нисан гтр става по-силен...
Модератор: Общи модератори
Re: нисан гтр става по-силен...
Fear написа:BadAngel написа:нали уж има нов вайпър дето ще излиза и ще споделя общи елементи със сегашния СЛС... може би некъв още по-як В10?
Не следиш внимателно темата - новият Viper ще е "италиански", най-вероятно върху платформата на Alfa Romeo 8C Competizione.
Не знам, дали ще е за добро или лошо, времето ще покаже.
верно? а маторя?
No bling at the Ring
Re: нисан гтр става по-силен...
BadAngel написа:Fear написа:BadAngel написа:нали уж има нов вайпър дето ще излиза и ще споделя общи елементи със сегашния СЛС... може би некъв още по-як В10?
Не следиш внимателно темата - новият Viper ще е "италиански", най-вероятно върху платформата на Alfa Romeo 8C Competizione.
Не знам, дали ще е за добро или лошо, времето ще покаже.
верно? а маторя?
Ще има две версии - базова с V8 и такава с по-голям V10. Подробности засега не са известни.

- barabqga
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Царево
- Пол: Мъж
Re: нисан гтр става по-силен...
Fear написа:BadAngel написа:Fear написа:BadAngel написа:нали уж има нов вайпър дето ще излиза и ще споделя общи елементи със сегашния СЛС... може би некъв още по-як В10?
Не следиш внимателно темата - новият Viper ще е "италиански", най-вероятно върху платформата на Alfa Romeo 8C Competizione.
Не знам, дали ще е за добро или лошо, времето ще покаже.
верно? а маторя?
Ще има две версии - базова с V8 и такава с по-голям V10. Подробности засега не са известни.
http://www.viperheadquarters.com/viper_ ... ngine.html

Re: нисан гтр става по-силен...
barabqga написа:Fear написа:BadAngel написа:Fear написа:BadAngel написа:нали уж има нов вайпър дето ще излиза и ще споделя общи елементи със сегашния СЛС... може би некъв още по-як В10?
Не следиш внимателно темата - новият Viper ще е "италиански", най-вероятно върху платформата на Alfa Romeo 8C Competizione.
Не знам, дали ще е за добро или лошо, времето ще покаже.
верно? а маторя?
Ще има две версии - базова с V8 и такава с по-голям V10. Подробности засега не са известни.
http://www.viperheadquarters.com/viper_ ... ngine.html
Toва си е добрият "стар" Viper.

Aз имам предвид това: http://www.automedia.bg/read/10668.html
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: нисан гтр става по-силен...
Не бе - старите - Зр1 и СРТ10 

- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: нисан гтр става по-силен...
Nissan GT-R е може би единствената японска кола, която признавам, въпреки, че съм абсолютен фанатик на тема БМВ. Има мноого технология вложена в Nissan-a. Респект 

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: нисан гтр става по-силен...
alx написа:а като ги въртиме до 8000-9000 оборота са директно със зъбчатки... и имаш чувството че има компресор там някъде.. така страшно вие.. но центровката не мърда независимо от оборотите.. докато при веригите и ремъците имаш неточности при високите обороти поради разтягане...
добре де, тези зъбчатки не ядат ли повече коне от веригите и ремъците или като се тегли чертата центровката дава повече? или е важна да не се срещне нещо с нещо, което не трябва, където не трябва?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: нисан гтр става по-силен...
alx написа:Alex 320i Cabrio написа:Пълни са с титан и магнезий. Седем литровият В8 които се върти до 7000об/мин и покрива Евро 5 в З06 е шедьовър, нищо че е с пръти вместо с верига/ремък
не можеш да обясниш на човек които не е карал такъв тип коли.
м/у другото двигателя си е със веригаа като ги въртиме до 8000-9000 оборота са директно със зъбчатки... и имаш чувството че има компресор там някъде.. така страшно вие.. но центровката не мърда независимо от оборотите.. докато при веригите и ремъците имаш неточности при високите обороти поради разтягане...
e дай да видим и ние планетяните,кво се случва,като ги въртите на тея обороти
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: нисан гтр става по-силен...
павката написа:alx написа:Alex 320i Cabrio написа:Пълни са с титан и магнезий. Седем литровият В8 които се върти до 7000об/мин и покрива Евро 5 в З06 е шедьовър, нищо че е с пръти вместо с верига/ремък
не можеш да обясниш на човек които не е карал такъв тип коли.
м/у другото двигателя си е със веригаа като ги въртиме до 8000-9000 оборота са директно със зъбчатки... и имаш чувството че има компресор там някъде.. така страшно вие.. но центровката не мърда независимо от оборотите.. докато при веригите и ремъците имаш неточности при високите обороти поради разтягане...
e дай да видим и ние планетяните,кво се случва,като ги въртите на тея обороти
Нещо такова се случва:
1000кс и 900 нм атмосферно http://www.youtube.com/watch?v=vr_gl2cgl1o
8.58 на 400 метра http://www.youtube.com/watch?v=dn9fyO_l ... re=related
Доста хора, подценяват американските двигатели заради съотношението им - мощност обем на цилиндъра. Всъщност обаче конструкцията им ги прави много леки и компактни. Съотношението им тегло на мотора- мощност е най-добро от на всички двигатели, освен ванкеловите и двутактовите, които като изключим 1 модел нямат приложение при автомобилите. 7 литровият мотор от з06 за който колегата правилно каза ,че е шедйовър е почти 50 кг по лек от 5 литровия в М5/М6 въщност тежи само 3 кг повече от 4 литровия на М3 при това заедно със съединителя и казана за масло на сухия картер. Нещо повече - някой хора го събират в Мазда миата ,ТВР, понтиак солстис. А една английска тунинг фирма изкара 730 кс от него атмосферно, само с вал, колектори и портване на интейка. При това покри нормите за вредни емисий. Още нещо - това е класически В8 със страхотен звук и брутална издръжливост. ГМ са го тествали до над 8к Оборота и е прекарал 50 часа на пълна газ, напрежение равняващо се на 16 ХИЛЯДИ старта на 400 метра преди да го пуснат в производство.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
Re: нисан гтр става по-силен...
MatriX_Fucked написа:Май от нисан са гледали клипа във вбокс-а, как ланчата бие гтр-а, кат маче у дирек!![]()
http://vbox7.com/play:6181b145
Само да вметна, че първо не беше даден нормален старт при гонката между ГТР и Ланчия-та, а скоростите на Нисан-а се превключваха от планките зад волана. Ако беше на автоматик, нещата може би щяха да се подобрят (става дума за динамиката на ГТР).
Пуснахме се с Интеграле-то, защото на всички ни беше интересно как ще се развията нещата. Някой по-назад, мисля, че беше споменал, да "изправим" Годзилата срещу негов аналог.

- MatriX_Fucked
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 29.06.2006
Re: нисан гтр става по-силен...
K.Laloff написа:MatriX_Fucked написа:Май от нисан са гледали клипа във вбокс-а, как ланчата бие гтр-а, кат маче у дирек!![]()
http://vbox7.com/play:6181b145
Само да вметна, че първо не беше даден нормален старт при гонката между ГТР и Ланчия-та, а скоростите на Нисан-а се превключваха от планките зад волана. Ако беше на автоматик, нещата може би щяха да се подобрят (става дума за динамиката на ГТР).
Пуснахме се с Интеграле-то, защото на всички ни беше интересно как ще се развията нещата. Някой по-назад, мисля, че беше споменал, да "изправим" Годзилата срещу негов аналог.
Или пък това трябва да ви даде стимул да напомпате нисана, както правят братушките... 800 коньов ГТР не мисля, че има в България, би било хубава гледка!

Без страх, без спирачка!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани