Мнение за Vectra C 2.2
Модератор: Общи модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Мнение за Vectra C 2.2
Търся мнение за въпросната Вектра с мотор 2.2 бензин + автомат, тъй като има няколко оферти за такива коли, регистрирани 2007 - 2009г, купени нови от България, с история, на реални километри от 11 000 до 99 000.
Мотора не е Direct а нормален, ще се кара на газ.
Моля Vicho да не спами в темата
Мотора не е Direct а нормален, ще се кара на газ.
Моля Vicho да не спами в темата


- nqmam_bmw
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 2.11.2013
- Местоположение: гр.София, зона Б-5
- Кара: A3, Sportback, 1.8 TFSI, 160 bhp;
Re: Мнение за Vectra C 2.2
Какво ще рече, че моторът не е "Direct"?
Питам, като настоящ собственик на 2-Опела и карал (служени, лични) доста повече.....


Питам, като настоящ собственик на 2-Опела и карал (служени, лични) доста повече.....


- Николай Диянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 474
- Регистриран на: 24.03.2010
- Местоположение: София/Карнобат
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39/ Е60
- Мечтае да кара: X6 цвят бордо
Re: Мнение за Vectra C 2.2
Управлявал съм такава като служебен автомобил около месец. Много приятна кола, двигателят работи спокойно, просторна е, само не очаквай чудеса при ускорение. При разговор с отговарящия служител за автопарка на фирмата, същият ми сподели, че Вектрите от първите години на производството са имали проблем с веригата и е имало акция, при която са я подменяли в сервизите на Опел. Между другото разходът в градски условия беше доста приличен и особено с газовата въобще няма да усетиш тежест върху бюджета.
Озадачава ме това, че е регистрирана 2007, а моторът не е Директ. Бях останал с убеждението, че всички Вектра C 2.2 са Директ.
Озадачава ме това, че е регистрирана 2007, а моторът не е Директ. Бях останал с убеждението, че всички Вектра C 2.2 са Директ.
- dmxl
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: Велинград
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d 05
- Мечтае да кара: F10 M550D
Re: Мнение за Vectra C 2.2
Бягай далече от Опел, поддръжката е доста солена за такова дърво! От личен опит го казвам!
- Николай Диянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 474
- Регистриран на: 24.03.2010
- Местоположение: София/Карнобат
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39/ Е60
- Мечтае да кара: X6 цвят бордо
Re: Мнение за Vectra C 2.2
dmxl написа:Бягай далече от Опел, поддръжката е доста солена за такова дърво! От личен опит го казвам!
Ами да. Много по- добре едно 528i, с газова уредба, произведено около 1998г. Там проблеми няма, а ако случайно се появят такива всичко е жълти стотинки. Авторът е указал, че колите които гледа са с техническа документация и сервизна история. Ако действително е така, то това предполага, че поне към момента на покупката ще имаш познание какви точно манипулации са извършвани по автомобила. Ама нали си е друго, да си вземеш "перфектно БМВ" на "реални" 150 000км, произведено някъде пред 90те.
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Мнение за Vectra C 2.2
Автомата не е добър.Също и алу-окачването е неприятен момент.Но иначе като всеки Опел е приятен автомобил.Има доста драми по управлението на фарове ,мигачи и тям подобни,пърди им често модула който е там и разни други присъщи за Вектра Ц болежки.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Мнение за Vectra C 2.2
Идеята ми е че са на реални км, много под сто хиляди, с история, с екстри и т. н.
И аз искам Е60 на 50 000 км за 14000лв ама няма.
И аз искам Е60 на 50 000 км за 14000лв ама няма.

- dmxl
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: Велинград
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d 05
- Мечтае да кара: F10 M550D
Re: Мнение за Vectra C 2.2
Николай Диянов написа:dmxl написа:Бягай далече от Опел, поддръжката е доста солена за такова дърво! От личен опит го казвам!
Ами да. Много по- добре едно 528i, с газова уредба, произведено около 1998г. Там проблеми няма, а ако случайно се появят такива всичко е жълти стотинки. Авторът е указал, че колите които гледа са с техническа документация и сервизна история. Ако действително е така, то това предполага, че поне към момента на покупката ще имаш познание какви точно манипулации са извършвани по автомобила. Ама нали си е друго, да си вземеш "перфектно БМВ" на "реални" 150 000км, произведено някъде пред 90те.
А да те попитам за Астра H дясна полуоска 2400лв с доставка 1 месец от Германия защото няма друга алтернатива освен втора употреба, лагер-главина 450лв как ти се струват? При Вектрата е същото да не и по скъпо!
- Николай Диянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 474
- Регистриран на: 24.03.2010
- Местоположение: София/Карнобат
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39/ Е60
- Мечтае да кара: X6 цвят бордо
Re: Мнение за Vectra C 2.2
dmxl написа:Николай Диянов написа:dmxl написа:Бягай далече от Опел, поддръжката е доста солена за такова дърво! От личен опит го казвам!
Ами да. Много по- добре едно 528i, с газова уредба, произведено около 1998г. Там проблеми няма, а ако случайно се появят такива всичко е жълти стотинки. Авторът е указал, че колите които гледа са с техническа документация и сервизна история. Ако действително е така, то това предполага, че поне към момента на покупката ще имаш познание какви точно манипулации са извършвани по автомобила. Ама нали си е друго, да си вземеш "перфектно БМВ" на "реални" 150 000км, произведено някъде пред 90те.
А да те попитам за Астра H дясна полуоска 2400лв с доставка 1 месец от Германия защото няма друга алтернатива освен втора употреба, лагер-главина 450лв как ти се струват? При Вектрата е същото да не и по скъпо!
Цени не мога да коментирам, въпреки че ми се струва, колега, че и ти говориш наизуст. Освен това, ако посоченото от теб са цени при дилъра то нормално е да са завишени в пъти над тези от независими доставчици. Иначе електрическите проблеми на Опел Вектра Ц са отстранени при по- късните производствени години, а колегата се е ориентирал именно към тях. Личното ми мнение е следното: колега, ако ти допада возилото и всичко е изрядно по автомобилната му история, купувай го. Докато имах възможност да го управлявам като служебна кола, много ми допадна возията и екстрите, а и екстериорно е привлекателен.
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Мнение за Vectra C 2.2
Ще видим как ще се разберем, при всички положения е трудно намирането на семейна кола до 15 бона на малко км, с екстри и история.
Колите са фейслифт, от последните произведени.
Колите са фейслифт, от последните произведени.

- МИТАКА1654
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 19.12.2008
- Местоположение: Долна Митрополия
- Пол: Мъж
- Кара: biturbo wc,Honda cbr929rr
- Детайли за колата: Audi A6'12 3.0tdi
Re: Мнение за Vectra C 2.2
Дясна полуоска за астра Н е 390лв без отстъпки в Евро 07
- dmxl
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: Велинград
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d 05
- Мечтае да кара: F10 M550D
Re: Мнение за Vectra C 2.2
Николай Диянов написа:dmxl написа:Николай Диянов написа:dmxl написа:Бягай далече от Опел, поддръжката е доста солена за такова дърво! От личен опит го казвам!
Ами да. Много по- добре едно 528i, с газова уредба, произведено около 1998г. Там проблеми няма, а ако случайно се появят такива всичко е жълти стотинки. Авторът е указал, че колите които гледа са с техническа документация и сервизна история. Ако действително е така, то това предполага, че поне към момента на покупката ще имаш познание какви точно манипулации са извършвани по автомобила. Ама нали си е друго, да си вземеш "перфектно БМВ" на "реални" 150 000км, произведено някъде пред 90те.
А да те попитам за Астра H дясна полуоска 2400лв с доставка 1 месец от Германия защото няма друга алтернатива освен втора употреба, лагер-главина 450лв как ти се струват? При Вектрата е същото да не и по скъпо!
Цени не мога да коментирам, въпреки че ми се струва, колега, че и ти говориш наизуст. Освен това, ако посоченото от теб са цени при дилъра то нормално е да са завишени в пъти над тези от независими доставчици. Иначе електрическите проблеми на Опел Вектра Ц са отстранени при по- късните производствени години, а колегата се е ориентирал именно към тях. Личното ми мнение е следното: колега, ако ти допада возилото и всичко е изрядно по автомобилната му история, купувай го. Докато имах възможност да го управлявам като служебна кола, много ми допадна возията и екстрите, а и екстериорно е привлекателен.
колега ти прочете ли правилно какво съм написал или караш през редовете?
1 Говоря ти от личен опит колата ми е в двора и тези пари съм ги дал
2 Някои части като тази полуоска не се произвеждат от никой друг освен от Опел, и да искаш китайска - няма
Парите са си на колегата той да си преценява, очи гледали очи плакали, все пак всичко е късмет и му пожелавам успех с покупката!

- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: Мнение за Vectra C 2.2
Колегата е прав за поддръжката, просто е прекалена.
Re: Мнение за Vectra C 2.2
Колега като служител на Опел мога да ти кажа, че колата е хубава, но аз бих се ориентирал към дизелов двигател. 1.9дизел 120 к.с или 1,9 дизел 150 к.с
Разхода там е малък. А и като части не са много скъпи. Наистина едина лагер-главина на Вектра струва 350 лв. Но там идва заедно с датчика за АБС, главината и т.н.
2.2 бензин по мой наблюдения ( от колите идващи в сервиза) не е добър двигател. Проблемен е. Това е мойто мнение и наблюдение върху тази кола.
Имах служебна вектра ц на 290 000 км и колата беше пушка. 1.9 дизел 120 к.с. Градско с 60 литра нафта минавах към 800-880 км. Ти си направи сметката
Поздрави
Разхода там е малък. А и като части не са много скъпи. Наистина едина лагер-главина на Вектра струва 350 лв. Но там идва заедно с датчика за АБС, главината и т.н.
2.2 бензин по мой наблюдения ( от колите идващи в сервиза) не е добър двигател. Проблемен е. Това е мойто мнение и наблюдение върху тази кола.
Имах служебна вектра ц на 290 000 км и колата беше пушка. 1.9 дизел 120 к.с. Градско с 60 литра нафта минавах към 800-880 км. Ти си направи сметката
Поздрави
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]