малко помощ
Модератор: Общи модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
малко помощ
някой знае ли дали може на ауди яйце с барабанни спирачки да се сложат дискови без да се сменя гредата и спирачната помпа
- Един
-
Вече кара БМВ
-
- Мнения: 1188
- Регистриран на: 18.10.2002
- Местоположение: Козлодуй
- Кара: Миксер. BMW i4 M50
Виж тук:
http://www.audi-forum.spb.ru/new/tuning/tuning.htm
Според мен ако искаш да смениш само задните спирачки, без да модифицираш и предните няма да постигнеш почти нищо.
http://www.audi-forum.spb.ru/new/tuning/tuning.htm
Според мен ако искаш да смениш само задните спирачки, без да модифицираш и предните няма да постигнеш почти нищо.
Преди да монтирате нещо "спортно" на автомобила си, поинтересувайте се поне за какъв спорт е.
- 2 GUNS FIRE
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: 8.03.2003
- Местоположение: Исkaм във Frei stadt Bayern.
- Пол: Мъж
- Кара: само и продава,нищо не разбира.
- Мечтае да кара: и да понаучи поне малко.
- Един
-
Вече кара БМВ
-
- Мнения: 1188
- Регистриран на: 18.10.2002
- Местоположение: Козлодуй
- Кара: Миксер. BMW i4 M50
атила написа:в какъв смисъл да се модифицират нали са си дискови
Да кажем че за целите на примера дисковите спирачки отпред ти дават 80% от спирачното усилие. Като сложиш дискови и отзад ще увеличиш спирачното усилие на задните колела и баланса от 80/20 ще стане примерно 60/40


Преди да монтирате нещо "спортно" на автомобила си, поинтересувайте се поне за какъв спорт е.
- LuBo1
- води статистиката
-
- Мнения: 2037
- Регистриран на: 18.01.2003
- Местоположение: една крачка пред смъртта
- Пол: Мъж
- Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
- Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d
ако ще е абс, да е 4-канален, а ако е 4-канален, като си помпнеш додолу и при изправна (поддържана) спирачна система, всяко колело ще спира на граничните си възможности, демек няма разлика...
ако е 1-канален (при приплъзване на кое да да отпуска главния спирачен), ще стане по-кофти, понеже ще резне спирачното усилие ненужно от предните...
ако е 2-канален, според зависи, ако контурите са предни-задни отиваме на частен случай на 4-каналния (в случая)
ако е 2-канален диагонален, отиваме на частен случай на 1-канален
демек с абс, промяна в спирането няма да има (може да има промяна в отклика на спирачката, но при яко помпане до долу разлика няма да има) или ще има влошаване ...според мен де
ако е 1-канален (при приплъзване на кое да да отпуска главния спирачен), ще стане по-кофти, понеже ще резне спирачното усилие ненужно от предните...
ако е 2-канален, според зависи, ако контурите са предни-задни отиваме на частен случай на 4-каналния (в случая)
ако е 2-канален диагонален, отиваме на частен случай на 1-канален
демек с абс, промяна в спирането няма да има (може да има промяна в отклика на спирачката, но при яко помпане до долу разлика няма да има) или ще има влошаване ...според мен де

<br>
br
br
много сложно. ша го напиша по-простичко - не барай задните спирачки- полза няма да видиш. максималното спирачно усилие отзад не е ограничено от спирачната уредба отзад а от липсата на тегло да натиска задните гуми. не забравяй че при рязко спиране всичката тежест отива отпред и ако стиснеш дори малко по-силно отзад гумите просто ще блокират - или ще се вклучи абс-а, но скъсяване на спирачния път няма особено.
задните спирачки се сменят със по-добри предимно и само да възстановиш баланса като си направил предните по-добри.
задните спирачки се сменят със по-добри предимно и само да възстановиш баланса като си направил предните по-добри.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани