Предимства на задното задвижване спрямо предното?
Модератор: Общи модератори
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Предимства на задното задвижване спрямо предното?
Охладете страстите по празниците колеги.
Така да кажа и аз какво мисля по въпроса:
Предното предаване се използва масово при нисък клас автомобили защото според мен първо е по евтино, пести място, много по лесно за овладяване при боксуване и приплъзване, дори и новите коли със задно ги правят със склонност към недозавиване точно защото се овладява по лесно от презавиване. освен това и има леко пестене на мощност заради липсата на кардан в сравнение с задно и преден двигател.
Към минусите: на предно предаване неможе нито да сложите голям двигател ще ви трябва предница като на вайпър, нито много коне мисля ,че лимита беше около 300кс. Трудно ще сложите и големи гуми пък и да сложите сцеплението при ускорение е лошо защото тежеста се изнася назад, а за баланса да не говорим.
От което сами се досещате предно предаване и мощни спортни коли -
предно предаване и кеф или рекорди по писти -
Сега към моето любимо задно: Има няколко типа задно.
1Класическото двигател отпред трансмисия зад него. Най-евтиния и прост вариант - тежестта не е добре разпределена освен ако не изнесете цялата схема много назад в шасито(СЛР, Вайпър) Все пак динамиката е много по добра от на предно и имате възмощността да набутате огромен двигател отпред и големи баници отзад(мъсъл кар)
2 Двигател отпред трансмисия пред задния диф или така нареченото Transaxle. Всички плюсове на вариант 1 само ,че тежестта е по добре разпределена лено се постига 50:50. (ферари 599, Корвет и др)
3 двигател посредата. Скъпия вариант. Много добро разпределенеи на тежестта и се спестява кардана следователно по малки механични загуби.
4. двигател отзад - Порше. Много добро сцепление при потегляне двигателя направо натиска върху гумите. Няма кардан. Трудно е обаче за балансиране и неможе да се сложи голям двигател. Факта ,че 911ките са толкова добри е направо учудващ.
Така ,че ако ше пазарувате и пестите бензин-предно,
ако ше гледате напред през страничкото стъкло и ше карате спортно - задно.
За мен добре балансирано задно и ЛСД е по добро и от предно и 4х4 и все. Но това е друга тема.

Така да кажа и аз какво мисля по въпроса:
Предното предаване се използва масово при нисък клас автомобили защото според мен първо е по евтино, пести място, много по лесно за овладяване при боксуване и приплъзване, дори и новите коли със задно ги правят със склонност към недозавиване точно защото се овладява по лесно от презавиване. освен това и има леко пестене на мощност заради липсата на кардан в сравнение с задно и преден двигател.
Към минусите: на предно предаване неможе нито да сложите голям двигател ще ви трябва предница като на вайпър, нито много коне мисля ,че лимита беше около 300кс. Трудно ще сложите и големи гуми пък и да сложите сцеплението при ускорение е лошо защото тежеста се изнася назад, а за баланса да не говорим.
От което сами се досещате предно предаване и мощни спортни коли -


Сега към моето любимо задно: Има няколко типа задно.
1Класическото двигател отпред трансмисия зад него. Най-евтиния и прост вариант - тежестта не е добре разпределена освен ако не изнесете цялата схема много назад в шасито(СЛР, Вайпър) Все пак динамиката е много по добра от на предно и имате възмощността да набутате огромен двигател отпред и големи баници отзад(мъсъл кар)
2 Двигател отпред трансмисия пред задния диф или така нареченото Transaxle. Всички плюсове на вариант 1 само ,че тежестта е по добре разпределена лено се постига 50:50. (ферари 599, Корвет и др)
3 двигател посредата. Скъпия вариант. Много добро разпределенеи на тежестта и се спестява кардана следователно по малки механични загуби.
4. двигател отзад - Порше. Много добро сцепление при потегляне двигателя направо натиска върху гумите. Няма кардан. Трудно е обаче за балансиране и неможе да се сложи голям двигател. Факта ,че 911ките са толкова добри е направо учудващ.
Така ,че ако ше пазарувате и пестите бензин-предно,
ако ше гледате напред през страничкото стъкло и ше карате спортно - задно.
За мен добре балансирано задно и ЛСД е по добро и от предно и 4х4 и все. Но това е друга тема.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Re: Предимства на задното задвижване спрямо предното?
Е.Димитров написа:Dimo написа:Абе ти си сляп....я прочети мнението преди моето.....дали не е провокативно а? Помисли малко преди да пишеш. Тоя форум отдавна не е това което беше и заради такива хора се превръща в помийна яма. Да влезеш в БМВ форум и открито да защитаваш марката която караш (Ауди) без оглед на глупостите които изписваш е просто безумие. Мисля че всеки може сам да прецени каква е причината някой да се регистрира в БМВ форума за да си хвали своята марка, аз му викам избиване на комплекси, ти му викай както искаш.
К'ви комплекси бре,ти не си много на ред,какво очакваш в тема която има сравнения,всички да сна твойто мнение ли,аз имам БМВ имам и тойота,значи мнението ми е по обективно от твоето!!!
Ама така кажи, незнаех че това е мярката за обективност.
Значи заповядай в София да ти покажа колекцията ми от коли с всякакво предаване и дати разясня каква е една от професиите ми, за да видим що е то обективност и има ли тя почва у нас





- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Предимства на задното задвижване спрямо предното?
Dimo написа:Е.Димитров написа:Dimo написа:Абе ти си сляп....я прочети мнението преди моето.....дали не е провокативно а? Помисли малко преди да пишеш. Тоя форум отдавна не е това което беше и заради такива хора се превръща в помийна яма. Да влезеш в БМВ форум и открито да защитаваш марката която караш (Ауди) без оглед на глупостите които изписваш е просто безумие. Мисля че всеки може сам да прецени каква е причината някой да се регистрира в БМВ форума за да си хвали своята марка, аз му викам избиване на комплекси, ти му викай както искаш.
К'ви комплекси бре,ти не си много на ред,какво очакваш в тема която има сравнения,всички да сна твойто мнение ли,аз имам БМВ имам и тойота,значи мнението ми е по обективно от твоето!!!
Ама така кажи, незнаех че това е мярката за обективност.
Значи заповядай в София да ти покажа колекцията ми от коли с всякакво предаване и дати разясня каква е една от професиите ми, за да видим що е то обективност и има ли тя почва у нас![]()
![]()
![]()
а кат си такъв вен на БМВ ,що в подписа ти се мъдри некакво такси?
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Предимства на задното задвижване спрямо предното?
Ами МакЛаръне нали е с двигател на БМВ 

- Evelin Cotsev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1675
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: Пловдив
Re: Предимства на задното задвижване спрямо предното?
че мохите не ти се лепят по предния джам а по страничните 

It`s party time !
- lowshow
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 152
- Регистриран на: 26.06.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: passat b5
- Мечтае да кара: без да зарежда и да ремонтира
Re: Предимства на задното задвижване спрямо предното?
Evelin Cotsev написа:че мохите не ти се лепят по предния джам а по страничните





Re: Предимства на задното задвижване спрямо предното?
Колеги,имах Москвич412 74г.,Рено25 сега е34 92г.Където съм се качвал с москвича и бавареца с реното е ъпсурд
,даже на Рилския така се въртях че едвам не се пребих.Веднага го продадох и вече предно поне за мен НЕ




- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: Предимства на задното задвижване спрямо предното?
4х4 или предно.
Видях тази вечер по новините на Нова тв за пореден път какво значи задно на сняг. В репортажа за снега в София пред камерата попаднаха една 3-ка фейслифт 2002г. и една 124-ка Бенц. Наравно буксуват на 3см. сняг та се късат. Видя се и второ бмв тройка синичко пак от новите модели което не буксуваше - беше сложил вериги пича.
Сняг - лед и само задно предаване е същинско бедствие!!!
Ако ще е БМВ или Мерцедес - само Х и 4Матик!
Видях тази вечер по новините на Нова тв за пореден път какво значи задно на сняг. В репортажа за снега в София пред камерата попаднаха една 3-ка фейслифт 2002г. и една 124-ка Бенц. Наравно буксуват на 3см. сняг та се късат. Видя се и второ бмв тройка синичко пак от новите модели което не буксуваше - беше сложил вериги пича.
Сняг - лед и само задно предаване е същинско бедствие!!!
Ако ще е БМВ или Мерцедес - само Х и 4Матик!
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Предимства на задното задвижване спрямо предното?
Днес един бус(със задно ест) беше спрял на сред баира и не можеше да отлепи ... една кола зад него изви и се върна , аз със летни гуми си тръгнах (на 2ра) и се прибрах ... да сменям гумите 

- speeder88
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 379
- Регистриран на: 12.08.2008
- Местоположение: София, копеле!
- Пол: Мъж
- Кара: кошара!
- Мечтае да кара: BMW M3 E46
Re: Предимства на задното задвижване спрямо предното?
аз днес на два пъти се пробвах да изкача една рампа със натоварена баничарка(парнер) напред и двата опита неуспешни, при което правя обратен и с гъза към рампата, е няма буксуване, няма нищо

SKISA написа: ти си ебати ///M-склададжията
- Valentin_Peev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: 3.04.2007
- Пол: Мъж
Re: Предимства на задното задвижване спрямо предното?
Абе на миналия голям сняг, сутринта се качихме 4 коли до Алеко. Тия след нас яко закъсвация на Манастира. Докато колегите и още десетина автомобила слагат вериги, една е30ка или е36ца(казаха ми стара тройка, ама ква), минава покрай тех на врати и продължава, и всички остават замислени 

Re: Предимства на задното задвижване спрямо предното?
Предимства на задното - по-лесна поддръжка, повече място под капака, повече сцепление при катерене с голям наклон. Има и други. На Рилския с Рено 5 повече никога няма да отида. Също и с Ауди 80
. Предното според мен има предимство на равно на сняг - повече сцепление. На сухо - задно, по-добре е според мен. Ауди имат Куатро, което е супер при по-старите модели. При по-новите БМВ имат x-drive(при е34 също). По пътя Батак-Доспат в деня, преди да го затворят бях с Бавареца, а едни приятели - с А4. Познайте кой се завъртя...

Re: Предимства на задното задвижване спрямо предното?
acho.rs написа:Ами МакЛаръне нали е с двигател на БМВ
да, ама в моторшпорт дивизията ги е страх от тоз двигател и гледат много много да не го пипат и отговора им за много неща (разхлопани валове, тракащи вериги) е "той си е такъв- не виждаме проблем"...
та.. малко им идва извънземен... и силно подозирам че извънземните са направили 110 броя двигатели, оставили си ги на бмв и са отлетели.. и тия мотори ги имат за извънземни артефакти

по темата - задното като го натиснеш- свръхзавива, предното- недозавива. едни хора обичат едното, други - другото. въпрос на вкус.
единствения сериозен недостатък на предното е че при над 250-300 паунда въртящ момент на двигателя се получава едно неприятно теглене (torque steering) и волана трябва да се удържа...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Предимства на задното задвижване спрямо предното?
единствения сериозен недостатък на предното е че при над 250-300 паунда въртящ момент на двигателя се получава едно неприятно теглене (torque steering) и волана трябва да се удържа
Е то практически няма (като изключим дизелите) коли 260+ коня на предно ...
ПС:тая Английска мерна система , ебава мамата на всеки нормален мозък ... 15 инча са един фут, 300 фута са една миля (горе-долу) - да им имаш едениците ... разбирам ги Ирландците , че им е писнало

- Feanor
- ентусиаст
-
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
Re: Предимства на задното задвижване спрямо предното?
Демирев написа:Сняг - лед и само задно предаване е същинско бедствие!!!
Ей че спец си бил!
Добре че си ти да ме просветиш! До сега не знаех и съответно си карах съвсем спокойно и с удоволствие по неразчистените пътища...

"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани