Двигатели : Trabant 601 S VS Fiat 126

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 339
Регистриран на: 2.03.2006
Местоположение: София City !!!

Двигатели : Trabant 601 S VS Fiat 126

Мнение от Frenz0 » 15 Апр 2006, 23:46

Та кой мотор по-лесно се поправя по-малко харчи по-надежден (ако може да се говори въобще за надежност при тези модели) по-бързо набира повече дига :)

спрял съм се на тези два модела ще се прави нещо като бъги
Yeah money and cars, Life of a gangsta in world of stars

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 197
Регистриран на: 19.01.2006
Местоположение: София

Мнение от emcho_k » 15 Апр 2006, 23:57

Що не пробваш от Москвич :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 339
Регистриран на: 2.03.2006
Местоположение: София City !!!

Мнение от Frenz0 » 16 Апр 2006, 0:02

Мноо ми голям московеца
Yeah money and cars, Life of a gangsta in world of stars

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3022
Регистриран на: 28.11.2005
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ///М3
Мечтае да кара: ///М3

Мнение от Гецата » 16 Апр 2006, 0:31

Скачай на двутактовия звяр ;)
п.с.Все пак прави повече обороти от който и да е М-Пауър :mhihi:
Изображение
"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 16 Апр 2006, 5:30

Трабанта е твоята кола. . . ;) Чуства се повече като кола от колкото Фиата.

А чичо ми се кълне че веднъж е дигнал 120км/ч с Трабанта . . . на долу по един хълм . . . с попътен вятър. :mhihi:
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1047
Регистриран на: 2.03.2004
Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D

Мнение от PIONEER » 16 Апр 2006, 9:47

Вземи си някой Трабант за 30-50лв и ти си човека...Мотора е елементарен,центровката на 2Т е малко по-пипкава ама се прави...Виждал съм такова бъги и ние сме си правили...Сваляш мотора със скоростите направо с гредите отдолу и оттам пускаш тръбна конструкация...Нас ни домързя да си правим окачване отзад :mhihi: ама и без него вървеше с вратите настрани :D Та така приготвяй си тръби и 1 чанта с електроди и бъгите е готово сделано...Пускай снимки в процес на работа ;)
Изображение
8.32

големия брат на Монтоя
Аватар
Мнения: 1820
Регистриран на: 20.05.2002
Пол: Мъж

Мнение от BMW_POWER » 16 Апр 2006, 9:49

Да не те отчайвам, ама твоето бъги ще е ма ниво Картинг от треторазрядна писта ....
Защото:
1. На бъгитата двигателя е отзад - задължително!!!
2. Двете марки стават за всичко друго, но не и за офф-роуд.... Тук много вехти трабантаджии ще ме изядат ;)
3. При положение че 125сс3 картове стигат мощност от около 45-50 к.с., то Трабчовите 26 си за никъде.
4. Ако искаш да правиш наистина бъги, то ще ти трябва нещо по-сериозно. За ефтино ти предлагам рама от тръби, два двигателя от ватрбург - сдвоени с по три карбуратора и инжекционни помпи ще си с около 200-220 к.с., скоростна кутия от ЗАЗ или Шкода 100С примерно,1 полуоски от ИФА, защото са здрави ....
Все си е пари, но това са минималните средства. Поне така ги правеха навремето любителите, които нямаха много пари. Сега можи и по-мощен мотор да вземеш, но всичко опира до пари.
А относно Фиата и Траба, от тях картинг може да спретнеш.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1041
Регистриран на: 15.08.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
Мечтае да кара: нещо с турбо
Детайли за колата: телефон

Мнение от Turboman » 16 Апр 2006, 11:06

Двутактовия - по прост,по лек и надежден е,определено ти трябва нещо с въздушно охлаждане

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 339
Регистриран на: 2.03.2006
Местоположение: София City !!!

Мнение от Frenz0 » 16 Апр 2006, 15:19

Бе няма проблем карам го докато не му излезе душата

само предимството на фиата е че повече струва на вторичните :)

ама нема проблем :)
Yeah money and cars, Life of a gangsta in world of stars

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 16 Апр 2006, 16:23

вземи фиата.По голям вътък ще има-особено като ще е бъги.
И аз по едно време минах през тоя тунинг период :mhihi: много си и лапаше ама задното предаване си е задно
Заменям си усилвателя!!

viewtopic.php?f=64&t=228928

коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават... :D

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 16 Апр 2006, 18:29

LAST RIDE написа:вземи фиата.По голям вътък ще има-особено като ще е бъги.
И аз по едно време минах през тоя тунинг период :mhihi: много си и лапаше ама задното предаване си е задно


Не виждам защо да не стане задно предаване с ДВГ от Траби? Единствено ще се затрудни със скоростния лост, но това е решмо. Пък и ще има кола със средно разположен ДВГ. Но иначе големият проблем няма да са 26-те коня(половината умрели), а бързооборотня двигател и малкия въртящ момент. Обаче, ако искате да го карате по поляните край София, ще върви прилично.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 339
Регистриран на: 2.03.2006
Местоположение: София City !!!

Мнение от Frenz0 » 16 Апр 2006, 19:27

TheBoss написа:
LAST RIDE написа:вземи фиата.По голям вътък ще има-особено като ще е бъги.
И аз по едно време минах през тоя тунинг период :mhihi: много си и лапаше ама задното предаване си е задно


Не виждам защо да не стане задно предаване с ДВГ от Траби? Единствено ще се затрудни със скоростния лост, но това е решмо. Пък и ще има кола със средно разположен ДВГ. Но иначе големият проблем няма да са 26-те коня(половината умрели), а бързооборотня двигател и малкия въртящ момент. Обаче, ако искате да го карате по поляните край София, ще върви прилично.


Точно за това си говориме :)
Yeah money and cars, Life of a gangsta in world of stars


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 16 Апр 2006, 20:53

Трабанта е по-добрия вариант, защото е по-опростен и по-бързо се развърта, фичо се чупи повече, особено полуоските му. Но аз мога да ти предложа боксер мотор от Алфа 1.3 за 150кинта щи го дам и е с 4 карбуратора.

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 16 Апр 2006, 21:14

дааа тоя от АЛФАТА ще е :twisted: :twisted: :twisted: Страшен мотор, размера му пак е по-малък, щото е боксер, а върви страшно. Бъгите ще яде баирите много брутално, въпреки якия разход.
BMW only!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 339
Регистриран на: 2.03.2006
Местоположение: София City !!!

Мнение от Frenz0 » 17 Апр 2006, 2:52

ППП ще си помисля :)

а боли ме разхода като ще го изкарвам само събота и неделя
Yeah money and cars, Life of a gangsta in world of stars

Следваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook