Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентусиаст
Модератор: Общи модератори
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
прав си за сравненията
но тогава как ще сравним турбо и атмосферен мотор
в състезанията принудителното пълнене се умножава с коефициент
така, че не е редно да се сравнява 520и с 520д ...
за мен изобщо е малко тъпо да се сравняват, за всеки влак има пътници
имат различни качества, плюсове и минуси
темата бензин вс. дизел винаги е била безумна за мен поне

но тогава как ще сравним турбо и атмосферен мотор
в състезанията принудителното пълнене се умножава с коефициент
така, че не е редно да се сравнява 520и с 520д ...
за мен изобщо е малко тъпо да се сравняват, за всеки влак има пътници
имат различни качества, плюсове и минуси
темата бензин вс. дизел винаги е била безумна за мен поне

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
K_Ilkov написа:за мен изобщо е малко тъпо да се сравняват, за всеки влак има пътници
имат различни качества, плюсове и минуси
темата бензин вс. дизел винаги е била безумна за мен поне


- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
madpetio написа:Leon написа: Пеца, ти с тоя километраж не си представителна извадка, а що се отнася до западняците - те си купуват дизелите от магазина,не от Горубляне и ни ги продават "изгодно" точно когато станат проблемни.
Аз също си купувам стари дизели като повечето тук...Да вярно не ги купувам от Горубляне - доста пъти и вас ви съветвам в същото ,но това че не ме слушате си е ваш проблем!
Ето ако някой дойде и види в какъв вид съм си купил поредния работен КОН в 99.99% никой от вас няма да го купи,щото салона е мръсен не е изпран като на Горубляне,има закъсано на подлакътника,забележки по боята на 3 детайла да ама е на РЕАЛНИ 240000к - знам го това много добре щото точно хора от тук им предлагам коли в това състояние,и те тръгнали да търсят на по-малко километри![]()
Ехооооо каде ще намериш 320д на 10г или над 10г на под 200000км? Само в приказките за 1001 нощИли на Горубляне
Да и при мен щото идват такива като вас в 95% от случаите и трябва да го регулирам на 178000 и да сте доволни богато...
После елементарно как една кола на 4-5години в мобиле.де е по-скъпа от мобиле.БГ на "същите" километри?
Не искам да участвам в спора бензин/дизел - всичко опира за какво ти трябва колата,за какво се ползва,как се кара и много други фактори....
При мен случая е следния не намерих бензинова кола с 300-350Nm да харчи 6-7л на 100км с 2000кг отзад![]()
На трета кола минала общо над 500000км всяка да не сменям шарнир,а биалетки за 50лв двете на всеки 30 000 признавам.
А да и не е БМВ да защото просто БМВ не произвеждат такъв тип автомобил...БМВ си купувам да си возя дебелия гъз и не мрънкам!
Ти пък сега го прие лично. Аз кола от Горубляне не съм си купувал досега, а написаното от теб само доказва, че си изключение от правилото, защото умееш да си избираш колите или си късметлия (или и двете)... Никох не отрича предимствата на дизела и дори стар, има смисъл от него, ако въртиш километрите, които пишеш. Аз с моите 15-20к на година съм в огромна черна дупка със стар дизел и един километър ми излиза като на такси в Кан по време на фестивала...
Never mistake motion for action...
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Само дето горепосочените сравнения са във фантазийте на някои хора... Някой въобще спомена ли, че сравнява М5 с каквото и да било?!
Все пак, ако някой го интересува мога да разказвам случки с модни дизели
Sent from my Dynavin using Tapatalk 4
Все пак, ако някой го интересува мога да разказвам случки с модни дизели

Sent from my Dynavin using Tapatalk 4
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Ivo_Borisov написа:Колегите с м5-ци не трябва да се сравняват с дизели 200 коня. Вземете да сравнявате с 550Д с турбините да видите къде са лаговете и късите обороти![]()
Тука сравняваме по нормални коли. Вземете една 20-ка бензин и 20 дизел и ги сравнявайте къде им са къси скоростите и къде има лаг.Или 28-ца и 3Д, тези са с еднаква мощност. Вие говорите от името на 400 коня и как сравнено с 2.0 дизел имало дупка в турбото и за секунда само има мощност
Като искаш максимално обективно сравнение ето ти едно - Е92 335i с 335d. Твоите сравнения няма да ги коментирам...
http://www.youtube.com/watch?v=3bsn1pn1QBI

- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Ами моето сравнение е по еднакви коне, кое му е нереалистичното?
Не знам защо е по реалистично да сравнявате по буквите отзад. Хайде да си говорим при еднакви коне, кое дава повече удоволствие и кои са плюсовете и минусите!
Две еднакви по мощност коли /най реалистичното/ като 28 бензин и 3.0 дизел - 193 коня. Как са постигнати е точно по темата

Две еднакви по мощност коли /най реалистичното/ като 28 бензин и 3.0 дизел - 193 коня. Как са постигнати е точно по темата


- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Е точно 28-ца не съм чул да е падала от 3-ка дизел 
2-ка бензин с 2-ка турбодизел може.

2-ка бензин с 2-ка турбодизел може.

- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Че те станаха еднакви конете при последната модификация на тоя дизел (че и +7 коня в негова полза) 
Sent from my Dynavin using Tapatalk 4

Sent from my Dynavin using Tapatalk 4
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
TNT написа:Е точно 28-ца не съм чул да е падала от 3-ка дизел
2-ка бензин с 2-ка турбодизел може.
Не бе, целта не е кой ще бие

Нека да опишем на тия два мотора плюсовете и минусите, разходите, подръжката...Нали това пита автора? Не вярвам да скочи от 25 тдс на 44 бензин


- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Ivo_Borisov написа:Ами моето сравнение е по еднакви коне, кое му е нереалистичното?Не знам защо е по реалистично да сравнявате по буквите отзад. Хайде да си говорим при еднакви коне, кое дава повече удоволствие и кои са плюсовете и минусите!
Две еднакви по мощност коли /най реалистичното/ като 28 бензин и 3.0 дизел - 193 коня. Как са постигнати е точно по темата
Удоволствието е от думата ТУРБО, а не от думата ДИЗЕЛ. Отделно, че удоволствието приключва, когато дойде време за ремонти. И точно това са минусите. Плюсовете винаги са били само и единствено разхода.

- doncheff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 670
- Регистриран на: 20.04.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 2008 X5 30d
- Мечтае да кара: M-power
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Тема от типичен българин "тънкач". Искам да върви, ама да не харчи, ама на тая и данъка и е голям, ама ама ама...
Който има брада, има и гребенче. Като си вземеш 540-ка и ти даде 25/100 газ и ще плюеш и по тях, естествено. Да живее България и българина!
Който има брада, има и гребенче. Като си вземеш 540-ка и ти даде 25/100 газ и ще плюеш и по тях, естествено. Да живее България и българина!
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
първо ше нахрачи газаджиите
че е скъп ГИ за 8 цилиндъра
а разхода, се лекува, ше го скопят да умре
и ще е доволен, хем 540 кара хем евтино
че е скъп ГИ за 8 цилиндъра

а разхода, се лекува, ше го скопят да умре
и ще е доволен, хем 540 кара хем евтино


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
doncheff написа:Тема от типичен българин "тънкач". Искам да върви, ама да не харчи, ама на тая и данъка и е голям, ама ама ама...
Който има брада, има и гребенче. Като си вземеш 540-ка и ти даде 25/100 газ и ще плюеш и по тях, естествено. Да живее България и българина!
Да,ама 750D харчи вече доста малко,пък на мерцедес амг 6.3 бензин и то разхода ми е като на 320 бензин
- Radoslav318i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: 21.12.2009
- Кара: М50+++
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Stiks написа:BMW Power ACM написа:
Ама да ми обяснявате за респонс и безкрайни обороти при дизела...
Ами то да обясним за оборотите на м50то ли. От 4000 дл 6500. Ама те безкрайни бе.
Честно казано толкова глупости изчетох последните страници че не е истина. Моята М50б25 че е и ваносова и хал хабер си няма в ниските какво да прави пък камоли 20ка без ванос (за газ няма да споменавам ако има). 3 литровите дизелови двигатели на бмв спокойно ще си пяркат със скорост като вашата с умопомрачителното ви м50 на магистралата само дето няма са кънти гърне и ще гори почти на половина в високите скорости.
Ето едно м50 без ванос само дето е без гъС

По принцип не псувам! Майкаму да ебаа , кара ми се ново BMW,. а не втора употреба!
- skoklev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 5.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше E46 330xi, сега Туарег 3.2 vr6
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
In_Memoriam написа:Ivo_Borisov написа:Колегите с м5-ци не трябва да се сравняват с дизели 200 коня. Вземете да сравнявате с 550Д с турбините да видите къде са лаговете и късите обороти![]()
Тука сравняваме по нормални коли. Вземете една 20-ка бензин и 20 дизел и ги сравнявайте къде им са къси скоростите и къде има лаг.Или 28-ца и 3Д, тези са с еднаква мощност. Вие говорите от името на 400 коня и как сравнено с 2.0 дизел имало дупка в турбото и за секунда само има мощност
Като искаш максимално обективно сравнение ето ти едно - Е92 335i с 335d. Твоите сравнения няма да ги коментирам...
http://www.youtube.com/watch?v=3bsn1pn1QBI
Прочети инфото на клипа! И го виж след това отново... Просто понякога и в ютубата има тарикати.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани