Хюндай Галопер и Паджеро

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 343
Регистриран на: 2.04.2008
Местоположение: Европейски съюз
Пол: Мъж
Кара: Комбайн
Мечтае да кара: Фадрома

Хюндай Галопер и Паджеро

Мнение от ukelichko » 11 Яну 2012, 22:45

Нещо рибарското ми Паджеро започна да го яде кафявата чума и искам да си го сменя, та се разрових за ново из нета. И понеже знам, че Хюндай с модела си Галопер буквално са прекопирали Паджерото, разгледах и офертите за този модел. Могат да се намерят доста добри Галоперчета на година и на пари. Въпросът ми към запознатите е дали Галопера като копие(лиценз) на Паджерото е също толкова надеждна машина. Доколкото гледах офертите, всички Галопери са с 2.5 TDI двигател, от който имам доста добри впечатления. Изобщо Паджерото е много добра и здрава машина. Колко здрав е Галопера обаче не знам. Спрял съм се на този модел, понеже е прост като изпълнение, няма електроника и разни екзотични системи, раздатката е механична и има доста части за него. Аз го карам само по черни пътища и от време на време жената го кара на шосе, но рядко. Не ми се взема някоя джипка дето е пълна с електроника, няма никъде части за нея и майсторите я гледат като дрогирани. За това си търсех и Пджеро Двойка, с ТДИ двигател, но те са вече на много години. Галоперите са по-нови та за това се заглеждам в тях.
Знам че в Офроуд форума ще ми дадат отговор, но там ще ми го обяснят много научно, пък и съм новобранец там, та трябва модератор да ми пусне темата. За това питам в БМВ форума.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 181
Регистриран на: 12.03.2008
Местоположение: santa cruz de tenerife
Кара: Турбо малолитражки
Мечтае да кара: AC COBRA

Re: Хюндай Галопер и Паджеро

Мнение от vin_diesel » 12 Яну 2012, 0:09

не пукат ли много главите тези джипки преди години имах паджеро 2,8тди майко мила в какви филми ме е вкарвало другото,че разход под 16 не падаше,но за проходимост е върхът,имах и фронтера спорт2,2дти разход от 8 до 10л и върви със 180 е не е проходим като паджерото но от към лукс, вървеж и удобство е доста над него
Само слабите се стремят към порядък. Силните владеят хаоса. http://www.youtube.com/watch?v=V8mCgjbBPMk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 343
Регистриран на: 2.04.2008
Местоположение: Европейски съюз
Пол: Мъж
Кара: Комбайн
Мечтае да кара: Фадрома

Re: Хюндай Галопер и Паджеро

Мнение от ukelichko » 12 Яну 2012, 0:31

Моето е 2.5 и от към мотор не съм имал проблеми. То и други проблеми не съм имал с изключение на ръждата. Просто си одъртя, 93-та годин е. Същевременно има слънчеви Галопери 2000-та година 6-7К, но дали са така здрави. Искам точно нещо такова, защото жената си го кара като евридейка. А да си взема нещо скъпо и лъскаво и да го вкарам в тинята и в шубраците е кощунство.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1627
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: София/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F
Мечтае да кара: Самолет

Re: Хюндай Галопер и Паджеро

Мнение от Е.Димитров » 12 Яну 2012, 10:47

ukelichko написа:Моето е 2.5 и от към мотор не съм имал проблеми. То и други проблеми не съм имал с изключение на ръждата. Просто си одъртя, 93-та годин е. Същевременно има слънчеви Галопери 2000-та година 6-7К, но дали са така здрави. Искам точно нещо такова, защото жената си го кара като евридейка. А да си взема нещо скъпо и лъскаво и да го вкарам в тинята и в шубраците е кощунство.

Стегай паджерото и го карай,щото галопера е копирано от паджеро,но с модификациите дето са предложили-тотално няма нищо общо с паджеро,карал съм паджеро няколко години и после за малко подкарах галопер,мисля че беше 2,нищо общо от никъде,ама за сметка на това водна помпа,разни други проблеми и в последствие виеща раздатъчна кутия излезнаха,иначе като цени на части-не са скъпи...
Обаче :OT: ,Най доброто което карах за пресечени местности,това е тойота

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Хюндай Галопер и Паджеро

Мнение от Bavarcho » 12 Яну 2012, 10:53

Те са го прекопирали на вид Паджерото, но здравината му не са могли да я прекопират ;)
Виждал съм как на два Галопера им се чупят раздатката и на другия предния диференциал нещо не искаше да включва, и двете бяха на познат.
А през това време, от около четири години, ние имаме едно Паджеро 2 къса база от последните с 2.8тди и Супер Селект, и гуми 265/70/15", караме го по предназначение (в гората, като ходиме за риба, през дупките не се намалява, катери всякакви бурдюри, теглиме си платформата с всякакви коли) и до сега да чукна на дърво нищо не е изтропало! Окачването е супер здраво. От двигателя също сме доволни, е вярно градско си харчи 13 - 14, с ремаркето градско отива към 16/100. Извънградско харчи доста по малко, особенно ако караш на темпомат. Проблеми не сме имали, а сме сипвали всякакви бъркочи. До сега само масло и филтри сме сменили.
Един приятел има 2.5тди пак къса база, само че без Супер Селект и извънградско си му малее, да не говорим че веднъж взима ремаркето от нас да кара някаква кола, извънградско някъде на близко, после каза че на баирите е било голямо мъчение. За разход харчи му по-малко, един - два литра.
Нашето е от последните '98г., първа регистрация '99г., от тези с раздутите калници (фейслифт си се води) и при тях май проблема с ръждата е малко подобрен. Лятото отдоло цялата рама я намазахме да не тръгва по нея. Сега почнаха да излизат точки по калниците. Задната броня след всяка зима си избива ръжда. Предпазната кора под резервоара и тя постоянно си й избива ръжда.

Ако имаш пари търси от последните 2-ки, задължително със Супер Селект. Последната година поевтиняха доста, преди като взимахме нащо такава 2-ка под 13хил. нямаше, сега ги гледам има ги за под 10хил.
Джиповете са два Паджеро и Ленд Крузър.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 542
Регистриран на: 25.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39tdsA "97
Мечтае да кара: c63amg

Re: Хюндай Галопер и Паджеро

Мнение от ShibinG » 12 Яну 2012, 10:54

имам познат с галопер 2.5тди, повече време е седал в сервиза от колкото на пътя :D
още навръщане от автокъщата някакъв ремък притрил водно съединение и главата беше станала на швейцарско сирене а датчиците се бяха стопили като пластелин.
След няколко месеца счупи скорости , и това е засега :)
6>4

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: Хюндай Галопер и Паджеро

Мнение от K_Ilkov » 12 Яну 2012, 11:00

гледам моного хора с познати с галопери :mhihi:
и аз имам познат, който имаше галопер - като цяло беше кекаф и имаше бая ръжди

ако ти е читаво технически паджерото по-добре го изкърпи стегни и тн вкарай някой лев в него
щото иначе за 6-7к е по-вероятно да се вкараш в по-голям филм от едно кърпене
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Re: Хюндай Галопер и Паджеро

Мнение от madpetio » 12 Яну 2012, 11:05

и аз съм за Паджерото имах 97 2.5тди по мотора нищо не съм пипал! Е счупи раздатката на магистралата в Сърбия :mhihi: Ама всичко е Шанс!
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Хюндай Галопер и Паджеро

Мнение от cod-cdbp » 12 Яну 2012, 11:42

И аз бих предпочел Панчаревото... много по здрав и читав джип е ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 343
Регистриран на: 2.04.2008
Местоположение: Европейски съюз
Пол: Мъж
Кара: Комбайн
Мечтае да кара: Фадрома

Re: Хюндай Галопер и Паджеро

Мнение от ukelichko » 12 Яну 2012, 14:17

Добре, отказах се от Галопера. Дайте сега мнение за Паджерците след 2000-та година. Или някаква друга алтернатива на Паджерто, но дълга база и ако може с опция за седем места(понякога водя и племенниците за риба). Тойота, Гранд Чероки, нещо такова.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 457
Регистриран на: 26.07.2003
Местоположение: София
Кара: ...

Re: Хюндай Галопер и Паджеро

Мнение от 520i » 12 Яну 2012, 14:26

ukelichko написа:Добре, отказах се от Галопера. Дайте сега мнение за Паджерците след 2000-та година. Или някаква друга алтернатива на Паджерто, но дълга база и ако може с опция за седем места(понякога водя и племенниците за риба). Тойота, Гранд Чероки, нещо такова.


Тойота, който и модел да е няма да сгрешиш :yes:
Изображение

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Хюндай Галопер и Паджеро

Мнение от Bavarcho » 12 Яну 2012, 15:57

ukelichko написа:Добре, отказах се от Галопера. Дайте сега мнение за Паджерците след 2000-та година. Или някаква друга алтернатива на Паджерто, но дълга база и ако може с опция за седем места(понякога водя и племенниците за риба). Тойота, Гранд Чероки, нещо такова.


Имаш предвит Паджеро 3?
Нали знаеш че трябва да дигнеш още доста бюджета ;)
За Паджеро 3... рамата се замества със самоносеща конструкция. По-ниско е от 2-ката, но ходовете са по-големи. (височината се оправя с един боди лиф, но си трябват пари).
Пак имаме Супер Селект, дажа става малко по-интелигентен, с него е задоволително проходим. Гумите са 16"
Дизели има стария 2.8, и нов 3.2 комън рейл който харчи колкото 2.8, но върви доста повече. (все пак е 160к.с.)
Вътре няма нищо общо с 2-ката, много по комфортен е. (малко по-широк ми се струва). Принципно 2-ката не е от най-комфортните за пътуване джипове.
И все пак си е една крачка към паркетниците.

Ако няма да е Паджеро другия джип е Тойота Ленд Крузер 90. Тя е с рама и цели мостове. (по-големи ходове от Паджеро 2), гумите са 16". 3.0 дизела е добър.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 214
Регистриран на: 11.06.2010
Пол: Мъж

Re: Хюндай Галопер и Паджеро

Мнение от Витанов » 12 Яну 2012, 17:15

Ако няма да е Паджеро другия джип е Тойота Ленд Крузер 90. Тя е с рама и цели мостове. (по-големи ходове от Паджеро 2), гумите са 16". 3.0 дизела е добър.



Без да поставям под съмнения знанията ви бих споделил моите: има два три литрови дизела на 90ката, единия е по-стария модел 1KZ който е 125 конски сили, който има склонност към прегряване( при дълги патувания по магистрала с по-висока скорост. При каране извън пътя няма такава опасност.) вторият е 3.0 D4D който е много здрав ( много) дизел, сравнен с по-стария и другите конкурентни.. ТЛК 90 е на рама и отпред е с независимо окачване, само задния мост е цял. Блокажи не съм сигурен дали има серийно, но голям + е фултайма и здравата автоматична ск. кутия, ако е и Д4Д направо бонбон. ТЛК 90 според мен е по-добро и здраво от паджерото с което го сравнявате, но човека може да търси и други алтернативи ако не му харесва ленд крузера или е над бюджета му. Моята препоръка е ако търси такъв да направи всичко възможно да е с дизела Д4Д.

Успех.
I am beton!

Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да мине :mhihi: А то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Хюндай Галопер и Паджеро

Мнение от Bavarcho » 12 Яну 2012, 18:26

Витанов написа:
Ако няма да е Паджеро другия джип е Тойота Ленд Крузер 90. Тя е с рама и цели мостове. (по-големи ходове от Паджеро 2), гумите са 16". 3.0 дизела е добър.



Без да поставям под съмнения знанията ви бих споделил моите: има два три литрови дизела на 90ката, единия е по-стария модел 1KZ който е 125 конски сили, който има склонност към прегряване( при дълги патувания по магистрала с по-висока скорост. При каране извън пътя няма такава опасност.) вторият е 3.0 D4D който е много здрав ( много) дизел, сравнен с по-стария и другите конкурентни.. ТЛК 90 е на рама и отпред е с независимо окачване, само задния мост е цял. Блокажи не съм сигурен дали има серийно, но голям + е фултайма и здравата автоматична ск. кутия, ако е и Д4Д направо бонбон. ТЛК 90 според мен е по-добро и здраво от паджерото с което го сравнявате, но човека може да търси и други алтернативи ако не му харесва ленд крузера или е над бюджета му. Моята препоръка е ако търси такъв да направи всичко възможно да е с дизела Д4Д.

Успех.


Няма кой да спори че Д4Д е много по-добър от стария. :yes: Обаче бюджете скача още :confused: Стария 3.0 според мен е добър за извън пътя.
За магистралните пътувания с висока скорост и джип (не СУВ) според мен е излишно да се говори. Все пак предназначението на джипа е друго.
За мостовете си прав, объркал съм се с ТЛК 80 :yes:
За блокажи и аз не съм сигурен но фабрично нямат. Което е минус, Паджерото има блокаж на задния диф.
Обаче за мен такъв джиБ трябва да е ръчка, щом ще се кара извън пътя.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 214
Регистриран на: 11.06.2010
Пол: Мъж

Re: Хюндай Галопер и Паджеро

Мнение от Витанов » 12 Яну 2012, 19:58

Ако не се търси лукс, спартанския вид е без значение и ще се ползва повече за горско бих предложил ленд крузер 70та серия, Като плюсове: желязна електроника( макар и доста малко), здрави и непретенциозни двигатели ( особено дизелите, които вървят и с по некачествено гориво) здрави трансмисий и федераций, раздатки, мостове( два цели). Имат две модификаций 70ките: лайт дюти: (пружинно окачване, което е по конфортно) и хеви дюти ( ресорно окачване, много друса, но е практически вечно), и двете версий стават за асфалт( но повече от 110км. в час не са препоръчителни), леки и много хард разходки. Накратко това е една от легендите на Тойота, относно здравината и сигурноста на агрегатите.

Минуси: твърда возия, архаичен и бих казал доста спартански интериор ( сравнено с Уазките 70ките са като S-класи :mhihi: ), вече са на годинки и може да има избила ръждица на места, но сравнени с другите си събратя имат добра защита и не гният толкова брутално, друг минус може да се счита цената, много я държат, малко мудни са също, но с малките мотори. Това бих казал е джиБ, другото с независимо отпред минава за сувче, но това си е мое мнение.

друго което може да погледне колегата е по-ново и не много скъпо, нисан терано2 с 2.7 дизела. Хубави неща се чуват за тия машинки, аз личен опит с тях нямам и само знам, че са на шаси, опред с независимо, отзад с цял мост, дизела е много корав и непретенциозен. Не се чуват някакви сериозни слаби страни или повреди, като изключим корозията по някой модели внесени от Австрия примерно.

паджерото също не е лоша машинка, ако е доволен човека и иска пак същата може да потърси такава без ръжди и да си я кара още дълго време, но в ниаккъв случай галопера няма да е по добър от изброеното до сега, да не говорим че оригинала винаги е по добре от копието. Относно галопера дочух че имали сериозни проблеми с ръждата..
I am beton!

Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да мине :mhihi: А то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!

Следваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook