Мерцедес... впечатления
Модератор: Общи модератори
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Мерцедес... впечатления
вчера имах възможноста да попипам малко едно новичко амг.
ще напиша някои размисли във случаен ред...
1. седалките са неудобни. големи, плоски и много твърди. колкото и да ги нагласяш- не стаа.. все имаш чувството че ще се изтърколиш на завойте...
2. арматурното табло има много дървения по него. цвета се избира, ма ако искаш карбонфайбър или титанов цвят- тц. няма. само дърво. грозно.
3. оборотомера е малък. но пък има голям аналогов часовник. защо ми е часовник? да бяха сложили във информационния дисплей.. ама не..
4. стерео- свири хубаво. само че като натиснеш "напред" за следваща песен примерно.. изчаква 2 секунди преди да го изпълни. защо? да не си променя намерението или за да е сигурно че няма да натисна нещо друго? аз да не съм на 75 години че стереото да ме изчаква? пълна глупост.
5. вървеж- дори със всичките компютри по окачването, шасито не може да се оправи със всичките коне. тръгването е трудно и не знам как ги засичат тия 4.х секунди до 100 ма не ми се струва толкова бързо. компютъра дори изключен пак си показва рогата. по-лош е дори от вариянта да возиш майка си... нямам представа как немците на това купе ще направят е65 (както се говори). упражнение във инжинерство без всякакъв смисъл. само да изглежда добре по документи? капитализъм...
6. геврека е тънък, неудобен и колкото и да го въртиш- нищо не става общо взето. да, променя си посоката на движение, но няма никаква обратна връзка. сигурно може да ми падне едното предно колело- няма да усетя. напомня ми новата 6та серия, ма още по-мъртво.
7. доускоряването е жестоко обаче. от 100 нагоре като го натиснеш- е доста бързо.. много коне и въртящ момент, дълги предавки, залепва те и те държи там до 220.. след това омеква, ма все пак това са 220... много малко коли могат да му се опънат на аутобана.
8. баланса викат че бил почти 50/50, ма аз си мисля че предницата е много тежка. колата недозавива страшно и веднаж като се плъзне трудно се овладява пак- особено ако хванеш компресора да дреме... пак- представям си е65 на какво ще мяза- като се има напредвид че ще е още по-тежък отпред.
9. спирачките- като абсолютно спиране - доста добри. но нечувствителни. "спирането по жица" е неестествено и понякога ти натискаш малко, то спира много или натискаш много и то спира средно... изобщо компютър да ти решава колко ша спира .. не е работа..
та така. определено не е кола за хора които обичат да мислят за карането си като карат.
мислих как да формулирам впечатленията си и стигнах до извода че мерцедес ги имат тез коне чисто за маркетинг. а бмв ги имат щото им трябват. не знам как иначе да го опиша.
бих ли си купил такъв автомобил? да. определено. ако много много не разбирам, чета само списания без да съм стъпвал никога на писта и си мисля че съм всъщност голям фен. и междъ другото съм пропуснал в процеса същноста на фенщината
а, забравих- колата е 2004 е55.
ще напиша някои размисли във случаен ред...
1. седалките са неудобни. големи, плоски и много твърди. колкото и да ги нагласяш- не стаа.. все имаш чувството че ще се изтърколиш на завойте...
2. арматурното табло има много дървения по него. цвета се избира, ма ако искаш карбонфайбър или титанов цвят- тц. няма. само дърво. грозно.
3. оборотомера е малък. но пък има голям аналогов часовник. защо ми е часовник? да бяха сложили във информационния дисплей.. ама не..
4. стерео- свири хубаво. само че като натиснеш "напред" за следваща песен примерно.. изчаква 2 секунди преди да го изпълни. защо? да не си променя намерението или за да е сигурно че няма да натисна нещо друго? аз да не съм на 75 години че стереото да ме изчаква? пълна глупост.
5. вървеж- дори със всичките компютри по окачването, шасито не може да се оправи със всичките коне. тръгването е трудно и не знам как ги засичат тия 4.х секунди до 100 ма не ми се струва толкова бързо. компютъра дори изключен пак си показва рогата. по-лош е дори от вариянта да возиш майка си... нямам представа как немците на това купе ще направят е65 (както се говори). упражнение във инжинерство без всякакъв смисъл. само да изглежда добре по документи? капитализъм...
6. геврека е тънък, неудобен и колкото и да го въртиш- нищо не става общо взето. да, променя си посоката на движение, но няма никаква обратна връзка. сигурно може да ми падне едното предно колело- няма да усетя. напомня ми новата 6та серия, ма още по-мъртво.
7. доускоряването е жестоко обаче. от 100 нагоре като го натиснеш- е доста бързо.. много коне и въртящ момент, дълги предавки, залепва те и те държи там до 220.. след това омеква, ма все пак това са 220... много малко коли могат да му се опънат на аутобана.
8. баланса викат че бил почти 50/50, ма аз си мисля че предницата е много тежка. колата недозавива страшно и веднаж като се плъзне трудно се овладява пак- особено ако хванеш компресора да дреме... пак- представям си е65 на какво ще мяза- като се има напредвид че ще е още по-тежък отпред.
9. спирачките- като абсолютно спиране - доста добри. но нечувствителни. "спирането по жица" е неестествено и понякога ти натискаш малко, то спира много или натискаш много и то спира средно... изобщо компютър да ти решава колко ша спира .. не е работа..
та така. определено не е кола за хора които обичат да мислят за карането си като карат.
мислих как да формулирам впечатленията си и стигнах до извода че мерцедес ги имат тез коне чисто за маркетинг. а бмв ги имат щото им трябват. не знам как иначе да го опиша.
бих ли си купил такъв автомобил? да. определено. ако много много не разбирам, чета само списания без да съм стъпвал никога на писта и си мисля че съм всъщност голям фен. и междъ другото съм пропуснал в процеса същноста на фенщината

а, забравих- колата е 2004 е55.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Мдааа, извода ти е доста правилем, аз бих допълнил че проблемът със седалките им го има от както съществува марката, щото досега в колкото мерцедеса съм се возил, точно както казваш се едно ша изпаднеш на некой завой, или са като матрак и гледаш като минеш през некоя дупка да ти е затворен люка че иначе.... 

- MobbDeep
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 426
- Регистриран на: 4.01.2004
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E61
нз какво не и хасерсваш на колата... аз сам се возил в Е220 Дизел и е добре.. а точно това АМГ е Супер..
1-вото нешто сам сагласен сас него.. че не са като хората не са и ние имаме мерцедес тои не е по различен от него не са добри седалките..
2-рото таблово си е много добре за дарвенията може да си го порачаш и без нея..
3-тото и 4-тото са тьпи... Мерцедес свирят мисляче сас Jamo а самата марка е много добра
5-то Ускорението 0/100 4.5 сек.. няма спор
6-то сам сагласен при мерцедесите не усешташ колата на патя изобщо
7-мото 220 ме самняват 250.. може
8 баласна не е 50/50 сам 100% сигорен
9- и т.н няма смисал да го коментираме..
1-вото нешто сам сагласен сас него.. че не са като хората не са и ние имаме мерцедес тои не е по различен от него не са добри седалките..
2-рото таблово си е много добре за дарвенията може да си го порачаш и без нея..
3-тото и 4-тото са тьпи... Мерцедес свирят мисляче сас Jamo а самата марка е много добра
5-то Ускорението 0/100 4.5 сек.. няма спор
6-то сам сагласен при мерцедесите не усешташ колата на патя изобщо
7-мото 220 ме самняват 250.. може
8 баласна не е 50/50 сам 100% сигорен
9- и т.н няма смисал да го коментираме..
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
BT3969AX написа:... аз сам се возил в Е220 Дизел и е добре.. а точно това АМГ е Супер....
хахахахахахахаха - аман вече

- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Мерцедес, БМВ-то на пенсионера се подписваше някой в този форум и доста правилно според мен 

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
[quote="BT3969AX"]нз какво не и хасерсваш на колата... аз сам се возил в Е220 Дизел и е добре.. а точно това АМГ е Супер..
3-тото и 4-тото са тьпи... Мерцедес свирят мисляче сас Jamo а самата марка е много добра
5-то Ускорението 0/100 4.5 сек.. няма спор
6-то сам сагласен при мерцедесите не усешташ колата на патя изобщо
7-мото 220 ме самняват 250.. може
8 баласна не е 50/50 сам 100% сигорен
[quote]
Глей сега пич, това че тате има Е220CDI ма тук едва ли някой го интересува... И мисля че не може да става и най малко сравнение между двата модела за които говори alx.
Jamo едва ли е най-добрата марка за car audio
Много ми е интересно как успя да му измериш ускорението с хронометъра на телефона ли
ако нямате друго поле за изява то поне мислете малко като пишете тук
сега по темата:
Сигурен съм в думите на Алекс... Казвам че не съм се качвал в този автомобил, но гледах достатъчно неща за него в едно английско автомобилно предаване, на което също се доверявам абсолютно.
Джереми Кларксън, каза специално за тези новите версии на АМГ с многото коне че нямат нужния допир със земята... за какво са ти тогава. Дават ускорение 4.5 по каталог, изключваш системите и кво става - Ускорението 0-100 става 15 сек. Десет от които си седиш на едно място вдигаш шум и пушилка и за останалите 5 ускоряваш до 100км/ч. Другото като включиш всичките му там PC-та забавянето става толкова голямо че разни малки автомобилчета те прескачат...
Наистина при тези коли всичкия фън е при доускоряването, тогава имаш достатъчно сцепление и можеш да използваш ресурса на автомобила, обаче това си е кофти компромис...
Еми сега драги ми смехурко отиди и си купи мерцедес

3-тото и 4-тото са тьпи... Мерцедес свирят мисляче сас Jamo а самата марка е много добра
5-то Ускорението 0/100 4.5 сек.. няма спор
6-то сам сагласен при мерцедесите не усешташ колата на патя изобщо
7-мото 220 ме самняват 250.. може
8 баласна не е 50/50 сам 100% сигорен
[quote]
Глей сега пич, това че тате има Е220CDI ма тук едва ли някой го интересува... И мисля че не може да става и най малко сравнение между двата модела за които говори alx.
Jamo едва ли е най-добрата марка за car audio

Много ми е интересно как успя да му измериш ускорението с хронометъра на телефона ли


ако нямате друго поле за изява то поне мислете малко като пишете тук



сега по темата:
Сигурен съм в думите на Алекс... Казвам че не съм се качвал в този автомобил, но гледах достатъчно неща за него в едно английско автомобилно предаване, на което също се доверявам абсолютно.
Джереми Кларксън, каза специално за тези новите версии на АМГ с многото коне че нямат нужния допир със земята... за какво са ти тогава. Дават ускорение 4.5 по каталог, изключваш системите и кво става - Ускорението 0-100 става 15 сек. Десет от които си седиш на едно място вдигаш шум и пушилка и за останалите 5 ускоряваш до 100км/ч. Другото като включиш всичките му там PC-та забавянето става толкова голямо че разни малки автомобилчета те прескачат...
Наистина при тези коли всичкия фън е при доускоряването, тогава имаш достатъчно сцепление и можеш да използваш ресурса на автомобила, обаче това си е кофти компромис...
Еми сега драги ми смехурко отиди и си купи мерцедес


- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
то си е станало отдавна ясно ,че Мерцедес не могат да направят свястна спортна кола. Тотална излагация има и при SLR-a.
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Е ти съвсем ги засрами, той SLR беше предназначен да измести Макларън Ф1, дето вече стана на бая години и сега кво, като ги сложат един до друг и SLR ша духа по всички параграфи.
Сори за офтопика!
Сори за офтопика!
- el_nino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: 15.05.2004
- Местоположение: Sofia
- Кара: BMW E30 320i Convertible '87
BMW8 написа:Е ти съвсем ги засрами, той SLR беше предназначен да измести Макларън Ф1, дето вече стана на бая години и сега кво, като ги сложат един до друг и SLR ша духа по всички параграфи.
Сори за офтопика!
то се е видяло 4е МкЛаран-а Ф1 скоро няма да бъде изместен от първото място и гордостта за нас под капака.
По темата Мерцедес скоро няма да стигнат класа на М-ките дори да върнат стария 72АМГ в преработен вариант......
Абе къде го видяхте тва ускорение 0-100 за 4.5?По каталог е 4.7 ,а в действителност много малко хора ще могат да го свалят под 5.То е ясно че стихията на Мерцедес не е в правенето на спортни коли и въпреки това не смятам че трябва тотлано да се оплюва марката.Мнението на Jeremy Clarkson за ЦЛ65АМГ е че въпреки всичките недостатъци на колата и цялата тази неизползваема мощност ,удоволствието от карането на тази кола си е голямо.Естесвено най-подходящо място за спортните Мерцедеси са магистралите ,а не многото завои ,но въпреки това имат добри страни.А за сравнение между спортните качества на Мерцедес и БМВ може да става дума само в списанията!
But does a human form display to those who dwell in realms of day
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
BT3969AX написа: нз какво не и хасерсваш на колата... аз сам се возил в Е220 Дизел и е добре..
ооооо, на тати доброто момче, точно така, тати има най-великата кола
BT3969AX написа: а точно това АМГ е Супер..
ааа, тати ли ти каза - е, няма как да е грешно. Щом тати го е гледал по телевизията и казва, че са му удобни седалките, значи е така.
BT3969AX написа:1-вото нешто сам сагласен сас него.. че не са като хората не са и ние имаме мерцедес тои не е по различен от него не са добри седалките..
аха, не бил чак толкова грешен човека
BT3969AX написа:2-рото таблово си е много добре за дарвенията може да си го порачаш и без нея..
а с карбон можеш ли да си поръчаш - защото на човека това му липсва
BT3969AX написа:3-тото и 4-тото са тьпи... Мерцедес свирят мисляче сас Jamo а самата марка е много добра
а, ясно. Не знаеш с каква музика е, но си убеден, че свири добре
BT3969AX написа:5-то Ускорението 0/100 4.5 сек.. няма спор
е, щом тати го е измерил от фотьойла - няма спор - точно толкова е
BT3969AX написа:6-то сам сагласен при мерцедесите не усешташ колата на патя изобщо
аха. това сега добре ли е или е лошо?
BT3969AX написа:7-мото 220 ме самняват 250.. може
е, той фотьойла си знае...
BT3969AX написа:8 баласна не е 50/50 сам 100% сигорен
ма баща ти и това ли успя да измери от креслото си

Малии, явно това кресло е по-специално - има ли си колелца, така че да може да го мести до компютъра, та да мери и ускорение на автомобили по интернет?
BT3969AX написа:9- и т.н няма смисал да го коментираме..
как да няма смисъл бре, откога не се бях смял така (пък и другите като гледам)
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани