5 автомобила които ви вдъхновяват?
Модератор: Общи модератори
37 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Georgi_G
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 2.06.2008
- Местоположение: София, Възраждане
- Пол: Мъж
- Кара: Х3 § Lupo
Re: 5 автомобила които ви вдъхновяват?
Mercedes 190 e 1987
Porsche 911 1964
Subaru Impreza wrx-sti
Audi RS Аvant всяко
BMW e34 m5
Отскоро покрай синковевеца загледах и Hоnda S2000
Porsche 911 1964
Subaru Impreza wrx-sti
Audi RS Аvant всяко
BMW e34 m5
Отскоро покрай синковевеца загледах и Hоnda S2000
- barabqga
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Царево
- Пол: Мъж
Re: 5 автомобила които ви вдъхновяват?
Е34, Вайпър, 911, дубълве124, ленд крузър
Изпратено от моят motorola edge 50 neo с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят motorola edge 50 neo с помощта на Tapatalk
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1894
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: 5 автомобила които ви вдъхновяват?
Е как може да са 5? Автомобилен форум сме, това е въпрос за форум на сладкари примерно.
Ще се опитам да е горе-долу по темата макар, че ще пропусна много вдъхновяващи коли. Ако бяха 30, много хора щяхме да видим коли от които да се заинтересуваме.
Почвам с БМВ, понеже за мен винаги е БМВ и всички останали.
Актуалното М8 купе, макар то да е единственото, понеже номер две в списъка ми е Е31 850csi, което реално пак е М8, но неофициално. Номер 3 ми е М6 F13, после М3 Е36 и М5 Е60. Като бонус добавям М3 Е46 CSL, M5 E39, M5 E34 и сегашното М4 Г82.
От другите марки номер едно ми е Корвет ZR1 в почти всичките му генерации. После идва Нисан ГТР R35 и R34. На трето място слагам Додж Вайпър, на четвърто и пето идват коли, които вече са хипер екзотични, а именно Макларън Ф1, който много добре знаем е с двигател на БМВ и Кьонигсег като може да си изберете, Агерера, Регера или каквото решите. Създателят му е пример за вдъхновение как успешен бизнесмен зарязва бизнеса си и инвестира в мечтата си да създаде кола и ефекта е уау като за мен това е еталона за хиперкола.
Като бонуси тук слагам Ламбо Кунтач, Ферари Ф40, Форд ГТ и от уважение Порше 911 Турбо S, а бонус на бонуса са Опел Калибра, Лада 1600s, Лада 2105 и Опел Зафира Б, бензинова.
Толкова от мен, ама не ми се обсъжда всяка подробно защо.
Ще се опитам да е горе-долу по темата макар, че ще пропусна много вдъхновяващи коли. Ако бяха 30, много хора щяхме да видим коли от които да се заинтересуваме.
Почвам с БМВ, понеже за мен винаги е БМВ и всички останали.
Актуалното М8 купе, макар то да е единственото, понеже номер две в списъка ми е Е31 850csi, което реално пак е М8, но неофициално. Номер 3 ми е М6 F13, после М3 Е36 и М5 Е60. Като бонус добавям М3 Е46 CSL, M5 E39, M5 E34 и сегашното М4 Г82.
От другите марки номер едно ми е Корвет ZR1 в почти всичките му генерации. После идва Нисан ГТР R35 и R34. На трето място слагам Додж Вайпър, на четвърто и пето идват коли, които вече са хипер екзотични, а именно Макларън Ф1, който много добре знаем е с двигател на БМВ и Кьонигсег като може да си изберете, Агерера, Регера или каквото решите. Създателят му е пример за вдъхновение как успешен бизнесмен зарязва бизнеса си и инвестира в мечтата си да създаде кола и ефекта е уау като за мен това е еталона за хиперкола.
Като бонуси тук слагам Ламбо Кунтач, Ферари Ф40, Форд ГТ и от уважение Порше 911 Турбо S, а бонус на бонуса са Опел Калибра, Лада 1600s, Лада 2105 и Опел Зафира Б, бензинова.

Толкова от мен, ама не ми се обсъжда всяка подробно защо.

Re: 5 автомобила които ви вдъхновяват?
Има два модела, които са на първо място.


На трето място е долната Нинджа. Не мисля, че сега има модел с подобно окачване. А и не мисля, че ще има в бъдеще.

На четвърто място е "Антихриста" от филма "Боговете сигурно са полудели".

На пето място е Москвич. Марка, на която съм се учил, притежавал и реално най-много опит като помощник механик. Кола с "душа". Непрекъснато трябва да се "вслушваш" в гласа му. Всяка промяна може да ви говори за нещо. Следиш температура, налягане на маслото, шум от мотора, внимаваш да не е в преклено ниски или пък високи обороти. Работен кон, който обича "ласка и смазка".

Какво бих купил чисто ново, ако имам възможност?
Е30 324TD комби. Карал съм и съм влюбен в тази кола. Беше ми служебна близо три години.
Е34 525 или евентуално 525IX. "Изкарал" съм две чисто нови Е34-ки от Дару и близо година карах 525IX.
Казано накратко, нищо след 2000г не ми грабва окото с нищо.


На трето място е долната Нинджа. Не мисля, че сега има модел с подобно окачване. А и не мисля, че ще има в бъдеще.

На четвърто място е "Антихриста" от филма "Боговете сигурно са полудели".

На пето място е Москвич. Марка, на която съм се учил, притежавал и реално най-много опит като помощник механик. Кола с "душа". Непрекъснато трябва да се "вслушваш" в гласа му. Всяка промяна може да ви говори за нещо. Следиш температура, налягане на маслото, шум от мотора, внимаваш да не е в преклено ниски или пък високи обороти. Работен кон, който обича "ласка и смазка".

Какво бих купил чисто ново, ако имам възможност?
Е30 324TD комби. Карал съм и съм влюбен в тази кола. Беше ми служебна близо три години.
Е34 525 или евентуално 525IX. "Изкарал" съм две чисто нови Е34-ки от Дару и близо година карах 525IX.
Казано накратко, нищо след 2000г не ми грабва окото с нищо.
- intention
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 18.07.2007
- Кара: Е34 Alpinweis Е39 Silver
- Мечтае да кара: BMW с несвалени наелони на седалките!
- Детайли за колата: С Vanos без Vanos - все М50В20
Re: 5 автомобила които ви вдъхновяват?
Е34 - първата ми BMW Любов и колата, която до ден днешен съжалявам, че продадох, може би някой ден като имам гараж ще си взема пак.
Е9 - Колата, която някой ден ще си купя!
190SL
560SEC
Lamborghini Miura
Може би това е, иначе ако надскочим 5 бр. сигурно ще изброя над 100 модела...
Е9 - Колата, която някой ден ще си купя!
190SL
560SEC
Lamborghini Miura
Може би това е, иначе ако надскочим 5 бр. сигурно ще изброя над 100 модела...

Jordana написа:Аурата на класиките от 80те години леко е претопена в морето от безлични возила .
- St.Trinity
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 8.05.2017
Re: 5 автомобила които ви вдъхновяват?
Lancia Delta HPE HF

По принцип винаги съм харесвал повече седан от хечбек но нямам проблем и с хечбека, стига да ми харесва. Когато се отвори темата за хечбеците на 90-те никой не помни тази Delta, защото тя не се е състезавала и няма успехи. За сметка на това е красива и идва от последните златни години на марката, когато Lancia все още означаваше нещо. Всички помнят Delta Integrale от 80-те заради успехите ѝ, но всеки с такава би я държал в гараж далече от завистливи очи. А и къде остава радостта от ежедневното каране? Не държа хечбекът ми да е имал рали успехи, този е ценен от мен защото е рядка находка която бих карал всеки ден с удоволствие.
Lexus IS200

Всички в Европа би следвало да помним първото поколение на Lexus IS като съперник на BMW E46. Голяма част от нас вероятно и са притежавали едно от двете, почти сигурно кое... Но колко добре е измислен този седан само, цялостната му концепция и най-вече мотор са вдъхновени именно от носещата се слава на редовия шестцилиндров бензин на BMW, както и задното предаване. Вярвам че на много от вас мощта би им се видяла недостатъчна, но за ежедневна кола е идеално балансирана. За пазарите извън Европа има и по-мощна версия, а и за много любители на японските коли това е била първата дрифт база на която са надграждали.
Cadillac ATS-V Coupé

Винаги съм имал предпочитания в съперничеството между Mustang и Camaro, но представете си само непукиста който се появява с такъв ATS-V купе, пред двама притежатели спорещи за едното или другото. Дали ще се напъва да доказва нещо пред тях? Вярно е и че, това не е спортен модел имащ наследството на другите две, но все пак. А и колко ограничен трябва да е мирогледа на човек, който казва че колите са два вида: "Mercedes-Benz, и всики останали". Cadillac до известна степен е задокеанския Mercedes-Benz.
Peugeot 301

Тук съм сигурен че ви изненадах, наясно съм че Peugeot 301 и Citroën C-Elysée са една и съща кола, на една и съща платформа, с едни и същи двигатели. Въпреки малките разлики на външен вид, как може едната толкова да ми харесва, а другата изобщо не. Също така, това би бил необясним избор за повечето от вас, но евтиното не винаги е лошо според мен. Нищо че моделът е предназначен за т.нар. "развиващи се пазари", моторите са слаби, и сглобката е Китайска, Иранска, Испанска, Нигерийска или Казахстанска. В конкретния случай става дума за преди фейслифт модела, и определено бих го избрал с най-големия възможен двигател и пълен набор от екстри.
Subaru Impreza WRX STi

Последната истинска Impreza WRX STi, а и най-красивото поколение според мен. Следващото спира да бъде Impreza официално, а и дизайнерския език на Subaru започва да става необяснимо непривлекателен. По-горе писах че по принцип предпочитам седан пред хечбек, но тези които са на противоположното мнение могат да изберат спокойно мощния вариант и като хечбек. Тук вече я няма и крещящата визия на синия екстериор със златистите джанти. Това определено е модел който трябва да вземете предвид ако целта е 300+ к.с.
Защо не съм включил нито едно BMW вече второ мнение? С BMW е лесно според мен, а и ще се окаже че харесваме едни и същи коли, затова. На мен впечатление ми правят и други марки и модели. Защо не включих нито един Nissan GT-R? Не защото не ги харесвам, а защото поколението което ми харесва най-много (R33) го няма оригинално с ляв волан, затова. Защо не включвам нито една суперкола? Защото са изключително недостъпни, и като пари, и като произведени бройки, и като налични обяви.
За тези които писаха че 5 коли са им малко и могат да изброят много повече, mr_petroff и Kroki изброиха четири, dhtj три, steeN и hepten посочиха една. Когато отварях темата се чудех между 3 и 5, и заради темата на колегата alx с екстрите и аз предпочетох да са 5. Просто се включвайте периодично с по някое друго мнение и ние ще ви ги четем. А и колко време ще ви отнеме да изброите 25 коли в едно мнение, и колко 5?

По принцип винаги съм харесвал повече седан от хечбек но нямам проблем и с хечбека, стига да ми харесва. Когато се отвори темата за хечбеците на 90-те никой не помни тази Delta, защото тя не се е състезавала и няма успехи. За сметка на това е красива и идва от последните златни години на марката, когато Lancia все още означаваше нещо. Всички помнят Delta Integrale от 80-те заради успехите ѝ, но всеки с такава би я държал в гараж далече от завистливи очи. А и къде остава радостта от ежедневното каране? Не държа хечбекът ми да е имал рали успехи, този е ценен от мен защото е рядка находка която бих карал всеки ден с удоволствие.
Lexus IS200

Всички в Европа би следвало да помним първото поколение на Lexus IS като съперник на BMW E46. Голяма част от нас вероятно и са притежавали едно от двете, почти сигурно кое... Но колко добре е измислен този седан само, цялостната му концепция и най-вече мотор са вдъхновени именно от носещата се слава на редовия шестцилиндров бензин на BMW, както и задното предаване. Вярвам че на много от вас мощта би им се видяла недостатъчна, но за ежедневна кола е идеално балансирана. За пазарите извън Европа има и по-мощна версия, а и за много любители на японските коли това е била първата дрифт база на която са надграждали.
Cadillac ATS-V Coupé

Винаги съм имал предпочитания в съперничеството между Mustang и Camaro, но представете си само непукиста който се появява с такъв ATS-V купе, пред двама притежатели спорещи за едното или другото. Дали ще се напъва да доказва нещо пред тях? Вярно е и че, това не е спортен модел имащ наследството на другите две, но все пак. А и колко ограничен трябва да е мирогледа на човек, който казва че колите са два вида: "Mercedes-Benz, и всики останали". Cadillac до известна степен е задокеанския Mercedes-Benz.
Peugeot 301

Тук съм сигурен че ви изненадах, наясно съм че Peugeot 301 и Citroën C-Elysée са една и съща кола, на една и съща платформа, с едни и същи двигатели. Въпреки малките разлики на външен вид, как може едната толкова да ми харесва, а другата изобщо не. Също така, това би бил необясним избор за повечето от вас, но евтиното не винаги е лошо според мен. Нищо че моделът е предназначен за т.нар. "развиващи се пазари", моторите са слаби, и сглобката е Китайска, Иранска, Испанска, Нигерийска или Казахстанска. В конкретния случай става дума за преди фейслифт модела, и определено бих го избрал с най-големия възможен двигател и пълен набор от екстри.
Subaru Impreza WRX STi

Последната истинска Impreza WRX STi, а и най-красивото поколение според мен. Следващото спира да бъде Impreza официално, а и дизайнерския език на Subaru започва да става необяснимо непривлекателен. По-горе писах че по принцип предпочитам седан пред хечбек, но тези които са на противоположното мнение могат да изберат спокойно мощния вариант и като хечбек. Тук вече я няма и крещящата визия на синия екстериор със златистите джанти. Това определено е модел който трябва да вземете предвид ако целта е 300+ к.с.
Защо не съм включил нито едно BMW вече второ мнение? С BMW е лесно според мен, а и ще се окаже че харесваме едни и същи коли, затова. На мен впечатление ми правят и други марки и модели. Защо не включих нито един Nissan GT-R? Не защото не ги харесвам, а защото поколението което ми харесва най-много (R33) го няма оригинално с ляв волан, затова. Защо не включвам нито една суперкола? Защото са изключително недостъпни, и като пари, и като произведени бройки, и като налични обяви.
За тези които писаха че 5 коли са им малко и могат да изброят много повече, mr_petroff и Kroki изброиха четири, dhtj три, steeN и hepten посочиха една. Когато отварях темата се чудех между 3 и 5, и заради темата на колегата alx с екстрите и аз предпочетох да са 5. Просто се включвайте периодично с по някое друго мнение и ние ще ви ги четем. А и колко време ще ви отнеме да изброите 25 коли в едно мнение, и колко 5?
Разбирам хората които ги харесват, имам такъв съученик. Красив дизайн, удобна возия но не е моето. Возил ме е в неговия навремето, отдавна вече го няма.hepten написа:CITROEN XM
msi200 написа:Мерцедес W126 купе май се води C126.
Разбирам ви и двамата, и на мен ми е любим. Ето един реновиран от България:intention написа:560SEC
37 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани