Хюндай Галопер и Паджеро
Модератор: Общи модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ukelichko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 2.04.2008
- Местоположение: Европейски съюз
- Пол: Мъж
- Кара: Комбайн
- Мечтае да кара: Фадрома
Хюндай Галопер и Паджеро
Нещо рибарското ми Паджеро започна да го яде кафявата чума и искам да си го сменя, та се разрових за ново из нета. И понеже знам, че Хюндай с модела си Галопер буквално са прекопирали Паджерото, разгледах и офертите за този модел. Могат да се намерят доста добри Галоперчета на година и на пари. Въпросът ми към запознатите е дали Галопера като копие(лиценз) на Паджерото е също толкова надеждна машина. Доколкото гледах офертите, всички Галопери са с 2.5 TDI двигател, от който имам доста добри впечатления. Изобщо Паджерото е много добра и здрава машина. Колко здрав е Галопера обаче не знам. Спрял съм се на този модел, понеже е прост като изпълнение, няма електроника и разни екзотични системи, раздатката е механична и има доста части за него. Аз го карам само по черни пътища и от време на време жената го кара на шосе, но рядко. Не ми се взема някоя джипка дето е пълна с електроника, няма никъде части за нея и майсторите я гледат като дрогирани. За това си търсех и Пджеро Двойка, с ТДИ двигател, но те са вече на много години. Галоперите са по-нови та за това се заглеждам в тях.
Знам че в Офроуд форума ще ми дадат отговор, но там ще ми го обяснят много научно, пък и съм новобранец там, та трябва модератор да ми пусне темата. За това питам в БМВ форума.
Знам че в Офроуд форума ще ми дадат отговор, но там ще ми го обяснят много научно, пък и съм новобранец там, та трябва модератор да ми пусне темата. За това питам в БМВ форума.
- vin_diesel
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 181
- Регистриран на: 12.03.2008
- Местоположение: santa cruz de tenerife
- Кара: Турбо малолитражки
- Мечтае да кара: AC COBRA
Re: Хюндай Галопер и Паджеро
не пукат ли много главите тези джипки преди години имах паджеро 2,8тди майко мила в какви филми ме е вкарвало другото,че разход под 16 не падаше,но за проходимост е върхът,имах и фронтера спорт2,2дти разход от 8 до 10л и върви със 180 е не е проходим като паджерото но от към лукс, вървеж и удобство е доста над него
Само слабите се стремят към порядък. Силните владеят хаоса. http://www.youtube.com/watch?v=V8mCgjbBPMk
- ukelichko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 2.04.2008
- Местоположение: Европейски съюз
- Пол: Мъж
- Кара: Комбайн
- Мечтае да кара: Фадрома
Re: Хюндай Галопер и Паджеро
Моето е 2.5 и от към мотор не съм имал проблеми. То и други проблеми не съм имал с изключение на ръждата. Просто си одъртя, 93-та годин е. Същевременно има слънчеви Галопери 2000-та година 6-7К, но дали са така здрави. Искам точно нещо такова, защото жената си го кара като евридейка. А да си взема нещо скъпо и лъскаво и да го вкарам в тинята и в шубраците е кощунство.
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Хюндай Галопер и Паджеро
ukelichko написа:Моето е 2.5 и от към мотор не съм имал проблеми. То и други проблеми не съм имал с изключение на ръждата. Просто си одъртя, 93-та годин е. Същевременно има слънчеви Галопери 2000-та година 6-7К, но дали са така здрави. Искам точно нещо такова, защото жената си го кара като евридейка. А да си взема нещо скъпо и лъскаво и да го вкарам в тинята и в шубраците е кощунство.
Стегай паджерото и го карай,щото галопера е копирано от паджеро,но с модификациите дето са предложили-тотално няма нищо общо с паджеро,карал съм паджеро няколко години и после за малко подкарах галопер,мисля че беше 2,нищо общо от никъде,ама за сметка на това водна помпа,разни други проблеми и в последствие виеща раздатъчна кутия излезнаха,иначе като цени на части-не са скъпи...
Обаче

- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Хюндай Галопер и Паджеро
Те са го прекопирали на вид Паджерото, но здравината му не са могли да я прекопират
Виждал съм как на два Галопера им се чупят раздатката и на другия предния диференциал нещо не искаше да включва, и двете бяха на познат.
А през това време, от около четири години, ние имаме едно Паджеро 2 къса база от последните с 2.8тди и Супер Селект, и гуми 265/70/15", караме го по предназначение (в гората, като ходиме за риба, през дупките не се намалява, катери всякакви бурдюри, теглиме си платформата с всякакви коли) и до сега да чукна на дърво нищо не е изтропало! Окачването е супер здраво. От двигателя също сме доволни, е вярно градско си харчи 13 - 14, с ремаркето градско отива към 16/100. Извънградско харчи доста по малко, особенно ако караш на темпомат. Проблеми не сме имали, а сме сипвали всякакви бъркочи. До сега само масло и филтри сме сменили.
Един приятел има 2.5тди пак къса база, само че без Супер Селект и извънградско си му малее, да не говорим че веднъж взима ремаркето от нас да кара някаква кола, извънградско някъде на близко, после каза че на баирите е било голямо мъчение. За разход харчи му по-малко, един - два литра.
Нашето е от последните '98г., първа регистрация '99г., от тези с раздутите калници (фейслифт си се води) и при тях май проблема с ръждата е малко подобрен. Лятото отдоло цялата рама я намазахме да не тръгва по нея. Сега почнаха да излизат точки по калниците. Задната броня след всяка зима си избива ръжда. Предпазната кора под резервоара и тя постоянно си й избива ръжда.
Ако имаш пари търси от последните 2-ки, задължително със Супер Селект. Последната година поевтиняха доста, преди като взимахме нащо такава 2-ка под 13хил. нямаше, сега ги гледам има ги за под 10хил.
Джиповете са два Паджеро и Ленд Крузър.

Виждал съм как на два Галопера им се чупят раздатката и на другия предния диференциал нещо не искаше да включва, и двете бяха на познат.
А през това време, от около четири години, ние имаме едно Паджеро 2 къса база от последните с 2.8тди и Супер Селект, и гуми 265/70/15", караме го по предназначение (в гората, като ходиме за риба, през дупките не се намалява, катери всякакви бурдюри, теглиме си платформата с всякакви коли) и до сега да чукна на дърво нищо не е изтропало! Окачването е супер здраво. От двигателя също сме доволни, е вярно градско си харчи 13 - 14, с ремаркето градско отива към 16/100. Извънградско харчи доста по малко, особенно ако караш на темпомат. Проблеми не сме имали, а сме сипвали всякакви бъркочи. До сега само масло и филтри сме сменили.
Един приятел има 2.5тди пак къса база, само че без Супер Селект и извънградско си му малее, да не говорим че веднъж взима ремаркето от нас да кара някаква кола, извънградско някъде на близко, после каза че на баирите е било голямо мъчение. За разход харчи му по-малко, един - два литра.
Нашето е от последните '98г., първа регистрация '99г., от тези с раздутите калници (фейслифт си се води) и при тях май проблема с ръждата е малко подобрен. Лятото отдоло цялата рама я намазахме да не тръгва по нея. Сега почнаха да излизат точки по калниците. Задната броня след всяка зима си избива ръжда. Предпазната кора под резервоара и тя постоянно си й избива ръжда.
Ако имаш пари търси от последните 2-ки, задължително със Супер Селект. Последната година поевтиняха доста, преди като взимахме нащо такава 2-ка под 13хил. нямаше, сега ги гледам има ги за под 10хил.
Джиповете са два Паджеро и Ленд Крузър.

- ShibinG
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 25.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39tdsA "97
- Мечтае да кара: c63amg
Re: Хюндай Галопер и Паджеро
имам познат с галопер 2.5тди, повече време е седал в сервиза от колкото на пътя
още навръщане от автокъщата някакъв ремък притрил водно съединение и главата беше станала на швейцарско сирене а датчиците се бяха стопили като пластелин.
След няколко месеца счупи скорости , и това е засега

още навръщане от автокъщата някакъв ремък притрил водно съединение и главата беше станала на швейцарско сирене а датчиците се бяха стопили като пластелин.
След няколко месеца счупи скорости , и това е засега

6>4
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Хюндай Галопер и Паджеро
гледам моного хора с познати с галопери
и аз имам познат, който имаше галопер - като цяло беше кекаф и имаше бая ръжди
ако ти е читаво технически паджерото по-добре го изкърпи стегни и тн вкарай някой лев в него
щото иначе за 6-7к е по-вероятно да се вкараш в по-голям филм от едно кърпене

и аз имам познат, който имаше галопер - като цяло беше кекаф и имаше бая ръжди
ако ти е читаво технически паджерото по-добре го изкърпи стегни и тн вкарай някой лев в него
щото иначе за 6-7к е по-вероятно да се вкараш в по-голям филм от едно кърпене

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Re: Хюндай Галопер и Паджеро
и аз съм за Паджерото имах 97 2.5тди по мотора нищо не съм пипал! Е счупи раздатката на магистралата в Сърбия
Ама всичко е Шанс!

"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- ukelichko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 2.04.2008
- Местоположение: Европейски съюз
- Пол: Мъж
- Кара: Комбайн
- Мечтае да кара: Фадрома
Re: Хюндай Галопер и Паджеро
Добре, отказах се от Галопера. Дайте сега мнение за Паджерците след 2000-та година. Или някаква друга алтернатива на Паджерто, но дълга база и ако може с опция за седем места(понякога водя и племенниците за риба). Тойота, Гранд Чероки, нещо такова.
Re: Хюндай Галопер и Паджеро
ukelichko написа:Добре, отказах се от Галопера. Дайте сега мнение за Паджерците след 2000-та година. Или някаква друга алтернатива на Паджерто, но дълга база и ако може с опция за седем места(понякога водя и племенниците за риба). Тойота, Гранд Чероки, нещо такова.
Тойота, който и модел да е няма да сгрешиш


- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Хюндай Галопер и Паджеро
ukelichko написа:Добре, отказах се от Галопера. Дайте сега мнение за Паджерците след 2000-та година. Или някаква друга алтернатива на Паджерто, но дълга база и ако може с опция за седем места(понякога водя и племенниците за риба). Тойота, Гранд Чероки, нещо такова.
Имаш предвит Паджеро 3?
Нали знаеш че трябва да дигнеш още доста бюджета

За Паджеро 3... рамата се замества със самоносеща конструкция. По-ниско е от 2-ката, но ходовете са по-големи. (височината се оправя с един боди лиф, но си трябват пари).
Пак имаме Супер Селект, дажа става малко по-интелигентен, с него е задоволително проходим. Гумите са 16"
Дизели има стария 2.8, и нов 3.2 комън рейл който харчи колкото 2.8, но върви доста повече. (все пак е 160к.с.)
Вътре няма нищо общо с 2-ката, много по комфортен е. (малко по-широк ми се струва). Принципно 2-ката не е от най-комфортните за пътуване джипове.
И все пак си е една крачка към паркетниците.
Ако няма да е Паджеро другия джип е Тойота Ленд Крузер 90. Тя е с рама и цели мостове. (по-големи ходове от Паджеро 2), гумите са 16". 3.0 дизела е добър.

Re: Хюндай Галопер и Паджеро
Ако няма да е Паджеро другия джип е Тойота Ленд Крузер 90. Тя е с рама и цели мостове. (по-големи ходове от Паджеро 2), гумите са 16". 3.0 дизела е добър.
Без да поставям под съмнения знанията ви бих споделил моите: има два три литрови дизела на 90ката, единия е по-стария модел 1KZ който е 125 конски сили, който има склонност към прегряване( при дълги патувания по магистрала с по-висока скорост. При каране извън пътя няма такава опасност.) вторият е 3.0 D4D който е много здрав ( много) дизел, сравнен с по-стария и другите конкурентни.. ТЛК 90 е на рама и отпред е с независимо окачване, само задния мост е цял. Блокажи не съм сигурен дали има серийно, но голям + е фултайма и здравата автоматична ск. кутия, ако е и Д4Д направо бонбон. ТЛК 90 според мен е по-добро и здраво от паджерото с което го сравнявате, но човека може да търси и други алтернативи ако не му харесва ленд крузера или е над бюджета му. Моята препоръка е ако търси такъв да направи всичко възможно да е с дизела Д4Д.
Успех.
I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да минеА то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Хюндай Галопер и Паджеро
Витанов написа:Ако няма да е Паджеро другия джип е Тойота Ленд Крузер 90. Тя е с рама и цели мостове. (по-големи ходове от Паджеро 2), гумите са 16". 3.0 дизела е добър.
Без да поставям под съмнения знанията ви бих споделил моите: има два три литрови дизела на 90ката, единия е по-стария модел 1KZ който е 125 конски сили, който има склонност към прегряване( при дълги патувания по магистрала с по-висока скорост. При каране извън пътя няма такава опасност.) вторият е 3.0 D4D който е много здрав ( много) дизел, сравнен с по-стария и другите конкурентни.. ТЛК 90 е на рама и отпред е с независимо окачване, само задния мост е цял. Блокажи не съм сигурен дали има серийно, но голям + е фултайма и здравата автоматична ск. кутия, ако е и Д4Д направо бонбон. ТЛК 90 според мен е по-добро и здраво от паджерото с което го сравнявате, но човека може да търси и други алтернативи ако не му харесва ленд крузера или е над бюджета му. Моята препоръка е ако търси такъв да направи всичко възможно да е с дизела Д4Д.
Успех.
Няма кой да спори че Д4Д е много по-добър от стария.


За магистралните пътувания с висока скорост и джип (не СУВ) според мен е излишно да се говори. Все пак предназначението на джипа е друго.
За мостовете си прав, объркал съм се с ТЛК 80

За блокажи и аз не съм сигурен но фабрично нямат. Което е минус, Паджерото има блокаж на задния диф.
Обаче за мен такъв джиБ трябва да е ръчка, щом ще се кара извън пътя.

Re: Хюндай Галопер и Паджеро
Ако не се търси лукс, спартанския вид е без значение и ще се ползва повече за горско бих предложил ленд крузер 70та серия, Като плюсове: желязна електроника( макар и доста малко), здрави и непретенциозни двигатели ( особено дизелите, които вървят и с по некачествено гориво) здрави трансмисий и федераций, раздатки, мостове( два цели). Имат две модификаций 70ките: лайт дюти: (пружинно окачване, което е по конфортно) и хеви дюти ( ресорно окачване, много друса, но е практически вечно), и двете версий стават за асфалт( но повече от 110км. в час не са препоръчителни), леки и много хард разходки. Накратко това е една от легендите на Тойота, относно здравината и сигурноста на агрегатите.
Минуси: твърда возия, архаичен и бих казал доста спартански интериор ( сравнено с Уазките 70ките са като S-класи
), вече са на годинки и може да има избила ръждица на места, но сравнени с другите си събратя имат добра защита и не гният толкова брутално, друг минус може да се счита цената, много я държат, малко мудни са също, но с малките мотори. Това бих казал е джиБ, другото с независимо отпред минава за сувче, но това си е мое мнение.
друго което може да погледне колегата е по-ново и не много скъпо, нисан терано2 с 2.7 дизела. Хубави неща се чуват за тия машинки, аз личен опит с тях нямам и само знам, че са на шаси, опред с независимо, отзад с цял мост, дизела е много корав и непретенциозен. Не се чуват някакви сериозни слаби страни или повреди, като изключим корозията по някой модели внесени от Австрия примерно.
паджерото също не е лоша машинка, ако е доволен човека и иска пак същата може да потърси такава без ръжди и да си я кара още дълго време, но в ниаккъв случай галопера няма да е по добър от изброеното до сега, да не говорим че оригинала винаги е по добре от копието. Относно галопера дочух че имали сериозни проблеми с ръждата..
Минуси: твърда возия, архаичен и бих казал доста спартански интериор ( сравнено с Уазките 70ките са като S-класи

друго което може да погледне колегата е по-ново и не много скъпо, нисан терано2 с 2.7 дизела. Хубави неща се чуват за тия машинки, аз личен опит с тях нямам и само знам, че са на шаси, опред с независимо, отзад с цял мост, дизела е много корав и непретенциозен. Не се чуват някакви сериозни слаби страни или повреди, като изключим корозията по някой модели внесени от Австрия примерно.
паджерото също не е лоша машинка, ако е доволен човека и иска пак същата може да потърси такава без ръжди и да си я кара още дълго време, но в ниаккъв случай галопера няма да е по добър от изброеното до сега, да не говорим че оригинала винаги е по добре от копието. Относно галопера дочух че имали сериозни проблеми с ръждата..
I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да минеА то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани