Поддръжка между бмв 530д и ауди а8 2007г
Модератор: Общи модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Поддръжка между бмв 530д и ауди а8 2007г
Здравейте.. нов съм във форума и съжалявам ако наруша някое правило..
Бих искал да ви попитам дали имате някаква информация за поддръжката на тези два модела.. ауди а8 и бмв 530д .. и 2те 2007.. 2008.. знам че са различен клас автомобили, но все пак бих се възползвал от всякаква информация свързана с поддръжката.. НАЙ-ВЕЧЕ искам да попитам за окачването.. защото до колкото знам на аудито е въздушно.. на бмв-то мисля, че не е .. защото това въздушно окачване си е ужас ако нещо му стане
Бих се възползвал от всякаква информация.
Благодаря
Бих искал да ви попитам дали имате някаква информация за поддръжката на тези два модела.. ауди а8 и бмв 530д .. и 2те 2007.. 2008.. знам че са различен клас автомобили, но все пак бих се възползвал от всякаква информация свързана с поддръжката.. НАЙ-ВЕЧЕ искам да попитам за окачването.. защото до колкото знам на аудито е въздушно.. на бмв-то мисля, че не е .. защото това въздушно окачване си е ужас ако нещо му стане
Бих се възползвал от всякаква информация.
Благодаря

- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Поддръжка между бмв 530д и ауди а8 2007г
1-та от цената на на аудито е БМВ-то във всички насоки, дори и да сравнявам А6 със 530 пак важи това. От личен опит говоря 

- МИТАКА1654
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 19.12.2008
- Местоположение: Долна Митрополия
- Пол: Мъж
- Кара: biturbo wc,Honda cbr929rr
- Детайли за колата: Audi A6'12 3.0tdi
Re: Поддръжка между бмв 530д и ауди а8 2007г
Taruno написа:1-та от цената на на аудито е БМВ-то във всички насоки, дори и да сравнявам А6 със 530 пак важи това. От личен опит говоря
Аз нещо не схващам какво искаш да кажеш,какво значи "1-та от цената на аудито"?
- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
Re: Поддръжка между бмв 530д и ауди а8 2007г
МИТАКА1654 написа:Taruno написа:1-та от цената на на аудито е БМВ-то във всички насоки, дори и да сравнявам А6 със 530 пак важи това. От личен опит говоря
Аз нещо не схващам какво искаш да кажеш,какво значи "1-та от цената на аудито"?
+1

- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Поддръжка между бмв 530д и ауди а8 2007г
kiko написа:МИТАКА1654 написа:Taruno написа:1-та от цената на на аудито е БМВ-то във всички насоки, дори и да сравнявам А6 със 530 пак важи това. От личен опит говоря
Аз нещо не схващам какво искаш да кажеш,какво значи "1-та от цената на аудито"?
+1колегата се опитва да говори като йода ама нещо не му се получава
+1

При всички положения А8 е по-скъпа за отглеждане




Re: Поддръжка между бмв 530д и ауди а8 2007г
Колеги, да не ме набиете, но А8 е класи над 530д и 730д Говоря за 3.0tdi quattro. Поддръжката няма нищо особено-освен, че е алуминиево и е специфичен филм при нужда от боядисване, скъпо е и възд. окачеане(ест.), но е сравнително здраво. Доста често проблеми създава упр. ел. модул на MMI (I-drive при Алуди) и се прецаква монитора на навигацията(в смисъл механизма за прибиране/изваждане). За мен най-голямият проблем е, че всички са на около 500 к км...
- JanTonko
-
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 25.03.2015
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: MB S 65 AMG W221; BMW 320d F30
- Мечтае да кара: гравитацията да не влияе върху циците :-)
- Детайли за колата: MB S 65 AMG engine swapped 7G Tronic W221- 742,8 whp, 1200 NM torque electronically reduced; BMW 2012 320d F30 251.6 bhp and 529.3 Nm remap stage 3
Re: Поддръжка между бмв 530д и ауди а8 2007г
И аз да споделя едно мнение от първа ръка относно поддръжката на премиум лимузина ( е не е ауди,Мерц е)
Няма нищо евтино по която и да е премиум лимузина (към А8,добавям С-ката на Мерц, 7-цата на БМВ и файтона на ФВ, за други екзотики няма да коментирам). Та по тези коли, които като нови са стрували 100 000+ няма как да очаквате ''малки'' трицифрени ремонти. Там малките ремонти почват от над хилядарка и удрят преспокойно една 5 цифрена сума. Причината пазара ни да е залят от ''супер офертите'' за тези лимузини е, че вече или им е изтекла удължената гаранция или наближават скъпите ремонти.А повярвайте ми, афтърмаркет части за тия коли няма. Там сте само при офиц. вносител и си пачкате сухо за кефа да се возите в лимузина.
Няма нищо евтино по която и да е премиум лимузина (към А8,добавям С-ката на Мерц, 7-цата на БМВ и файтона на ФВ, за други екзотики няма да коментирам). Та по тези коли, които като нови са стрували 100 000+ няма как да очаквате ''малки'' трицифрени ремонти. Там малките ремонти почват от над хилядарка и удрят преспокойно една 5 цифрена сума. Причината пазара ни да е залят от ''супер офертите'' за тези лимузини е, че вече или им е изтекла удължената гаранция или наближават скъпите ремонти.А повярвайте ми, афтърмаркет части за тия коли няма. Там сте само при офиц. вносител и си пачкате сухо за кефа да се возите в лимузина.
MB S 65 AMG 742,8 whp, 1200 NM torque 1/4 mile 10. 133 sec/s. The one and only 1200 NM Mercedes gerabox in Europe for now.
THE BLACK BEAST
THE BLACK BEAST
Re: Поддръжка между бмв 530д и ауди а8 2007г
Аудито какво е. 3..0 или 4.2 или...
Колко пък да е голям филма с въздушното окачване. 400лв. на брой амортисьор и стават като нови. Много по-голям е филма на 7-цата с нейните амортисьори ако е с EDC.
Колко пък да е голям филма с въздушното окачване. 400лв. на брой амортисьор и стават като нови. Много по-голям е филма на 7-цата с нейните амортисьори ако е с EDC.
Re: Поддръжка между бмв 530д и ауди а8 2007г
Става въпрос за 3.0 тди за аудито.. относно аудито някой има ли някакво мнение за пъргавината на 3.0 тди, защото все пак си е тежка кола.. докато 530д е доста пъргава, но там купето е различно
- JanTonko
-
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 25.03.2015
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: MB S 65 AMG W221; BMW 320d F30
- Мечтае да кара: гравитацията да не влияе върху циците :-)
- Детайли за колата: MB S 65 AMG engine swapped 7G Tronic W221- 742,8 whp, 1200 NM torque electronically reduced; BMW 2012 320d F30 251.6 bhp and 529.3 Nm remap stage 3
Re: Поддръжка между бмв 530д и ауди а8 2007г
Веднага ти казвам за пъргавината на А8 3.0 ТДИ 233 к.с. - незадоволителна за тази кола. Много е тежка- базова започва от почти 2 тона (без няколко кила), всякакви чипнати голфове 2.0 тди ще ти ''обърнат'' огледалата, е поне максималната скорост на А8-цата по километраж е малко над 240 км/ч.Разхода е подобаващ за такъв кораб- на мен под 17/100 в града и 9.6 извън не ми е падала.Тая кола задължително е автомат и има ДПФ, които помагат много сериозно за този разход. Относно 530д нямам мнение как върви,понеже сега обикалям по автокъщите и си търся такава за втора кола. И там всяка втора е чипната от келешите автотъргаши, за да може що годе да върнат част от умрелите коне и да заблудят ''балъците''. Но има осезаема разлика от соленоидните (218 к.с.) и пиезо (231,235 к.с.) 530-ки. Вторите вървят прилично и без чип и ''скачат'' от 1500 оборота и вървят почти до червено, първите ''скачат'' доста по-късно и ''свършват'' доста по-рано, с чип малко им се оправят нещата. За разхода им нямам пряко наблюдение и ще си мълча.
MB S 65 AMG 742,8 whp, 1200 NM torque 1/4 mile 10. 133 sec/s. The one and only 1200 NM Mercedes gerabox in Europe for now.
THE BLACK BEAST
THE BLACK BEAST
- CTORH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 328ci
Re: Поддръжка между бмв 530д и ауди а8 2007г
JanTonko написа:... Но има осезаема разлика от соленоидните (218 к.с.) и пиезо (231,235 к.с.) 530-ки. Вторите вървят прилично и без чип и ''скачат'' от 1500 оборота и вървят почти до червено, първите ''скачат'' доста по-късно и ''свършват'' доста по-рано, с чип малко им се оправят нещата. За разхода им нямам пряко наблюдение и ще си мълча.
Под "соленоидните" и "пиезо" имаш предвид начина на превключване на дюзите ли?
Последна промяна CTORH на 26 Мар 2015, 11:29, променена общо 1 път
Re: Поддръжка между бмв 530д и ауди а8 2007г
JanTonko написа:И аз да споделя едно мнение от първа ръка относно поддръжката на премиум лимузина ( е не е ауди,Мерц е)
Няма нищо евтино по която и да е премиум лимузина (към А8,добавям С-ката на Мерц, 7-цата на БМВ и файтона на ФВ, за други екзотики няма да коментирам). Та по тези коли, които като нови са стрували 100 000+ няма как да очаквате ''малки'' трицифрени ремонти. Там малките ремонти почват от над хилядарка и удрят преспокойно една 5 цифрена сума. Причината пазара ни да е залят от ''супер офертите'' за тези лимузини е, че вече или им е изтекла удължената гаранция или наближават скъпите ремонти.А повярвайте ми, афтърмаркет части за тия коли няма. Там сте само при офиц. вносител и си пачкате сухо за кефа да се возите в лимузина.

Няма начин да няма начин
- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Поддръжка между бмв 530д и ауди а8 2007г
Понеже в Бг са най-хитрите и умните, затова се продават 10 годишни премиум лимузини за без пари, по-интересното е, че се купуват.
След това започва чудене и маене
След това започва чудене и маене
- JanTonko
-
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 25.03.2015
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: MB S 65 AMG W221; BMW 320d F30
- Мечтае да кара: гравитацията да не влияе върху циците :-)
- Детайли за колата: MB S 65 AMG engine swapped 7G Tronic W221- 742,8 whp, 1200 NM torque electronically reduced; BMW 2012 320d F30 251.6 bhp and 529.3 Nm remap stage 3
Re: Поддръжка между бмв 530д и ауди а8 2007г
CTORH написа:JanTonko написа:... Но има осезаема разлика от соленоидните (218 к.с.) и пиезо (231,235 к.с.) 530-ки. Вторите вървят прилично и без чип и ''скачат'' от 1500 оборота и вървят почти до червено, първите ''скачат'' доста по-късно и ''свършват'' доста по-рано, с чип малко им се оправят нещата. За разхода им нямам пряко наблюдение и ще си мълча.
Под "соленоидните" и "пиезо" имаш предвид начина на превключване на дюзите ли?
Колега СТОЯН,
ето ти по-научно инфо за пиезо и соленоидните инжектори. Накратко- пиезото е бъдещето.Дават по-голям ''flow'' (сиреч поток, впръскано количество гориво в мотора при по-малки размери и по-голяма екология). Като основен бонус се явяват няколко неща:
По-голямо количество впръскано гориво в мотора- пример 231 кс при 3.0д може да ''вкара'' в мотора около 100мг (така нареченото injected quantity), докато соленоидния му брат 218кс може да ''вкара'' до 80-85мг.
Друго предимство е по-ниския разход при същите условия, заради по-съвършеното впръскване и от там горивоизгаряне в мотора.
По-висока еко норма.
По-голям въртящ момент от по-малко обороти до по-късно, понеже ''захранването'' на мотора с гориво не е проблем при пиезото.
Ето ти английско инфо
While fuel injection systems are traditionally based on the electromagnetic switching effect of a solenoid, a growing number of automotive companies are throwing their weight behind systems that exploit the piezoelectric phenomenon.
In such systems, the application of an electric charge to a piezoelectric element causes slight, controllable and rapid changes in its geometry that can be used to mechanically open the injector needle. In theory piezo injectors are smaller and faster than their solenoid equivalents. This makes it possible to deliver even smaller amounts of fuel accurately. As a result, the number of injection strokes on each working cycle of the engine can be varied almost without restriction.
Bosch has replaced the magnetic coil usually used to control the injection valve with an actuator made of piezo crystals, which expand within an electrical field. The piezo element is built into the body of the injector - hence the name ’inline injector’ - and its movement is transmitted non-mechanically to the rapidly switching nozzle needles. This, said Dohle, allows a more precise measurement of the amount of fuel injected and thus leads to a reduction in harmful combustion products.
Read more: http://www.theengineer.co.uk/news/perfe ... z3VTuX6lY7
MB S 65 AMG 742,8 whp, 1200 NM torque 1/4 mile 10. 133 sec/s. The one and only 1200 NM Mercedes gerabox in Europe for now.
THE BLACK BEAST
THE BLACK BEAST
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани