Защо не е хубаво да се натиска докрай газта при студен старт
Модератор: Общи модератори
62 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- weedminer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 5.06.2010
- Местоположение: София/Карлово
- Пол: Мъж
- Кара: Печка
- Детайли за колата: Малка печка
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Защо не е хубаво да се натиска докрай газта при студен старт
защото маслото не е стигнало навсякъде, а и няма оптимални смазочни свойства, когато е студено, да не говорим когато е много студено!
като запалиш и потегляш и караш нормално
да държиш колата на idle, докато загрее също не е оферта
като запалиш и потегляш и караш нормално
да държиш колата на idle, докато загрее също не е оферта

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Защо не е хубаво да се натиска докрай газта при студен старт
Ходи го кажи тва на един колега от Е46 подфорума, дето питаше защо на студен мотор печката му не може да се изфорсира на над 4000об/мин...




Si non confectus, non reficiat.
- weedminer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 5.06.2010
- Местоположение: София/Карлово
- Пол: Мъж
- Кара: Печка
- Детайли за колата: Малка печка
Re: Защо не е хубаво да се натиска докрай газта при студен старт
Значи не е добре и да чакам 1-2 мин на място след старт.
А, ако се прави тази грешка какви биха могли да бъдат последствията?
И след каква температура на двигателя маслото е стигнало навсякъде и има оптимални смазочни свойства?

А, ако се прави тази грешка какви биха могли да бъдат последствията?
И след каква температура на двигателя маслото е стигнало навсякъде и има оптимални смазочни свойства?

- Rosendo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 379
- Регистриран на: 10.09.2009
- Местоположение: Pleven (Bulgaria)
- Кара: E46 330Ci M2 PACK CABRIO
Re: Защо не е хубаво да се натиска докрай газта при студен старт
Имах един приятел който отговаряше на този въпрос така
- Ти като станеш сутрин от сън можеш ли и ще се чувстваш ли добре ако те погне някой да спринтираш???????
Сега по темата........
При натискане на газта до край има съответно максимално натоварване на мотора,което не е добре да се случва когато всички детаили на мотора и маслото не са достигнали оптимална работна температура, защото в тази комбинация и износването ще е максимално.
- Ти като станеш сутрин от сън можеш ли и ще се чувстваш ли добре ако те погне някой да спринтираш???????

Сега по темата........
При натискане на газта до край има съответно максимално натоварване на мотора,което не е добре да се случва когато всички детаили на мотора и маслото не са достигнали оптимална работна температура, защото в тази комбинация и износването ще е максимално.
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Защо не е хубаво да се натиска докрай газта при студен старт
Когато стрелката удари 12 часа, двигателя е влезнал в оптимална температура на работа и прави с него каквото искаш. Не е хубаво да форсираш, преди да подмине синкавото петънце 

You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Защо не е хубаво да се натиска докрай газта при студен старт
Двигателя, ама по-скоро "водата" в двигателя... и не знам дали си наясно, ама примерно при Е36 iS M44, стрелката се изправя при около 70С... и стои така до около 102С... и ако искаш да ми кажеш, че при 70С е в "оптимална температура", значи си се объркал нещо
Така че по-скоро 2-5 мин след като се изправи стрелката, тогава можем да говорим за по-оптимална температура.

- Doberman_vas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.08.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
Re: Защо не е хубаво да се натиска докрай газта при студен старт
Mollov написа:Двигателя, ама по-скоро "водата" в двигателя... и не знам дали си наясно, ама примерно при Е36 iS M44, стрелката се изправя при около 70С... и стои така до около 102С... и ако искаш да ми кажеш, че при 70С е в "оптимална температура", значи си се объркал нещоТака че по-скоро 2-5 мин след като се изправи стрелката, тогава можем да говорим за по-оптимална температура.

Ще ви отвеем с дизелите ей! Ако не ви отвеем, ще ви опушим, така че да ни запомните.
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Защо не е хубаво да се натиска докрай газта при студен старт
Mollov написа:Двигателя, ама по-скоро "водата" в двигателя... и не знам дали си наясно, ама примерно при Е36 iS M44, стрелката се изправя при около 70С... и стои така до около 102С... и ако искаш да ми кажеш, че при 70С е в "оптимална температура", значи си се объркал нещоТака че по-скоро 2-5 мин след като се изправи стрелката, тогава можем да говорим за по-оптимална температура.
Ще си взема поука


You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Seraph
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 23.02.2011
- Местоположение: Klingenberg a. Main
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d '03
- Мечтае да кара: M5 F10
- Детайли за колата: '03 Пълен ел. пакет, ел. огледала, двузонов климатроник, черен полу-кожен салон, подгряване на седалките, заден парктроник, мултифункционален волан.
Re: Защо не е хубаво да се натиска докрай газта при студен старт
В ръководството също пише:"Не загрявайте двигателя до нормалната му работна температура на празни обороти. Не форсирайте студен двигател - това ще доведе до бързото му износване и ще съкрати живота му." 

You have to let it all go. Fear...doubt and disbelief.
Free your mind.
http://www.youtube.com/watch?v=dZTTn2gq67I
Free your mind.
http://www.youtube.com/watch?v=dZTTn2gq67I
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Защо не е хубаво да се натиска докрай газта при студен старт
Seraph написа:В ръководството също пише:"Не загрявайте двигателя до нормалната му работна температура на празни обороти. Не форсирайте студен двигател - това ще доведе до бързото му износване и ще съкрати живота му."
е то тоя USER MANUAL е за да се чете, а не да седи в жабката или вкъщи в бюрото

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: Защо не е хубаво да се натиска докрай газта при студен старт
Я некой да ме открехне защо не е хубаво колата да работи на празен ход на място 2-3-5 мин преди да потегля,че ми стана интересно ... 


- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Защо не е хубаво да се натиска докрай газта при студен старт
Смятам като излезе от синичкото е готова за газене ама колкото искате - все пак при мен минават 7-8 минути докато стигне първата черта.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- PIONEER
- ентусиаст
-
- Мнения: 1047
- Регистриран на: 2.03.2004
- Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D
Re: Защо не е хубаво да се натиска докрай газта при студен старт
Ми едно,че на място ще я загряваш 2 пъти повече време.Второ е добре всички възли и агрегати да си влизат в температурен работен режим заедно.Проблемът не е в това само мотора да ти е загрял ами и в диф-а и кутията маслото да се е разнесло,да е позагряло и станало по-рядко.

8.32
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Защо не е хубаво да се натиска докрай газта при студен старт
Имаме познал верният отговор 

62 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани