Защо в Германия може с 250?
Модератор: Общи модератори
- Bogat-Beden
-
-
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Защо в Германия може с 250?
Vanqu1sh написа:Често карам с доста висока скорост. Мината седмица на магистралата един ме засече доста здраво. Караше с около 120 и си беше изкарал левия крак през прозореца. Кой според вас е по-опасен? Някой дето кара бързо, но съобразително, или е такъв цървул с краката навън?
Надявам се, не питаш сериозно..
Естествено, че и двамата. Не знам дали ви успокоява някак логиката, че правилата масово не се спазват?
Без да прозвучи като заяждане, наистина питам- закъде бързате толкова (вероятно всеки си има обяснение), но тази причина заслужава ли си риска към себе си и към другите? Към другите със сигурност не!
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Защо в Германия може с 250?
Определено глобите и полицейския тормоз си ги има . Глобите не изглеждат кой знае колко по-големи от наште , по скоро са същите или подобни . Ето как върви доходоносния бизнес с камерите .
.......Според вестник Bild вицешампионът не е на скоростна магистрала, а в Мюнхен на улица „МакГроу Грабен”, носещ годишно по 7,5 милиона евро. Третият радар е на улица Сюдринг в Хемниц с 2,5 милиона евро. На четвърто място е улица „Щресеманщтрасе” в Хамбург със „скромните” 1,5 милиона евро. На пето място е коварният нов радар в тунел край Дюселдорф, позволяващ смелчаците да бъдат фотографирани без светкавица. Нарушителите нищо не забелязват и са сюрпризирани, когато получат съобщението за глобата по пощата. Тунелът под „Рейнска крайбрежна” носи в хазната на Дюселдорф по 1,5 милиона евро годишно. Критиците на тази установка обвиняват властите в мошеничество заради скритото снимане.........
https://www.blitz.bg/svyat/skorostta-po ... 19411.html

.......Според вестник Bild вицешампионът не е на скоростна магистрала, а в Мюнхен на улица „МакГроу Грабен”, носещ годишно по 7,5 милиона евро. Третият радар е на улица Сюдринг в Хемниц с 2,5 милиона евро. На четвърто място е улица „Щресеманщтрасе” в Хамбург със „скромните” 1,5 милиона евро. На пето място е коварният нов радар в тунел край Дюселдорф, позволяващ смелчаците да бъдат фотографирани без светкавица. Нарушителите нищо не забелязват и са сюрпризирани, когато получат съобщението за глобата по пощата. Тунелът под „Рейнска крайбрежна” носи в хазната на Дюселдорф по 1,5 милиона евро годишно. Критиците на тази установка обвиняват властите в мошеничество заради скритото снимане.........
https://www.blitz.bg/svyat/skorostta-po ... 19411.html
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Защо в Германия може с 250?
Bogat-Beden написа:Vanqu1sh написа:Често карам с доста висока скорост. Мината седмица на магистралата един ме засече доста здраво. Караше с около 120 и си беше изкарал левия крак през прозореца. Кой според вас е по-опасен? Някой дето кара бързо, но съобразително, или е такъв цървул с краката навън?
Надявам се, не питаш сериозно..
Естествено, че и двамата. Не знам дали ви успокоява някак логиката, че правилата масово не се спазват?
Без да прозвучи като заяждане, наистина питам- закъде бързате толкова (вероятно всеки си има обяснение), но тази причина заслужава ли си риска към себе си и към другите? Към другите със сигурност не!
Примера ми беше свързан с това как някой е според мен много по-опасен (карайки с крак през прозореца), но реално за тези неща почти не се следи, а се тръби само за скорост.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Защо в Германия може с 250?
В случая, се опитваме да ти обясним че така популярното у нас - ми виж оня, че е ептен зле, не те оправдава! Когато караш със висока скорост, никой не е длъжен да ти трепере при престояване или да се съобразява че ти идваш със 250. Когато по караш в нормална държава, ще видиш колко приятно и релаксиращо е когато всички карат нормало.
Тук масово си оправдаваме карането с малоумна скорост (вкл и аз понякога) с това, че видиш ли някой карал бавно
Тук масово си оправдаваме карането с малоумна скорост (вкл и аз понякога) с това, че видиш ли някой карал бавно
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Защо в Германия може с 250?
TNT написа:И то какво излиза ? Че в България глобите са по-солени
Не, излиза, че колкото и големи да са глобите в дадена държава, важна е събираемостта. Нали виждаш и двамата колеги какво пишат - платих си като поп. Та тука ако бе така и всеки плащаше винаги, пак щеше да има друга тежест.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Защо в Германия може с 250?
acho.rs написа:В случая, се опитваме да ти обясним че така популярното у нас - ми виж оня, че е ептен зле, не те оправдава! Когато караш със висока скорост, никой не е длъжен да ти трепере при престояване или да се съобразява че ти идваш със 250. Когато по караш в нормална държава, ще видиш колко приятно и релаксиращо е когато всички карат нормало.
Тук масово си оправдаваме карането с малоумна скорост (вкл и аз понякога) с това, че видиш ли някой карал бавно
Никога не съм си мислел, че някой ми е длъжен. Винаги чакам хората да си завършат изпреварването за да мина. Светя единствено когато някой кара в ляво, когато в дясно няма никой и не иска да ме пусна да мина. Може да карам бързо, но никога не преча на движението и никого не натискам. Дразня се на хората които се престрояват без да гледат в огледалата. В крайна сметка за мен по-опасни са тези които не знаят къде се намират.
П.п. Имам доста километри навъртяни из европа и няма нужда да ми разказваш как било.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Защо в Германия може с 250?
Аз заставам зад колегата Ванкуиш в случая.
Да, може да караш бързо и да си изчакваш просто колата да се прибере, без да светкаш когато и той изпреварва някой извън града. И дори със 140 да караш ако тръгнеш да изпреварваш някой, който си е изкарал крака и върви със 120, пак спокойно може да стане белята ако ти не внимаваш. Случвало ми се е и с малка разлика да зависи всичко от мен защото другия спи.
Относно скоростта, не знам защо някой си мисли, че когато някой кара с 200 значи бърза за някъде.
Да, в много от случаите когато това са средностатистически лъскави лимузини, това е така, но в много от случаите какъвто е този на колегата си мисля, че хората просто си правят кефа и им е все тая кога ще стигнат.
Друг е въъпроса сега доколко това е редно и т.н.
Та да речем в Германия може с 250, но пък не е разрешено някой да затваря изпрварващите го, особено с изваден крак през прозореца. Та тука е съвсем ясно кой е по-опсаен - кьоравия, тоя който не знае къде се намира и за къде е тръгнал.

Относно скоростта, не знам защо някой си мисли, че когато някой кара с 200 значи бърза за някъде.


Та да речем в Германия може с 250, но пък не е разрешено някой да затваря изпрварващите го, особено с изваден крак през прозореца. Та тука е съвсем ясно кой е по-опсаен - кьоравия, тоя който не знае къде се намира и за къде е тръгнал.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Re: Защо в Германия може с 250?
Вие наистина ли мислите, че този дето гледа да строши звуковата бариера по магистралата не е абсолютно, 100%, без възражения виновен за каквото и да се случи на пътя около него? Някой го засекъл със 120? Ти с колко си карал че е било засичане? И това ви го казва човек които не е ангел в това отношение...
Тази тема и мненията в нея са показателни. Не ми се сърдете ама...
Тази тема и мненията в нея са показателни. Не ми се сърдете ама...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Защо в Германия може с 250?
alx написа:Вие наистина ли мислите, че този дето гледа да строши звуковата бариера по магистралата не е абсолютно, 100%, без възражения виновен за каквото и да се случи на пътя около него? Някой го засекъл със 120? Ти с колко си карал че е било засичане? И това ви го казва човек които не е ангел в това отношение...
Тази тема и мненията в нея са показателни. Не ми се сърдете ама...
С 200 съм карал зад още една кола. Нея я пуска и се опитва да се завре между нас. Баси философите, баси чудото...
Re: Защо в Германия може с 250?
Vanqu1sh написа:alx написа:Вие наистина ли мислите, че този дето гледа да строши звуковата бариера по магистралата не е абсолютно, 100%, без възражения виновен за каквото и да се случи на пътя около него? Някой го засекъл със 120? Ти с колко си карал че е било засичане? И това ви го казва човек които не е ангел в това отношение...
Тази тема и мненията в нея са показателни. Не ми се сърдете ама...
С 200 съм карал зад още една кола. Нея я пуска и се опитва да се завре между нас. Баси философите, баси чудото...
Разбира се, че не е философия... Ако караше със 120–140 щеше ли да изпаднеш в тази ситуация? А със 100? А с 80? Нали?

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- nickstorm
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 19.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: на късмет и надежди...
- Мечтае да кара: "бяла служебна баничарка"
- Детайли за колата: seats and a steering wheel....
Re: Защо в Германия може с 250?
steeN написа:Мен ме кефи американците, че те тероризират цял ден да киснеш да гледаш някакви филмчета и гадни снимки... за тая мярка съм много за да се въведе и при нас.
По времето на социализма имаше такова нещо в БГ- "Безопасност на движението" се казваше...


"Работи, работи!"-казал Иван Вазов и легнал да спи
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Защо в Германия може с 250?
alx написа:Vanqu1sh написа:alx написа:Вие наистина ли мислите, че този дето гледа да строши звуковата бариера по магистралата не е абсолютно, 100%, без възражения виновен за каквото и да се случи на пътя около него? Някой го засекъл със 120? Ти с колко си карал че е било засичане? И това ви го казва човек които не е ангел в това отношение...
Тази тема и мненията в нея са показателни. Не ми се сърдете ама...
С 200 съм карал зад още една кола. Нея я пуска и се опитва да се завре между нас. Баси философите, баси чудото...
Разбира се, че не е философия... Ако караше със 120–140 щеше ли да изпаднеш в тази ситуация? А със 100? А с 80? Нали?
А ако си стоиш у вас ще изпаднеш ли някога в такава ситуация? Сега си представи, че на магистралата тоя бастун с крака отвън(явно е тръгнал на СПА в колата)кара със 100, а ти отзад идваш и караш със 140. Вече си на калника му и той решава, че ще си масажира другия бут и се завърта, но леко врътва и волана към теб...пак ли ти си виновен ПОВЕЧЕ? И ако ката със 70 на магистралата та да му е по-лесно да се превърта от едната кълка на другата и те засече докато ти си със 100? Ще сядаме сега да оправдаваме тия, които не знаят как не се стои в кола ли и то на скоростен път? И тука не оправдавам бързото каране, ама тоя с левия крак отвън нали се сещате колко е адекватен при възникване на ситуация? Хващам се на бас, че ако нещо стане ще реагира по-бавно от идващия зад него с по-висока скорост.
И да натъртя да, двамата са виновни, ама прасето си е прасе.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- Knoxville_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 3.11.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: вана
- Мечтае да кара: DACIA
Re: Защо в Германия може с 250?
В този форум никой никога не е виновен за създала се ситуация на пътя 

- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1046
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: Защо в Германия може с 250?
alx написа:Vanqu1sh написа:alx написа:Вие наистина ли мислите, че този дето гледа да строши звуковата бариера по магистралата не е абсолютно, 100%, без възражения виновен за каквото и да се случи на пътя около него? Някой го засекъл със 120? Ти с колко си карал че е било засичане? И това ви го казва човек които не е ангел в това отношение...
Тази тема и мненията в нея са показателни. Не ми се сърдете ама...
С 200 съм карал зад още една кола. Нея я пуска и се опитва да се завре между нас. Баси философите, баси чудото...
Разбира се, че не е философия... Ако караше със 120–140 щеше ли да изпаднеш в тази ситуация? А със 100? А с 80? Нали?
Аз обикновено карам със 140 по магистралата и редовно попадам на подобни случаи. Абсолютно всяко пътуване ми се случва както си карам, ще задминавам камион и движещата зад него кола се изнася да го изпреварва точно пред мен. Тъпото е, че не го правят нарочно, просто мозъкът им е толкова. Не се гледат огледала. Даже ако беше за заяждане сигурно нямаше да се ядосвам толкова. Има примерно едно включване преди Пловдив в посока София - около Трилистник. Там редовно автомобили идващи от второстепенния път се включват в движението и директно се изнасят в лявата лента да се изпреварват. Без мигачи, без никакво предупреждение. Имах ежедневни ходения по едно време в Пловдив и това ми се случваше всеки ден. На едно и също място. На всичкото отгоре се сърдят като им набиеш клаксона.
Да не говорим, че има дедовци, които карат със 70 по магистралата, което за мен си е чисто престъпление. Крайно време е минималното 50км/ч по магистралата да се вдигне поне на 80. Магистралата е скоростен път и е направен за бързо предвижване. За пестящите гориво има дублиращ първокласен път с ограничение 90. Просто магистралата не е подходящо място за хората с философия на предвижване - колкото по-бавно, толкова по-безопасно.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Защо в Германия може с 250?
nickstorm написа:...
Това е ОК, но там идеята е друга. Въпроса е да става на по-късна възраст, когато вече си ангажиран и ходиш на работа... тогава го усещаш като сериозна загуба на време, защото трябва да си вземеш един ден отпуска

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: peshehodetz