батерия, отиваш в някой официален сервиз и за 100 лева ти я сменят.
Ако не те кефи, отиваш при бай уй да ти сложи евтинджос и каквото, такова
Вие хейтърите сън не ви хваща да измислите някоя глупости и да я напишете тук, нали
Ей тука преди 1 година като излезе 12-ката пак беше писал, че Apple ударили ново дъно. Мдам, дъно от 2.5 трилиона И разцепиха мрака с M1 процесорите и с идеята за ARM-базираните чипове. Що някой друг не го направи, като Apple са смотаняци, а останалите толкова велики. Майкрософт що толкова години се мъчат точно с това и не направиха нищо, ще обясниш ли, като Apple са ударили дъното
P.S. Ти да не живееш за това, да влезеш и да ни кажеш как сме се працакали с тия Apple устройства
zAcK написа:bioz написа:Не виждам нищо смешно в това да си сменям сам дисплея когато детето го изпльоска на плочките. Нито виждам нещо градивно в инфантилните ти коментари. Няма нужда да ме репликираш.zAcK написа:bioz написа: Просто ми излезе във фиида защото си ремонтирам нещата сам и реших да видя какво пак ги набутаха милионерчетата.
bioz написа:Никога не са ми харесвали като компания ама тука удариха ново дъно.
Че са яко надценени ясно ама това е страшна гавра с крайния клиент...
Какво има нужда и какво няма го запази за себе си. И кой е инфантиелн си личи от твоите писания, особено частите, които са болднати. Влизаш в тая тема, пишеш куп небивалици ни в клин, ни в ръкав и после другите били инфантилни? А това твое мнение каква стойност има за темата точно? И какво дъно са ударили Apple при условие, че продължават да са на върха? И кое им е надцененото и как точно ти ценообразува iPhone-ите и прецени? И какво значи гавра, при услови, че Apple от доста години винаги водят класациите за Customer Satisfaction? Ще отговориш ли?
P.S. Ето това е цената на iPhone Xs Max, който си купих преди близо 1.5 години, когато беше актуалния модел, след като върнах стария 6s Plus на 3.5 години. Не е толкова много, като се замислиш
A 6-тица след 3.5 години работеше перфектно, малко поочукана и с една смяна на батерията по спомени за 60 лева в iStyle От кое да не съм доволен Вкъщи предпочитаме Apple устройства и сме напълно доволни от тях и това не е защото искаме да демонстрираме нещо на някой, а защото искаме да не мислим за техниката
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
Re: iOS тема
Благодаря, че ми изрови мненията. Явно епъл не спират с гаврите. За Росман е един от най-известните сервизи за ремонт на епъл устройства в NY, знае какво говори и има доста интересни истории от клиенти. Срамота уж си шефче айти не знаеш гугъл как се ползва.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
iOS тема
В такъв случай този Росман има повече от основателна причина да плюе.
Факт, че епъл са безкрайно алчни. Но и факт, че алчността им има и сериозни основания.
Кабелите са скъпи. Еми скъпи са. Но 11-ката го ползвах с кабела от 5-цата. Някой да е ползвал андроидски кабел на такива години. Точно вчера изхвърлих на майка ми кабела от Самсунг а50, който беше тотал щета. Капачетата на усбтата бяха паднали и не зареждаше.
Дисплей оригинален само в оторизиран сервиз. Батерия също. Еми.. логично. Сменя се лесно, но ако почнат да ги продават навсякъде колко изкривени шасита ще има след опит за отлепяне на батерията от разни селски майстори?
Айфоня е като бенвето пичове. Ни е най-бързото, нито най-мощното, нито най-икономичното, нито най-здравото нещо. Но има от всяко едно необходимо качество точно толкова, че да се получи уникална комбинация.
Факт, че епъл са безкрайно алчни. Но и факт, че алчността им има и сериозни основания.
Кабелите са скъпи. Еми скъпи са. Но 11-ката го ползвах с кабела от 5-цата. Някой да е ползвал андроидски кабел на такива години. Точно вчера изхвърлих на майка ми кабела от Самсунг а50, който беше тотал щета. Капачетата на усбтата бяха паднали и не зареждаше.
Дисплей оригинален само в оторизиран сервиз. Батерия също. Еми.. логично. Сменя се лесно, но ако почнат да ги продават навсякъде колко изкривени шасита ще има след опит за отлепяне на батерията от разни селски майстори?
Айфоня е като бенвето пичове. Ни е най-бързото, нито най-мощното, нито най-икономичното, нито най-здравото нещо. Но има от всяко едно необходимо качество точно толкова, че да се получи уникална комбинация.
Re: iOS тема
Когато ти се скапе порта за зареждане и в епъл сервиз ти кажат, че трябва да ти се смени цялата дънна платка на цена 80% от телефона и ти кажат да си купиш нов. Или като ти се скапе батерията и телефона е за боклука. За някой хора това може да е плюене за други интересна информация, зависи колко надалече виждаш от носа си. Епъл са топ компания от гледна точка на консуматорското общество.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
iOS тема
Ако кой да е порт или каквато и да е било друга част не е ремонтнопригодна по причина различна от дизайнът, формата, здравината, влагозащитата на телефонът или нещо подобно това не е ОК. Но няма как да го знаем.
Батерията е консуматив. Дали ще я сменят с оригинална в техен сервиз или с кучата марка вкъщи е или по- скоро беше въпрос на избор. Правил съм ги и двете. Смяната в сервиз с оригинална е определено по-добрия избор за мен.
Имал съм 4,5,6,11 про и 12 про. Нито един не се е счупил или имал някакъв проблем от ползване. Възможно е да съм голям късметлия.
В крайна сметка няма и значение, не виждам и смисъл да го чоплим в тази тема. Всеки купува каквото сметне за добре със собствените си пари. Който каквото и да ми обяснява аз имам своя собствен опит и предпочитания и с ПС, и с андроид и с аймак и с макбук и айфон. Което предполагам важи за всички ни.
Батерията е консуматив. Дали ще я сменят с оригинална в техен сервиз или с кучата марка вкъщи е или по- скоро беше въпрос на избор. Правил съм ги и двете. Смяната в сервиз с оригинална е определено по-добрия избор за мен.
Имал съм 4,5,6,11 про и 12 про. Нито един не се е счупил или имал някакъв проблем от ползване. Възможно е да съм голям късметлия.
В крайна сметка няма и значение, не виждам и смисъл да го чоплим в тази тема. Всеки купува каквото сметне за добре със собствените си пари. Който каквото и да ми обяснява аз имам своя собствен опит и предпочитания и с ПС, и с андроид и с аймак и с макбук и айфон. Което предполагам важи за всички ни.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: iOS тема
Ако позволите да се включа:
Всъщност Bioz е прав и явно чува петела Ще го опонирам все пак в частта, че да речем Самсунг от 2-3 години далеч не са по-ремонтно пригодни от Ейпъл. А понеже конкретно спомена портове, такива повредени при Ейпъл изобщо няма! Не казвам, че са малко, просто такива няма! Странно или не, предвид алчната политика на Ейпъл(смятам тук спор няма), оказва се, че точно техните устройства(с непрестанните издънки по тях, смятам и тук сме съгласни) са абсолютно ремонтно пригодни и днес. Задаващата се буря с несменяеми клавиатури, батерии и екрани предполагам скоро ще утихне.
Включвам в спора обаче факта, че истински чуващите петела истински недолюбват Ейпъл и мненията им по принцип изобщо не са лишени от резон Говоря за умеещите да слязат долу в машинното, а не разбиращи юзери. Просто и двете спорещи страни сте си прави. Според мен.
Всъщност Bioz е прав и явно чува петела Ще го опонирам все пак в частта, че да речем Самсунг от 2-3 години далеч не са по-ремонтно пригодни от Ейпъл. А понеже конкретно спомена портове, такива повредени при Ейпъл изобщо няма! Не казвам, че са малко, просто такива няма! Странно или не, предвид алчната политика на Ейпъл(смятам тук спор няма), оказва се, че точно техните устройства(с непрестанните издънки по тях, смятам и тук сме съгласни) са абсолютно ремонтно пригодни и днес. Задаващата се буря с несменяеми клавиатури, батерии и екрани предполагам скоро ще утихне.
Включвам в спора обаче факта, че истински чуващите петела истински недолюбват Ейпъл и мненията им по принцип изобщо не са лишени от резон Говоря за умеещите да слязат долу в машинното, а не разбиращи юзери. Просто и двете спорещи страни сте си прави. Според мен.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- zAcK
- Старши Алкохолик
- Мнения: 3927
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: iOS тема
bioz написа:... Или като ти се скапе батерията и телефона е за боклука. ...
Добре, де. Като напишеш някоя подобна лъжа/глупост, по-добре ли се чувстваш Сериозно питам!
Кой точно телефон е за боклука, като му се скапе батерията? От 6 мисля iPhone-а вкъщи,
2 са имали нужда от смяна на батерия след дълго ползване и в iStyle за около 60-70 лева ги сменихме.
Вероятно сега е по-скъпо, но не виждам причина да се пишат неверни неща из темата
P.S. И още нещо за изстрадалите хейтъри 100 лева за смяна на батерия в оторизиран сервиз е напълно нормално Това, че Андроид потребителите ги сменят в трафопоста до блока за по 54 лева и се мислят за големи тарикати е същото, като това да купуваш части за BMW-то от арабите и да си голямата работа....
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: iOS тема
ivoaudi написа:Говоря за умеещите да слязат долу в машинното, а не разбиращи юзери. Просто и двете спорещи страни сте си прави. Според мен.
Аз не споря и не намирам смисъл в такъв спор. Разбиращ никога не съм бил. Човъркащ юзър съм бил. Имах един от първите телефони с камера и Симбиан. Преди това имах Дел Аксим- ПДА устройство. Мисля, че беше с някакъв уиндоус. Сони П900, всякакви разни нокии със Симбиан и т.н. След това ХТС Уан. Айфоните ги джейлвах, търсех и инсталирах всякакви глупости.
Към ден днешен просто не ми се занимава. Да си сменям иконките, да си контролирам паметта, кешът, да гледам разни безполезни функции и опции.. просто не ми трябва. Имам бърз, стабилен, хубав телефон с батерия, която кара по два дни. Повече не ми е нужно.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: iOS тема
Извинявам се, само е прозвучало, че визирам теб. Говорех по принцип, наистина!
И голям смисъл от този спор няма, да. Едната платформа има едни предимства и недостатъци, другата други. Просто всеки си избира кое му е по и си го ползва. Но пък и в безсмислените спорове често се раждат истини, та не пречи да си дрънкаме.
Аз самия дълго време бях Айфономразец и на много пъти съм бил на ръба да се разхейтя тук Ей на, оказа се, че не съм толкова глупав
И голям смисъл от този спор няма, да. Едната платформа има едни предимства и недостатъци, другата други. Просто всеки си избира кое му е по и си го ползва. Но пък и в безсмислените спорове често се раждат истини, та не пречи да си дрънкаме.
Аз самия дълго време бях Айфономразец и на много пъти съм бил на ръба да се разхейтя тук Ей на, оказа се, че не съм толкова глупав
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Jorixa