Нов закон за Магистрала!Въпрос?
Модератор: Общи модератори
Re: Нов закон за Магистрала!Въпрос?
steeN написа:http://youtu.be/RvV3nn_de2k
аз съм точно обратното, в дъжд, мъгла и по-нагънати пътища карам най-бързо иначе заспивам с круз контрола
на мен особено ако вали дъжд си ми е супер да се кротна зад някой тир и да си чакам табелката софия

No bling at the Ring
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Нов закон за Магистрала!Въпрос?
Не ми е ясно как заспивате с круз контрола изобщо...
Аз лично го използвам при всеки удобен момент.
Аз лично го използвам при всеки удобен момент.


Re: Нов закон за Магистрала!Въпрос?
cod-cdbp написа:Не ми е ясно как заспивате с круз контрола изобщо...
Аз лично го използвам при всеки удобен момент.
пробвал съм 2-3 пъти
едно че качва разхода
второ че в бг темпото е много неравномерно и.. е малко ефективен
аз обичам да си подпирам педала на газта, явно съм от старата школа
No bling at the Ring
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Нов закон за Магистрала!Въпрос?
BadAngel написа:cod-cdbp написа:Не ми е ясно как заспивате с круз контрола изобщо...
Аз лично го използвам при всеки удобен момент.
пробвал съм 2-3 пъти
едно че качва разхода
второ че в бг темпото е много неравномерно и.. е малко ефективен
аз обичам да си подпирам педала на газта, явно съм от старата школа
За темпото съм съгласен, но съгласи се с мен, че ти караш през деня когато има повече трафик и повече неравномерно каращи.
За подпирането на педала не ми е проблем - просто темпомата ме кара да шофирам по-равномерно и по-спокойно, че иначе


- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Нов закон за Магистрала!Въпрос?
имам предвид, че като е прав пътя си залепям някаква постоянна скорост и си карам.
обаче като станат по-тежки условията и ми идва желанието да натискам повече
обаче като станат по-тежки условията и ми идва желанието да натискам повече

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
Re: Нов закон за Магистрала!Въпрос?
cod-cdbp написа:За темпото съм съгласен, но съгласи се с мен, че ти караш през деня когато има повече трафик и повече неравномерно каращи.
За подпирането на педала не ми е проблем - просто темпомата ме кара да шофирам по-равномерно и по-спокойно, че иначе
е.. то ако си нервак къвто и темпомат да пуснеш в един момент ще ти кипне и ще смачкаш газта
иначе.. не.. статистически погледнато карам по равно нощно и дневно
макар, че предпочитам да карам през деня, но не ми е водещ фактор
No bling at the Ring
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Нов закон за Магистрала!Въпрос?
BadAngel написа:cod-cdbp написа:Не ми е ясно как заспивате с круз контрола изобщо...
Аз лично го използвам при всеки удобен момент.
пробвал съм 2-3 пъти
едно че качва разхода

Аз го ползвам дори в града - голямо удобство е..е вярно по някога наистина ти идва да настъяиш газта,но все пак е идеален варинат за дълъг път..а и умората е по-малка от шофирането
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- radio_manbg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 313
- Регистриран на: 10.03.2006
- Местоположение: София
Re: Нов закон за Магистрала!Въпрос?
Аз съм против такова увеличение.
Българският шофьор НЯМА култура на поведение когато е зад волана и едно такова увеличение по никакъв начин няма да промени факта, че ние си караме както си искаме, а не както трябва и най-важното, не както МОЖЕМ и колкото колата би позволила за нормално пътуване.
Винаги съм бил на мнение, че когато трябва да стигнеш някъде по някое време е много по-разумно, да тръгнеш една идея по-рано отколкото това време да го наваксваш рискувайки своя и живота на околните.
Относно Германия. По Аутобана няма ограничения, но това не значи че при по-висока скорост отговорността която носи шофьора, е една и съща като при по-ниска скорост. С други думи, ако станеш участник в ПТП (не си го предизвикал ти), се взима на предвид с каква скорост си се движел защото винаги подхода им е с презумпция, че при движение с по-ниска скорост си можел да избегнеш ПТП-то, а всичко това после се отразява когато трябва да си вземеш паричките от застрахователя.
И ако ще сравняваме всичко с Германия, то в България, относно колите в този форум при реално провеждане на ТП (технически преглед) според техните (немските) стандарти - то тук ще стане като като форум на АВТО-МОРГА, поне 70 от колите ще останат на трупчета, а някой собственици ще бъдат обесени и оставени да висят на постовете на КАТ по пътищата за назидание.
Поздрави
Българският шофьор НЯМА култура на поведение когато е зад волана и едно такова увеличение по никакъв начин няма да промени факта, че ние си караме както си искаме, а не както трябва и най-важното, не както МОЖЕМ и колкото колата би позволила за нормално пътуване.
Винаги съм бил на мнение, че когато трябва да стигнеш някъде по някое време е много по-разумно, да тръгнеш една идея по-рано отколкото това време да го наваксваш рискувайки своя и живота на околните.
Относно Германия. По Аутобана няма ограничения, но това не значи че при по-висока скорост отговорността която носи шофьора, е една и съща като при по-ниска скорост. С други думи, ако станеш участник в ПТП (не си го предизвикал ти), се взима на предвид с каква скорост си се движел защото винаги подхода им е с презумпция, че при движение с по-ниска скорост си можел да избегнеш ПТП-то, а всичко това после се отразява когато трябва да си вземеш паричките от застрахователя.
И ако ще сравняваме всичко с Германия, то в България, относно колите в този форум при реално провеждане на ТП (технически преглед) според техните (немските) стандарти - то тук ще стане като като форум на АВТО-МОРГА, поне 70 от колите ще останат на трупчета, а някой собственици ще бъдат обесени и оставени да висят на постовете на КАТ по пътищата за назидание.
Поздрави



БЪЛГАРИЯ Е ВЕЛИКА ДЪРЖАВА
БЪЛГАРИТЕ - ВЕЛИК НАРОД
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: Нов закон за Магистрала!Въпрос?
radio_manbg написа:...Българският шофьор НЯМА култура на поведение когато е зад волана и едно такова увеличение по никакъв начин няма да промени факта, че ние си караме както си искаме, а не както трябва и най-важното, не както МОЖЕМ и колкото колата би позволила за нормално пътуване.
...
Стига бе- ти сега ще изкараш хората некадърни шАфьори и колите им трошки



radio_manbg написа:...относно колите в този форум при реално провеждане на ТП (технически преглед) според техните (немските) стандарти - то тук ще стане като като форум на АВТО-МОРГА, поне 70 от колите ще останат на трупчета, а някой собственици ще бъдат обесени и оставени да висят на постовете на КАТ по пътищата за назидание.
Поздрави
Ако са 70% пак ще е добре

Аз съм с 2 ръце ЗА ГТП като в Немция- поне 50% от колите директно отиват за старо желязо, включително и моя кош,но пак съм съгласен...
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Нов закон за Магистрала!Въпрос?
ms написа:radio_manbg написа:...Българският шофьор НЯМА култура на поведение когато е зад волана и едно такова увеличение по никакъв начин няма да промени факта, че ние си караме както си искаме, а не както трябва и най-важното, не както МОЖЕМ и колкото колата би позволила за нормално пътуване.
...
Стига бе- ти сега ще изкараш хората некадърни шАфьори и колите им трошкиче и наклон на *уя се опитваш да им даваш
![]()
radio_manbg написа:...относно колите в този форум при реално провеждане на ТП (технически преглед) според техните (немските) стандарти - то тук ще стане като като форум на АВТО-МОРГА, поне 70 от колите ще останат на трупчета, а някой собственици ще бъдат обесени и оставени да висят на постовете на КАТ по пътищата за назидание.
Поздрави
Ако са 70% пак ще е добреКакто едни 90% са с махнати катализатори ей ти ги 90% на трупчета щото е абсурд да си сложат нов катализатор- той струва поне колкото половината кола...
Аз съм с 2 ръце ЗА ГТП като в Немция- поне 50% от колите директно отиват за старо желязо, включително и моя кош,но пак съм съгласен...
Aз предлагам направо да забранят колите в България !От това което чета това излиза..сега и катализаторите са проблем...ми нека ама да имам и пенсията на немеца и средната работна заплата като неговата - ...за ГТП съгласен,но реален с проверки на което може,от спирачната до осветителна уредба и т.н...но малко се изхвърляте - колко хора могат да отделят 1500+ за катализатор (а тези който са с 2


bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- radio_manbg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 313
- Регистриран на: 10.03.2006
- Местоположение: София
Re: Нов закон за Магистрала!Въпрос?

Горещи Новини
Поради прилагането на изискванията на Германският ТП (тех. преглед) към Българският такъв, Завода за производство на автомобили в Ловеч обяви пълна реструктуризация на производството си, като вместо произвежданите досега модели, пуска следната моделна гама за българският шАфьор:
Бизнес клас:

Хибриден модел

Хибриден Офффффф роУд модел

Stanced модел

модел Градски шАфьор (с ролбари)

P.I.M.P

Новината че към моделите като опция ще се предлага ШПЕР ДИФ накара феновете на дрифта да се побъркат.
Мдаммм бъдещето ще е горе долу такова ако се приемат такива правила.
Поздрави



БЪЛГАРИЯ Е ВЕЛИКА ДЪРЖАВА
БЪЛГАРИТЕ - ВЕЛИК НАРОД
Re: Нов закон за Магистрала!Въпрос?
Gqbriel написа:BadAngel написа:cod-cdbp написа:Не ми е ясно как заспивате с круз контрола изобщо...
Аз лично го използвам при всеки удобен момент.
пробвал съм 2-3 пъти
едно че качва разхода
- качва ,ама друг път...като караш на темпомат повече от 100-а км тогава ще видиш разликата...няма как да качва разхода просто...
ами.. качва го, защото колата не може да менаджира достатъчно удачно подаването на газ
ти, като шофьор, когато има нанадолнище засилваш колата и след това по нанагорнището и отпускаш газта, защото е набрала инерция
темпомата си държи постоянно.. като падне по лице в ниските обороти мотора, темпомата настъпва газта до ламарината, за да вдигне оборотите, докато ти минаваш на по-ниска предавка и така
ако караш по равно предполагам, че няма разлика, но това е рядкост за дълъг преход
No bling at the Ring
Re: Нов закон за Магистрала!Въпрос?
о, абсолютно темпомата е по-зле откъм разход от един добър шофьор.
най-малкото защото няма акъл да набере по нанадолнището и леко да забави по нанагорнището...
най-малкото защото няма акъл да набере по нанадолнището и леко да забави по нанагорнището...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Нов закон за Магистрала!Въпрос?
alx написа:о, абсолютно темпомата е по-зле откъм разход от един добър шофьор.
най-малкото защото няма акъл да набере по нанадолнището и леко да забави по нанагорнището...
като се набираш по байра и се пускаш по инерция надолу харчиш повече
ако по нанадолнището настъпиш малко с много по-голяма икономия достигаш по-висока скорост и си набрал инерция, за изкачването нагоре ,така че само трябва да поддържаш огъня до края на изкачването
No bling at the Ring
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Нов закон за Магистрала!Въпрос?
BadAngel написа:alx написа:о, абсолютно темпомата е по-зле откъм разход от един добър шофьор.
най-малкото защото няма акъл да набере по нанадолнището и леко да забави по нанагорнището...
като се набираш по байра и се пускаш по инерция надолу харчиш повече
ако по нанадолнището настъпиш малко с много по-голяма икономия достигаш по-висока скорост и си набрал инерция, за изкачването нагоре ,така че само трябва да поддържаш огъня до края на изкачването
Кви го оплете - точна така е както го казва Сашо

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани