Поддръжка между бмв 530д и ауди а8 2007г

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 24.03.2015
Пол: Мъж

Поддръжка между бмв 530д и ауди а8 2007г

Мнение от marto3204 » 25 Мар 2015, 0:44

Здравейте.. нов съм във форума и съжалявам ако наруша някое правило..
Бих искал да ви попитам дали имате някаква информация за поддръжката на тези два модела.. ауди а8 и бмв 530д .. и 2те 2007.. 2008.. знам че са различен клас автомобили, но все пак бих се възползвал от всякаква информация свързана с поддръжката.. НАЙ-ВЕЧЕ искам да попитам за окачването.. защото до колкото знам на аудито е въздушно.. на бмв-то мисля, че не е .. защото това въздушно окачване си е ужас ако нещо му стане
Бих се възползвал от всякаква информация.
Благодаря :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Поддръжка между бмв 530д и ауди а8 2007г

Мнение от Taruno » 25 Мар 2015, 11:45

1-та от цената на на аудито е БМВ-то във всички насоки, дори и да сравнявам А6 със 530 пак важи това. От личен опит говоря :confused:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 144
Регистриран на: 19.12.2008
Местоположение: Долна Митрополия
Пол: Мъж
Кара: biturbo wc,Honda cbr929rr
Детайли за колата: Audi A6'12 3.0tdi

Re: Поддръжка между бмв 530д и ауди а8 2007г

Мнение от МИТАКА1654 » 25 Мар 2015, 12:10

Taruno написа:1-та от цената на на аудито е БМВ-то във всички насоки, дори и да сравнявам А6 със 530 пак важи това. От личен опит говоря :confused:


Аз нещо не схващам какво искаш да кажеш,какво значи "1-та от цената на аудито"?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2499
Регистриран на: 23.06.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: сребърна звезда
Мечтае да кара: RAUH

Re: Поддръжка между бмв 530д и ауди а8 2007г

Мнение от kiko » 25 Мар 2015, 12:45

МИТАКА1654 написа:
Taruno написа:1-та от цената на на аудито е БМВ-то във всички насоки, дори и да сравнявам А6 със 530 пак важи това. От личен опит говоря :confused:


Аз нещо не схващам какво искаш да кажеш,какво значи "1-та от цената на аудито"?

+1 :mhihi: колегата се опитва да говори като йода ама нещо не му се получава

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1975
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Re: Поддръжка между бмв 530д и ауди а8 2007г

Мнение от barty » 25 Мар 2015, 14:06

kiko написа:
МИТАКА1654 написа:
Taruno написа:1-та от цената на на аудито е БМВ-то във всички насоки, дори и да сравнявам А6 със 530 пак важи това. От личен опит говоря :confused:


Аз нещо не схващам какво искаш да кажеш,какво значи "1-та от цената на аудито"?

+1 :mhihi: колегата се опитва да говори като йода ама нещо не му се получава


+1 :mhihi:

При всички положения А8 е по-скъпа за отглеждане :mhihi: Вчера се зачетох в Ауди форума точно за А8, че и аз ги харесвам ...и коментара беше "абе 530д е по-добре" :shock: :mhihi:
:yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 657
Регистриран на: 9.06.2008

Re: Поддръжка между бмв 530д и ауди а8 2007г

Мнение от Koliu » 25 Мар 2015, 14:44

Колеги, да не ме набиете, но А8 е класи над 530д и 730д Говоря за 3.0tdi quattro. Поддръжката няма нищо особено-освен, че е алуминиево и е специфичен филм при нужда от боядисване, скъпо е и възд. окачеане(ест.), но е сравнително здраво. Доста често проблеми създава упр. ел. модул на MMI (I-drive при Алуди) и се прецаква монитора на навигацията(в смисъл механизма за прибиране/изваждане). За мен най-голямият проблем е, че всички са на около 500 к км...

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Re: Поддръжка между бмв 530д и ауди а8 2007г

Мнение от © » 25 Мар 2015, 14:49

500к за много или малко го имаш? :mhihi:


Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 25.03.2015
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: MB S 65 AMG W221; BMW 320d F30
Мечтае да кара: гравитацията да не влияе върху циците :-)
Детайли за колата: MB S 65 AMG engine swapped 7G Tronic W221- 742,8 whp, 1200 NM torque electronically reduced; BMW 2012 320d F30 251.6 bhp and 529.3 Nm remap stage 3

Re: Поддръжка между бмв 530д и ауди а8 2007г

Мнение от JanTonko » 25 Мар 2015, 15:00

И аз да споделя едно мнение от първа ръка относно поддръжката на премиум лимузина ( е не е ауди,Мерц е)
Няма нищо евтино по която и да е премиум лимузина (към А8,добавям С-ката на Мерц, 7-цата на БМВ и файтона на ФВ, за други екзотики няма да коментирам). Та по тези коли, които като нови са стрували 100 000+ няма как да очаквате ''малки'' трицифрени ремонти. Там малките ремонти почват от над хилядарка и удрят преспокойно една 5 цифрена сума. Причината пазара ни да е залят от ''супер офертите'' за тези лимузини е, че вече или им е изтекла удължената гаранция или наближават скъпите ремонти.А повярвайте ми, афтърмаркет части за тия коли няма. Там сте само при офиц. вносител и си пачкате сухо за кефа да се возите в лимузина.
MB S 65 AMG 742,8 whp, 1200 NM torque 1/4 mile 10. 133 sec/s. The one and only 1200 NM Mercedes gerabox in Europe for now.
THE BLACK BEAST

ентусиаст
Аватар
Мнения: 932
Регистриран на: 31.08.2008
Местоположение: София
Кара: e65

Re: Поддръжка между бмв 530д и ауди а8 2007г

Мнение от Пилев » 25 Мар 2015, 16:58

Аудито какво е. 3..0 или 4.2 или...

Колко пък да е голям филма с въздушното окачване. 400лв. на брой амортисьор и стават като нови. Много по-голям е филма на 7-цата с нейните амортисьори ако е с EDC.

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 24.03.2015
Пол: Мъж

Re: Поддръжка между бмв 530д и ауди а8 2007г

Мнение от marto3204 » 25 Мар 2015, 22:28

Става въпрос за 3.0 тди за аудито.. относно аудито някой има ли някакво мнение за пъргавината на 3.0 тди, защото все пак си е тежка кола.. докато 530д е доста пъргава, но там купето е различно


Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 25.03.2015
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: MB S 65 AMG W221; BMW 320d F30
Мечтае да кара: гравитацията да не влияе върху циците :-)
Детайли за колата: MB S 65 AMG engine swapped 7G Tronic W221- 742,8 whp, 1200 NM torque electronically reduced; BMW 2012 320d F30 251.6 bhp and 529.3 Nm remap stage 3

Re: Поддръжка между бмв 530д и ауди а8 2007г

Мнение от JanTonko » 26 Мар 2015, 10:05

Веднага ти казвам за пъргавината на А8 3.0 ТДИ 233 к.с. - незадоволителна за тази кола. Много е тежка- базова започва от почти 2 тона (без няколко кила), всякакви чипнати голфове 2.0 тди ще ти ''обърнат'' огледалата, е поне максималната скорост на А8-цата по километраж е малко над 240 км/ч.Разхода е подобаващ за такъв кораб- на мен под 17/100 в града и 9.6 извън не ми е падала.Тая кола задължително е автомат и има ДПФ, които помагат много сериозно за този разход. Относно 530д нямам мнение как върви,понеже сега обикалям по автокъщите и си търся такава за втора кола. И там всяка втора е чипната от келешите автотъргаши, за да може що годе да върнат част от умрелите коне и да заблудят ''балъците''. Но има осезаема разлика от соленоидните (218 к.с.) и пиезо (231,235 к.с.) 530-ки. Вторите вървят прилично и без чип и ''скачат'' от 1500 оборота и вървят почти до червено, първите ''скачат'' доста по-късно и ''свършват'' доста по-рано, с чип малко им се оправят нещата. За разхода им нямам пряко наблюдение и ще си мълча.
MB S 65 AMG 742,8 whp, 1200 NM torque 1/4 mile 10. 133 sec/s. The one and only 1200 NM Mercedes gerabox in Europe for now.
THE BLACK BEAST

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 417
Регистриран на: 30.10.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318is, E46 328ci

Re: Поддръжка между бмв 530д и ауди а8 2007г

Мнение от CTORH » 26 Мар 2015, 11:04

JanTonko написа:... Но има осезаема разлика от соленоидните (218 к.с.) и пиезо (231,235 к.с.) 530-ки. Вторите вървят прилично и без чип и ''скачат'' от 1500 оборота и вървят почти до червено, първите ''скачат'' доста по-късно и ''свършват'' доста по-рано, с чип малко им се оправят нещата. За разхода им нямам пряко наблюдение и ще си мълча.

Под "соленоидните" и "пиезо" имаш предвид начина на превключване на дюзите ли?
Последна промяна CTORH на 26 Мар 2015, 11:29, променена общо 1 път
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1048
Регистриран на: 19.02.2007
Местоположение: Fairbanks, AK

Re: Поддръжка между бмв 530д и ауди а8 2007г

Мнение от pinko_23 » 26 Мар 2015, 11:22

JanTonko написа:И аз да споделя едно мнение от първа ръка относно поддръжката на премиум лимузина ( е не е ауди,Мерц е)
Няма нищо евтино по която и да е премиум лимузина (към А8,добавям С-ката на Мерц, 7-цата на БМВ и файтона на ФВ, за други екзотики няма да коментирам). Та по тези коли, които като нови са стрували 100 000+ няма как да очаквате ''малки'' трицифрени ремонти. Там малките ремонти почват от над хилядарка и удрят преспокойно една 5 цифрена сума. Причината пазара ни да е залят от ''супер офертите'' за тези лимузини е, че вече или им е изтекла удължената гаранция или наближават скъпите ремонти.А повярвайте ми, афтърмаркет части за тия коли няма. Там сте само при офиц. вносител и си пачкате сухо за кефа да се возите в лимузина.


:yes: Напълно съгласен с колегата. Само за пример мога да дам мерцедес Е класа 2002 добре че е служебна, предни амортисьори въздушни 4500 с труд (от фирмата вносител с огромна отстъпка). Покупната стойност на този автомобил е около 10 000 лева дали си заслужава да поддържаш такъв тип кола? И наистина колите висок клас на примамливи цени им предстои голям ремонт.
Няма начин да няма начин

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 5.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Поддръжка между бмв 530д и ауди а8 2007г

Мнение от alekangg » 26 Мар 2015, 11:30

Понеже в Бг са най-хитрите и умните, затова се продават 10 годишни премиум лимузини за без пари, по-интересното е, че се купуват.
След това започва чудене и маене


Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 25.03.2015
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: MB S 65 AMG W221; BMW 320d F30
Мечтае да кара: гравитацията да не влияе върху циците :-)
Детайли за колата: MB S 65 AMG engine swapped 7G Tronic W221- 742,8 whp, 1200 NM torque electronically reduced; BMW 2012 320d F30 251.6 bhp and 529.3 Nm remap stage 3

Re: Поддръжка между бмв 530д и ауди а8 2007г

Мнение от JanTonko » 26 Мар 2015, 12:13

CTORH написа:
JanTonko написа:... Но има осезаема разлика от соленоидните (218 к.с.) и пиезо (231,235 к.с.) 530-ки. Вторите вървят прилично и без чип и ''скачат'' от 1500 оборота и вървят почти до червено, първите ''скачат'' доста по-късно и ''свършват'' доста по-рано, с чип малко им се оправят нещата. За разхода им нямам пряко наблюдение и ще си мълча.

Под "соленоидните" и "пиезо" имаш предвид начина на превключване на дюзите ли?


Колега СТОЯН,
ето ти по-научно инфо за пиезо и соленоидните инжектори. Накратко- пиезото е бъдещето.Дават по-голям ''flow'' (сиреч поток, впръскано количество гориво в мотора при по-малки размери и по-голяма екология). Като основен бонус се явяват няколко неща:
По-голямо количество впръскано гориво в мотора- пример 231 кс при 3.0д може да ''вкара'' в мотора около 100мг (така нареченото injected quantity), докато соленоидния му брат 218кс може да ''вкара'' до 80-85мг.
Друго предимство е по-ниския разход при същите условия, заради по-съвършеното впръскване и от там горивоизгаряне в мотора.
По-висока еко норма.
По-голям въртящ момент от по-малко обороти до по-късно, понеже ''захранването'' на мотора с гориво не е проблем при пиезото.

Ето ти английско инфо

While fuel injection systems are traditionally based on the electromagnetic switching effect of a solenoid, a growing number of automotive companies are throwing their weight behind systems that exploit the piezoelectric phenomenon.
In such systems, the application of an electric charge to a piezoelectric element causes slight, controllable and rapid changes in its geometry that can be used to mechanically open the injector needle. In theory piezo injectors are smaller and faster than their solenoid equivalents. This makes it possible to deliver even smaller amounts of fuel accurately. As a result, the number of injection strokes on each working cycle of the engine can be varied almost without restriction.
Bosch has replaced the magnetic coil usually used to control the injection valve with an actuator made of piezo crystals, which expand within an electrical field. The piezo element is built into the body of the injector - hence the name ’inline injector’ - and its movement is transmitted non-mechanically to the rapidly switching nozzle needles. This, said Dohle, allows a more precise measurement of the amount of fuel injected and thus leads to a reduction in harmful combustion products.

Read more: http://www.theengineer.co.uk/news/perfe ... z3VTuX6lY7
MB S 65 AMG 742,8 whp, 1200 NM torque 1/4 mile 10. 133 sec/s. The one and only 1200 NM Mercedes gerabox in Europe for now.
THE BLACK BEAST

Следваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook