Каране "на дълго"
Модератор: Общи модератори
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Каране "на дълго"
Е.Димитров написа:Карате такива разстояния?
Бих си взел полет и после кола под наем, от колкото да карам в някакво ограничение 2000 километра.
Когато е възможно със семейството винаги караме с колата. Винаги си планираме пътя да не е повече от 1200км на ден като обикновено го правим между 700-900км. Взимаме си хубави хотели в места където не сме били, разглеждаме , пробваме местни барове и ресторанти. Това си е част от почивката
- Jorixa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: X5 G05/X1 F48
- Мечтае да кара: 911
Re: Всичко за електрическите автомобили
steeN написа:В същност се знае много добре, защото електромагнитната радиация не е йонизираща радиация и освен това е навсякъде, дори Земята има магнитно поле.
Нищо не се "знае много добре" ами се предполага. Все още никъде не е доказано със сигурност че телефоните са безвредни, кво остава за ЕВ-тата.
Последна промяна Jorixa на 18 Юли 2024, 10:45, променена общо 1 път
- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Всичко за електрическите автомобили
Малко хора считат за почивка да се карат 2000-3000км в посока, но има и такива.
Най-лесните примери са идващите си българи и турци от западна Европа през лятото.
Аз също не го разбирам, но това не значи, че за други не е кеф, както се вижда.
Най-лесните примери са идващите си българи и турци от западна Европа през лятото.
Аз също не го разбирам, но това не значи, че за други не е кеф, както се вижда.
- dhtj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d Individual, CBR1000RR
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: Всичко за електрическите автомобили
Ако съм сам - по-добре със самолета.
Ако имам приятелче добър шофьор, с когото да се редуваме - по-добре с колата.
Ако имам приятелче добър шофьор, с когото да се редуваме - по-добре с колата.
- mr_petroff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 244
- Регистриран на: 4.12.2005
- Кара: HYMER,ix35,116i,320d,Toyota и ски
- Мечтае да кара: BMW 2002 tii
Re: Всичко за електрическите автомобили
1000 км. някъде са нищо , 500 км на друго място са ебати одисеята ...Пример - 260 км. в Черна гора и Босна -6 часа , 840 км. в Турция - 6 часа 

- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Всичко за електрическите автомобили
Като пътуваме гледаме да тръгнем в нормално време сутрин след закуска и след обяда максимум привечер да се настаним в другия хотелmr_petroff написа:1000 км. някъде са нищо , 500 км на друго място са ебати одисеята ...Пример - 260 км. в Черна гора и Босна -6 часа , 840 км. в Турция - 6 часа
Sent from my 2201123G using Tapatalk
- astrapower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Каране "на дълго"
Уморително и изнервящо най-вече е тежкия трафик и висенето по граничните пунктове. Наскоро се прибрах от пътуване малко повече от седмица. Първи ден с лекота -1100 км., втори около 500..после пак около 1000, разходки няколко дни и последния ден от Пескиера дел Гарда (близо до Верона) до София почти 1300 км., но беше "леко" приключение. Проблемите започнаха на хърватско-сръбската граница. Колони турци и тирове....по едно време след около 40 мин престой външната температура (в колоната) се вдигна до 48 гр. при 38 гр. Климатроника се чудеше какво се случва, кпд-то му около нулата, но все пак се усеща някакъв полъх. Прикючението продължи и в Сърбия...липса на всякаква организация на движението, личи си балканския манталитет въпреки добрата инфраструктура около Белград, и там задръстване в жегата около 40-50 мин. на една отсечка. После всичкия трафик се стовари на Калотина, и още около 1,5 часа висене...та прибирането отне около 16 часа за 1300 км. Просто условията са различни, ако не е такава жега и трафик , може и повече км. да се изминат без проблеми. Иначе равносметката за 8 дни около 4400 км. и само последните 5-600 сърбо-хърватски ми натежаха доста.
- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: Каране "на дълго"
Смятайте си часове зад волана, не километри. 8-9 часа според мен е тавана и то еднократно....да стигнеш закъде си тръгнал и после почивка. Не че не може и повече...ама.
Хм,хм...
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Каране "на дълго"
по принцип тези месеци до края на Август не е удачно да се пътува на запад. На сръбските граници и на българо-турската заради гастербайтерите става страшно. Като цяло винаги избягваме Юли и август да пътуваме към Европа
- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Каране "на дълго"
Е ако нямам много багаж винаги бих предпочел самолет и кола под наем.
Ама с детето и 1 тон багаж, това просто няма как да се случи. То комбито е наблъскано до горе с багаж като тръгнем за почивка, няма шанс това да го помъкна на самолета.
Мен това ми е основният решаващ фактор.. с един куфар е лесна работата..
Ама с детето и 1 тон багаж, това просто няма как да се случи. То комбито е наблъскано до горе с багаж като тръгнем за почивка, няма шанс това да го помъкна на самолета.
Мен това ми е основният решаващ фактор.. с един куфар е лесна работата..
- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Каране "на дълго"
Това с багажа е лудост
Всеки тъпче като за преселване, а се ползва 10-15% от всичко
Всеки тъпче като за преселване, а се ползва 10-15% от всичко
Re: Каране "на дълго"
Моята стратегия за пътуване на дълго (500+км) е да тръгна вечерта, за да може повечето време на пътуващите да мине в сън. Тегавото е за шофьора, но пък тогава трафика е много по-лек и не пече цял ден.
Отделно през деня е мор и за колата и за всички в нея при 40+гр навън ти да караш стотици км .. Поне аз не го разбирам и няма как да го причиня на семейството.
Тази година като ходихме до Кефалония(~800км) тръгнахме 22ч от нас и 7:30 пристигнах на ферибота в Лефкада , децата и жената няколко пъти се събудиха за тоалетна и до там. На връщане обаче тръгнахме в 10ч сутринта и се прибрах в 22ч , трафика беше 100 пъти по-натоварен през деня, слънцето те пече през цялото това време, спирахме 2 пъти да ядем (1я път в ресторант съответно излизане от магистралата и т.н.).
Онзи ден като ми казаха че на Свиленград се чакало по 5-6ч да минеш само граница и съвсем си мисля, че тея всичките преселници от Германия към Турция са луди
Отделно през деня е мор и за колата и за всички в нея при 40+гр навън ти да караш стотици км .. Поне аз не го разбирам и няма как да го причиня на семейството.
Тази година като ходихме до Кефалония(~800км) тръгнахме 22ч от нас и 7:30 пристигнах на ферибота в Лефкада , децата и жената няколко пъти се събудиха за тоалетна и до там. На връщане обаче тръгнахме в 10ч сутринта и се прибрах в 22ч , трафика беше 100 пъти по-натоварен през деня, слънцето те пече през цялото това време, спирахме 2 пъти да ядем (1я път в ресторант съответно излизане от магистралата и т.н.).
Онзи ден като ми казаха че на Свиленград се чакало по 5-6ч да минеш само граница и съвсем си мисля, че тея всичките преселници от Германия към Турция са луди

- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 802
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Каране "на дълго"
И аз съм фен на дългите преходи нощно време: пътниците могат да спят, трафика е по-малко и е по-хладно. Но задължително с условието, че колата има хубави фарове...няма ли, не тръгвам защото на финала си дори по-убит отколкото ако си карал през деня.
За почивка обаче не бих си го причинил да карам хиляди километри, оптимизирам багажа и хващам самолета. Ако има нужда от нещо допълнително - купувам нещо евтино на място и после го хвърлям ако не успея да го събера в багажа по някакъв начин.
За почивка обаче не бих си го причинил да карам хиляди километри, оптимизирам багажа и хващам самолета. Ако има нужда от нещо допълнително - купувам нещо евтино на място и после го хвърлям ако не успея да го събера в багажа по някакъв начин.
- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Каране
alekangg написа:Това с багажа е лудост
Всеки тъпче като за преселване, а се ползва 10-15% от всичко
И аз така мислих докато не се роди малката, ама после се оказа друго и хечбека стана малък.

- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1028
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Re: Каране "на дълго"
И ние пътуваме с децата като гледаме да сме в колата макс 5 часа на ден.
В началото на месеца направихме 2 седмици из европа и само 1 от дните на връщане пътувахме 7 часа. Калотина я заобикаляме през Връшка Чука.
Багаж за 2-3 седмици със самолет не си го представям, как ще го мъкнем.
Относно подходящо МПС, най-важно ми е комфортът и да има голям рейндж. Мислил съм за електрическа уж да спестим нещо, но разходите за гориво са винаги под 10% от целия масраф и май няма смисъл. С дизелчето имам рейндж над 900км.
В началото на месеца направихме 2 седмици из европа и само 1 от дните на връщане пътувахме 7 часа. Калотина я заобикаляме през Връшка Чука.
Багаж за 2-3 седмици със самолет не си го представям, как ще го мъкнем.
Относно подходящо МПС, най-важно ми е комфортът и да има голям рейндж. Мислил съм за електрическа уж да спестим нещо, но разходите за гориво са винаги под 10% от целия масраф и май няма смисъл. С дизелчето имам рейндж над 900км.
I love the sound of V8 in the morning...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани