Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентусиаст
Модератор: Общи модератори
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Ех... тия дизели трябва със закон да ги забранят. Приятели това не е корса 1.5Д да ви отговаря 10 секунди след като сте натиснали педала за бога. В Европа по цял ден ме задминават печки, като почнеш от малолитражки та стигнеш до 6л. тупузи. Спрете да пишете глупости, трябвало да натиснеш педала секунди преди да направиш нещо, само моята ли кола е дефектна, че като и натисна педала веднага ми отговаря или е влюбена в мене и за това? Ми аз карах бензин сега карам дизел и ценово не усещам разлика. Тука само говорите обороти та обороти, ако сте такива спортисти за кво карате 20-ки на газ, земете си поне м5 или м3 или т.н. там поне имате още оборотие
.
Утре махам скапания дизел от стилажа и слагам бензин
Хей шофирането доставя най-вече удоволствие, а след това всеки избира как дали с нафта за топлене или с бензин за каране.

Утре махам скапания дизел от стилажа и слагам бензин

Хей шофирането доставя най-вече удоволствие, а след това всеки избира как дали с нафта за топлене или с бензин за каране.


- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Че какво лошо има в 20-ка на газ? Аз съм карала такава, при това такси.
Беше рентабилна като изключим счупените спойлери. 
А преди 2 години карах 1.9тди и аз, та там пак си беше същата работа - няма респонз. Първо натискаш, чакаш и тогава отваря.


А преди 2 години карах 1.9тди и аз, та там пак си беше същата работа - няма респонз. Първо натискаш, чакаш и тогава отваря.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Не ме разбирайте погрешно, ако имам бензин не бих го карал и 1 ден на бензин.

- ociata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: София/Враца
- Пол: Мъж
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Това което на мен ми харесва на дизела спрямо бензина е примерно 80-90км/ч на 5та(или 6та, кой колкото е газар)... открива се права и просто настъпяш до долу и се изтегляш. И това говоря за малкия дизел(2.0 150кс.) и съм сигурен че дори 323 няма да може така да се разтегли на 5/6-та при тая скорост. Сега вече ако той върне скорост нещата са други, но това вече не е доускорение...
Пак казвам взимайте атмосферки по минимум 3-3,5л и се возете с кеф
ПП Това с германците дето карали по 150 000 на година е как да кажа... не е невъзможно(и колегата по-горе го е доказал дори в БГ) но със сигурност не е честия случай. Вие изкарахте че всички немци карат бензин, само който има куриерска фирма взима разни баварци да си развозва стоката с нея
Пак казвам взимайте атмосферки по минимум 3-3,5л и се возете с кеф

ПП Това с германците дето карали по 150 000 на година е как да кажа... не е невъзможно(и колегата по-горе го е доказал дори в БГ) но със сигурност не е честия случай. Вие изкарахте че всички немци карат бензин, само който има куриерска фирма взима разни баварци да си развозва стоката с нея

- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Колега BMW Powеr ACM, не разбирам за какви лагове, замисляния и свършване на мощност говориш. Не те знам какви дизели си карал и в какво състояние, но се подписам под това, че говориш глупости. И не говоря по принцип, а от опит. Моята кола няма нищо от това, което ти твърдиш, че е характерно за един дизелов мотор, не чипосвана и е автоматик на всичкото отгоре. Нямам и розови очила.
P.S. Колега KUM4o и моята е дефектна.
P.S. Колега KUM4o и моята е дефектна.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
KUM4o написа:Ех... тия дизели трябва със закон да ги забранят. Приятели това не е корса 1.5Д да ви отговаря 10 секунди след като сте натиснали педала за бога. В Европа по цял ден ме задминават печки, като почнеш от малолитражки та стигнеш до 6л. тупузи. Спрете да пишете глупости, трябвало да натиснеш педала секунди преди да направиш нещо, само моята ли кола е дефектна, че като и натисна педала веднага ми отговаря или е влюбена в мене и за това? Ми аз карах бензин сега карам дизел и ценово не усещам разлика. Тука само говорите обороти та обороти, ако сте такива спортисти за кво карате 20-ки на газ, земете си поне м5 или м3 или т.н. там поне имате още оборотие.
Ми те двама дето ти отговарят тука вече са си взели М5ци

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Elesar74 написа:Колега BMW Powеr ACM, не разбирам за какви лагове, замисляния и свършване на мощност говориш. Не те знам какви дизели си карал и в какво състояние, но се подписам под това, че говориш глупости. И не говоря по принцип, а от опит. Моята кола няма нищо от това, което ти твърдиш, че е характерно за един дизелов мотор, не чипосвана и е автоматик на всичкото отгоре. Нямам и розови очила.
P.S. Колега KUM4o и моята е дефектна.
Какво да ви кажа, сега остава да кажете, че и тупате бензините в земята и спора да приключва.


Лека ви нощ.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Жалко, че нямаме колега, който да сподели как се усеща M550d... Там доста са се потрудили върху лага с "N" на брой духалки 

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- top
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 17.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Х1 2.3d,MB SL350,MB E350d
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
При стария X5 3.0d (дизел) който е фабрично 218 к.с. и 500Nm не виждам никакви лагове, липса на мощност, проблеми и подобни глупости, колата си е супер добре преценена, върви и набира отлично, освен това харчи малко. Не знам защо трябва да се възприема мнението че който кара BMW задължително трябва да е простак който иска да се състезава или да унищожава колата като я изстиска и тормози до краен предел.
- Denmark
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 499
- Регистриран на: 14.05.2013
- Местоположение: Denmark
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
между другото е така между спора: няма по-добър от дизела или бензина, а има по-добър спрямо нуждите на шофьора.
п.п. и с 320д ако някой не може да изпревари тир, значи е некадърник..
п.п. същото и за 520и
п.п. и с 320д ако някой не може да изпревари тир, значи е некадърник..
п.п. същото и за 520и

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
top написа:При стария X5 3.0d (дизел) който е фабрично 218 к.с. и 500Nm не виждам никакви лагове, липса на мощност, проблеми и подобни глупости, колата си е супер добре преценена, върви и набира отлично, освен това харчи малко. Не знам защо трябва да се възприема мнението че който кара BMW задължително трябва да е простак който иска да се състезава или да унищожава колата като я изстиска и тормози до краен предел.
Е като сте с толкова съвършени кутии от БМВ защото толкова работят по скоростите и от какъв зор слагат 3 турбини , като същите коне могат да извадят и с една ?
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
acho.rs написа:KUM4o написа:Ех... тия дизели трябва със закон да ги забранят. Приятели това не е корса 1.5Д да ви отговаря 10 секунди след като сте натиснали педала за бога. В Европа по цял ден ме задминават печки, като почнеш от малолитражки та стигнеш до 6л. тупузи. Спрете да пишете глупости, трябвало да натиснеш педала секунди преди да направиш нещо, само моята ли кола е дефектна, че като и натисна педала веднага ми отговаря или е влюбена в мене и за това? Ми аз карах бензин сега карам дизел и ценово не усещам разлика. Тука само говорите обороти та обороти, ако сте такива спортисти за кво карате 20-ки на газ, земете си поне м5 или м3 или т.н. там поне имате още оборотие.
Ми те двама дето ти отговарят тука вече са си взели М5ци
И като са си взели М5ци кво,трябва да се съгласяваме с тях ли?!
Верно е че дизела не може да изпревари един тир защото му свършва силата...... Понякога прочитам нещо такова и после 10-минути се чудя какво да напиша да не ме баннат за цял живот,някак си по-меко да звучи....

Тука повечето не сме карали/притежавали по-силни коли от 2-3 литрови дизелчета и за тва сме такива коне с капаци,споко.


https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- Stiks
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 255
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: Раднево
- Пол: Мъж
- Кара: е30 М50Б25
- Мечтае да кара: икономично
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
BMW Power ACM написа:
Ама да ми обяснявате за респонс и безкрайни обороти при дизела...
Ами то да обясним за оборотите на м50то ли. От 4000 дл 6500. Ама те безкрайни бе.
Честно казано толкова глупости изчетох последните страници че не е истина. Моята М50б25 че е и ваносова и хал хабер си няма в ниските какво да прави пък камоли 20ка без ванос (за газ няма да споменавам ако има). 3 литровите дизелови двигатели на бмв спокойно ще си пяркат със скорост като вашата с умопомрачителното ви м50 на магистралата само дето няма са кънти гърне и ще гори почти на половина в високите скорости.
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
както споделих с колега по друг повод, миналата седмица си смених маслото на локомотива след 10к км... най-дългото ми пътуване за тези км беше едно до луковит, иначе градско в софия, и до 60-на км извън регулярно, макс 3 пъти месечно...
а... оказа се че предишната смяна била на 13 март
... ма вие си пишете де, не пречи на темата 
а... оказа се че предишната смяна била на 13 март


- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Колегите с м5-ци не трябва да се сравняват с дизели 200 коня. Вземете да сравнявате с 550Д с турбините да видите къде са лаговете и късите обороти
Тука сравняваме по нормални коли. Вземете една 20-ка бензин и 20 дизел и ги сравнявайте къде им са къси скоростите и къде има лаг.
Или 28-ца и 3Д, тези са с еднаква мощност. Вие говорите от името на 400 коня и как сравнено с 2.0 дизел имало дупка в турбото и за секунда само има мощност 

Тука сравняваме по нормални коли. Вземете една 20-ка бензин и 20 дизел и ги сравнявайте къде им са къси скоростите и къде има лаг.



Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: slatanic