Припомнете ми нещо...
Модератор: Общи модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Припомнете ми нещо...
При запален двигател какво означаваше ако излиза въздух от капачката на маслото или от щеката на маслото?
Защото пи мен духа яко от капачката за маслото.Какви ремонти ме очакват?
Защото пи мен духа яко от капачката за маслото.Какви ремонти ме очакват?
Евала на тунинга! Тунинговайте при нас!
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
От там винаги си духа,друг е въпроса колко силно.Затова има един
маркуч,който извежда тези газове към въздушния филтър.
маркуч,който извежда тези газове към въздушния филтър.
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
ахъм...
и при мен е така - при як форсаж и ми вдигаше щеката...
свали маркуча за картерните газове и го пусни да се вее свободно надолу - това е временно решение, което ще намали малко налягането, но не е трайно.
Така че в магазинчето, сегменти + комплект гарнитури (ако можеш и искаш да си го позволиш - вземи и нови болтове за главата. Те са от специална сплав, която след първоначално нагряване се напасва към главата, след кеото се стягат, така че да уплатнят максимално. Тъй като никога не можеш да натъмъниш главата към блока с нова гарнитура старите ще са ти безполезни, ако искаш качествен ремонт. Мисля, че струват към 12 лева на болт.
Ако пък не ти се отделят пари за това гледай да ги наредиш така, както си ги извадил. Не е толкова фатално, ако не ги смениш, само информативно ти го казвам.
Успех
ПС - не забравяй да източиш охладителната система преди да започенш да работиш
и при мен е така - при як форсаж и ми вдигаше щеката...
свали маркуча за картерните газове и го пусни да се вее свободно надолу - това е временно решение, което ще намали малко налягането, но не е трайно.
Така че в магазинчето, сегменти + комплект гарнитури (ако можеш и искаш да си го позволиш - вземи и нови болтове за главата. Те са от специална сплав, която след първоначално нагряване се напасва към главата, след кеото се стягат, така че да уплатнят максимално. Тъй като никога не можеш да натъмъниш главата към блока с нова гарнитура старите ще са ти безполезни, ако искаш качествен ремонт. Мисля, че струват към 12 лева на болт.
Ако пък не ти се отделят пари за това гледай да ги наредиш така, както си ги извадил. Не е толкова фатално, ако не ги смениш, само информативно ти го казвам.
Успех

ПС - не забравяй да източиш охладителната система преди да започенш да работиш

След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
ахъм...
и при мен е така - при як форсаж и ми вдигаше щеката...
свали маркуча за картерните газове и го пусни да се вее свободно надолу - това е временно решение, което ще намали малко налягането, но не е трайно.
Така че в магазинчето, сегменти + комплект гарнитури (ако можеш и искаш да си го позволиш - вземи и нови болтове за главата. Те са от специална сплав, която след първоначално нагряване се напасва към главата, след кеото се стягат, така че да уплатнят максимално. Тъй като никога не можеш да натъмъниш главата към блока с нова гарнитура старите ще са ти безполезни, ако искаш качествен ремонт. Мисля, че струват към 12 лева на болт.
Ако пък не ти се отделят пари за това гледай да ги наредиш така, както си ги извадил. Не е толкова фатално, ако не ги смениш, само информативно ти го казвам.
Успех
ПС - не забравяй да източиш охладителната система преди да започенш да работиш
и при мен е така - при як форсаж и ми вдигаше щеката...
свали маркуча за картерните газове и го пусни да се вее свободно надолу - това е временно решение, което ще намали малко налягането, но не е трайно.
Така че в магазинчето, сегменти + комплект гарнитури (ако можеш и искаш да си го позволиш - вземи и нови болтове за главата. Те са от специална сплав, която след първоначално нагряване се напасва към главата, след кеото се стягат, така че да уплатнят максимално. Тъй като никога не можеш да натъмъниш главата към блока с нова гарнитура старите ще са ти безполезни, ако искаш качествен ремонт. Мисля, че струват към 12 лева на болт.
Ако пък не ти се отделят пари за това гледай да ги наредиш така, както си ги извадил. Не е толкова фатално, ако не ги смениш, само информативно ти го казвам.
Успех

ПС - не забравяй да източиш охладителната система преди да започенш да работиш

След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани