Ода за VW (повторение)
Модератор: Общи модератори
35 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- KoolyO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 27.04.2002
- Местоположение: Dubai, UAE
- Пол: Мъж
- Кара: Е63 650iLCI&E93 325i&Z3 1.9
- Мечтае да кара: 612
комфорт, момфорт
Не става въпрос точно за комфорта в колата (не е това причината, поради която сме фенове на БМВ, има и по-комфортни коли)
Това, което иска да каже Василен, а предполагам и повечето ИСТИНСКИ фенове на БМВ мога да онагледя със следния пример:
Та така, имаше един приятел голф2 ГТИ 1.8 16V, спор няма много вървеше... Но като се возех (или го карах
) по цариградското или магистралата с около 170-180км/ч (по километраж) имах чувството, че стъпва ту с двете леви, ту с двете десни гуми на пътя, но никога с четирите :mha: Държа да подчертая, че голф-а беше в перфектно техническо състояние!
В скромната 316-ка, ще запитате, как е усещането при тази скорост? (Естествено измерена пак по километраж)
Нищо подобно! Просто колата си върви и усещането е напълно съпоставимо със скорост от около 100-120 км/ч!
Та според мен това е разликата между истинските автомобили и набедените за такива. За това не ме интересува, че същият мой приятел ме дърпаше и на 400, и на 100, и на 5000 метра
Та така... Най-важното е да има "Freude am Fahren"
P.S. За спора коя е "по-хубавата" кола мисля, че няма спор
Вече коя е по-бърза не знам. Модели много, модификации още повече. "Това се решава само на пистата", както казват, но не и с приказки!
P.P.S. Стихчето е страшно! Много ми хареса!

Не става въпрос точно за комфорта в колата (не е това причината, поради която сме фенове на БМВ, има и по-комфортни коли)
Това, което иска да каже Василен, а предполагам и повечето ИСТИНСКИ фенове на БМВ мога да онагледя със следния пример:
Та така, имаше един приятел голф2 ГТИ 1.8 16V, спор няма много вървеше... Но като се возех (или го карах

В скромната 316-ка, ще запитате, как е усещането при тази скорост? (Естествено измерена пак по километраж)

Та според мен това е разликата между истинските автомобили и набедените за такива. За това не ме интересува, че същият мой приятел ме дърпаше и на 400, и на 100, и на 5000 метра

P.S. За спора коя е "по-хубавата" кола мисля, че няма спор


P.P.S. Стихчето е страшно! Много ми хареса!

Laugh...
And the world laughs with you.
Cry...
And the world laughs louder!!!
And the world laughs with you.
Cry...
And the world laughs louder!!!
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Diablo написа:...
Ооооооооооо,







WWW.GOLF-POWER+COMFORT.NET!
Стига вече с тези семкаджийски истории, както каза Koolyo, тези спорове се решават на пистата.
Между другото, аз съм харесал BMW не защото е най-бързата на 400 или 5000 или 184 288 км, а заради удоволствието да караш такава кола (както съм казвал вече около 62 пъти)
Тази тема заприлича на някоя от streetracer-форум, поствана от 6-токласници.
И въобще не е "BMWPower-BG.net Форуми -> Извън Темата", а "BMWPower-BG.net Форуми -> Извън Форума"!
Айде peace!
- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
Diablo написа:Друг е въпроса какъв е комфорта в една 318
Е21ца
Сравнено със съпоставим автомобил Голф 1 доста по добра

Значи темата беше за одата за VW вие пак я обърнахте на спор коя кола е по добра, за мен след 12 години каране на коли като (изброявам за да няма позмятания) AUDI 100 (43, 44) Ford Escort 2 броя, Opel Kadet GSI, Nisan Cherry, Opel Vectra, BMW E28, AUDI A6, MB E220(1997г), Крайслер Вояджер 2 броя 3.3 бенз и 2.5 дизел, Ford Scorpio 2.0, Nisan Bluebird, Golf 1.8 GTI и дизел .... писна ми да изброявам ... най-добър кофморт показаха Е34 МВ220 и Крайслера а съчетание комфорт динамика безспорен лидер е Е34.
Безпорния лидер за неудобство, недомислици в дизайна както и никаква мисъл за шофьора, съчетатано с една динамика която далеч не е най-добрата е ГОЛФА, GSI-то имаше същата понякога по-добра но като изпълнение орела беше далеч напред дори факта че беше с изцяло електронно табло нещо много напредничаво за времето в което съм го карал....
Така това е моето мнение и не обвързвам никой от вас с него, ще поля всички участници да прекратят споровете помежду си или с мен както и да гледаме от веселата страна на темата, в противен случай ще помоля модератора да заключи темата!
May the BMW force be with you!
- Nasti
-
-
- Мнения: 1452
- Регистриран на: 11.06.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кво ли не...
ГОЛФ ГОЛФ ГОЛФ!!!!!!!!!!!!
ВАСИЛЕНЕ - АЛЕКС ЩЕ ТЕ ПРЕСКАЧА НА СТАРТА ПРЕД СТАРТА СЛЕД СТАРТА, КЪДЕ КАЖЕШ!!!!! Ти ако искаш качи в БМВ-то и един инженер да те диагностицира в движение, РС-то!
А като чуем за комфорт и БМВ 3-а серия и ми се присира .





ВАСИЛЕНЕ - АЛЕКС ЩЕ ТЕ ПРЕСКАЧА НА СТАРТА ПРЕД СТАРТА СЛЕД СТАРТА, КЪДЕ КАЖЕШ!!!!! Ти ако искаш качи в БМВ-то и един инженер да те диагностицира в движение, РС-то!




А като чуем за комфорт и БМВ 3-а серия и ми се присира .





Предпочитам да сера на метеното, отколкото да мета насраното...
35 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: streetz