Бензингейт

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Бензингейт

Мнение от steeN » 08 Ное 2016, 5:02

http://jalopnik.com/america-figured-out ... 1788630969

When the Audi starts up, its transmission engages a ‘low CO2′ program, shifting gears in such a way as to keep engine revs and emissions artificially low. If the steering wheel is turned more than 15 degrees, the car deactivates the program and shifts in its normal, more pollutant fashion that burns more gas and produces more CO2.

Audi figured that the only time the car would run with the steering wheel never moving would be in a lab, on a test bed. This is a similar philosophy to the classic ‘dyno mode’ cheat that kicked off Dieselgate. It’s so simple, and apparently it was enough to get Audis to pass emissions tests in lab situations they might have never passed in real world conditions.

The cheat was only implemented on cars with an automatic transmission with an internal designation AL 551. This appears to be a particular variant of the eight-speed unit Audi sources from transmission supplier ZF, set up for Quattro models.


Този път дизелови И бензинови модели...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

големия брат на Монтоя
Аватар
Мнения: 1820
Регистриран на: 20.05.2002
Пол: Мъж

Re: Бензингейт

Мнение от BMW_POWER » 08 Ное 2016, 5:23

Ето една уникална статия, която казва много истини

Под шумок выборов в США – когда вся мировая общественность прикована к тому, кого выберут в президенты Трампа или Клинтон – происходит событие по величине не менее важное, чем выборы в Штатах.
Моё мнение – Самсунгу и Южной Корее капец, нет не сразу, постепенно в ближайшие 5-10 лет. Вы думаете я спешу и преувеличиваю с выводами? Вы думаете они оправятся? Скорее всего нет… Всё на много серьезнее, одним ударом пяток шаров в лузу – элита по-другому не работает. Самсунг – это только один внешний видимый шарик. Есть и другие…
Кроликов разводить это целое искусство.
Моя бабушка говорила, что кроликов сложнее прокормить, чем корову – жрут больше, мясо меньше, а молока вообще нет. Зато есть пушистая шкурка.
Сперва расскажу, как тихо, незаметно развели Финнов, а про Южную Корею Вы сами сделаете выводы. Также сможете сделать выводы как будут разводить Германию, Японию, кого там еще. И это будет независимо от того, кого выберут в Штатах, через неделю. Причем, если выберут Трампа – процесс может быть резвее.
Как там Хазин предсказывал, что Южная Корея, Япония – со временем войдут в Таможенный Союз. Теперь это почти очевидно. Вопрос на 5-8 лет, максимум. Финны скорее всего тоже войдут – им тоже деваться некуда.
Но сначала подробности про Самсунг из-за чего собственно весь сыр бор.
Руководство Samsung на коленях извинилось за Galaxy Note 7
Компания Samsung приостановила продажи Galaxy Note 7 по всему миру после сообщений о взрывах устройств из новой партии. Производитель просит отключить питание смартфонов и не трогать их.
Reuters утверждает, что из-за остановки продаж компания не сможет реализовать 19 млн смартфонов. В результате убытки Samsung достигнут 17 млрд долларов.
Samsung Galaxy Note 7 впервые отозвали с рынка из-за нескольких десятков случаев возгорания и приостановили продажи 2 сентября.
Samsung отзывает почти 3 млн стиральных машин
Samsung объявила отзывную кампанию стиральных машин с вертикальной загрузкой из-за 733 экземпляров, которые спровоцировали травмы людей в США, сообщает ТАСС.
Отзыву подлежат 34 модели машин Samsung в США — 2,8 млн штук уже продано.
Обратите внимание. Что отзывы подлежат модели, проданные именно в США. Т.е. претензии идут из Штатов. А в Европе что? Из 34 моделей – разве в Европе ни одной не продавали? Почему в Европе молчат, неужели там нет таких проблем? Ведь в Европе защита прав потребителей жестче чем в Штатах.
Если со стиралками из-за 733 экземпляров, которые спровоцировали даже травмы людей – отзывают почти 3млн. То с телефонами совсем бардак – несколько десятков случаев и отзыв 19 млн телефонов. А точнее можно? Сколько это несколько десятков? 21 или 23 – это тоже несколько десятков. И ради этого отзывать 19 миллионов новых телефонов?
А ничего что несколько лет назад IPhone-ы тоже сильно перегревались и взрывались? Их то чего не отозвали миллионов 19?
Эти несколько десятков Самсунгов – точно сами возгорелись? Опять только в Штатах? Если большой брат сказал, что сами загорелись – спорить нельзя. Большой брат всегда прав – у него даже есть министерство правда на этот счет, которое никогда не врёт.
Вам это ничего не напоминает? Ах да, Фольксваген – который отделался иском на 14 млрд долларов. А еще Дойчебанк напоминает – с ним пока еще торгуются на какую сумму вчинить иск и похоже добьют окончательно, если не через иск, то просто разорят.
Если разорить и ДойчеБанк и Фольксваген – безработица в Германии поднимется до 50%.
У них много смежников. Вот так тихо, без всяких ВТО, разоряют старых партнёров - сами виноваты, сами облажались - Вы ничего такого не подумайте. Вот только резко это делать нельзя, а то остальные бараны убегут от заклания. Но большой брат уже решил – на колбасу. Всех.
Это еще не всё, мне это напоминает Финнов. Но про них почти ничего не известно. Их разоряли, начиная с 2004 года, на много тише, без шумихи – прикрывшись лозунгами захвата всего мира, через супер партнёрство 2х гигантов Nokia и Microsoft.
Кролики думали, что любят друг друга, а на самом деле их разводили.
Правда, как у Финнов, так и у Самсунга – любовь была односторонняя. Когда Nokia и Microsoft триумфально «поженились» в 2004, в смысле заключили стратегическое партнёрство, под завистливые взгляды – стоимость Nokia оценивалась за 20 млрд евро. ТОП менеджера финнам поставили - из Microsoft - он то ведь опытный и знает толк в телефонах.
И продаж она делала на 30 млрд принося Финнам до 10% ВВП. Через 5-6 лет Microsoft – купила Nokia – за 5 млрд. Кстати, ТОП менеджер получил бонус за это в 20 млн евро - чувак старался работал, не щадя финских животов. Еще через год бренд перестал существовать. Еще через год почти всех сотрудников уволили. Вклад в ВВП и в казну Финнов стало 0.
Партнерство не получилось – их испортил квартирный вопрос, в смысле денежный. Правильно Лёня мы партнёры. Классика жанра.
За что Финнов так? Да, много за что. Как оказалось, и тут 5-6 шаров одним махом в лузу…
1. Финны покусились на святая святых и сделали свою операционную систему для телефонов Symbian. Говорят, классная была операционка. Вот паршивцы, да как они посмели? Неужели они не слышали – что позволено Юпитеру, то не позволено Быку. А уж тем более кролику…
Не просто вперед батьки в пекло поперлись – они батьку окуклили – создали операционку для телефонов, раньше батьки. Они за Linux еще не ответили. Выпустили его в свет, как Джина из Бутылки. А тут вааще обнаглели. Как не хорошо. Появившийся Андроид после Symbiana – выглядел как «жрёт батарейку». Ну еще бы 3-5 лет было упущено.
Операционки – нет ни у кого, кроме Американских ТНК. И пока жив гегемон – ни у кого их и не будет. Ибо не чего ступать на святую территорию. Создав Symbian OS – Нокиа подписала себе смертный приговор. Как минимум надо было менять штаб квартиру, юрисдикцию, гражданство всем сотрудникам, брать в партнёры сами знаете кого…
2. Мавр сделал своё дело – мавр должен умереть.
До 90х финнов очень сильно поддерживала СССР. Под Хельсинки даже была военная база СССР. С развалом СССР – помощь закончилась. В 90х у Финнов начался серьезный кризис.5 лет потерянное поколение.
Спасли Штатовские «инвестиции», открытие рынков Европы и США. А потом в пример показывали всей Восточной Европе – мол смотрите – будете себя правильно вести – получите пряники, будете жить как в Раю, в смысле как в Европейском Сингапуре – так называли Финляндию.
Прибалты и компания намёк поняли правильно – давай соревноваться риторикой кто больше дерьма на вентилятор бросит в сторону России.
Халява для Финнов, сделала своё дело - все страны СЭВ вступили в ЕС, и в НАТО. Последних Болгарию и Румынию приняли в 2004 году.
Но дружба дружбой, а сало за бабки. Кормить 5млн Финнов еще куда не шло, тем более они пашут как пчелки, да и часть расходов Русские оплачивали, через покупку финских товаров. Но кормить Прибалтов – 5 млн, Болгарию 9 млн, Румын 22 млн, + там еще пяток стран есть – откуда бабки Зин?

После этого даже Финнов стало что-то дорого кормить. Кушают уж больно много - уровень жизни номер 1 в мире был несколько лет. Большой брат и сам любит пожрать в 3 хари. И Финнам прислали доктора, тьфу ты - северного пушного - тьфу ты опять ошибся – мелкомягкого зверька Microsoft. Именно в этот 2004 год Финны и заключили своё роковое партнёрство. Совпадение? Не смешите…
Кролики — это не только ценный мех, но и 3-4 кг легко усвояемого… В смысле не только телефоны, но и несколько отраслей Промышленности.
3. Ну и так еще по мелочи…
Финны стали транзитной страной для товаров в Россию.
За въезд и проезд грузовиков по своим дорогам денег не брали. На правило, при въезде ограничение солярки в 200 литров в баке на грузовик – откровенно закрывали глаза. (Деньги на дороги ЕС давал).
За 20 лет построили более 5 крупных портов и десяток мелких – почти с нуля. Очень много сотрудничают с Россией. Инвестировать в Россию стали. Ай-ай-ай – надо и меру знать. Проезд грузовиков слишком легкий. Да и бабки в Россию нельзя вкладывать, тем более заводы строить и инфраструктурные проекты.
4. Визы русским раздавали… Миллионами. За это получали много туристов тратящих миллиарды в год как на путешествие, так и на транзит. Ай-ай-ай туристы всем нужны. Это же бабки на халяву. Ну и к тому же русские должны кланяться и кланяться, на коленках просить разрешения въехать в цивилизованные страны. А не то что в Питере – без приглашения, визы давали в течении недели, почти всем… Ай-ай-ай…

Но Финнам и этого мало - они стали лобировать в ЕС - безвиз для России.
5. Мусульман мигрантов к себе толком не принимали. Всего 5 тысяч и всё.
Семьи у них большие – 5 детей почти норма, т.е. вымирать не хотели. 
В НАТО сами-то не вступают.
Атомную станции строят с русскими. Что-то француцкая за 10млрд, которая не работает - им не нравится.
Начальное образование лучшее в мире.
Гей парады разрешили, вроде делают, но не пиарят. В результате никто о них и не слышал.
Долг страны всего 40% от ВВП – больше не хотят брать в долг.
И много еще по мелочи…
Язык свой не англизирует. (Финны жестко следят за языком. У них очень мало заимствованных слов из английского – даже нет слов, как телефон (puhelin), спорт (urheilu), компьютер (tietokone), принтер (tulostin), ноутбук и другие – используют в основном свои слова)
Не совсем лояльный какой-то "друг" получился… за что кормят-то?
6. Умное дитё сосет сиськи у двух мамок. Финны умудрились и со Штатами дружить, и с Европой, и с Китайцами, и с Русскими, и с Африкой и с Южной Америкой (строят там ЦБК, конкуренцию американским составляют) – наш пострел везде поспел.
Заводы везде строят. Тяжелое оборудование везде продают. Нокия на 30 млрд по всему миру телефонов продаёт. Большим пацанам совсем тесно стало. Не по-божески как-то, подумали они. Решили порядок навести. Тем более время такое, 2008 год, что сам «бог» велел.
Наступил момент истины – начался финансовый кризис.
По результатам работы с 2008-2016 года подведем итоги:
Нокию разорили.
Финские предприятия, в том числе стратегические Штаты - многие скупили. Финны продавать не очень хотели, но их не спросили.
В НАТО не вступили, но заставили заключить партнёрство, что по сути одно и тоже.
Санкции против России ввели.
Туризм из России почти убили.
Порты простаивают, пустеют. Фирмы закрываются.
Outotec – промышленный гигант производящий горнодобывающее оборудование людей увольняет и почти закрылся, контракты со смежниками аннулировал.
Гей браки приравняли к бракам между мужчинами и женщинами.
Школы закрываются. Детские сады закрываются. Наконец-то начиная с 2016 года и прирост население стал отрицательным. Порядочек. Расплодились тут, понимаете ли... Красота.
Магазины и компании закрываются каждую неделю. Торговые центры уже закрываются. Уже появились пустующие здания, то здесь, то там.
Социальные расходы урезают. Беженцев приняли - как полагается 36 тысяч за год.
Безработица зашкаливает. Детей безработных родителей принимают в детские сады только на 4 часа в день. Да, и многих не безработных тоже - крутитесь как можете.
С 1го января 2017 года - безработный ОБЯЗАН согласиться на любою работу, даже если платить будут пять копеек. Что для Финнов с их профсоюзами и установленными тарифами на минимуму оплаты в час - означает КАПЕЦ рынку труда, капец среднему классу. Кто же теперь наймет кого-то на нормальную ЗП?
Долг страны почти удвоился за 8 лет – 70% ВВП. (Т.е. через 8 лет долг будет 120-140% от ВВП?) Всерьёз уже подумывают "спасать" Финнов по Греческому сценарию.Т.е. уже предвкушают как зайчика освежевать, в смысле, грабить будут - благо еще есть что.
Вот так вот – а всё начиналось с Nokia – тихо незаметно. Кризис в 2016м не закончится. Но за 8 лет официальный спад ВВП минус-10%, вместо роста на 5-10%, как было раньше. Сами считайте сколько это в деньгах и рабочих местах.
Причем здесь Южная Корея скажете Вы? Очень много схожего. Тоже много работают.
Южная Корея по идеологическим причинам тоже находится на балансе у Штатов начиная с 50гг. Т.е. более 60 лет.
Немного истории, без конспирологии – всё из Википедии:
После разделения Кореи на две части — Южная Корея лишилась таких отраслей промышленности, как металлургическая, химическая, цементная. На юге были сосредоточены в основном предприятия лёгкой и пищевой промышленности.

Другими словами - ничего у них не осталось.
После окончания войны, США предоставили в 1954—1959 годах около 1,5 миллиарда долларов в виде субсидий и «займов развития».
Этого было мало.
К началу 1958 года число безработных и полубезработных составляло около 4,3 миллиона человек (36,6 % всего трудоспособного населения Южной Кореи)
К 1960гг Северная Корея (!!!) была более развитой страной, чем Южная Корея.
А при социализме, как мы хорошо помним, безработицы или нет или почти нет. Идеологически это было «неправильно» - создавался «дурной» пример. Надо было срочно исправлять ситуацию.
В период развития лёгкой промышленности с 1962 по 1971 года иностранные инвестиции составили 2,6 миллиарда долларов (в ценах тех времён), в основном в виде займов. Сделав ставку на промышленный сектор экономики и ориентированную на экспорт стратегию развития страны.
Другими словами – кроме займов для Южной Кореи – еще открыли рынки сбыта – Южно Корейские товары стали покупать в Штатах. Это тоже субсидия.
Открыть рынки сбыта своих товаров Россия так и не смогла за 25 лет, после развала СССР, даже после вступления в ВТО – кроме сырья, толком ничего не покупают из России. Но зато ввели санкции.
Южная Корея до сих пор находится на не явных субсидиях из Штатов. Рынки для них до сих пор открыты. В 1998 году из 4х азиатских «тигров» – спасли только Южную Корею, выдав им огромный кредит. Денег у Штатов больше нет. У самих в Штатах безработица десятки процентов. А если и частичную занятость посчитать – то получится более 40 % - по словам Трампа.
Покупать товары из Южной Кореи – возможности больше нет. Штатам нужно свои товары покупать и скоращать дефициты, бюджета и сальдо торгового баланса – они зашкаливают. Реально решать вопрос с безработицей.
А Южная Корея еще – отличные автомобили производит. Качество и дизайн автомобилей KIa – выше американского и почти достигло японского. А цена у них ниже, бензина жрут меньше, ломаются меньше. Куда с ними тягаться? – им закрывать лавочку нужно – тут деваться некуда. Американские авто производители, как Вы помните, прошли через банкротство, списали долги. Но всё равно имеют проблемы.
Samsung – компания которая вкладывает в научные исследования больше всех в мире –
объясняю, они вкладывают в научные исследования больше чем Intel, или Apple. Они что собрались пустить Apple по маршруту Motorola? Линейка производимых товаров – на много шире, линейка телефонов шире. И хотя они не пересекали святая святых красных линий, как собственная операционка и заигрывание с Россией – но они пересекли свою красную линию – деньги не проедают, а вкладывают в науку.
Сперва банкротство Hanjin – крупнейшего корейского морского перевозчика – своим перевозчикам работы не хватает – вся отрасль в глубочайшем кризисе. Правительство Южной Кореи – сразу предупредило, что спасать не будут – денег нет. Хотя вопрос был на несколько миллиардов – и вроде это мелочь, для 1,678 триллионного ВВП. А вот и не мелочь оказалось – денег нет. Еще бы деньги приходили из Штатов. А они больше не дают – нету.
Репутация Samsung – падает – спасибо СМИ, а это снижение сбыта. + Паподос на 17млрд убытков, которые не покроет правительство Южной Кореи – этого достаточно, чтобы кардинально урезать расходы на научные исследования минимум на 2-3 года. Что в свою очередь достаточно, чтобы потерять лидерство и исчезнуть с рынка на всегда, как и Nokia.
Вернемся к телефонам Galaxy Note 7 – их выпустили на рынок, потому что спешили из-за безумной конкуренции. Неужели не могли несколько месяцев подождать и как следует протестировать? Нет, не могли - конкуренция. А теперь представьте себе 2-3 года без научных исследований?
Сравните 2х летний флагман Самсунг Galaxy S5 и сегодняшний средненький телефон Huawei Honor 8. Если Самсунг остановит НИОКР на 2-3 года, а он остановит - в общем Самсунгу капец.
Самсунг потянет за собой на дно еще тысячи смежных компаний.
Которые работают и с LG. Это поднимет себестоимость продукции LG – что означает, что и они вылетят с рынка или уступят большую часть своей доли.
Если судить по Финнам – через 8 лет внешний долг Южной Кореи, который сейчас почти 40% - скорее всего удвоится и достигнет процентов 70 от ВВП. А сам ВВП упадёт процентов на 10. Безработица зашкалит. Южной Корее – капец.
В общем теперь сценарий МЛ Хазина, когда Южная Корея входит в таможенный союз – не кажется уже таким безумным. Не правда, ли?
Отличная Финская схема. Не знаю сколько раз она еще прокатит. Все шито белыми нитками – комар носа не подточит. А Вы думали, чего Японцы так засуетились с островами? Похоже не в островах дело. Хотя они от них не откажутся, если дадут. Острова – это только прикрытие – для того, чтобы налаживать диалог.
Партнерству со Штатами – капец. Экспорту в Штаты уже капец, хотя он еще будет несколько лет. Для всех капец – для Южной Кореи, для Японии, для Европы. Всё, любовь прошла – всё испортил «квартирный» вопрос. Это партнёрство в стиле МММ – правильно Лёня они всё еще партнёры. Мы знаем что это значит.
Острова можно не отдавать, про них даже можно не говорить – достаточно подождать и через 8 лет Японцы с Корейцами – сами попросятся в Таможенный Союз, возможно, как и Самсунг на картинке – на коленках.
Я не удивлюсь, если окажется, что Японцы не за острова сейчас с Путиным договариваются, а уже сейчас договариваются о вступлении в Таможенный Союз. Это было бы мудро с их стороны, в сложившейся ситуации.
Через пару тройку лет – Штатовские рынки сбыта Японцам закроют окончательно – они в 90х узнали цену "дружбы" со Штатами и понимают – было бы мудро с их стороны, к тому моменту – обсудить все детали о вступление в ТС, чтобы потом вступить без промедления.


Преведете си я и .... четете между редовете. Ханджин фалира и това е невиждан шамар за шипинга като цяло. Досага такова нещо не се е случвало в историята и всички са като в небрано лозе. Нямам идея дали има колеги, които са в тази сфера. Стоки за $14 000 000 000 (по покупи цени) се оказаха в морето. Арестуват кораби, не ги пускат да акостират, обикалят през Магелановия проток, защото в Панамския канал ще и арестуват. Изобщо шаш и паника. Самсунг и другите южно корейци просто са разпънати. Това са стоки, които са осноно за предстоящите празници плюс редовната електроника. Много малки компании директно ще фалират. Другите шипиг компании са горови да помогнат, но на такива цени, че ....

Та американците здраво атакуват по всички фронтове. Нарочват те и ходи доказвай, че нямаш сестра после.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Бензингейт

Мнение от steeN » 08 Ное 2016, 6:18

В случая търсиш под вола теле. Стандартите в Калифорния са най-строгите в света, до преди няколко години изобщо нямаше производител, който можеше да покрие екологичния стандат с дизелов двигател.

Аз самия дори спорих с продавача в местния VW дилър, преди няколко години, когато придружавах приятел да си купи Джета ТДИ. Мислех, че лъже, че покрива калифорийските изисквания без уреа. Е оказа се, че не той е лъжел в крайна сметка, а VW. Сега ще му купят колата на почти колкото я е взел и ще му дадат и кеш отгоре.

Ако азотните оксиди ти се струват безобидно нещо, прочети малко за киселинни дъждове и белодробни заболявания като астма :idea:

п.с. и пропуска в същност го откри частна организация, не държавата, което показва, че дори и тук са толкова некадърни, че не могат да следят за собствените си стандарти дори (превантивен удар :mhihi:)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Бензингейт

Мнение от zvetiko » 08 Ное 2016, 8:50

След като са толкова строги:

7 от 10-те места с най-мръсен въздух в САЩ са в Калифорния

Самоубийци или заточеници – все едно – смъртта няма произход!

Седем от десетте места в Съединените Американски Щати с най-мръсен въздух се намират в щата Калифорния.
Това сочат данните публикувани от Американската белодробна асоциация.
№ 10 в „черна“-та класация на 10 топ-града е Питсбърг-Ню Касъл в Пенсилвания, с население от 2,4 милиона души.
Столицата на Калифорния Сакраменто е класирана под № 9.
Следващият №8 е Модесто – пак място от щата с най-много претенции за чистота.
Бирмингам в Алабама е класиран седми.
Районът на Финикс-Меса-Скотсдейл с население от 4,3 милиона, намиращ се в Аризона записва шеста позиция.
И отново мръсно петно в „чистия“ щат – Хенфорд-Коркоран с население от 150 000 е пето поред.
Вече не е изненада къде се намира следващият под номер 4 – Висалия-Портвил с население от 430 000, и отново в Калифорния.
И третият в класацията е от щата с най-много и най-високите глоби за замърсяване на въздуха – това е Фресно и Мадера с население от 1,1 милиона души.
Неочаквано второ място, а не първо, заема „Столицата на световния ентертеймънт“ Лос Анджелис, придружен от прилежащите Ривърсайд и Лонг Бийч, с население от 17,8 милиона.
На „върха“ е Бейкърсфийлд с население от 800 000, и отново, и отново в Калифорния
Ако съберем броят на хората дишащи опасно замърсен въздух, и то само в 10-те най-замърсени места то ще получим една страшна милионна цифра!
Самоубийци или заточеници – все едно – смъртта няма произход!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Бензингейт

Мнение от steeN » 08 Ное 2016, 9:10

Именно. Не е случайно, че са толкова строги. 40 милиона човека като набуташ в 2-3 големи градски области става така.
Поне 90% от колите в България, няма минат теста за емисии в Калифорния. Дори катализаторите са специални за щата.

Въпреки това... е по-чисто от Париж например :winky: Изводите оставям на любознателния читател.
Най-мръсния град в щатите, който е индустриален е сравним със столицата на Франция, която трябва да блести с градски транспорт и бог знае какви простотии...

Изображение
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1048
Регистриран на: 19.02.2007
Местоположение: Fairbanks, AK

Re: Бензингейт

Мнение от pinko_23 » 08 Ное 2016, 11:13

Преведете си я и .... четете между редовете. Ханджин фалира и това е невиждан шамар за шипинга като цяло. Досага такова нещо не се е случвало в историята и всички са като в небрано лозе. Нямам идея дали има колеги, които са в тази сфера. Стоки за $14 000 000 000 (по покупи цени) се оказаха в морето. Арестуват кораби, не ги пускат да акостират, обикалят през Магелановия проток, защото в Панамския канал ще и арестуват. Изобщо шаш и паника. Самсунг и другите южно корейци просто са разпънати. Това са стоки, които са осноно за предстоящите празници плюс редовната електроника. Много малки компании директно ще фалират. Другите шипиг компании са горови да помогнат, но на такива цени, че ....

Та американците здраво атакуват по всички фронтове. Нарочват те и ходи доказвай, че нямаш сестра после.[/quote]

Колега незнам от къде черпиш тази информация обаче Ханджин не е фалирала. Понятието арестуван кораб надали ти е ясно какво означава или просто превеждаш текста от статията :dunno: . Само за твое сведение CMA SGM, MAERSK, HANJIN са едни от най-големите оператори на търговски кораби по всички линий. Казвам това защото съм работил на кораби и сега се занимавам с шипинг.
Няма начин да няма начин

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Бензингейт

Мнение от b00st » 08 Ное 2016, 12:50

То в Европа не е по-розаво положението. Всичко идва от ония кратуни в Брюксел, където всяка година се чудят къв нов Евро стандарт да наложат и производителите се чудят вече каква "простотия" да измислят да могат да продават. То не бяха катализатори, DPF-и, ADBLUE вече, не се знае какво ще има, където постояно ще създава проблеми. На афтърсейлс мениджърите ни тука главите им са се запалили, от тия глупости. Запушил се дпф-а отиваш в сервиза и това на нова кола. Свършва ти адблу и докато не налееш не може да запалиш колата. Хубаво емисии, емисии, ама се оливат вече много.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1669
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: Бензингейт

Мнение от host » 08 Ное 2016, 13:43

Това е напълно несъстоятелно.

Даже малко правят. Проблемите с броя на замърсителите които всяка година се увеличават като МПС е огромен. Проблема, е че ги приемаха проформа тия мерки и уж всичко е ок.

Броят на автомобилите нараства постоянно, а за жалост в Европа до скоро нарастваха основно от един много "екологичен тип" основно. И то с години ... и сега за нас ще става все по-зле във финансовата периферия на белия свят, защото всичките тези "еко" дизели ги внасят от вече поне 10г тук.

Те там ще си решат проблемите, ще ги разкарат като ги унищожат или ни ги докарат тука на "тънка" цена ... а цената накрая ще я платим с това, че няма да имаме никаква природа, вода за пиене и прочие.

Не го казвам да хейтя колегите каращи дизел. Те не са виновни, като в книжката на колата и т.н. си пише, че е ок ... то реално и те са измамени. Просто обаче на никой не му пука. Далаверата свърши в големите държави с "чистия дизел", а нас ще ни зарежат на произвола.

САЩ дето почти не купуват дизел автомобили за пасажерски ... 14 милиарда е програмата на VW за обезщетения - или близо до това число. А тука да сте чули нещо? А да знаете колко деца са асматици примерно ... ще ставаме все по-зле. Ама тия тиквеници дето ги избираме не могат да издействат да се включи България като държава към някакви смислени инициативи, щото просто не ги интересува. Нито ги интересува изрядността на автомобилния парк. Само пращат патрули и линейки да събират труповете , че да мине още един ден в крадене.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Бензингейт

Мнение от b00st » 08 Ное 2016, 14:29

Ако искаш зелена и еко среда правиш субсидии и налагаш облекчения за истинските еко коли - електрическите. Не някви малоумни евро стандарти, който всеки производител, а по-късно и краен юзър се чуди как да заобиколи по едини или друг начин (виждаме с VW какво се случи). Като се запуши ДПФ-а кой го сменя, ще ти кажа, никой. Изхвърля се, където няма контрол като в БГ те боли фара, където има контрол и не може така лесно да минеш си качваш сам софтуер, където лъже на прегледа.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1669
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: Бензингейт

Мнение от host » 08 Ное 2016, 14:43

Електричките е спорно колко са ЕКО и те ... с тия материали за батериите. Най-еко колите са тези на бензин и газ ... може на някои хора да им смешно ама газта си е екологично по-добро гориво от изброените. А по тази линия не съм видял някой да взема мерки. За бензиновите да не говорим ... на човек купил си бензинова кола се гледа като на "прецакал се".

Та точно и аз това имах предвид, всичко се прави за "да има вид" , а не реално какво се случва ... и у нас и в чужбинско ... ама там сега като им лъснаха простотиите, вече обема на пласирани нови дизели ще падне ... а старите бързо ще се научат бързичко да ги изнасят (още повече от сега)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Бензингейт

Мнение от steeN » 08 Ное 2016, 14:48

Бе той като се запуши и е за смяна... отиваш на 2годишния смог тест, качват те на дайното и няма мърдане като изпушиш отзад. Не е само да даваш газ на място, ми се симулира движение в трафик, изкачване на голямо нагорнище... Ти слагай какъвто искаш софтуер. Дори може да ти лепнат "голям замърсител" и да те пратят в станция за пълна инспекция, където ще ти разкостят колата. Ма тва са адски скъпи регулации за бананова република като нашата.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Бензингейт

Мнение от b00st » 08 Ное 2016, 15:41

steeN написа:Бе той като се запуши и е за смяна... отиваш на 2годишния смог тест, качват те на дайното и няма мърдане като изпушиш отзад. Не е само да даваш газ на място, ми се симулира движение в трафик, изкачване на голямо нагорнище... Ти слагай какъвто искаш софтуер. Дори може да ти лепнат "голям замърсител" и да те пратят в станция за пълна инспекция, където ще ти разкостят колата. Ма тва са адски скъпи регулации за бананова република като нашата.

В щатите е съвсем друга бира, те затова не карат дизеляци. Но в Кали специално са прецакани и бензиновите, я погледнете SULEV и ULEV версиите, спрямо другите, примерно на BMW. Никой не се кефи да има точно тая версия. Тука (в Европа) не може да им видиш сметката на дизелите, щото ще пребиеш икономиката. Хората им е икономично и ги купуват.

host написа:Електричките е спорно колко са ЕКО и те ... с тия материали за батериите. Най-еко колите са тези на бензин и газ ... може на някои хора да им смешно ама газта си е екологично по-добро гориво от изброените. А по тази линия не съм видял някой да взема мерки. За бензиновите да не говорим ... на човек купил си бензинова кола се гледа като на "прецакал се".

Та точно и аз това имах предвид, всичко се прави за "да има вид" , а не реално какво се случва ... и у нас и в чужбинско ... ама там сега като им лъснаха простотиите, вече обема на пласирани нови дизели ще падне ... а старите бързо ще се научат бързичко да ги изнасят (още повече от сега)

Искам да обясниш на някой, къде върти по 30-40 000 км годишно, да си купи нова бензинова кола без да ти се изсмее в лицето. Аз сам не бих карал ако карах над 10-15к както правя в момента, или ако трябваше да вися в задръстванията всеки ден. Никакъв обем на дизелите няма да падне при продажбите.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Бензингейт

Мнение от steeN » 08 Ное 2016, 20:23

Икономично им е, защото не плащат цената на замърсяването... за това. Няма безплатен обяд. За това и въздуха в автомобилните градове в Европа е по-мръсен от най-замърсения град в щатите. Което е едно от престъпленията на ЕК. За да намали разхода на гориво прецака здаравето на милиони хора. Дори не е печалбарство това, това е чисто бюрократично малоумие.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

младши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 301
Регистриран на: 30.04.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: 911

Re: Бензингейт

Мнение от TNT » 08 Ное 2016, 23:42

То най-икономично е с градския... Според мен гаранция е имало и силни лобита на автопроизводители, които са развили дизел технология вместо бензинова и се е влезнало в омагьосания кръг...
Изображение

големия брат на Монтоя
Аватар
Мнения: 1820
Регистриран на: 20.05.2002
Пол: Мъж

Re: Бензингейт

Мнение от BMW_POWER » 09 Ное 2016, 0:34

pinko_23 написа:Колега незнам от къде черпиш тази информация обаче Ханджин не е фалирала. Понятието арестуван кораб надали ти е ясно какво означава или просто превеждаш текста от статията :dunno: . Само за твое сведение CMA SGM, MAERSK, HANJIN са едни от най-големите оператори на търговски кораби по всички линий. Казвам това защото съм работил на кораби и сега се занимавам с шипинг.


Да де, само дето не плащат и корабите им седят на рейд. И всеки кораб им се обслужва след предварително платени сметки.

Следваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Top Gun Maverick

Последни теми
Facebook